استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

این تصور که روزی خواهد رسید که خریدهایمان را با اینترنت انجام دهیم بدون آنکه از خانه خارج شویم شاید برایمان امری دور از ذهن بود.

 

در خانه نشستن و سفارش خرید از مواد غذایی تا پوشاک رویایی بود که بیست سال پیش کسی تصور آن را هم نمی‌کرد. حالا اما ظرف دو سال گذشته و با همه گیری بیماری کرونا و این روزها سویه های جدیدش خرید اینترنتی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است ، احتمالا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که جز مواقع ضروری برای خرید از خانه خارج نمی شوید.

 

خرید برای خانم‌ها مقوله دیگری است. نگاه کردن به ویترین مغازه ها و فروشگاه خود لذتی فراتر از خرید را برای خانم‌ها به همراه دارد. این روزها شاید کمتر برای خرید به مراکز خرید برویم. بازار مراکز خرید آنلاین داغ تر از هر زمان دیگری است.

خرید کردن از فروشگاه های آنلاین عادت جدیدی است که در طی دو سال گذشته تبدیل به بخشی از فرهنگ اقتصادی ما شده است. از خرید مواد غذایی از سوپر مارکت های آنلاین تا خرید کتاب و لوازم التحریر و البته پوشاک. در این نوشتار قصد داریم تا فروشگاه های اینترنتی که در حوزه پوشاک و لباس مردانه فعالیت می کنند را بررسی کنیم و به نقاوت ضعف و قوت هر کدام به صورت مجزا بپردازیم.

تخصصی پوشاک بخرید

فروشگاه های مولتی برند همیشه در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارند. چون آنچه خوبان همه دارند را این فروشگاه ها به صورت یکجا دارند و خرید از این فروشگاه ها می‌تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود. حضور همه برندها به شکلی متمرکز در یک فروشگاه اینترنتی آن هم با دسته بندی های مشخص که موجب می‌شود به راحتی لباس مد نظر خود را پیدا کنید، یک مزیت است.

دوری از نگاه تخصصی به هر بخش شاید موجب شود تا خریدار و مصرف کننده نتواند به خواست خود به صورت کامل برسد.

بانی مد طی 7 سال گذشته توانسته است تا تحولی شگرف در حوزه فروش آنلاین لباس ایجاد کند. نگاهی تخصصی به یک حوزه مشخص باعث شده است تا جایگاه بانی مد در بازار به عنوان مرجعی تخصصی برای خرید پوشاک، مد و فشن شناخته شود.

در حوزه خرید لباس فروشگاه های اینترنتی متعددی حضور دارند مثل zalando، nordstrom و … هر کدام از این فروشگاه های آنلاین نقاط ضعف و قوت خود را دارند و نمی توان فروشگاهی را به صورت کامل و صد در صدی به عنوان فروشگاهی بی نقص دانست.

بانی مد در ایامی که کرونا موجب شده بود تا خرید از فروشگاه های فیزیکی پوشاک به حداقل خود برسد با راه اندازی کمپین های تخفیف محور و پشتیبانی حرفه ای و حمایت از خریدار توانست جایگاه خود را میان سایر فروشگاه های پوشاک آنلاین در بین خریدار به خوبی تثبیت کند.

ضعف و قوت برای فروشگاه آنلاین پوشاک

شاید کمتر کاری را بتوانید پیدا کنید تا نقطه ضعفی نداشته باشد. فروشگاه های اینترنتی هم در ایران با توجه به استقبال گسترده در یکی دو سال گذشته در حال بهبود تجربه کاربری خود هستند.

 

بانی مد

 

بانی مد در سال های گذشته به عنوان بزرگترین مرکز خرید پوشاک در ایران شناخته شده است. حالا که امکان رفتن به مراکز خرید حضوری مانند سابق فراهم نیست استقبال برای خرید آنلاین پوشاک در میان خانم ها نیز زیاد شده است.

 

خانم ها می توانند در سایت بانی مد کالاهای مورد نیاز خودشان را بررسی کنند و از امکانات سایت بانی مد برای خریدی متفاوت و جذاب استفاده کنند.

 

استفاده از کمپین های تخفیف محور متعدد، خرید لباس با استفاده از گزینه سایز بندی هوشمند موجب شده است تا کاربر از خرید خود رضایت داشته باشد. در کنار این موارد پشتیبانی بانی مد نشان داده است تا راحتی و آسایش کاربر در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

 

اینکه شما از چه سایتی خرید خود را انجام میدهید در درجه دوم اهمیتی قرار دارد که مهم ترین نکته آن خریدی آسان، با قیمت مناسب و راحت است.

 

فروشگاه های متعددی وجود دارند، که می توانید پوشاک مورد نیاز خود را از آن ها تهیه کنید اما توجه داشته باشید که خرید آنلاین نیازمند پشتیبانی قابل قبولی است، پس سایتی را انتخاب کنید که پشتیبانی خوبی داشته باشد.

 

منبع: https://photokade.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%af-%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 




تاریخ: دو شنبه 20 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه و روش های ست کردن آن

خرید کت و شلوار نه آنقدر آسان است که بتوان به راحتی به بازار رفت و در زمان اندکی آن را خرید و نه آنقدر دشوار که نیاز به ساعت ها جست و جو در بازار را داشته باشد.

کت و شلوار های مردانه این روزها با تنوعی از رنگ و طرحی که در بازار دارد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مناسب ترین لباس رسمی را برای خودتان تهیه کنید. کت و شلوار از رسمی ترین لباس های است که هر مردی در طول زندگی خود می‌تواند انتخاب و به تن کند. موارد رسمی استفاده از کت وشلوار می تواند یک جلسه کاری باشد یا مهمانی و مناسبتی مهم، پس مهم است که بتوانید بهترین کت و شلوار را برای خودتان انتخاب کنید.

چند نکته که برای خرید کت و شلوار باید آن را بدانید.

شاید اولین سوالی که هر فروشنده ای از شما برای خرید کت و شلوار می پرسد این باشد که برای چه هدفی قصد خرید کت شلوار را دارید؟ پاسخ به این سوال می‌تواند در انتخاب مدل و جنس  کت و شلوار مردانه رسمی و اسپرت  به شما کمک بزرگی کند. شاید طرحی کلاسیک برای مهمانی رسمی که همه استایل به روزی را برای شرکت در آن انتخاب کرده‌اند، گزینه ای جذاب نباشد. در نتیجه ابتدا هدف گذاریتان را از خرید مشخص کنید. رعایت این نکته می‌تواند قیمت نهایی خرید شما را هم دستخوش تغییراتی کند.

برای خرید هر لباسی دانستن سایز نکته بسیار مهمی است، اهمیت این نکته برای انتخاب و خرید کت و شلوار اهمیت بیشتری پیدا می کند. چه قصد داشته باشید کت و شلواری آماده را خریداری کنید و چه خیاطی را از پیش برای طراحی و دوخت کت و شلوراتان نشان کرده باشید، در هر دو صورت باید سایز و فرم بدنتان را بدانید تا نتیجه کار زمانی که کت و شلوار را به تن می کنید همان باشد که خودتان می‌پسندید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تناسب در لباس های دو تکه مانند کت و شلوار نکته ای است که نباید نسبت به آن کم توجهی کرد زیرا که زیبایی آن به هماهنگ بودن کت شلوار است، اگر شلواری با الگوی جذب انتخاب کرده باشید و کتی با الگوی کلاسیک یک ناهماهنگی و یک استایل ناکارآمد است. تناسب میان کت و شلوار از الگوی هر دو گرفته تا دقت در نحوه ایستادن سرشانه های کت و تعداد دکمه های آن بستگی دارد.

و در نهایت بخشی از انتخاب که احتمال دارد زیاد به چشم نیاید اما با استفاده از گزینه های زیبا و جذاب می‌تواند استایل شما را زیباتر جلوه دهد، انتخاب کفش و جوراب است. پیشنهادی که می‌تواند زیبایی استایل شما را تا حد زیادی افزایش دهد ست کردن جوراب با رنگ کت و شلوار مردانه است. سعی کنید کمتر از ست کردن جوراب با کفش استفاده کنید.

 

کت های مردانه چند دکمه

کت های تک دکمه : کت های تک دکمه به صورت کلی برای دورهمی های دوستانه استفاده می‌شود و اگر قصد دارید در یک جلسه رسمی شرکت کنید یا در مهمانی رسمی حضور پیدا کنید، این کت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کت های تک دکمه را عموما به شکلی استفاده می‌کنند که همان یک دکمه را هم باز می‌گذارند و ترجیحا آن را از میان رنگ های روشن مانند کرم انتخاب می‌کنند.

کت های دو دکمه: این کت ها را اصطلاحا به نام کت های کلاسیک یا کت های انگلیسی می‌شناسند و برای دوخت آن از پارچه های سنگین استفاده می‌کنند. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، می‌توانید روی این سبک از کت ها حساب ویژه ای باز کنید. برای استفاده از این کت ها مرسوم است که تنها یک دکمه بالا را می‌بندند و بستن همزمان هر دو دکمه از جذابیت استایل شما می‌کاهد. کت های دو دکمه ظاهری گشاد دارند و اگر قصد خرید آن را دارید به راحتی می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید.

کت های سه دکمه: کت های سه دکمه هم همانند کت های انگلیسی یا دو دکمه از سری استایل های کلاسیک است. کت های سه دکمه را آمریکایی می‌نامند و الگویی شبیه به کت های انگلیسی و به آن راحتی و گشادی نیستند اما نسبت به کت های امروزی هم فرمی راحت دارند. کت های سه دکمه را مرسوم است که تنها دو دکمه آن را می‌بندند، دو دوکمه از پایین یا دو دکمه از بالا، استفاده همزمان از هر سه دکمه استایل شما را از جذابیت می‌اندازد.

چند رقم پارچه کت و شلوار داریم؟

پارچه پشمی : استفاده از کت هایی با پارچه ای از جنس پشم می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای سرد زمستان باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر میزان پشم به کار رفته در پارچه بیشتر باشد قیمت نهایی کت و شلوار شما را دستخوش تغییراتی می کند و ممکن است گران‌تر از کار در آید اما ارزشش را دارد زیرا که هر قدر پشم در پارچه کت شلوار شما بیشتر باشد، استایل شما را رسمی تر جلوه می‌دهد و می‌توانید در مجالس رسمی و لاکچری از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که پارچه های پشمی زودتر از سایر پارچه آلودگی را به خود جذب می کند در نتیجه برای استفاده به صورت روزانه گزینه مناسبی نیست.

 

پارچه کتان: این جنس از کت و شلوار عموما مناسب برای مجالس و مناسبت های رسمی نیستند. اگر قصد دارید در یک دورهمی نیمه رسمی شرکت کنید و می‌خواهید استایلی جذاب داشته باشید، کت و شلوارهای کتان همیشه انتخاب مناسبی برای شما هستند. ست کردن این کت ها با تیشرت های یقه گرد می‌تواند شما را کم سن تر از آن چیزی که هستید نشان دهد و این یک مزیت برای شما می‌تواند باشد.

دراین نوشتار قصد داشتیم تا نکاتی را که برای خرید و استفاده از کت و شلوارها مورد نیاز است و با آن سروکار دارید را عنوان کنیم. همه نکات را به شکل مختصر مطرح کردیم تا بتوانید خرید لذت بخش و حضوری مثمر ثمر در هم جمع و جلسه ای داشته باشید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/18/2640497/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86




تاریخ: شنبه 18 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

همه چیز از انتخاب رنگ و مدل برای شبی سرگرم کننده آغاز می‌شود و یا حتی انتخاب از میان مدل‌های متنوع برای استفاده در طول روز و تثبیت راحتی شما. در سال‌های اخیر دنیای مد و فشن علاوه بر لباس‌های عادی توجه ویژه‌ای به لباس‌ زیر در طراحی و استفاده از رنگ نشان داده تا بتوانند اهمیت این لباس‌ها را در زندگی شخصی و فردی افراد نشان دهد. اگر به بازار فیزیکی و یا آنلاین لباس‌های زیر سری بزنید متوجه تنوع در طرح و مدل‌های لباس‌های زیر خواهید شد، حالا انتخاب با شماست که برای چه زمان و چه استفاده‌ای کدام را انتخاب خواهید کرد. در این مقاله ما بخشی از لباس زیر زنانه و کارکرد آن‌ها را تعریف می‌کنیم تا فرایند خرید و انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

از آنجایی که انواع مختلفی از لباس‌های زیر زنانه وجود دارد، می‌توانید به سراغ ست‌های جذابی بروید که شما را آنگونه که دلخواهتان است نشان دهد و در عین حال اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، اما در انتخاب لباس زیر زنانه جذاب و فانتزی باید نکاتی راهم مورد توجه قرار دهید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی لازم برای خرید، ما انواع مختلف لباس‌های زیر را برایتان معرفی می‌کنیم.
 

banimode.jpg


معرفی انواع لباس زیر جذاب زنانه


کرست یا باسک  The Corset/ Basque

کرست‌ها  معمولا از یک تکه پارچه تشکیل می‌شوند و بیشتر اوقات برای زیبایی فرم بدنتان در پشت آن توری‌هایی برای تنظیم تناسب وجود دارد. سال‌ها پیش، کرست (یا باسک) دارای توری در پشت بود و باعث فشار بیش از حد استاندارد به بدن می‌شد و البته ایجاد حسی ناخوشایند، اما امروزه این لباس‌ها بسیار راحت‌تر هستند، توری‌ها آنقدر تنگ و فشرده نیستند تا شما را خسته کنند به علاوه اینکه روبانی زیبا در قسمت پشتی که موجب زیباتر شدن لباس، هم در قسمت جلو و هم در قسمت پشت می‌شود، طراحی شده است. اگر می‌خواهید در محیط خانه‌تان جذاب‌تر از هر زمان دیگری به چشم بیایید، این طرح زیبا را همراه با شلواری جین ست کنید. روبان‌هایی که پشت لباس قرار می‌گیرند در طراحی‌های اخیر در کناره‌ها و جلو هم طراحی و دوخته شده‌اند و گاهی نوارهایی هم هستند که در پشت لباس جایگزین گیره‌ها می‌شوند. خب، این یک امکان برای قفلی سریع‌تر است! تا راحت‌تر آن را باز کنید. کرست‌ها از لباس‌های زیر کلاسیک زنانه هستند که می‌توانند شما را جذاب‌تر نشان دهند و به گونه‌ای دیگر دوست داشته خواهید شد!


ست سوتین و شورت    Bra & Panty Sets

پوشیدن لباس زیر گاهی منحصر به پوشیدن یک ترکیب جذاب نیست، ست‌های لباس زیر را می‌توان به صورت جداگانه یا ست کامل خریداری کرد. ست لباس زیر زنانه به طور معمول شامل، یک سوتین و شورت یا بند است. اگر چه این خرید به همین سادگی نیست، شما باید از میان انواع متنوعی از طرح‌ها و رنگ‌ها مدل و رنگی را که به شما حس جذابیت بیشتر را می‌دهد، انتخاب کنید.

می‌توانید به سراغ لباس‌های از جنس توری بروید، توری‌های با طرح‌های گلدوزی. انتخاب یک لباس با جنس پارچه‌ای جذاب و رنگی متناسب با سلیقه و خواست شما به شما حس قدرت و جذابیت بیشتری می دهد.

1.jpg

 
نیم تنه   Bustier  

نیم تنه مدلی از طرح‌های لباس زیر زنانه است که بین سوتین و کرست قرار دارد و می‌تواند فرم شما را جذاب‌تر نگه دارد. شبیه به هر لباس دیگری انتخاب رنگ همیشه حرف اول را می‌زند. پس علاوه بر دقت در انتخاب لباسی که فرم بدن شما را زیباتر نشان دهد، باید برای انتخاب رنگ و البته جنس پارچه هم وسواس به خرج دهید. اگر لباس زیرتان را از جنس توری انتخاب می‌کنید، بدانید که برای طولانی مدت و به صورت روزانه از آن استفاده نکنید و برای مواقع خاص آن را بپوشید. نیم تنه‌ها عموما برای خانم‌های با فرم بدنی با سایز کوچک‌تر مناسب است.

2.jpg

 
لباس شب  Nightdress

لباس راحتی از مواد نازک‌تر و سبک‌تر برای مثال از جنس ابریشم، توری و یا نخ تصور کنید، لباسی که می‌تواند شما را از هر زمان دیگری جذاب‌تر نشان دهد. لباس شب از مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارد. لباسی به فرم دامن اما با قدی در کوتاه‌ترین حالتی که می‌توانید تصور کنید.

Peignoi نوع دیگری از لباس خواب است، لباسی جذاب با پارچه‌ای نازک و البته بندهای که می‌تواند حق انتخاب را به شما واگذار کند. بند را ببندید تا لباس فرمی تنگ به خود بگیرد یا باز بزارید و لباس حالتی آزاد و راحت داشته باشد. انتخاب این سبک از لباس‌ها عموما به قد شما هم بستگی دارد، می‌توانید لباسی را انتخاب کنید تا اگر قد کوتاهی دارید شما را بلندتر و اگر قد بلند هستید شما را زیباتر نشان دهد.


لباس مجلسی   Camisole

لباس مجلسی لباس‌هایی هستند که به طور معمول زیر یک تاپ ساده پوشیده می‌شود. اگر چه جذاب‌ترین مدل لباس زیر زنانه نیست اما در میان خانم‌ها بسیار پر طرفدار است. دیده نمی‌شود، اما بسیار حس خوشایند و راحتی را برای شما به همراه خواهد آورد. اگر میزان توقعتان از یک لباس زیر این باشد که علاوه بر راحتی، زیبایی و حس اعتماد به نفس را برای شما به همراه داشته باشد پس در انتخاب این طرح تعلل نکنید. لباسی بسیار نرم در برابر فرم بدن شما است که می توان آن را به راحتی پوشید. ست Cami یک جایگزین عالی برای لباس خواب استاندارد است. نکته جالب در مورد Cami این است که فرم بدن را به دلیل داشتن دو نیمه بالا و شورت به زیباترین حالت حفظ می‌کند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

سخن پایانی

لباس‌های زیر زنانه مدل‌ها و انواع متنوعی دارند که می‌توانید با توجه به موقعیت و کاربرد از آنها استفاده کنید. اگر برای استفاده در طول روز می‌خواهید به سراغ انتخاب مدلی راحت بروید پیشنهاد ما انتخاب لباسی با جنس پارچه نخی است و اینکه ترجیحا به سراغ پارچه‌های با مواد مصنوعی و پلاستیکی نروید که امکان ایجاد حساسیت و خارش را به همراه خواهد داشت. اما برای استفاده در موقعیت های جذاب دیگر می‌توانید از لباس‌هایی با رنگ‌های تند برای مثال قرمز استفاده کنید تا هم حس اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و هم شما را زنی جذاب و قدرتمند نشان دهد.

نکته مهم دیگر اما در هنگام خرید لباس زیر زنانه این است که باید حتما در خرید سایز مناسب دقت کنید . چون اصولا لباس‌های زیر امکان تعویض ندارند، پس برای خرید لباسی با سایز مناسب باید دقت بیشتری کنید.  

شرت‌هایی مانند گیپوری، لامبدا و یا لیزری لباس‌های پر فروشی هستند که عموما به صورت روزانه از آنها استفاده نمی‌شود پس برای مصارف روزانه از لباس‌های راحت‌تر استفاده کنید.

و در نهایت اگر قصد خرید لباس زیر زنانه را به صورت آنلاین دارید، حتما از یک فروشگاه اینترنتی معتبر این خرید را انجام دهید، اطلاعات محصول را بخوانید و حتما از اصالت کالا مطمئن شوید.

منبع: https://seemorgh.com/product-services/reportage/463646-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/




تاریخ: دو شنبه 13 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

خرید لباس برای کودکان همیشه شیرین نیست، گاهی دشواری های خاص خود را دارد. کودکان در سن رشد هستند و پیدا کردن لباسی که متناسب سایز آن ها باشد هم دشواری های خاص خود را دارد. علاوه بر آن کودکان نیاز به راحتی بیشتری در لباس های خود دارند و به دلیل تحرکی که دارند، در نتیجه پوشاکی که برای آنها تهیه می شود باید از کیفیت بالایی بر خوردار باشد.

کمی به عقب بازگردیم. در سال 1926 بنجامین راسل بازیکن فوتبال آمریکایی ایده یک لباس را با پدرش درمیان گذاشت. لباسی از جنس پنبه، یقه گرد و آستین بلند. شاید برایتان تعجب آور باشد چون ما در ایران اصولا سویشرت ها را لباسی جلو باز می شناسیم، لباسی شبیه به ژاکت اما سویشرت ها متفاوت از ژاکت ها هستند. از دیگر تفاوت های سویشرت و ژاکت ها این است که سویشرت ها لباس هایی از جنس پنبه هستند و کمی ضخیم اما ژاکت ها را می توان در جنس های مختلفی پیدا کرد، از الیاف طبیعی تا مواد و پلی‌استر. سویشرت ها از اصل برای استفاده ورزشکاران بود آن هم برای گرفتن عرق بدن و تعادل دمای بدن، اما با گذشت زمان وارد زندگی مردم عادی شدند. ژاکت ها هم ظاهری شبیه به کت ها داشتند و بعدها با تنوع در طرح و رنگ، کلاه هم به آن اضافه شد.

 سویشرت ها اما به دو نوع کلی تقسیم می شوند، سویشرت های یقه گرد و سویشرت های کلاه دار. برای خرید انواع سویشرت پسرانه بچگانه شیک مناسب تمامی سنین باید به نکاتی توجه کنید تا برای یک خرید بیش از یک بار هزینه نکنید.

 

کیفیت لباس را مد نظر داشته باشید

اصولا کودکان فعالیت بدنی زیادی در طول روز دارند، پس مهم است که برای خرید لباس به سراغ پوشاکی با کیفیت بالا بروید. هنگام خرید به ضخامت پارچه لباس توجه کنید. می توانید پارچه لباس را زیر نور بگیرید و بافت پارچه و تراکم بافت آن را ببینید. برندهای معروف یا لباس های گران قیمت عموما کالاهای بهتر و مرغوب تری نیستند پس شاید هیچ گرانی بی حکمت نباشد و نشانه کیفیت نازل و قیمت گران باشد. برای خرید لباس برای کودکانتان کیفیت را اولویت قرار دهید نه برند را.

اگر برای خرید سویشرت به بازار می روید یا فروشگاه های آنلاین فروش پوشاک را مد نظر دارید توجه داشته باشید که لباس را متناسب سایز کودک خود خریداری کنید. در سن رشد بودن دلیل خوبی برای خرید لباسی با سایزی بزرگتر برای فرزندتان نیست، این کار هم باعث می شود آزادی عمل از فرزندتان گرفته شود و هم راحتی را از فرزندتان می گیرد. از انتخاب سویشرت با یقه بسیار تنگ خودداری کنید، این کار می تواند باعث اذیت شدن کودک شما شود.

رنگ و طرح سویشرت کودکانه

شاید این تصویر را خیلی ها دیده باشید که هنگام خرید کودک لباسی را با طرح و رنگی دوست دارد و پدر و مادر طرحی دیگر، یادمان باشد که هیچگاه به بهانه کثیف شدن لباس، کودکتان را از داشتن لباسی با رنگ روشن یا طرحی زیبا محروم نکنید. عموما سویشرت ها را با طرحهای جذابی از فیلم مارول یا شخصیت های کودکانه طراحی می کنند و یا از پارچه های با رنگ های شاد، طبیعتا انتخاب کودکان لباس های با این طرح و رنگ هستند.

 

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

 

سویشرت های جدید

سویشرت ها که عموما جلو بسته بودند در سال های اخیر نمونه های جلو باز آن ها هم طراحی و دوخته شده است. همان لباس هایی با پارچه هایی ضخیم که در قسمت جلوشان زیپ هم کار شده است. اگر برای خرید فرزندتان قصد دارید تا سویشرت تهیه کنید، آن هم سویشرتی جلو باز قبل از خرید حتما از کیفیت زیپ آن مطمئن شوید. حتما این تجربه را داشته اید که برای خرید سویشرتی با کیفیت زیپ نامناسب بارها مجبور شده اید تا هزینه کنید و سویشرت را به دست خیاط بسپرید. یکبار برای خرید هزینه کرده اید و بارها و بارها برای تعیمر و دوخت مجدد، پس قبل از خرید کیفیت زیپ را امتحان کنید. یا اگر بجای زیپ بر روی سویشرت دکمه کار شده است از باز بودن جا دکمه های سویشرت مطمئن شوید. برای خرید لباس برای فرزندان باید این را هم در نظر بگیرید که کودکان صبر زیادی برای باز و بسته کردن زیپ یا دکمه ای که مشکلی داشته باشد ندارند. پس اگر سویشرت های دکمه دار را خریداری می کنید سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که دکمه های کمتر و بزرگتری داشته باشد تا فرزندتان بتواند به راحتی آن ها را باز و بسته کند.

سویشرت ها به طور معمول در قسمت کمر دارای دوختی از جنس کش هستند اما در سال های اخیر سویشرت ها در اندازه و قد هم دچار تحول شده اند. پس اگر برای فرزندتان قصد خرید سویشرتی را دارید اندازه ای را انتخاب کنید که فرزندتان احساس راحتی داشته باشد. لباس را متناسب سن فرزندتان انتخاب کنید، هم از جهت تنوع طرح و هم از جهت تنوع رنگ. خرید سویشرتی که مدلی نظیر مدل بزرگسالان داشته باشد برای فرزندتان جذابیتی ندارد.

منبع: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1120255-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/?pr=1




تاریخ: دو شنبه 13 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شروع پاییز مثل شروع بهار همواره با یک عدم قطعیت در انتخاب لباس مناسب همراه است. وقتی طبع هوا مشخص نیست؛ پس انتخاب لباس مناسب دشوارترین کار است و در بیشتر موارد وضعیت هوا و انتخاب ما هم دقیقا در وضعیت مخالف یکدیگر قرار می‌گیرند. اما فصل زمستان بعد از تابستان مشخص‌ترین فصل برای انتخاب لباس مناسب است. وقتی سرما به حداکثر میزان خود می‌رسد می‌توان از هر زمان دیگری برای انتخاب پالتو باید مصمم‌تر بود.  برای انتخاب یک پالتو مردانه مناسب باید سه راس مثلث یک انتخاب خوب را رعایت کرد: دوخت، جنس و ساختار، و البته نکته مهم دیگری چون؛ چگونه پالتو خود را ست کنیم؟ اگر شما بهترین و خوش دوخت‌ترین پالتو مردانه را با رنگ اشتباه یا ست نامناسب بپوشید انتخاب خوب‌تان دیگر به چشم نمی‌آید. پس با ما همراه باشید.

 

 پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

اولین گام؛  جنس پالتو

زمستان است و شما برای خرید پالتو تصمیم نهایی را گرفته‌اید. پس اولین قدم انتخاب پالتویی با جنس پارچه‌‎ای مناسب است. دقت در انتخاب پالتو با جنس پارچه‌ای مناسب هم به استحکام پالتو شما کمک می کند و هم باعث ماندگاری بیشتر خرید شما می‌شود. که شاید ماندگار بودن و با کیفیت بودن یک خرید از اولویت‌های ابتدایی همه ما باشد. اما پارچه‌ای که این روزها اقبال به آن زیاد شده پشم گوسفند است. مراقبت و محافظت در برابر سرما از مهمترین ویژگی‌های این پارچه است. اما پارچه‌ا دیگری که حتی اگر جنسش را ندانید حتما نامش را شنیده‌اید، پارچه کشمیر است که از موی بدن بزهای هیمالیا تولید می‌شود و چون تعداد این بز ها کم است، این پارچه جزو پارچه‌های لاکچری محسوب می شود. پارچه‌های کشمیر به دلیل سبک بودن و ایزوله بودنشان می‌توانند برای پالتو مردانه گزینه مناسبی باشند.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

در کنار این گزینه‌ها که کیفیت و ماندگاری خرید شما را افزایش می‌دهد می‌توانید به سمت سایر پالتوهای مردانه با کیفیت پارچه و جنس دیگری بروید. پارچه‌هایی که ریشه صنعتی دارند و ممکن است حسی مانند پارچه پشم گوسفند و کشمیر را به شما ندهد اما قطعا از شما در برابر سرما محافظت می کند.

دومین گام؛ دوخت پالتو

بهترین پارچه‌های موجود در بازار اگر زیر چرخ خیاطکاری حرفه‌ای و خوش سلیقه قرار نگیرد، مطمئن باشید لباس مناسبی به دست شما نخواهد رسید. گام دوم بعد از انتخاب پارچه‌ای با کیفیت، دقت نسبت به دوخت پالتو است. خوش دوخت بودن یک لباس موجب می‌شود لباس شما را خوش فرم‌تر و زیباتر نشان دهد.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

دقت کنید که پالتو مردانه قرار نیست انتظارات شما از یک کت مردانه را پوشش دهد. پس پالتو کمی راحت‌تر و آزادتر خواهد بود. هر چند که پالتو مردانه عموما دارای قدی بلندتر است اما در این سال‌ها با ورود ایده‌های جدید به دنیای مد شاهد پالتوهای مردانه با قد کوتاه‌تر هم بوده‌ایم.

 

سومین گام؛ ساختار پالتو

در آخرین مرحله برای انتخاب یک پالتو مردانه مناسب باید آن را بپوشیم و راحتی آن را بسنجیم. دقت کنید که پالتو انتخابی شما دارای یقه‌ای مناسب باشد که به راحتی به حالت ایستاده در بیاید و تمام گردن شما را در برابر سرما پوشش بدهد. نکته مهم بعدی سعی کنید پالتو شما شش دکمه باشد تا حس آزادی و راحتی بیشتری به شما بدهد و در نهایت به دوخت جیب‌ها و راحتی دستتان در جیب دقت کنید تا پس از خرید از انتخاب‌تان حداکثر رضایت را داشته باشید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

چطور پالتو مردانه را بپوشیم؟

بعد از یک انتخاب خوب و حس خوشایند خرید پالتویی مناسب حالا وارد جذاب‌ترین بخش می‌شویم؛ چگونه پالتو مردانه را ست کنیم؟ اگر طرفدار دنیای مد هستید و اخبار این حوزه را پیگیری می‌کنید، می‌دانید که پالتو مردانه با رنگ‌های خنثی در سال‌های اخیر همچنان طرفداران خود را دارد. رنگ‌های سرمه‌ای و کرم قهوه‌ای که می‌شود با هر لباسی آن را ست و هماهنگ کرد. اگر وارد میانسالی و حتی پیری شده‌اید می‌توانید با این رنگ‌ها استایلی کلاسیک داشته باشید و حتی می‌توانید استایل کلاسیک‌تان را با کلاه تکمیل کنید. اگر جوان هستید و پر شور می‌توانید پالتو را با شلوار جین و هودی هم بپوشید. برای یک محیط کاری یا جلسات کاری انتخاب پالتو به همراه بافت یقه اسکی بهترین انتخاب است. در ترکیب این دو شک نکنید. این ترکیب همیشه برنده است. در خرید تان دقت کنید، در ست کردن جسارت کنید و از حضور در جمع‌های کاری و دوستانه لذت ببرید.

منبع: https://www.samatak.com/ads/reportage/%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%aa%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d8%b2%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86.html




تاریخ: چهار شنبه 1 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب ۳۵ مدل شلوار زنانه و دخترانه ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ جدید، بینهایت جذاب و خوش استایل مجلسی و اسپرت را در انواع طرح های پارچه ای،‌راسته، جین (لی) و کتان برای خانم های شیک پوش آماده کردیم.

مدل شلوار زنانه جدید

مدل شلوار زنانه جدید

مدل شلوار زنانه و دخترانه جدید

همان طور که اعلام کردیم شیکترین مدلهای شلوار زنانه و دخترانه ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ را از بین انواع شلوارهای پارچه ای، کتان،‌ نخی، کرپ و جین (لی) در طرحهای مجلسی، اسپرت، گشاد، راسته، اسلش و راحتی در این قسمت از سایت دونقطه برایتان فراهم کردیم.

شلوار پارچه ای پلیسه دار زنانه مدل جدید نخی

شلوار پارچه ای پلیسه دار زنانه مدل جدید نخی

شلوار جین ( لی ) دخترانه ۲۰۲۱ مدل راسته زاپ دار طرح اسلش

شلوار جین ( لی ) دخترانه ۲۰۲۱ مدل راسته زاپ دار طرح اسلش

شلوار مجلسی زنانه ۱۴۰۰ بسیار زیبا با طرح گشاد

شلوار مجلسی زنانه ۱۴۰۰ بسیار زیبا با طرح گشاد

شلوار اسپرت طرح کبریتی جدید دخترانه

 

 

شلوار اسپرت طرح کبریتی جدید دخترانه

جدیدترین مدلهای شلوار زنانه سال ۲۰۲۱

جدیدترین انواع مدلهای شلوار زنانه سال ۲۰۲۱

شلوار چهارخونه زنونه راسته 2021 از جنس کتان

شلوار چهارخونه زنونه راسته ۲۰۲۱ از جنس کتان

مدل سندبادی دخترونه با طراحی اسپرت جدید

مدل سندبادی دخترونه با طراحی اسپرت جدید

شلوار بسیار شیک مجلسی دخترانه مدل ۲۰۲۱ کمربند پاپیونی

شلوار بسیار شیک مجلسی دخترانه مدل ۲۰۲۱ کمربند پاپیونی

شلوار چرمی براق زنانه خانم های جوان

شلوار چرمی براق زنانه خانم های جوان

کت شلوار زنانه بسیار جذاب برای خانم های شیک پوش

کت شلوار زنانه بسیار جذاب برای خانم های شیک پوش

شلوار لی مام استایل مدل جدید کمر کشی

شلوار لی مام استایل مدل جدید کمر کشی

مدل شلوار اسلش خوش استایل دخترونه با پارچه ترک

مدل شلوار اسلش خوش استایل دخترونه با پارچه ترک

شلوار راسته ساده پلیسه دار زنانه ۲۰۲۱ برای تیپ های با کلاس

شلوار راسته ساده پلیسه دار زنانه ۲۰۲۱ برای تیپ های با کلاس

شلوار طوسی رنگ طرح دار زنانه ایرانی ۱۴۰۰

شلوار طوسی رنگ طرح دار زنانه ایرانی ۱۴۰۰

شلوار مدل گشاد جدید دخترانه صورتی رنگ با کمربند پارچه ای پاپیونی

شلوار مدل گشاد جدید ۲۰۲۱ دخترانه صورتی رنگ با کمربند پارچه ای پاپیونی

ست بسیار جذاب شلوار با کت برای خانم های لاکچری

ست بسیار جذاب شلوار با کت برای خانم های لاکچری

شلوارهای فوق العاده شیک زنانه ۲۰۲۱ در اینستاگرام

شلوارهای فوق العاده شیک زنانه ۲۰۲۱ در اینستاگرام

شلوار گت دار دخترونه اسپرت جیب بغل 2021

شلوار گت دار دخترونه اسپرت جیب بغل ۲۰۲۱

جدیدترین شلوار طرح راه راه ترکیه ای

جدیدترین شلوار طرح راه راه ترکیه ای

انواع مدلهای شلوارهای اداری زنانه برای سلیقه های مختلف

انواع مدلهای شلوار اداری زنانه برای سلیقه های مختلف

انواع شلوارهای زنانه جدید اینستاگرامی

شلوار کرپ جلو دکمه دار مدل جدید زنانه

شلوار کرپ جلو دکمه دار مدل جدید زنانه

شیکترین مدل شلوار لی زنانه طرح مام استایل ۲۰۲۱

شیکترین مدل شلوار لی زنانه طرح مام استایل ۲۰۲۱

مدل شلوار خاص و بسیار خوش استایل دخترانه چهارخونه ۲۰۲۱

مدل شلوار خاص و بسیار خوش استایل دخترانه چهارخونه ۲۰۲۱

شلوار زنانه پاچه گشاد پلیسه دار با کمر جذب

شلوار زنانه پاچه گشاد پلیسه دار با کمر جذب

شلوار فانتزی دخترانه ۲۰۲۱ با مدل طراحی متفاوت

شلوار فانتزی دخترانه ۲۰۲۱ با مدل طراحی متفاوت

شلوار مدل سندبادی سفید رنگ برای خانم های قد بلند

شلوار مدل سندبادی سفید رنگ برای خانم های قد بلند

مدل شلوار راحتی دخترانه اسپرت بسیار شیک طرح اسلش جدید ۲۰۲۱

مدل شلوار راحتی دخترانه اسپرت بسیار شیک طرح اسلش جدید ۲۰۲۱

شلوار جین دخترانه مجلسی بسیار شیک مدل ۲۰۲۱

شلوار جین دخترانه مجلسی بسیار شیک مدل ۲۰۲۱

شلوار اسلش زنانه بسیار لاکچری مدل جدید

شلوار اسلش زنانه بسیار لاکچری مدل جدید

مدل شلوار ارزان قیمت دم پا تنگ برای خانم ها

مدل شلوار ارزان قیمت دم پا تنگ برای خانم ها

شلوار جدید فوق العاده جذاب دخترونه با کلاس

شلوار جدید فوق العاده جذاب دخترونه با کلاس

شلوار جین زنانه مد شده در سال ۲۰۲۱

شلوار جین زنانه مد شده در سال ۲۰۲۱

شلوار گشاد بسیار ناز و خوشگل برای خانم های شیک پسند

شلوار گشاد بسیار ناز و خوشگل برای خانم های شیک پسند

شلوار پارچه ای زنانه کمربند پاپیونی سفید مشکی مدل ۲۰۲۱

شلوار پارچه ای زنانه مدل کمربند پاپیونی سفید مشکی مدل ۲۰۲۱

 

منبع: دونقطه




تاریخ: شنبه 23 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب با ۲۸ مدل کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه جدید و فوق العاده شیک در انواع طرحهای مجلسی و اسپرت برای خانم های باکلاس در خدمتتان هستیم.

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه

مدل کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه

طبق آن چیزی که گفتیم شیکترین مدلهای کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه ۲۰۲۰ – ۹۹ را از میان جدیدترین طرح ها، به همراه عکس های ژورنالی شان در این قسمت از سایت دونقطه برای شما جمع آوری کرده ایم. در ادامه توجه شما را به این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

کفش پاشنه بلند رنانه مدل جدید آبی رنگ

کفش پاشنه بلند رنانه مدل جدید آبی رنگ

کفش پاشنه دار دخترونه بسیار شیک با طرح پوست ماری

کفش پاشنه دار دخترونه بسیار شیک با طرح پوست ماری

انواع مدلهای کفش پاشنه بلند زنانه و دخترانه برای همه جور سلیقه

انواع مدلهای کفش پاشنه بلند زنانه و دخترانه برای همه جور سلیقه

کفش زنونه نقره ای رنگ پاشنه باریک مجلسی

 

کفش زنونه نقره ای رنگ پاشنه باریک مجلسی

کفش دخترانه لاکچری پاشنه بلند جدید در اینستاگرام

کفش دخترانه لاکچری پاشنه بلند جدید در اینستاگرام

کفش پاشنه دار جنس لمه بسیار زیبا برای مجالس

کفش پاشنه دار جنس لمه بسیار زیبا برای مجالس

کفش صورتی رنگ مدل پاپیونی برای دختر خانم های جوان

کفش صورتی رنگ مدل پاپیونی برای دختر خانم های جوان

کفش مشکی بسیار جذاب پاشنه بلند زنانه برای شیک پسندان

کفش مشکی بسیار جذاب پاشنه بلند زنانه برای شیک پسندان

کفش پاشنه پهن سبز رنگ برای خانمهای خوش سلیقه

کفش پاشنه پهن سبز رنگ برای خانمهای خوش سلیقه

جدیدترین مدل کفش پاشنه بلند زنانه بیرونی سفید رنگ

جدیدترین مدل کفش پاشنه بلند زنانه بیرونی سفید رنگ

مدل کفش لمه بسیار جذاب پاشنه دار ترکیه ای

مدل کفش لمه بسیار جذاب پاشنه دار ترکیه ای پشت باز

کفش جدید مدل بندی پاشنه بلند زنانه با طرح پلنگی

کفش جدید مدل بندی پاشنه بلند زنانه با طرح پلنگی

مدل کفش مجلسی ساق نگین دار زنانه با پاشنه بلند

مدل کفش مجلسی ساق نگین دار زنانه با پاشنه بلند

مدل بوت دخترانه جدید پاشنه پهن بندی

مدل بوت دخترانه جدید پاشنه پهن بندی

زیباترین مدل کفش عروس با جنس گیپور

زیباترین مدل کفش عروس با جنس گیپور

مدل کفش دو رنگ زنانه پاشنه بلند طلایی صورتی

مدل کفش دو رنگ زنانه پاشنه بلند طلایی صورتی

مدلهای اینستاگرامی جدید

کفش دخترانه جدید پولک دار پاشنه بلند مجلسی مشکی در اینستا

کفش دخترانه جدید پولکی دار پاشنه بلند مجلسی مشکی در اینستا

کفش گل گلی پاشنه باریک نوک تیز

کفش گل گلی پاشنه باریک نوک تیز

کفش اسپرت دخترانه ارزان قیمت مدل پاشنه بلند

کفش اسپرت دخترانه ارزان قیمت مدل پاشنه بلند

کفش زیپ دار مدل جدید پاییزی مشکی رنگ دخترونه

کفش زیپ دار مدل جدید پاییزی مشکی رنگ دخترونه

کفش چرم زنجیردار زنانه پاشنه بلند با طراحی متفاوت

کفش چرم زنجیردار زنانه پاشنه بلند با طراحی متفاوت

کفش مدل پلنگی ایرانی تابستانی خیلی خوشگل

کفش مدل پلنگی ایرانی تابستانی خیلی خوشگل

ست کفش پاشنه بلند دخترونه قرمز رنگ با دامن

ست کفش پاشنه بلند دخترونه قرمز رنگ با دامن

مدل کفش زنانه طلایی رنگ پاشنه بلند مجلسی با طراحی خاص

مدل کفش زنانه طلایی رنگ پاشنه بلند مجلسی با طراحی خاص

مدل کفش اسپرت پاشنه دار با طراحی چهارخونه

مدل کفش اسپرت پاشنه دار با طراحی چهارخونه

کفش ساق گیپور پاشنه بلند برای استفاده در پوشش مجالس

کفش ساق گیپور پاشنه بلند برای استفاده در پوشش مجالس

مدل کفش پاشنه بلند روباز جدید زنانه نارنجی رنگ

مدل کفش پاشنه بلند روباز جدید زنانه نارنجی رنگ

کفش پاشنه باریک دخترونه با طراحی بسیار خاص و فانتزی

کفش پاشنه باریک دخترونه با طراحی بسیار خاص و فانتزی

امیدواریم از جدیدترین مدلهای کفش پاشنه بلند دخترانه و زنانه که برایتان آماده کردیم استفاده لازم را برده باشید.

 

منبع: دونقطه




تاریخ: شنبه 23 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

همان‌طور که افراد دارای اضافه‌وزن برای لاغرتر دیده شدن ترفندهای مختلفی را به کار می‌گیرند، کسانی هم که کمبود وزن دارند، می‌توانند با پیاده کردن برخی ایده‌ها بدنشان را پُر تر از آنچه که واقعا هست، نشان بدهند. بنابراین، این ترفندها را در استایل لباس‌ پوشیدنتان به کار بگیرید:

پیراهن‌های پِپلوم را امتحان کنید

لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد بلند

پیراهن های مجلسی زنانه پپلوم (Peplum) هم برای خانم‌های لاغر اندام و هم برای خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند یک گزینۀ زیبا و ایده‌آل است. این نوع پیراهن، در قسمت کمر چین‌های درشتی دارد که وجه تمایز اصلی آن با دیگر لباس‌های مجلسی به‌شمار می‌آید. این چین‌ها اضافه وزن را پنهان می‌کنند ولی در عین حال، اگر اندام لاغری دارید باعث پرحجم به‌نظر رسیدن پایین‌تنۀ شما می‌شوند و به آن فرم می‌دهند. پس این نوع لباس مجلسی را در استایل رسمی برای افراد لاغر را جدی بگیرید

خطوط افقی را در لباس مجلسی برای افراد لاغر به یاد داشته باشید

لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد کوتاه

اگر پیراهن های پپلوم به نظرتان برای مهمانی مورد نظرتان زیاده از حد شیک است یا اینکه کلا علاقه دارید کمی اسپرت‌تر در محافل ظاهر شوید، پوشیدن پیراهن یا لباسی که در آن خطوط افقی به کار رفته باشد می‌تواند برای شما کمک بزرگی باشد. این خطوط به سادگی در بیننده توهم پُرتر بودن فرم بدن را ایجاد می‌کنند.

اکسسوری‌ها را در بخش‌های مناسب به کار بگیرید

رنگ لباس برای افراد لاغر

در آماده‌سازی لباس مجلسی برای افراد لاغر، می‌توان از اکسسوری‌ها هم بهره جست. باید به این نکته توجه داشته باشید که زیاد شلوغ‌ نکنید اما این تنوع تا حد زیادی می‌تواند به نفعتان تمام شود!

استفاده از سگک‌های پر زرق و برق، کمربند یا زیورآلات می‌تواند کارگشا باشد؛ ضمن اینکه از کمربندهای باریک دوری کنید چراکه شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. این استایل بخصوص به‌عنوان لباس مجلسی دخترانه لاغر اندام طرفداران زیادی داشته و دارد.

رنگ‌های درخشان را برگزینید!

خانم های لاغر لباس مجلسی چی بپوشند

به نظر واضح می‌رسد اما بسیاری از ما در زمان خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر از این موضوع غافل می‌شویم و دوباره به سراغ رنگ‌های تیره‌ مانند سیاه و قهوه‌ای می‌رویم. با این حال بهترین رنگ‌ها برای انواع مدل لباس زنانه برای افراد لاغر، رنگ‌های روشن و درخشان مانند زرد روشن هستند. همچنین تلفیق رنگ‌های روشن برای بالاتنه و رنگ‌های تیره برای قسمت پایین‌تنه هم ایدۀ جالب و جذابی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. نکتۀ دیگر اینکه می‌توانید انواع طرح‌های متنوع را در خرید لباس برای افراد لاغر انتخاب کنید، چراکه این پترن‌ها باعث شلوغی لباس شب شما شده و بدنتان را پر تر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.

از لباس‌های پف‌دار غافل نشوید

لباس های مجلسی پف دار برای افراد لاغر

لباس‌های مجلسی پرنسسی و پف دار که یادآور همان قصه‌های پریان هستند، این‌جا به کار می‌آیند و با حالت کوتاه و پف‌دارشان هم زیبا هستند و هم از این جهت لباسی مناسب دخترهای لاغر اندام به شمار می‌آیند. همچنین دامن‌های کلوش نیز یکی دیگر از مدل‌ها مناسب برای این نوع اندام به‌حساب می‌آید.

لایه لایه لباس بپوشید!

طریقه پوشیدن لباس برای افراد لاغر

یکی دیگر از روش‌های توپر به نظر رسیدن در مجالس و مهمانی‌های غیر رسمی و نیمه‌رسمی در فصول سرد، لایه لایه لباس پوشیدن است. با این روش و افزایش حجم لباس‌ها، شما را پُر تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پارچه‌هایی با جنس ضخیم مانند مخمل و جین نیز می‌تواند مفید باشد.

نبایدها در خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر

خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر

تا اینجا به مواردی اشاره کردیم که بهتر است در هنگام خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر به آن توجه داشته باشید اما اجازه بدهید نگاهی هم به «نبایدها» در خرید چنین لباس‌هایی داشته باشیم:

از خطوط عمودی پرهیز کنید

لباس مجلسی برای افراد لاغر

خطوط عمودی در طرح پارچه شما را لاغرتر و کشیده‌تر از آنچه که نشان می‌دهد و این چیزی نیست که ما بخواهیم؛ پس از آن‌ها پرهیز کنید.

تا جای ممکن کفش پاشنه‌بلند نپوشید

کفش مناسب افراد لاغر

درست مثل قاعدۀ پوشیدن لباس‌هایی با طرح خطوط عمودی، کفش پاشنه بلند نیز شما را از آنچه هستید بلندتر نشان می‌دهد و اصلا برای چنین هدفی طراحی شده. در استایل رسمی برای افراد لاغر، کفش‌هایی با پاشنۀ کوتاه مناسب‌تر هستند.

با شلوارهای اسکینی خداحافظی کنید

شلوار مناسب افراد لاغر

شلوارهای جین یا کتان اسکینی که به بدن می‌چسبند، شما را حتی از آنچه واقعا هستید هم لاغرتر نشان می‌دهند. به همین دلیل ضرورت دارد که در خرید شلوار برای افراد لاغر، از این نوع خاص شلوار دوری کنید. خرید شلوارهای گشادی مثل شلوارهای راسته علاوه بر اینکه ظاهر بهتری دارد، به شما آزادی عمل بیشتری هم خواهد داد.

در این مطلب، شما را با بایدها و نبایدهای خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر آشنا کردیم. خرید یک لباس مناسب می‌تواند شما را زیبا و خوش‌اندام یا کاملا معمولی نشان بدهد؛ درنتیجه پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان از کنار این موضوع ساده نگذرید.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: شنبه 23 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

حتماً برای شما هم پیش آمده که پس از شستشوی لباس با تغییر رنگ لباس موردعلاقه و جدیدتان مواجه شدید. این اتفاق در بیشتر مواقع سبب می‌شود تا لباسی که رنگش تغییر کرده، دیگر قابل استفاده نباشد. نکته قابل‌توجه این است که برای برگرداندن لباس‌های رنگ گرفته، راهکارهایی وجود دارد و دیگر نیازی نیست آن‌ها را پس از تغییر رنگ، کنار بگذارید. در این مقاله می‌خواهیم راهکارهایی برای برگرداندن رنگ لباس به شما ارائه دهیم.

اجازه ندهید لباس رنگ گرفته، خشک شود!

چگونه رنگ لباس را برگردانیم

هنگامی که پس از شستشو متوجه تغییر رنگ لباس شدید، اجازه ندهید تا لباس خشک شود و قبل از این اتفاق، اقدام به شستشوی مجدد لباس با آب ولرم نمایید. خشک شدن لباس‌ها این امکان را فراهم می‌کند که رنگ روی آن‌ها تثبیت شود و برگرداندن رنگ لباس تقریباً ناممکن شود. اگر در شرایطی قرار گرفتید که لباس در حال خشک شدن بود، می‌توانید لباس را نمناک کنید تا شانس برگرداندن رنگ لباس از بین نرود.

چگونه رنگ لباس‌های سفید را برگردانیم؟

برگرداندن رنگ لباس سفید

لباس‌های سفید رنگ، بیشتر از لباس‌های دیگر مستعد تغییر رنگ هستند. در رابطه با شستشوی لباس‌های سفید باید توجه کنید که به هیچ‌ عنوان این لباس‌ها را با لباس‌های رنگی نشویید. اگر لباس‌ سفید رنگ شما پس از شستشو با لباس‌های رنگی تغییر رنگ داد، می‌توانید با چند روش ساده رنگ لباس سفید خود را برگردانید. در ادامه چند روش خانگی و کاربردی برای برگرداندن رنگ لباس‌های سفید، معرفی کرده‌ایم.

سرکه سفید را امتحان کنید!

برگرداندن رنگ لباس را با سرکه

استفاده از سرکه سفید به‌عنوان یک ماده شوینده خانگی در بیشتر اوقات به‌عنوان راه‌حل کاربردی در شستشوی لباس‌ها استفاده می‌شود. سرکه سفید تأثیر فوق‌العاده‌ای در پاک کردن لکه‌های رنگی دارد؛ از این جهت می‌توانید برای برگرداندن رنگ لباس‌ها از سرکه سفید استفاده نمایید. برای شستشو لباس با سرکه سفید، یک استکان سرکه سفید را با مواد شوینده معمولی و آب ولرم مخلوط کنید و این محلول را در یک لگن که لباس‌ها در آن قرار دارند، بریزید. اجازه دهید تا لباس‌ها حداقل یک ساعت درون این محلول بماندد و سپس شستشوی معمول را انجام دهید.

توجه نمایید که برای برگرداندن رنگ لباس شاید نیاز باشد که دو یا سه بار شستشو را تکرار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

جوش شیرین، پاک کننده خانگی پُرکاربرد!

برگرداندن رنگ لباس به روش خانگی

جوش شیرین، ماده‌ای پاک کننده، محرک و اثرگذار است که در پاک کردن لکه‌های رنگی لباس کمک بسیاری به شما می‌کند. روش استفاده از جوش شیرین برای برگرداندن رنگ لباس در خانه این‌گونه است که باید یک استکان جوش شیرین را با ۴ لیتر آب مخلوط کنید و سپس لباس‌ها را داخل یک تشت قرار داده و محلول جوش شیرین را روی لباس‌ها ریخته و چند دقیقه‌ صبر کنید. پس از حدود بیست دقیقه لباس‌ها را به روش معمول با مواد شوینده معمولی شستشو دهید.

ترکیب نمک و جوش شیرین!

برگرداندن رنگ لباس در خانه

یک روش دیگر برای برگرداندن رنگ لباس، استفاده از ترکیب نمک و جوش شیرین است. ابتدا مقداری جوش شیرین، پودر لباسشویی و نمک را به همراه آب در یک لگن حل کنید و سپس لباس را درون لگن قرار دهید تا خیس شود. بعد از گذشت حداقل یک ساعت لباس‌ها را با همان محلول شستشو داده و سپس آبکشی نمایید. از این روش برای پاک کردن لکه‌ها از روی لباس‌های ورزشی سفید رنگ زیاد استفاده می‌شود.

استفاده از لیمو ترش برای پاک کردن لکه از لباس سفید!

لیمو ترش یک لکه بر قوی برای پاک کردن لکه از روی لباس محسوب می‌شود. در این روش ابتدا باید چند تکه لیمو ترش را درون ظرف پر از آب انداخته و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. زمانی که آب به نقطه‌جوش رسید آن را درون لگن بریزید و کمی صبر کنید تا دمای آب پایین بیاید. سپس لباس موردنظر را درون لگن آب ولرم قرار داده و صبر کنید تا درون این محلول خیس بخورد. پس از دو ساعت آب را تعویض کرده و در این مرحله مقداری مایع لباسشویی و آب ولرم را حل کنید تا لباس به مدت نیم ساعت درون این محلول خیس بخورد. پس از گذشت نیم ساعت لباس را از محلول خارج کرده و آن را طبق روش معمول بشویید تا لکه‌ها از بین بروند.

استفاده از مایع سفید کننده لباس!

اگر لباس شما کاملاً سفید باشد با توجه به برچسب راهنمای شستشوی لباس می‌توانید از مایع سفید کننده لباس استفاده کنید. برچسب راهنمای شستشو کمک می‌کند تا از آسیب رسیدن به لباس ناشی از شستشوی نادرست جلوگیری شود. استفاده از مایع سفید کننده یک روش قدیمی در شستشوی لباس‌های سفید است که باید به‌درستی انجام بگیرد تا لباس سالم بماند.

برای استفاده از مایع سفید کننده برای سفید کردن رنگ لباس ابتدا طبق دستورالعملی که روی محلول نوشته شده است، مقداری مایع سفیده کننده را با آب ولرم حل کنید. سپس لباس را درون آن انداخته و بگذارید به مدت یک ساعت خیس بخورد. بعد از گذشت یک ساعت لباس را از محلول خارج نمایید و با مواد شوینده مناسب شستشو دهید.

چگونه رنگ لباس‌های رنگی را برگردانیم؟

برگرداندن رنگ لباس‌های رنگی به نسبت به لباس‌های سفید رنگ، کاری به‌مراتب دشوارتر است. برای برگرداندن رنگ لباس رنگی که پس از شستشو تغییر رنگ داده راه‌کارهای متفاوتی وجود دارد که چند راه کاربردی را به شما معرفی می‌کنیم. توجه داشته باشید که لازم است لباس تا قبل از برگرداندن رنگ، خشک نشود و آن را چند بار شستشو دهید.

معجزه سرکه سفید برای برگرداندن رنگ لباس !

سرکه سفید علاوه بر کمک کردن به برگرداندن رنگ لباس‌های سفید، در برگرداندن رنگ لباس‌های رنگی نیز بسیار کاربرد دارد. در این روش ابتدا مقداری سرکه سفید و مواد شوینده را باید درون یک لگن با آب ولرم حل نمایید. سپس لباس‌ها را درون لگن انداخته و حدود نیم ساعت صبر نمایید تا خیس بخورد. بعد از گذشت نیم ساعت لباس‌ها را به‌طور معمول شستشو دهید تا به رنگ اولیه خود بازگردند.

سفید کننده‌های بر پایه اکسیژن را امتحان کنید!

برگرداندن رنگ لباس مشکی

با توجه به برچسب راهنمای لباس، اگر اجازه استفاده از سفیده کننده‌های بر پایه اکسیژن را داشته باشید، می‌توانید برای برگرداندن رنگ لباس از این مایع لکه بر استفاده نمایید. مقداری از این مایع سفید کننده را با مایع شوینده معمولی و آب ولرم ترکیب کنید و لباس‌ موردنظرتان را شستشو دهید. حتماً توجه کنید که اگر در راهنمای شستشوی لباس استفاده از محلول سفید کننده توصیه نشده بود، به هیچ عنوان از این مایع برای لباس موردنظر استفاده نکنید.

برای اطمینان خاطر از عدم تغییر رنگ‌ لباس‌ها می‌توانید لباس‌های خود را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید تا علاوه بر تمیزی، عمر لباس‌هایتان نیز افزایش یابد. در این مقاله تلاش کردیم تا راهکارهایی برای برگرداندن رنگ لباس به شما ارائه دهیم.

 

منبع: دیجی واش




تاریخ: شنبه 23 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

تصور کنید که می‌خواهید لباس‌های سفید خود را از ماشین لباسشویی بیرون بیاورید و به‌یک‌باره متوجه یک لباس رنگی در لابه‌لای لباس‌های سفیدی که دیگر تغییر رنگ داده‌اند ‌شوید؛ همۀ افراد می‌دانند که این اتفاق می‌تواند چقدر ناامیدکننده باشد. در این مقاله تصمیم داریم تا نکات ساده‌ای را برای تفکیک لباس‌ها قبل از شستشو در لباسشویی به شما ارائه دهیم تا برای همیشه از مشکلات نادرست لباس‌ها در لباسشویی خداحافظی کنید.

لباس‌ ها را قبل از شستشو با ماشین لباسشویی، تفکیک کنید!

تفکیک لباس ها برای شستشو با لباس شویی

امروزه استفاده از ماشین لباسشویی به یک ضرورت در زندگی تبدیل شده است؛ این ماشین‌ها در وقت و هدر رفتن انرژی، صرفه‌جویی می‌کنند و درنهایت لباس‌های شما را کاملاً تمیز شستشو می‌دهند؛ اما اکثر افراد از وجود روش‌های صحیح شستشو اطلاع ندارند و این مسئله سبب آسیب دیدن پارچه لباس می‌شود. یکی از مهمترین کارهایی که می‌توانید برای شستشوی لباس در لباسشویی انجام دهید این است که قبل از شستن آن‌ها را مرتب و دسته‌بندی کنید. این کار می‌تواند از لباس شما در برابر آسیب‌هایی همچون تغییر رنگ محافظت کرده و باعث شستشوی بهتر و کارآمدتر شود.

لباس ها را قبل از قرار دادن داخل لباسشویی، بررسی کنید!

تفکیک لباس ها برای شستشو با لباس شویی

قبل از آنکه لباس‌های کثیف را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، حتماً تک‌تک لباس‌ها را چک کنید. گاهی اوقات وجود یک لنگۀ جوراب قرمز رنگ میان لباس‌های سفیدی که قصد شستن آن‌ها را دارید می‌تواند فاجعه‌ای به همراه داشته باشد؛ اگر امکان تفکیک لباس‌های کثیف در سبد رخت ‌چرک‌های خود را ندارید، هنگام انداختن لباس‌ها در لباسشویی دقت بیشتری به خرج دهید تا از آسیب‌های احتمالی لباس جلوگیری شود.

لباس ‌ها را بر اساس رنگ جدا کنید!

لباس‌ها را با توجه به نوع سایه‌های رنگ آن‌ها مرتب کنید تا رنگ‌ها به‌طور تصادفی مخلوط نشوند و لباس شما تغییر رنگ پیدا نکند. همیشه هنگام مرتب کردن لباس‌ها دقت نمایید که ابتدا باید لباس‌ها را بر اساس رنگ تفکیک نمایید.

معمولاً لباس‌های جدید و لباس‌هایی با رنگ‌های تیره، بیشتر از دیگر لباس‌ها هنگام شستشو رنگ پس می‌دهند، بنابراین این لباس‌ها را همیشه جداگانه و به شکل پشت‌ورو بشویید. ممکن است ریختن یک باره لباس‌های کثیف در لباسشویی آسان باشد، اما اگر نمی‌خواهید همه لباس‌های شما سایه‌ای عجیب از رنگ‌های صورتی یا خاکستری پیدا کند، بهتر است نحوه جدا کردن لباس‌های کثیف برای شستشو در لباسشویی را بیاموزید.

لباس ها را بر اساس نوع پارچه جدا کنید!

یکی دیگر از نکات مهمی که برای تفکیک لباس‌ها قبل از شستشو باید به آن دقت نمایید، جداسازی بر اساس نوع پارچه آن‌ها است؛ به‌عنوان مثال برخی از لباس‌ها می‌توانند پرز پس بدهند و برخی لباس‌ها استعداد خاصی در جذب پرز لباس‌های دیگر به خود دارند و همین مسئله سبب می‌شود که وقتی این لباس‌ها باهم شسته شوند، مشکلاتی برای شما به وجود آید.

البته باید دقت کنید که برخی از پارچه‌ها که ظرافت‌ بسیار زیادی دارند را باید با دست بشویید یا آن‌ها را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید تا سالم بمانند. اگر فقط یک یا دو لباس از یک گروه دارید، وسوسه نشوید که آن را با گروه دیگر درون لباسشویی قرار دهید. برای حفظ طول عمر لباس آن‌ها را جداگانه در سبد لباس‌ قرار دهید تا لباس‌های کثیف دیگری از این گروه به آن‌ها اضافه شوند و یا شستشوی آن‌ها را به‌صورت دستی انجام دهید.

برای جلوگیری از سایش و آسیب دیدن پارچه‌های ظریف، لباس‌های سنگین‌تر مانند حوله‌ها را جدا از لباس‌های سبک‌تر مانند لباس‌های حریر بشویید. به همین سبب، لباس ‌های زیپ دار و دکمه ای را از لباس های بافتنی و لباس زیر جدا کنید و درون ماشین لباسشویی قرار دهید.

دلیل دیگری که برای جداسازی لباس قبل از شستن در ماشین لباسشویی بر اساس نوع پارچه وجود دارد این است که خشک شدن لباس‌های سنگین‌تر نسبت به پارچه‌های سبک‌تر زمان بیشتری می‌برد؛ یعنی اگر پس از شستشو لباس‌ها را روی بند رخت آویزان کنید تا خشک شوند، لباس‌هایی که پارچه سنگین دارند خیلی دیرتر خشک می‌شوند و فرآیند جمع‌آوری لباس‌ها پس از خشک شدن را با مشکل همراه می‌سازند.

 به دستورالعمل های مراقبت از لباس توجه نمایید!

هنگام شستشوی لباس‌ها حتماً به راهنمای شستشوی آن‌ها توجه نمایید. این امر زمانی که تصمیم به شستشوی لباس‌ جدید خود می‌گیرید، بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند. راهنمای شستشوی لباس معمولاً به شکل برچسب‌هایی است که به گوشه‌ای از لباس وصل می‌شود و توصیه‌های شستشوی صحیح لباس را بیان می‌کند. توجه به برچسب راهنمای شستشو احتمال بروز آسیب‌های احتمالی لباس براثر شستشوی ناصحیح را کاهش می‌دهد.

لباس‌های تیره را جداگانه بشویید!

لباس‌هایی که رنگ‌های تیره دارند، هنگام شستشو احتمال رنگ پس دادن آن‌ها بیشتر است. برای جلوگیری از آسیب دیدن لباس‌های دیگر، لباس‌های تیره را جداگانه بشویید. لباس‌های کثیف را قبل از شستشو بر اساس رنگ طبقه‌بندی کنید؛ رنگ‌های تیره، خنثی ​​و روشن را جداگانه دسته‌بندی و شستشو کنید.

دقت نمایید که یکسری از لباس‌ها را لازم است که حتماً برای اولین بار تنها و بدون همراهی لباس‌های دیگر بشویید؛ به این لباس‌ها لباس‌هایی با رنگ عمیق می‌گویند؛ مانند شلوار جین آبی یا ژاکت‌های قرمز که حتماً باید برای اولین شستشوها به‌تنهایی شسته شوند.

مرتب سازی لباس را بر اساس میزان کثیفی انجام دهید!

جدا کردن لباس های کثیف

لباس‌های بسیار کثیف یا لکه دار باید در یک چرخۀ شستشوی طولانی‌تر و به‌صورت جداگانه شسته شوند. این کار تحریک موردنیاز را برای از بین بردن لکه‌های سنگین فراهم می‌کند. مرتب کردن لباس‌ها بر اساس میزان کثیفی، سبب می‌شود تا آسیب کمتری به لباس‌ها وارد شود؛ زیرا اگر تفکیک لباس‌ها بر اساس میزان کثیف بودن انجام بگیرد، نیازی نیست شستشوی طولانی و سنگین روی همۀ لباس‌ها انجام بگیرد.

توجه داشته باشید که لکه‌های لباس خود را در اسرع وقت از بین ببرید تا شستشوی آن‌ها راحت‌تر انجام شود. لکه‌های سنگین را پیش از آن‌که قدرتشان بیشتر از مواد شوینده شود، بشویید.

مرتب سازی لباس را قبل از شستشو جدی بگیرید!

مرتب کردن لباس

مرتب سازی و تفکیک لباس‌های کثیف قبل از شستشو در ماشین لباسشویی سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود و همچنین سلامت لباس‌ها را تضمین می‌کند. همان‌طور که اشاره شد، تفکیک لباس‌ها کمک زیادی به طولانی شدن عمر لباس‌ها می‌کند؛ بنابراین از امروز با دقت بیشتری لباس‌های خود را درون لباسشویی قرار دهید.

در این مقاله تلاش کردیم تا راهنمای تفکیک لباس ها برای شستشو در لباسشویی را به شما ارائه دهیم. آیا شما قبل از شستشوی لباس‌ها به تفکیک آن‌ها اهمیت می‌دهید؟

 

منبع: دیجی واش 




تاریخ: شنبه 23 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مدل لباس مردانه,جدید ترین مدل لباس مردانه,جدیدترین مدل لباس مردانهعکس مدل لباس مردانه

توجه به سن و سال شخص در انتخاب مدل لباس مردانه معیار مهمیست. بدین ترتیب باید توجه داشته باشید لباسی که انتخاب می کنید مناسب با سن شما باشد. این از مهمترین نکاتی است که باید حتماً در نظر داشته باشید.

مدل لباس مردانه

سرپوش - تنوع در سبک لباس پوشیدن مردانه همیشه حرف اول را می زند. به همین علت انتخاب کردن لباس از بین ترندهای جدید شاید کمی برایتان سخت باشد، در ادامه توجه شما را به جدیدترین و بروزترین مدل لباس مردانه جلب می نماییم:

 

جدیدترین تصاویر مدل لباس مردانه:

 

عکس مدل لباس مردانه ایرانی,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه شیکمدل لباس مردانه اسپرت

مدل لباس مردانه رسمی

مدل لباس مردانه,عکس مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه زمستانیانواع مدل لباس مردانه 

مدل لباس مردانه جدید,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه تابستانیمدل لباس مردانه تابستانی

انواع مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه رسمی,مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه شیک

مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه اسپرت,بهترین مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه جدید

عکس مدل لباس مردانه ایرانی,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه شیکمدل لباس مردانه ایرانی

بهترین مدل لباس مردانه

مدل لباس مردانه زمستانی,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه ایرانیعکس مدل لباس مردانه ایرانی

 

مدل لباس مردانه جدید,مدل لباس مردانه رسمی,مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه اسپرت جدید

 

مدل لباس مردانه تابستانی,مدل لباس مردانه,انواع مدل لباس مردانهانواع مدل لباس مردانه

بهترین مدل لباس مردانه,جدید ترین مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه جدید

 

منبع: سرپوش




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مدل لباس های زنانه بهاره و تابستانه شیک با طرح ها و رنگ های شاد از برند elisa fanti سال 2020

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس تابستانی زنانه گلدار

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل پیراهن تابستانی زنانه جدید

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه بهاره

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس مجلسی گیپور زنانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه گلدار تابستانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه گلدار

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس حریر زنانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس تابستانی سفید زنانه

 مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه تابستانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس اسپرت زنانه

 مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس اسپرت زنانه 2020

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه شیک

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل بلوز شلوار شیک تابستانی زنانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس شیک زنانه 2020

مدل لباس های تابستانی زنانه

منبع : کافه مد




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

استایل تابستانه باید خنک باشد!

استایل تابستانه مردانه

مهمترین نکته در انتخاب ست لباس مردانه تابستانه، توجه به خنکی و راحتی لباس‌ها است. بی‌شک کسی نمی‌خواهد در روزهای گرم تابستان لباسی بپوشد که موجب تعریق بیش‌ از حد بدن شود و معمولاً این اتفاق به دلیل کم‌توجهی به جنس پارچۀ لباس صورت می‌گیرد. قبل از آنکه ست تابستانه مردانه خود را انتخاب نمایید، به جنس لباس توجه کنید؛ به‌عنوان مثال اگر طرفدار پروپاقرص پیراهن‌ جین مردانه هستید، می‌توانید پیراهن‌های جین تابستانه را انتخاب کنید که از پارچه‌های خنکِ طرح جین ساخته می‌شوند.

سعی کنید لایه لایه لباس نپوشید!

ست تابستانه مردانه

پوشیدن لباس‌ به سبک لایه لایه، یکی از نکاتی است که در تابستان باید از آن پرهیز کنید. پوشیدن چند لایه لباس در روزهای گرم تابستان موجب بالا رفتن حرارت بدن می‌شود و در نتیجه زودتر عرق می‌کنید و احساس خوشایندی نخواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم در تابستان لایه لایه لباس پوشیدن را فراموش کنید اما اگر ترجیح می‌دهید سبک همیشگی لباس پوشیدنتان را در تابستان نیز داشته باشید، سعی کنید حتماً در لایه زیرین لباس‌ها از لباس سفید رنگ استفاده کنید تا گرما را به خود جذب نکند.

به سبک مونوکروم لباس بپوشید!

استایل مونو کروم مردانه

یکی از پیشنهاد‌های جذاب برای داشتن تیپ تابستانه لاکچری مردانه الهام گرفتن از سبک مونوکروم در لباس پوشیدن است. استایل مونوکروم به سبکی از لباس پوشیدن گفته می‌شود که در آن لباس‌های یک رنگ یا سایه‌های مختلف یک رنگ را بپوشید. این سبک لباس پوشیدن تیپ تابستانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند و اگر لباس‌ها و رنگشان را به‌درستی انتخاب نمایید، در همۀ جمع‌ها درخشان ظاهر خواهید شد.

اضافه کردن ساعت لوکس مردانه به استایل مونوکروم شما جلوه زیبایی می‌بخشید و تیپ لاکچری شما را تکمیل می‌کند.

تیشرت، عضو جدانشدنی تیپ اسپرت تابستانه مردانه!

تیپ مردانه سنگین تابستانی

تی‌شرت به‌عنوان یک آیتم جذاب در استایل مردانه با فرارسیدن روزهای گرم سال نقش اصلی جذابیت تیپ تابستانی شیک مردانه را ایفا می‌نماید. اگر در تابستان به دنبال لباسی راحت هستید، حتماً تیشرت بپوشید تا راحتی را در کنار جذابیت تجربه کنید. انواع تیشرت یقه‌گرد، یقه‌هفت، پولوشرت و … در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع شیک را می‌توانید با شلوار‌های کتان و جین و حتی شلوارهای پارچه‌ای بپوشید و در تابستان بدرخشید.

یکی از ست‌های جذاب تابستانه مردانه، ترکیب تی‌شرت یا پولوشرت سفید با کتانی سفید و شلوار جین و کتان است؛ این ترکیب زیبا، گزینه جذابی برای تیپ اسپرت تابستانه مردانه به‌حساب می‌آید و شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد. فراموش نکنید که ساعت و عینک بهترین اکسسوری‌های مورد استفاده برای تکمیل این استایل خواهند بود.

 

شلوار پارچه‌ ای و تیپ تابستانه مردانه!

شلوار پارچه ای مردانه تابستانه

دهۀ ۶۰ در ایران زمان درخشان شلوارهای پارچه‌ای بود که طرفداران بسیاری میان جوانان پیدا نمود. پس از گذشت سه دهه، مدل‌های جدید شلوار پارچه‌ای مجدد به یک لباس خاص میان جوانان تبدیل شده و طرفداران بسیاری پیدا نموده است. اگر تا امروز از شلوار پارچه‌ای استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن تیپ کلاسیک مردانه تابستانی حتماً از مدل‌های جذاب این شلوار استفاده نمایید.

زمان پیروی از قواعد سخت در دنیای مد و فشن به پایان رسیده و امروزه می‌توانید جسورانه دست به انتخاب بزنید. برای تیپ کلاسیک تابستانه خود از ترکیب شلوار پارچه‌ای دمپا جذب، پولوشرت و کفش کالجی استفاده کنید تا انتخاب جسورانۀ خود را به رخ بکشید؛ همچنین به همراه شلوار پارچه ای از تی‌شرت‌های ساده و انواع پیراهن مردانه تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

شلوار جین تابستانه بپوشید!

شلوار جین تابستانه مردانه

شلوار جین لباسی پرطرفدار میان جوانان شیک‌پوش است. طراحان لباس برای آنکه طرفداران شلوار جین در فصل تابستان نیز بتوانند از این لباس شیک استفاده کنند، مدل‌های راحت‌تر آن‌ها را که معمولاً با پارچه‌های نازک‌تر ساخته می‌شوند، وارد بازار می‌کنند. فصل تابستان زمان مناسبی برای پوشیدن یک تیشرت سفید شیک به همراه شلوار جین و کتانی است؛ برای تکمیل این استایل تابستانه پیشنهاد می‌کنیم عینک را به‌عنوان اکسسوری به استایل خود اضافه نمایید.

زمان هنرنمایی پیراهن هاوایی رسیده!

مدل پیراهن مردانه هاوایی

پیراهن‌های فلورال یا همان هاوایی در این سال‌های اخیر میان آقایان محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. این پیراهن‌ها به دلیل طرح‌های جذابی که دارند، گزینۀ ایده آلی برای درخشش در تابستان هستند. این پیراهن‌ها به دلیل جنس خنکی که دارند به پیراهن‌های تابستانه نیز معروف هستند و احساس خنکی، راحتی و جذابیت را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این پیراهن‌ها را با شلوارهای کتان، پارچه‌ای و جین به زیبایی می‌توانید ترکیب نمایید. ترکیب پیراهن هاوایی با شلوارک مردانه، انتخابی مناسب برای حضور در ساحل دریا است که این مسئله سبب شده این پیراهن‌ها، نام پیراهن ساحلی را نیز به خود بگیرند. اگر تاکنون از این پیراهن جذاب در استایل خود استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیراهن هاوایی را در تیپ تابستانه ۲۰۲۱ خود امتحان نمایید.

جذابیت پیراهن سفید مردانه را فراموش نکنید!

تیپ تابستانه لاکچری مردانه

تصور کنید که فصل تابستان باشد و شما به دنبال لباسی خنک و جذاب باشید؛ به نظر شما چه چیزی درخشان تر و جذاب‌تر از پیراهن‌های سفید می‌تواند خنکی تیپ تابستانه مردانه را تضمین کند؟ پیراهن‌های سفید مردانه همیشه به‌عنوان یک انتخاب خاص می‌توانند جذابیت استایل مردانه را دوچندان کنند. تفاوتی ندارد که برای استایل کژوال یا استایل رسمی از این پیراهن استفاده کنید؛ پیراهن سفید خنکی و زیبایی را برای شما به همراه دارد.

از پیراهن سفید به‌عنوان لباس رسمی تابستانه مردانه می‌توانید استفاده نمایید؛ برای کامل کردن تیپ رسمی تابستانه خود، می‌توانید شلوار پارچه ای یا کتان را به همراه کفش‌های رسمی و تابستانه مردانه با پیراهن سفید ترکیب نمایید.

روزهای تابستان را با عینک آفتابی تماشا کنید!

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی، یک اکسسوری جذاب برای فصل تابستان است. اگر جزئیات استایل برای شما اهمیت دارند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً در روزهای پرنور تابستان از عینک آفتابی استفاده نمایید تا بدرخشید. برای انتخاب عینک مناسب صورتتان می‌توانید مقالۀ انواع عینک آفتابی مناسب صورت شما را مطالعه بفرمایید. روزهای تابستان را از پشت شیشه‌های زیبای عینک آفتابی خود تماشا کنید تا در عین جذابیت، از چشمانتان در برابر نور شدید آفتاب محافظت نمایید.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل ست لباس مردانه تابستان

در اینبخش مجموعه اي زیبا از تیپ تابستانه مردانه را میبینیم. فصل تابستان فصل کم پوشی اسـت، بیشتر مـا ترجیح میدهیم تیشرت هاي نازک، شلوارهای کتان سبک و همچنین کالج بپوشیم و اسانی برای مـا نخستین اولویت می باشد. اما دراین فصل رنگارنگ چگونه خوش پوش باشیم؟ چـه رنگ هایي برای فصل تابستان بهترین انتخاب هستند؟ در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بیشتر صحبت کنیم.

 

لباس هاي تک رنگ بپوشید

پوشیدن رنگ هاي متضاد برای شلوار و پیراهن—مثل سیاه و سفید—بدن شـما را دو قسمت می کند و میان تنه شـما را بسیار بزرگ تر نشان می‌دهد. در عوض بهتر اسـت رنگ لباس بالاتنه و پایین تنه خودرا از رنگ هاي یکجور و یک فام انتخاب کنید تا لاغرتر بنظر برسید. و اگر می‌خواهید خیلی لاغرتر بنظر برسید سرتاپا مشکی بپوشید. اما برای این کـه دیگران فکر نکنند بـه مراسم ترحیم میروید، کفش یا وسایل دیگرتان را از رنگ هاي مختلف استفاده کنید.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

 

 

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

مردان لاغر و قد بلنداز پوشیدن راه راه هاي عمودی خودداری کنید

مردان بلند قد با پوشیدن راه راه هاي عمودی خیلی بلندتر بنظر خواهند آمد، از اینرو بهتر اسـت لباس هاي راه راه افقی انتخاب کنید. بـه خصوص پیراهن هایي کـه یک راه کلفت عمودی روی قسمت سینه دارند برای شـما بسیار مناسب اسـت چون شانه هایتان را پهن تر نشان می‌دهد و خوش هیکل تر بنظر خواهید رسید.

 

مردان کوتاه قداز پوشیدن لباس هایي با نقش هاي بزرگ خودداری کنید

روی هیکل هاي کوتاه، نقش و نگارهای بزرگ خیلی بـه چشم می‌آید. برای شـما بهتر اسـت کـه لباسهایتان رابا نقش هاي کوچکتر انتخاب کنید.

 

شلوارهای فاق کوتاه بپوشید

شلوارهای فاق بلند برای مردان کوتاه قد چندان مناسب نیست چون باعث می شود قسمت هاي باسنتان را بزرگ‌تر نشان دهد. اما شلوار فاق کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان میدهد و باسنتان را هم بزرگ و چاق نمیکند.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

صورتی

از اوایل قرن بیستم رنگ صورتی جایگاه ویژه‌اي در روند مد و پوشاک زنانه پیدا کرد و توسط باربی، پاریس هیلتون و… مورد توجه قرار گرفت. این در حالیست کـه از ابتدای سال ۲۰۱۳ مردان روشنفکری پیدا شدند کـه فارغ از دید جنسیتی بـه سراغ رنگ صورتی رفتند. وقتی از صورتی حرف می زنیم منظور رنگ صورتی دیوار اتاق خواهرمان نیست! منظور صورتی لطیف تری مانند هلو، رز و سالمون اسـت.

 

برای ست کردن رنگ صورتی روشن بـه سراغ سایه‌هاي رنگ زیتونی، برنز و قهوه‌اي بروید و آن رابا شلوار جین سیاه یا آبی هماهنگ کنید. همچنین، شـما می توانید رنگ صورتی رابه اسانی با سفید، خاکستری و سرمه‌اي ست کنید. افراد با رنگ پوست سبزه میتوانند از تنالیته‌هاي مختلف رنگ صورتی از روشن تا تیره استفاده کنند، این درحالیست کـه افراد با رنگ پوست روشن، بهتر اسـت بـه سراغ سایه‌هاي پررنگ‌تر بروند.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

سبز یشمی

بـه جرات میتوان گفت کـه رنگ سبز مانند رنگ سیاه همه ی کاره اسـت. چرا؟ چون از سفید و سرمه‌اي گرفته تا زرد و صورتی را میتوانید با آن ست کنید. سبز ازآن دسته رنگ‌هایي اسـت کـه هیچگاه از روند مد خارج نشده و بـه خوبی با جین هماهنگ می شود. ترکیب رنگ سبز با قرمز و زرشکی و آبی استایل شـما رابه سطح بالاتری ارتقا خواهد داد.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

زرد

زرد ازآن دسته رنگ‌هایي اسـت کـه تمام توجه رابه سمت خود معطوف میکند. در نتیجه، باید بـه درستی، آگاهانه و بـه اندازه انتخاب شود. اگر دچار شک و تردید هستید، زرد خردلی انتخاب ایمن تری برای شماست. با این حال، برای ست کردن رنگ زرد میتوانید از خاکستری، سفید، و مشکی بـه اسانی استفاده کنید. همچنین بهتر اسـت خاطرجمعی حاصل کنید کـه از ترکیب زرد و آبی غافل نشده اید!

 

رنگ‌هاي خنثی روشن

رنگ‌هاي خنثی روشن شاید بهترین گزینه برای باربیکیو کردن نباشند، اما اگر قرار نیست کار خاصی انجام دهید، شک نکنید کـه بهترین انتخاب برای تیپ تابستانی مردانه اسـت. رنگ‌هاي خنثی روشن شامل: سفید، بژ روشن، خاکستری روشن بوده و ترکیب آن با کرمی بی نظیر خواهد بود.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

بنفش پاستلی

بنفش یکی از کم مصرف‌ترین طیف‌هاي رنگی در پوشاک مردانه اسـت. تعجب آور نیست، چرا کـه بنفش همیشه یادآور شخصیت‌هاي کارتونی بدجنس و جادوگرانند. اما نباید فراموش کنیم کـه شاهزاده‌هاي دیزنی را هم بخاطر خواهند آورد. با این تفاسیر، اگر تصمیم دارید کـه رنگ بنفش رابه استایل تابستانی خود اضافه کنید، بهتر اسـت از طیف‌هاي روشن رنگ بنفش استفاده کنید.

 

منبع: پارس ناز




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

همان‌طور که افراد دارای اضافه‌وزن برای لاغرتر دیده شدن ترفندهای مختلفی را به کار می‌گیرند، کسانی هم که کمبود وزن دارند، می‌توانند با پیاده کردن برخی ایده‌ها بدنشان را پُر تر از آنچه که واقعا هست، نشان بدهند. بنابراین، این ترفندها را در استایل لباس‌ پوشیدنتان به کار بگیرید:

پیراهن‌های پِپلوم را امتحان کنید

لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد بلند

پیراهن های مجلسی زنانه پپلوم (Peplum) هم برای خانم‌های لاغر اندام و هم برای خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند یک گزینۀ زیبا و ایده‌آل است. این نوع پیراهن، در قسمت کمر چین‌های درشتی دارد که وجه تمایز اصلی آن با دیگر لباس‌های مجلسی به‌شمار می‌آید. این چین‌ها اضافه وزن را پنهان می‌کنند ولی در عین حال، اگر اندام لاغری دارید باعث پرحجم به‌نظر رسیدن پایین‌تنۀ شما می‌شوند و به آن فرم می‌دهند. پس این نوع لباس مجلسی را در استایل رسمی برای افراد لاغر را جدی بگیرید

خطوط افقی را در لباس مجلسی برای افراد لاغر به یاد داشته باشید

لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد کوتاه

اگر پیراهن های پپلوم به نظرتان برای مهمانی مورد نظرتان زیاده از حد شیک است یا اینکه کلا علاقه دارید کمی اسپرت‌تر در محافل ظاهر شوید، پوشیدن پیراهن یا لباسی که در آن خطوط افقی به کار رفته باشد می‌تواند برای شما کمک بزرگی باشد. این خطوط به سادگی در بیننده توهم پُرتر بودن فرم بدن را ایجاد می‌کنند.

اکسسوری‌ها را در بخش‌های مناسب به کار بگیرید

رنگ لباس برای افراد لاغر

در آماده‌سازی لباس مجلسی برای افراد لاغر، می‌توان از اکسسوری‌ها هم بهره جست. باید به این نکته توجه داشته باشید که زیاد شلوغ‌ نکنید اما این تنوع تا حد زیادی می‌تواند به نفعتان تمام شود!

استفاده از سگک‌های پر زرق و برق، کمربند یا زیورآلات می‌تواند کارگشا باشد؛ ضمن اینکه از کمربندهای باریک دوری کنید چراکه شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. این استایل بخصوص به‌عنوان لباس مجلسی دخترانه لاغر اندام طرفداران زیادی داشته و دارد.

رنگ‌های درخشان را برگزینید!

خانم های لاغر لباس مجلسی چی بپوشند

به نظر واضح می‌رسد اما بسیاری از ما در زمان خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر از این موضوع غافل می‌شویم و دوباره به سراغ رنگ‌های تیره‌ مانند سیاه و قهوه‌ای می‌رویم. با این حال بهترین رنگ‌ها برای انواع مدل لباس زنانه برای افراد لاغر، رنگ‌های روشن و درخشان مانند زرد روشن هستند. همچنین تلفیق رنگ‌های روشن برای بالاتنه و رنگ‌های تیره برای قسمت پایین‌تنه هم ایدۀ جالب و جذابی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. نکتۀ دیگر اینکه می‌توانید انواع طرح‌های متنوع را در خرید لباس برای افراد لاغر انتخاب کنید، چراکه این پترن‌ها باعث شلوغی لباس شب شما شده و بدنتان را پر تر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.

از لباس‌های پف‌دار غافل نشوید

لباس های مجلسی پف دار برای افراد لاغر

لباس‌های مجلسی پرنسسی و پف دار که یادآور همان قصه‌های پریان هستند، این‌جا به کار می‌آیند و با حالت کوتاه و پف‌دارشان هم زیبا هستند و هم از این جهت لباسی مناسب دخترهای لاغر اندام به شمار می‌آیند. همچنین دامن‌های کلوش نیز یکی دیگر از مدل‌ها مناسب برای این نوع اندام به‌حساب می‌آید.

لایه لایه لباس بپوشید!

طریقه پوشیدن لباس برای افراد لاغر

یکی دیگر از روش‌های توپر به نظر رسیدن در مجالس و مهمانی‌های غیر رسمی و نیمه‌رسمی در فصول سرد، لایه لایه لباس پوشیدن است. با این روش و افزایش حجم لباس‌ها، شما را پُر تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پارچه‌هایی با جنس ضخیم مانند مخمل و جین نیز می‌تواند مفید باشد.

نبایدها در خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر

خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر

تا اینجا به مواردی اشاره کردیم که بهتر است در هنگام خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر به آن توجه داشته باشید اما اجازه بدهید نگاهی هم به «نبایدها» در خرید چنین لباس‌هایی داشته باشیم:

از خطوط عمودی پرهیز کنید

لباس مجلسی برای افراد لاغر

خطوط عمودی در طرح پارچه شما را لاغرتر و کشیده‌تر از آنچه که نشان می‌دهد و این چیزی نیست که ما بخواهیم؛ پس از آن‌ها پرهیز کنید.

تا جای ممکن کفش پاشنه‌بلند نپوشید

کفش مناسب افراد لاغر

درست مثل قاعدۀ پوشیدن لباس‌هایی با طرح خطوط عمودی، کفش پاشنه بلند نیز شما را از آنچه هستید بلندتر نشان می‌دهد و اصلا برای چنین هدفی طراحی شده. در استایل رسمی برای افراد لاغر، کفش‌هایی با پاشنۀ کوتاه مناسب‌تر هستند.

 

با شلوارهای اسکینی خداحافظی کنید

شلوار مناسب افراد لاغر

شلوارهای جین یا کتان اسکینی که به بدن می‌چسبند، شما را حتی از آنچه واقعا هستید هم لاغرتر نشان می‌دهند. به همین دلیل ضرورت دارد که در خرید شلوار برای افراد لاغر، از این نوع خاص شلوار دوری کنید. خرید شلوارهای گشادی مثل شلوارهای راسته علاوه بر اینکه ظاهر بهتری دارد، به شما آزادی عمل بیشتری هم خواهد داد.

در این مطلب، شما را با بایدها و نبایدهای خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر آشنا کردیم. خرید یک لباس مناسب می‌تواند شما را زیبا و خوش‌اندام یا کاملا معمولی نشان بدهد

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پیراهن یکی از محبوب‌ترین البسه در استایل‌های آقایان و دنیای پیراهن مردانه دنیایی گسترده است پس آگاهی از استایل‌های روز، باعث می‌شود انواع پیراهن در جای درست پوشیده شود. یکی از اقداماتی که همراه با انتخاب پیراهن باید انجام داد، انتخاب شلوار مناسب است. طبیعتاً گستردگی انواع شلوار همسنگ پیراهن نیست اما بی‌نهایت استایل همراه با همین تعداد محدود شلوار و البته پیراهن می‌توان خلق کرد.

ست پیراهن و شلوار مردانه

ست پیراهن و شلوار مناسب برای بهار و تابستان

ست پیراهن و شلوار مناسب برای بهار و تابستان

در تابستان و بهار اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس پیراهن است سعی کنید پیراهن شما نازک باشد. اگر علاقه به استفاده از پیراهن آستین کوتاه ندارید تلاش کنید آستین شما کمی گشاد تر از پیراهن رسمی مردانه باشد.

دومین نکته تنوع رنگ در پیراهن است. در این فصول از رنگ‌های روشن و یا متنوع استفاده کنید. رنگ روشن به عدم نفوذ نور خورشید کمک و پیراهن طرح دار و منقش شما را با محیط اطراف هماهنگ می‌کند.

ست پیراهن و شلوار با انواع اکسسوری

همان‌طور که در انتخاب پیراهن جنس آن را باید در نظر بگیرید در انتخاب شلوار هم باید از خرید شلوار ضخیم یا چسبان در صورت امکان پرهیز کنید.

ست پیراهن و شلوار با کفش

بهترین شلوار برای بهار و تابستان، شلوار کتان و شلوار پارچه ای است. در مدل شلوار جین نیز در تابستان، شلوار جین نازک، شلوار جین کشی و شلوار جین راسته نیز انتخاب‌های مناسبی برای فصول بهار و تابستان هستند.

ست پیراهن و شلوار برای روزهای ابتدایی پاییز

پاییز فصل دلخواه شیک‌پوشان است. در استایل‌های پاییزه تنوع لباس بیشتری وجود دارد و ازاین‌رو این فصل، فصل موردعلاقه دنبال کنندگان مد و فشن است.

ست پیراهن و شلوار برای روزهای ابتدایی پاییز

در روزهای نخست پاییز که هوا آن چندان سرد نیست و هنوز قابل‌تحمل است، می‌توانید از پیراهن ضخیم، پیراهن مخمل و پیراهن پاییزه مردانه استفاده کنید.
انتخاب دیگری که می‌توانید آن را مدنظر قرار دهید، استفاده از تیشرت یقه گرد همراه با پیراهن است. شما می‌توانید یک تیشرت زیر پیراهن با رنگ متضاد یا حداقل غیر همسان با آن بپوشید، دکمه پیراهن را باز یا نیمه‌باز بگذارید و پیراهن و تیشرت را روی شلوار بیندازید.
در این استایل‌ها برای انتخاب شلوار ارجعیت با شلوار جین است. شلوار جین برای استایل‌های روزمره مخصوصاً در پاییز بهترین انتخاب است؛ اما درصورتی‌که قصد استفاده از شلوار جین را ندارید می‌توانید از شلوار کتان ضخیم، شلوار پارچه‌ای ضخیم و شلوار مخمل استفاده کنید.

ست پیراهن و شلوار مردانه برای روزهای سرد پاییز و زمستان

ست پیراهن و شلوار مردانه برای روزهای سرد پاییز و زمستان

برخی تصور می‌کنند در روزهای سرد به دلیل سرمای هوا و حجم بیشتر لباس‌ها، امکان خلق استایل‌های جذاب وجود ندارد. البته اگر قصد دارید همه‌چیز را زیر کاپشن پر گرم خود پنهان کنید باید به این مسئله اذعان داشت دست شما برای خلق استایل‌های جدید بسته است.

ست پیراهن و شلوار مردانه برای روزهای سرد با کاپشن

یکی از استایل‌های محبوب در روزهای سرد استفاده از پلیور، همراه با پیراهن است. پلیور یقه هفت و پلیور یقه گرد، انواع پلیور هستند که می‌توانید زیر آن‌ها پیراهن بپوشید.
این روزها یکی از ویژگی‌های پلیورهای جدید رنگ‌های متفاوت آن‌ها است. رنگ‌های متفاوت پلیورهای جدید باعث خلق استایل‌های جذاب و زیبایی شده است که در مدل‌های پیشنهادی از طرف طراحان در سال ۲۰۲۰ نیز این تنوع به‌خوبی مشهود است.

در استایل‌های جدید امسال استفاده از شلوار کتان و پارچه‌ای ضخیم بیشتر موردتوجه قرارگرفته است که همراه با کتانی چرمی که در برابر نفوذ آب تا حدودی مقاوم است، می‌تواند استایلی استثنایی خلق کند.

اگر قصد استفاده از پلیور را و احتمالاً نمی‌خواهید در سرما بلرزید، می‌توانید از کاپشن‌های طرح خلبانی استفاده کنید. البته این کاپشن‌ها فقط ازنظر ارتفاع یادآور کاپشن طرح خلبانی هستند که ازقضا گرمای بسیار بیشتری نسبت به کاپشن‌های خلبانی دارند.

ست پیراهن و شلوار مردانه با بارانی یا پالتو

بسته به بارانی بودن یا آفتابی بودن هوا نیز می‌توانید کفش و شلوار خود را انتخاب کنید. در این مدل با توجه به ارتفاع کاپشن بهتر است، ارتفاع پیراهن از آن بیشتر باشد و در اصطلاح پیراهن از کاپشن بیرون بزند البته می‌توانید پیراهن را در شلوار خود نیز بگذارید.

ست پیراهن و شلوار برای استایل نیمه‌رسمی

ست پیراهن و شلوار برای استایل رسمی

اگر قصد دارید به یک قرار کاری نیمه‌رسمی و مهم بروید، سعی کنید در استایل خود اصل راحتی و البته شکیل بودن را رعایت کنید. شلوار پارچه ای و شلوار کتان همراه با کفش رسمی و یا نیم بوت انتخاب‌های مناسب برای هماهنگی با پیراهن شما هستند.

ست پیراهن و شلوار با کت برای استایل رسمی

بسته به فصلی که قصد دارید از استایل‌ها استفاده کنید می‌توانید از پلیور، کت و یا پالتو استفاده کنید.
در قرارهای نیمه‌رسمی و رسمی سعی کنید از لباس‌هایی با وحدت رنگ بیشتر استفاده کنید و لباس‌های منقش و یا طرح دار خود را استایل‌ها و روزهای دیگر امتحان کنید.

ست پیراهن و شلوار برای استایل نیمه رسکی
بهترین انتخاب در این استایل‌ها برای رنگ شلوار، شلوارهای تیره‌رنگ هستند.

معرفی ست پیراهن و شلوار برای استایل دانشجویی

معرفی ست پیراهن و شلوار برای استایل دانشجویی

در استایل دانشجویی به دلیل تحرک بیشتر نسبت به استایل‌های دیگر بهتر است از لباس‌های راحت‌تر و گرم‌تر استفاده کنید و به کفش و شلوار خود نیز توجه کنید.

معرفی ست پیراهن و شلوار

کفش و شلوار شما باید راحت باشد. راحتی که در عین شیک بودن آزادی عمل را نیز برای شما فراهم کند. بهترین نوع شلوار و بهترین نوع کفش برای استایل‌های دانشجویی خصوصاً در زمستان و پاییز ترکیب شلوار جین و بوت و نیم بوت است.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پس اگر قصد دارید تا یک استایل متفاوت را برای خود بسازید و به دنبال الگوهای جدید می‌گردید، حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کت شلوار سرمه ای مردانه

تیپ مردانه کلاسیک، ایده‌ای برای آخر هفته:

تیپ کلاسیک مردانه

شلوار کتان خاکی رنگ، پیراهن سفید، کراوات یشمی و کفش آکسفورد سیاه

با این ترکیب، می‌توانید یک استایل مردانه ایده‌آل برای آخر هفته بسازید. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارند تا در زمان آزادشان و حتی در مهمانی‌های دوستانه هم تیپ مردانه کلاسیک داشته باشند، این استایل همان چیزی است که باید حتما امتحان کنید. نکته این جاست که شلوار خاکی‌رنگ، مرزی است میان تیپ رسمی و اسپرت و بسته به این که ترجیح می‌دهید از چه ترکیبی استفاده کنید، می‌توانید ظاهری اسپرت یا کلاسیک برای خود بسازید. حالا اگر برای ست کردن جوراب مناسب این شلوار دچار تردید شده‌اید، بهتر است بدانید که بهترین گزینه برای این رنگ شلوارها جوراب‌های مشکی است.

در ضمن، جنس شلوار را می‌توانید براساس فصل تعیین نمایید؛ برای مثال، اگر در فصل گرم سال هستید، انتخاب پارچۀ کتان برای شلوار گزینۀ مناسبی است؛ در مقابل، می‌توانید برای فصول سرد از شلوارهای پشمی استفاده کنید.

استایل کارمندی مردانه، یک تیپ مردانه متفاوت

تیپ مردانه رسمی

کت و شلوار بژ یا خاکی، پیراهن سفید، کفش‌های کالج منگوله‌دار

علاوه بر کارمندهای بانک یا وکلا، بهترین رنگ (و شاید تنها) برای استایل کارمندی مردانه، رنگ مشکی یا سورمه‌ای است؛ با این وجود، اگر از پوشیدن این رنگ‌ها خسته شده‌اید، بژ هم می‌تواند یک رنگ ایده‌آل برای شما باشد. همچنین، برای این نوع استایل یک ساعت مچی زیبا و یک کمربند که با بند ساعتتان ست شده باشد، تیپ شما را شیک و کامل می‌کند.

نبایدهای استایل کارمندی مردانه

اگر تصمیم دارید تا با این تیپ مردانه کفش دیگری را به پا کنید، کفش‌های چلسی یا انواع بوت را فاکتور بگیرید. کفش‌های کالج منگوله‌دار هم یک گزینۀ پیشنهادی برای این نوع استایل مردانه است اما نکته‌ای که باید حتما به خاطر داشته باشید، این است ‌که رنگ کفش را تیره و در تناژ رنگ کت و شلوارتان انتخاب کنید اما آن را یکرنگ با لباستان تهیه نکنید؛ چراکه درغیر این صورت استایل شما زیادی مونوتُن یا یکرنگ می‌شود.

لباس فرم کارمندی، یک استایل ساده و شیک

تیپ کارمندی مردانه

کت‌وشلوار آبی تیره، پیراهن آبی روشن، دستمال جیبی آبی و کفش رسمی مشکی

اگر کارمند بانک هستید یا وکالت را به‌عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اید، این مدل لباس مردانه هیچ‌وقت برای شما قدیمی نمی‌شود. نکته اینجاست که باید کت‌وشلوار را کاملا اندازه انتخاب کنید تا روی تیپ شما تاثیر بهتری داشته باشد. مورد دیگری که باید به خاطر داشته باشید، انتخاب کفش و کمربند مناسب است.

به‌عنوان یک گزینۀ پیشنهادی، می‌توانید از یک دستمال جیبی آبی هم استفاده کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

 

ترکیبی ساده به‌عنوان تیپ مردانه کلاسیک

تیپ مردانه ساده با پیراهن سفید

پیراهن روشن مردانه، شلوار پارچه‌ای نیلی‌رنگ به همراه کفش آکسفورد

در مواقعی که قصد ندارید تا زیاده از حد رسمی باشید و تنها به دنبال یک تیپ مردانه کلاسیک هستید، این مدل لباس مردانه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. می‌توانید اینجا هم ترکیب بی‌نظیر و جذاب رنگ نیلی و سفید را به کار بگیرید، بدون این‌که هیچ‌وقت از آن خسته بشوید. با این استایل زیبا و ساده، می‌توانید ساعت مچی یا دستبند چرم را هم همراه کنید تا جلوۀ جالب‌تری پیدا کند. اگر هم از افرادی هستید که معمولا با خود کیف به همراه می‌برند، استفاده از یک کیف چرمی نیمه‌رسمی می‌تواند گزینۀ خوبی باشد.

در ضمن، به‌جای شلوار پارچه‌ای نیلی‌رنگ، می‌توانید برای اسپرت شدن استایلتان از شلوار جین استفاده کنید اما در هر صورت؛ پیراهن فیت تن برای این تیپ مردانه بهترین گزینه است.

استایل شیک مردانه با ترکیب شلوار خاکستری و پیراهن سفید

تیپ مردانه با شلوار طوسی

پیراهن سفید، شلوار خاکستری روشن و کفش‌های رسمی عسلی

شاید چنین استایلی ساده به نظر برسد اما نکته‌ این‌جاست که این استایل بیشتر برای وقتی مناسب است که قصد داشته باشید تا یک تیپ مردانه کلاسیک نه‌چندان رسمی داشته باشید. در حقیقت، این نوع پوشش در مقابل لباس‌های رسمی قرار دارند و می‌توان آن‌ها را به واسطۀ استفاده از رنگ سورمه‌ای یا آبی تیره یا یک کت خاکستری، رسمی‌تر کرد یا با پوشیدن یک جلیقۀ خاکستری تم اسپرت بیشتری به آن بخشید.

همچنین، ترکیب کردن این استایل با یک جفت کفش چرم عسلی‌رنگ و کمربند ست شده با آن، می‌تواند به لباس‌ شما جلوۀ بیشتری بدهد. البته اگر از طرفداران کفش‌های عسلی نیستید، رنگ مشکی هم می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های مناسب باشد. این استایل از چنان قدرت تلفیقی برخوردار است که حتی اگر از کفش‌های رسمی دل خوشی ندارید، می‌توانید آن را با یک جفت کفش اسنیکرز (برای بیرون رفتن بعد از کار) همراه کنید.

 

 

یک تضاد زیبا برای تیپ رسمی مردانه!

تیپ مردانه

کت بلیزر سورمه‌ای، پیراهن سفید، شلوار پارچه‌ای خاکستری، دستمال جیبی سفید، کفش‌های دبل مونک

شاید تابه‌حال با چنین پرسشی روبه‌رو شده باشید:

آیا می‌توان ترکیبی از رنگ‎‌های سورمه‌ای و خاکستری را به تن کرد؟

همان‌طور که در تصویرها مشاهده می‌کنید، پر واضح است که ترکیب سورمه‌ای و خاکستری در تیپ رسمی مردانه نه‌فقط جذاب است که غوغا به پا می‌کند! این نوع استایل مردانه، به دوستداران مد نکتۀ مهمی را یادآوری می‌کند که لازم نیست برای خوش‌تیپ بودن حتما همۀ اجزای لباس را یکرنگ تهیه کنید. در حقیقت، اگر بدانید کدام رنگ‌ها در کنار یکدیگر ترکیب بهتری را می‌سازند، می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها در اجزای درست، یکی از بهترین انواع استایل مردانه را بسازید.

یک آلترناتیو خاص رنگی برای تیپ رسمی مردانه!

تیپ مردانه رسمی شیک

شلوار پارچه‌ای سفید، پیراهن آبی روشن، کت بلیزر سورمه‌ای، دستمال جیبی طرح‌دار سورمه‌ای، بَج تزیینی، کفش مشکی رسمی رو

این نوع تیپ رسمی مردانه، بیشتر برای مهمانی‌ها و مراسم عروسی ساحلی مناسب است و با این که پوشیدن شلوار سفید این روزها چندان رایج نیست اما انتخاب این رنگ به‌عنوان یکی از انتخاب‌های آلترناتیو و جایگزین برای رنگ‌های تیره می‌تواند کاری کند تا در مهمانی کاملا به چشم بیایید!

البته این نگرانی که باید بیشتر مراقب کثیف شدن شلوارهای سفید باشید، یک نگرانی به‌جاست اما باور کنید جذاب این شلوارها آن‌قدر زیاد است که کاملا ارزش این مراقبت اضافه را دارد.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چطور انواع رنگ سبز را بپوشیم؟

ست کردن لباس رنگ سبز

این تنالیته از رنگ‌ها ما را به یاد طبیعت می‌اندازد؛ همان‌جایی که مدت‌هاست از آن فاصله گرفته‌ایم و برایمان یادآور احساسات دل‌انگیز و فصل بهار است؛ زمانی که همه‌چیز بویی از آغاز دوباره و شکوفایی را با خود دارد. این احساسات در ما شوق داشتن لباس‌های سبزرنگ را تقویت می‌کنند؛ اما اگر بدون اطلاعات کافی بخواهید انواع رنگ سبز را به تن کنید، احتمالا شما دچار مشکل خواهید شد. پس دانستن نکاتی برای ست کردن لباس سبز کاملا ضروری به نظر می‌رسد و به همین دلیل بهتر است نگاهی به چرخه رنگ ها بیاندازیم و آن را بررسی کنیم.

 

سبز با چه رنگی ست می‌شود؟

ترکیب لباس سبز با بنفش

رنگ سبز، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود و مکمل‌های زیادی هم دارد که جذابیت بیشتری به استایل شما می‌دهد. به‌طور کلی، رنگ‌هایی چون قرمز، مرجانی، بنفش، صورتی، آبی، زرد، نارنجی، قهوه‌ای، بژ و رنگ‌های نود را می‌توان به‌عنوان مکمل ‌های رنگ سبز با آن همراه کرد و در اکسسوری‌ها یا سایر اجزای لباس از آن‌ها استفاده کرد. ضمن اینکه مانند سایر رنگ‌ها، امکان به کار بردن رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری که از رنگ‌های خنثی به‌حساب می‌آیند نیز یک گزینۀ جذاب هستند.

خرید انواع دامن زنانه

رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست می‌ شود؟

ترکیب رنگ سبز و صورتی

سبز یشمی یک از انواع تیرۀ رنگ سبز به شمار می‌آید که هم وجهی اشرافی و لوکس دارد و هم سرشار از زیبایی و فروتنی است؛ بنابراین، ست رنگ سبز یشمی همیشه آن‌قدر جذاب و فوق‌العاده هست که بخواهید چند دست از آن را در کمد داشته باشید. می‌توانید این رنگ را با تنالیتۀ رنگ‌های نارنجی، زرد، بژ، صورتی روشن و طلایی ست کنید؛ ضمن اینکه استفاده از رنگ‌‌های خنثی یعنی سیاه، سفید و خاکستری هم همیشه ممکن است. رنگ‌های نود نیز یکی از زیباترین مکمل های رنگ سبز به شمار می‌آید که می‌توانید آن‌ها را با رنگ یشمی نیز ست کنید و در هر چهار فصل سال از این رنگ فوق‌العاده لذت ببرید.

 

رنگ سبز پسته ای، مناسب موقعیت‌های مختلف

لباس زنگ سبز پسته ای

رنگ سبز پسته ای، حس هیجان و سرزندگی را در ما بر می‌انگیزد و از این جهت برای فصول گرم سال یک گزینۀ بسیار مناسب است. رنگ‌های زرد تا کرم و قرمز تا سرخ‌آبی برای قرار گرفتن در کنار این نوع رنگ سبز بهترین انتخاب‌ها هستند که می‌توانید آن‌ها را با رنگ سبز مغز پسته‌ای ست کنید.

 

سبز زیتونی، یک رنگ پرکاربرد در صنعت مد

لاک رنگ سبز زیتونی

این رنگ را در تنالیته‌های مختلف می‌توان برای انواع لباس یا اکسسوری به کار برد. از رنگ‌های ست رنگ سبز زیتونی می‌توان به قرمز، بنفش، زرد و قهوه‌ای اشاره کرد اما این یک ایدۀ کلی است و شما می‌توانید طیف رنگ سبز زیتونی را با طیفی از این رنگ‌ها همراه کنید. رنگ سبز زیتونی با سبز ارتشی ارتباط نزدیکی دارد و گاهی تشخیص آن‌ها از یکدیگر واقعا دشوار است.

خرید مانتو تابستانه شیک و جدید

 

سبز سدری، رنگ محبوب برای پیراهن و مانتو

ست کردن رنگ سبز صدری

ست کردن رنگ سبز سدری، از ترکیب‌های محبوب برای استایل خیابانی به‌حساب می‌آید و به همین دلیل برای پیراهن و مانتو نیز یک رنگ مناسب است. ترکیب این رنگ با کرم، لیمویی و سفید بسیار زیباست؛ هرچند که می‌توان آن را با طیف صورتی روشن تا ارغوانی نیز همراه کرد و از زیبایی آن لذت برد. ست مانتو سبز سدری در کنار هر کدام از این دو طیف زیباست اما استفاده از رنگ‌های کرم و لیمویی ست لباس شما را مجلسی‌ می‌کند، درحالی که صورتی و ارغوانی حالتی اسپرت به استایلتان خواهد داد.

 

ست رنگ سبز آبی، استایل خاص و دوست‌داشتنی

ست کردن لباس سبز کله غازی

اگر از افرادی هستید که به ست کردن رنگ سبز در لباس علاقمندید، ست رنگ سبز آبی یا سبز کله غازی هم احتمالا تیپ مورد علاقه شماست. مکمل رنگ سبز آبی که حالتی سلطنتی و جذاب دارد، رنگ نارنجی است و ترکیب بسیار زیبایی با آن می‌سازد. این رنگ عمیق و زیبا نه‌تنها برای ترکیب رنگی روزمره یک انتخاب عالی است، بلکه برای لباس مجلسی هم گزینۀ اول بسیاری از افراد به شمار می‌آید.

ست رنگ سبز کله غازی هم در همین تنالیته قرار می‌گیرد و به خاطر داشتن مقدار بیشتری از رنگ سبز در ترکیبات خود، حس نشاط بیشتری را تداعی می‌کند. استفاده از رنگ فیروزه‌ای هم با رنگ سبز آبی رایج و معمول بوده و به آن نشاط بیشتری می‌بخشد.

 

ست کردن لباس سبز پاستلی، حرکتی شیک و مد روز

ست کردن لباس سبز پاستلی

رنگ‌های پاستلی جزو آن دسته رنگ‌هاست که اخیرا دنیای مد و لباس را تکان داده و از چنان جذابیتی برخوردار است که به همین زودی جای خود را در دل دوستداران رنگ‌های شاد باز کرده. ست کردن رنگ سبز پاستلی هم از همان قواعد دیگر تنالیتۀ رنگ سبز پیروی می‌کند؛ به این معنا که می‌توانید آن را با انواع رنگ‌های مکمل ست کنید، مضاف بر اینکه انواع رنگ سبز روشن مانند سبز نعنایی یا سبز پاستلی، برای فصل تابستان مناسبند.

 

ست کردن رنگ سبز با رنگ‌های خنثی

ست کردن لباس سبز تیره

استفاده از رنگ سبز به استایل شما روح می‌بخشد. اگر تمایل داشته باشید تا از رنگ‌های مکمل بهره بگیرید، این سرزندگی بیشتر هم می‌شود اما اگر دوست دارید تا از رنگ سبز استفاده کنید و درعین حال کمی هم رسمی باشید، رنگ‌های‌ خنثی گزینۀ بهتری هستند. البته شما می‌توانید استایل مونوکروم یا استایلی با تنالیته‌های مختلف را برای رنگ سبز نیز پیاده کنید و الزامی ندارد تا حتما آن را با رنگ خاصی ست کنید.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

 

 

معرفی برند ساعت ای وی ایت (Avi-8)

برند ای وی ایت برندی اصالتا انگلیلسی است که از حدود سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرد. این برند علاوه بر انواع اکسسوری ها، ساعت های مچی متنوع و بسیار با کیفیتی نیز تولید می کند. علت شهرت هر چه بیشتر این برند استفاده از قطعات هواپیما های جنگنده جنگ جهانی دوم در ساعت هایش است. اگر تمایل دارید با این برند مبتکر و متفاوت انگلیسی و ساعت های با کیفیتش آشنا شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه برند ای وی ایت

ای وی ایت یکی از شرکت های معروف تولید و فروش ساعت مچی در جهان است. البته ای وی ایت تنها ساعت های مچی تولید نمی کند. از جمله دیگر تولیدات ای وی ایت می توان به انواع اکسسوری ها اشاره کرد. این شرکت از اواسط دهه ی ۲۰۰۰ میلادی در انگلستان تاسیس شد. این برند نام خود را از واژه ی ایوی ایشن نام هواپیمایی نظامی و جنگنده الهام گرفته است. این برند توسط گروه دارتموث تولید شده است

ساعت های ای وی ایت ساخت کجا هستند؟

ساعت های ای وی ایت ساخت ژاپن هستند. این برند اصالتا انگلیسی است و از طراحی های انگلیسی بسیار زیبا برخوردار است. اما موتور های این ساعت ها ساخت ژاپن هستند. ژاپن هم اکنون یکی از بزرگترین غول های ساعت سازی است.

طراحی ساعت های ای وی ایت، ساعتی مخصوص خلبانان

ای وی ایت در هنگام  شروع کار خود از قطعات هواپیما های جنگی جنگ جهانی دوم استفاده کرد. این موضوع به سرعت  مورد توجه هر چه بیشتر مردم قر ار گرفت. طراحی خاص و بی نظیری که در هیچ برند دیگری مشاهده نمی شد. این ساعت در اصل مخصوص خلبانان تولید شده بود بنابراین انتظار می رود ای وی ایت با استفاده از قطعات جنگنده های هوایی در ساعت هایش قصد به تصویر کشیدن این موضوع  را داشته باشد.

ساعت های مچی ای وی ایت برای راضی نگه داشتن طرفداران این برند تمام ویژگی های یک برند معروف را دارا هستند. اما ویژگی ای وی ایت که آن را از ساعت های دیگر متمایز می کند طراحی بی نظیر هر یک از این ساعت ها است. این ساعت ها در کالکشن های متنوعی تولید می شوند که هر یک زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند. از جمله ادین کالکشن ها می توان به هارکین، سی فایر و .. اشاره کرد. ساعت های ای وی ایت از بند های مقاومی ساخته شده اند که غالبا از چرم است.

امکانات و ویژگی های ساعت های ای وی ایت

از جمله امکانات ساعت های ای وی ایت می توان به موتور های کوارتز و اتوماتیک ژاپنی اشاره کرد. مزیت موتور های اتوماتیک آن است که دیگران نیاز نیست نگران تمام شدن شارژ باتری ساعت خود باشید. این ساعت ها با انرژی مکانیکی یعنی در حال حرکت هم شارژ می شوند. ساعت های ای وی ایت همچنین تا ۵۰ متر قابلیت ضد آب بودن دارند. یعنی شما در هنگام استحمام و شنا می توانید  از این ساعت ها استفاده کنید. ساعت های ای وی ایت اغلب مجهز به عقربه های شب نما هستند که به شما این امکان را می دهد که در شب نیز به راحتی بتوانید ساعت را تشخیص دهید. تاریخ شمار و کرنومتر از دیگر قابلیت های ساعت های ای وی ایت است. کرنومتر برای اندازه گیری زمان استفاده می شود.

کیفیت ساعت های ای وی ایت

مطمئنا اگر شخصی هستید که  به ساعت علاقه ی زیادی دارید و کالکشن ساعت های مچی را جمع آوری می کنید، در کالکشن خود تعدادی زیادی از ساعت های ژاپنی دارید. ژاپن همانطور که  گفته شد امروزه بسیار قوی مشغول به تولید و عرضه ساعت های مچی است. از جمله برند های بسیار معروف و موفق ژاپنی که هیچ کس از آن ناراضی نیست کاسیو است. در نتیجه ژاپن به سرعت توانسته است صنعت ساعت سازی را در جهان تسخیر کند. این کشور نه  تنها مهد برند های معروف ساعت سازی ژاپنی است بلکه امروزه به محلی برای تولید و عرضه ی ساعت های اصالتا انگلیسی و آمریکایی تبدیل شده است. یکی از این برند ها ای وی ایت است.

در نتیجه خیالتان از بابت کیفیت ساعت های ای وی  ایت راحت باشد. این برند موتور هایی با دقت بالا برخوردار است. علاوه بر آن ای وی ایت از بهترین قطعات اولیه بهره مند است. ساعت های برند ای وی ایت در کیفیت بالای بند هایشان نیز بسیار معروف هستند. بند های این ساعت ها غالبا از بهترین کیفیت چرم موحود در بازار تولید شده است که استحکام بالایی دارند.

این برند هنوز نسبتاً جدید است، اما در طول این سالها طرفداران زیادی پیدا کرده است. نه تنها در بین خلبانان و علاقه مندان به هواپیمایی، بلکه در میان مجموعه داران ساعت نیز.

قیمت ساعت های ای وی ایت

این برند با توجه  به  امکانات و ویژگی هایی  که  توضیح  دادیم  قیمتی  به صرفه  دارد. همانطور که می دانیم ساعت هایی که از موتور های کواتز و یا اتوماتیک بهره می برند قیمتی بالاتر دارند. تولید این ساعت ها هزینه بر تر است. قیمت ساعت های ای وی ایت از حدودا ۲ میلیون تومان شروع  شده و تا ۱۵ میلیون تومان در ایران است. در نتیجه  قیمت این  ساعت نسبت به هم رده های خود مبلغی ناچیز و بسیار مقرون به صرفه است.

در پایان

اگر شما قصد خرید ساعت های خاص و منحصر به فرد ای وی ایت را دارید باید بدانید که این ساعت ارزش خریدن را دارد. علاوه بر آن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ساعت های ای وی ایت با طراحی ویژه و موتور ژاپنی حتما شما را راضی خواهد کرد. 

منبع: تیک تاک




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

سر خوردن شال و روسری از مشکلات رایج خانم های ایرانی می باشد. اما راه حل هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها، منظم تر روسری بپوشید.

روش های جلوگیری از سر خوردن روسری و شال

یکی از دغدغه های مهم اکثر خانم های ایرانی در زمان روسری سر کردن این است که روسری خیلی زیبا و منظم روی سر آن ها قرار بگیرد و یا به اصطلاح سر نخورد. سر خوردن روسری موضوع بسیار آزاردهنده ای است زیرا در این شرایط خانم ها باید به طور مرتب روسری خود را مرتب کنند.

 

روش های زیادی برای جلوگیری از سر خوردن روسری وجود دارد که در این بخش از دنیای مد این روش ها را ارائه می کنیم تا یکی از مشکلات عمده خانم های ایرانی حل شود.

از روسری هایی با جنس مناسب استفاده کنید

روسری هایی از جنس ساتن یا ابریشمی که بسیار ظریف و نازک هستند، بیشتر سر می خورند. پس پوشیدن روسری هایی که لیز نباشند، اولین و مهمترین راهکار برای جلوگیری از سر خوردن روسری است. روسری هایی با جنس نخی و یا روسری های ضخیم برای پوشش های روزمره بهتر هستند و روی سر مرتب و ثابت می مانند.

سر خوردن روسری

روسری خود را شل سر نکنید

بسیاری از خانم ها روسری های خود را شل سر می کنند و این کار سبب می شود که روسری آنان بیشتر سر بخورد و دائم در حال مرتب نمودن روسری خود باشند. گره زدن روسری یکی از راه حل ها برای جلوگیری از سر خوردن روسری است.

در این روش شما می توانید از گره تنهایی استفاده کنید و یا روسری را به کمک کلیپس، سنجاق و گیره سفت نموده و سپس آن را گره ای محکم بزنید.

موهای خود را بالا ببندید

اگر موهایتان را نبندید و رها کنید، به خصوص اگر دارای موهای لخت و بلند باشید ، روسری شما بیشتر سُر خواهد خورد. برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و شال ابتدا موها را با کلیپس و کش ببندید تا به نگهداری روسری کمک کند. اگر مو ها را بالا ببندید تاثیر آن در ثابت ماندن روسری بیشتر است.

بالا بستن موها

از نرم کننده مو استفاده نکنید

در صورت استفاده از نرم کننده مو، موهای شما بسیار نرم و لطیف می شود و روسری و شال شما بر روی سرتان، سُر خواهد خورد و ثابت نمی ماند پس برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و یا شال تان از نرم کننده مو استفاده نکنید.

از گیره، سنجاق و کلیپس روسری استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و شال این است که از گیره ها و کلیپس های روسری استفاده کنید. برای ثابت کردن بهتر روسری و شال روی سرتان از کلیپس و گیره هایی که سخت تر باز می شوند، استفاده نمایید.

گیره های دوبل کتابی سیاه رنگ برای ثابت نگه داشتن روسری روی سر مناسب است. شما می توانید با سنجاق روسری را به هد و یا کلاه حجاب محکم کنید اما حتما برای این کار از سوزن و سنجاق های نازک و تیز استفاده کنید که روسری شما نخ کش نشود.

گیره روسری

از کلاه حجاب و یا هد زیر روسری استفاده نمایید

برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و شال خود از یک هد یا کلاه حجاب نخی زیر روسری استفاده کنید. می توانید هد و کلاه را کاملا زیر روسری و شال مخفی کنید و لازم نیست که آنها از زیر روسری شما مشخص باشند.کلاه و هدبند های حجاب مدل های مختلفی دارند و شما می توانید یکی از انواع آنها را انتخاب کنید و از سُر خوردن روسری جلوگیری نمایید.

از طلق یا همان فیکسر روسری استفاده نمایید

برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و صاف نگه داشتن جلوی روسری، می توانید از طلق استفاده کنید.با استفاده از طلق بخش جلویی روسری هایی با جنس حریر و ساتن، بهتر و خوش حالت تر بر روی سر می ایستد.

برای استفاده از آن، طلق در میان 2 لایه روسری خود بگذارید و سپس روسری خود را بپوشید یا ابتدا روسری را پوشیده و سپس طلق را میان 2 لایه جای داده و آن را تنظیم و ثابت کنید.

برای محکم ایستادن طلق بر روی روسری می توان طلق را با چسب نواری به قسمتی که روی سر قرار می گیرد و از بیرون معلوم نیست وصل کرد، البته طلق هایی عرضه شده در فروشگاه های حجاب برخی دارای یک روی دارای چسب هستند و بعضی دیگر نیز یکی از دو سطح شان زبر می باشد. شما می توانید در خانه طلق را تهیه و از آن برای ثابت ماندن روسری استفاده نمایید.

برای جلوگیری کردن از برق زدن طلق روسری می توان از طلق هایی از نوع مات که بازتاب نوری کم تری دارند و یا طلق هایی که دارای لایه ای پارچه ای بر روی خود هستند، استفاده نمود.

طلق یا فیکسر روسری

از تل پارچه ای استفاده کنید

اگر به کار بردن کلاه حجاب و یا هدبند نخی را دوست ندارید، به جای استفاده از آن ها می توانید از یک تل پارچه ای که با طرح روسری شما هماهنگی داشته باشد، استفاده نمایید. استفاده از تل پارچه به جلوگیری از سر خوردن روسری شما کمک می کند.

ایده های جلوگیری از سر خوردن چادر

اگر چادر به سر می کنید، برای جلوگیری از سر خوردن چادر و روسری:

  • هنگام خرید آن دقت کنید که بخشی از چادر که روی سر قرار می گیرد (قسمت وارونه چادر)، لیز نباشد.
  • به جنس چادر دقت کنید، چادر های کن کن و ساتن بسیار لیز هستند.
  • برای جلوگیری از سر خوردن چادر و روسری، به چادر از قسمت داخل کش بدوزید، اینگونه که کش را قبل از دوختن بر روی سرتان اندازه گیری کنید، به گونه ای که نه زیاد شل باشد و نه زیاد سفت. سپس بر روی چادر بدوزید.
  • برای جلوگیری از سر خوردن چادر بهتر است زیر چادر روسری نخی بپوشید و با استفاده از گیره ها و کلیپس، روسری تان را ثابت کنید تا چادر بر روی سرتان ثابت و مرتب بماند.

منبع: نمناک




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چرا از ساعت مچی استفاده می‌کنیم؟

مارک ساعت های معروف مردانه

زندگی در دنیایی که به زمان وابسته است، ما را به ساعت و زمان متکی می‌کند. با سرعت‌گیری افزایندۀ روند زندگی در همۀ جوامع جهانی نیاز به دانستن ساعت و زمان بیش‌ از هر زمان دیگری حس می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، افراد در هر زمان با مشاهده صفحه گوشی خود، می‌توانند از زمان و ساعت مطلع شوند. مسئله اینجاست که چرا همچنان افراد بسیاری از ساعت مچی استفاده می‌کنند؟

شاید ساعت‌های مچی، چیزی هستند که ما می‌خواهیم بپوشیم؛ نه آن‌که از آن‌ها استفاده کنیم. اگر به دلیل استفاده از مارک ساعت های معروف توسط افراد توجه کنیم، متوجه می‌شویم که برای بسیاری از افراد مهم است که دیگران بتوانند مارک ساعت آن‌ها را تشخیص دهند (البته توجه نمایید که همیشه استثناهایی وجود دارد)؛ بنابراین معمولاً به سراغ برند های معروف ساعت می‌روند. بی‌شک ساعت به‌عنوان یک اکسسوری جذاب، به عضو جدانشدنی استایل افراد شیک‌پوش تبدیل شده و درخشندگی استایل آن‌ها را تضمین می‌کند.

برند ساعت های معروف دنیا را بشناسید!

مارک ساعت های معروف قدیمی

ساعت‌های مچی برند علاوه‌ بر طراحی جذاب و منحصربه‌فردی که دارند، برای شما به‌عنوان یک سرمایه نیز عمل می‌کنند. این ساعت‌ها باگذشت زمان ارزش خود را حفظ می‌کنند و در مواقعی تبدیل به یک دارایی بسیار ارزشمند می‌شوند. بسیاری از افراد خاص پسند به دنبال مارک ساعت های معروف قدیمی هستند و بسیاری هم ترجیح می‌دهند جدیدترین ساعت مچی موجود در بازار را خریداری کنند.

برندهای معروف ساعت مچی مردانه و زنانه امروزه رقابت مهمی در جلب رضایت مشتریان خود دارند و همین مسئله سبب شده تا کشورهای زیادی برای جا نماندن از بازار ساعت وارد میدان رقابت شوند. سوئیس، ژاپن، آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اتریش، دانمارک و استرالیا کشورهای پیشتاز در تولید بهترین ساعت‌های مچی در دنیا هستند. اگر به دنبال مارک ساعت های معروف زنانه و مردانه هستید، در ادامه به معرفی برندهای ساعت مچی معروف پرداخته‌ایم.

مارک ساعت های معروف سوئیسی

ساعت رولکس (Rolex)، انتخاب بهترین‌ها

بهترین مارک ساعت مچی مردانه

در میان مارک های معروف ساعت سوئیسی، مارک ساعت رولکس را باید یکی از مارک ساعت های معروف در ایران بدانیم. این ساعت گران‌قیمت نمونۀ طلایی برای اثبات این ادعا است که ساعت‌ها می‌توانند جزء دارایی‌های ارزشمند افراد باشند. مطمئناً کسی که با مارک لوکس ساعت آشنایی داشته باشد، مارک ساعت رولکس را به‌خوبی می‌شناسد. بی‌شک کمتر کمپانی ساعت‌سازی در دنیا وجود دارد که بتواند دقت فوق‌العاده ساعت‌های سوئیسی را ارائه دهد.

برند رولکس در ابتدای شروع فعالیتش تمرکز خود را بر روی بالا بردن کیفیت موتورها گذاشت؛ تلاش بدون وقفه برای داشتن دقت کرونومتریک، به‌سرعت به نتیجه رسید و این مسئله سبب شد تا در سال ۱۹۱۰، ساعت مچی رولکس تبدیل به اولین ساعت‌ مچی دنیا شود که گواهینامه دقت کرونومتریک را از مرکز رسمی‌ رتبه‌بندی ساعت در شهر Bienne سوئیس دریافت کند.

این برند که پیشگام در پیشرفت‌های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری‌های بزرگ و فوق‌العاده در عرصه ساعت‌سازی محسوب می‌شود. این برند ساعت‌سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم. این ساعت‌ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل‌ها، خیره‌کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده‌اند که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

معروف ترین مارک ساعت مچی سوئیسی

ساعت رومانسون (Romanson)، از کلاسیک تا مدرن!

برند های معروف ساعت های زنانه

این کمپانی بزرگ تولید ساعت مچی سوئیسی همیشه در تولید ساعت‌هایش به دنبال نوآوری بوده و همین امر سبب شده تا مارک ساعت رومانسون به یکی از محبوب‌ترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل شود. ساعت‌های رومانسون علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت‌ها صورت بگیرد. رومانسون را باید یکی از برند های معروف ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت‌های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد.

ساعت‌های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می‌شوند و این یکی از دلایل موفقیت برند رومانسون در جهان است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره‌کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ساعت‌های مچی برند رومانسون را امتحان کنید.

مارک ساعت معروف ژاپنی

ساعت مچی کاسیو (Casio)، هرگز تسلیم نشو!

ساعت کاسیو یکی از بهترین مارک ساعت های معروف ژاپن

زمانی که سخن از مارک ساعت های معروف ژاپنی به میان آید، بی‌شک ساعت مچی کاسیو یکی از معروف‌ترین آن‌ها است. در میان ساعت‌های تولیدی کمپانی کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. این ساعت‌ها از مقاومت بسیار بالایی در برابر آب، ضربه، حرارت و … دارد. اگر به دلیل فعالیت‌های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم مدل جی شاک برند کاسیو را امتحان کنید.

مارک ساعت های معروف لندن

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)، همچون جواهرات سلطنتی!

ساعت رویال لندن ساخت کجاست

مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می‌کند. کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده‌ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ البته بازار فروش این کمپانی هرگز محدود به انگلستان و امپراتوری بریتانیا نبوده‌ و ساعت‌های لوکس و خاص رویال لندن در سراسر جهان طرفداران بی‌شماری دارند. این مارک ساعت مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین انتخاب خواهد بود.

مارک ساعت های معروف فرانسه

ساعت کارتیر (Cartier)، پادشاه جواهرات اینجاست!

برند کارتیر یکی از مارک ساعت های معروف

برند کارتیر در فروش ساعت‌های لوکس و اشرافی سابقه طولانی دارد، به‌طوری‌که ادوارد هفتم، پادشاه انگلستان از قدیمی‌ترین مشتری‌های این برند معروف ساعت بوده است. محصولات کمپانی ساعت کارتیر از شناخته‌شده‌ترین ساعت‌های لوکس جهان هستند که زیبایی و درخشندگی خاصی دارند. ساعت‌های مردانه و زنانۀ برند Cartier برای افرادی که به دنبال یک ساعت خاص و چشمگیر می‌باشند بسیار مناسب‌ هستند.

مارک ساعت های معروف سوئیس

ساعت پتک فیلیپ (Patek Philippe)، پادشاه ساعت‌ها!

مارک ساعت خوب

پتک فیلیپ یکی از برند های معروف ساعت سوئیسی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی بزرگ ساخت ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت و پیچیده، به‌عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. وجه تمایز این برند معروف ساعت با برندهای دیگر در این است که پتک فیلیپ توجه زیادی به جزئیات و ظرافت ساعت‌ها دارد و همین مسئله سبب شده ساعت‌های لوکس پتک فیلیپ لقب پادشاه ساعت‌ها را دریافت نماید.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیکو (Seiko)، لذت اولین بودن را تجربه کنید!

مارک ساعت های معروف ژاپنی

سیکو را با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ساعت، باید یکی از قدیمی‌ترین مارک ساعت های معروف مردانه و زنانه دانست. این ساعت‌ها به دلیل طراحی خاص و ساده‌ای که دارند بسیار چشمگیر هستند و جذابیت استایل شما را دو چندان می‌کنند. کمپانی ساعت سیکو همیشه با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید مدل‌های جذاب و خاص خود می‌نماید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های زیرمجموعه این برند ساعت سیکو ۵ است که مدل‌های متفاوتی برای همۀ استایل‌های مردانه و زنانه دارد.

مارک ساعت های معروف ژاپن

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)، اکنون بهتر شروع می‌شود!

مارک ساعت های معروف سیتزن

برند ژاپنی سیتیزن در ساخت ساعت مچی به‌عنوان برندی نوآور و پیشرو شناخته می‌شود. مارک ساعت سیتیزن یکی از همان ساعت‌هایی است که در کشور ما به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی دارد. بی‌شک با انتخاب یکی از مدل‌های ساعت مچی سیتیزن، می‌توانید از داشتن یک ساعت جذاب و بادوام لذت ببرید.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت مچی تیمبرلند (Timberland)، دوستدار طبیعت!

ساعت های آمریکایی

برند آمریکایی تیمبرلند که از برند‌های مطرح در تولید لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی به شمار می‌رود، چند سالی است که به صنعت ساخت ساعت ورود کرده و ساعت‌هایی سازگار با طبیعت تولید کرده است. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط‌زیست محصولات خود را استاندارسازی می‌کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت‌های جدید تیمبرلند شوند. این ساعت‌ها از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می‌دهند.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

برند ساعت گس (Guess)، دنیا میدان نبرد ماست!

برند معروف ساعت مچی مردانه

برند گس یکی دیگر از مارک‌های معروف ساعت در دنیا است که فعالیتش را در ابتدا در حوزه پوشاک آغاز نمود و سپس خط تولید ساعت را نیز راه‌اندازی نمود. این مارک معروف ساعت با طراحی و تولید مدل‌های جدید و خاص توانست جایگاه خود را میان برندهای بزرگ تولید ساعت تثبیت نماید. با وجد آن‌که این برند به تولید انواع ساعت مچی مردانه و زنانه پرداخته، در کشور ما اما بیشتر ساعت مچی زنانه گس میان خانم‌های خوش‌سلیقه موردتوجه قرار گرفته است.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت فری لوک (freelook)، توجه به ریزترین جزئیات!

برند ساعت های فرانسوی

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد ساعت‌های فری لوک، چشمان هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. برند فرانسوی فری لوک با طراحی و تولید ساعت‌های زیبای زنانه توانست نام خود را میان برندهای بزرگ ساعت قرار دهد. توجه به ریزترین جزئیات و طراحی منحصربه‌فرد این ساعت سبب شده تا طرفداران زیادی میان خانم‌های شیک‌پوش به دست آورد.

مارک ساعت های معروف فرانسوی

ساعت روشاس (Rochas)، درخشش یک سبک زیبا!

برند معروف فرانسوی ساعت مچی

برند معروف فرانسوی روشاس با تلفیق روح پررنگ و حس ظرافت خانه مد و رعایت استانداردهای ساعت‌های سوئیسی، کالکشن‌های جذاب زنانه و مردانه خود را به وجود آورده است. جذابیت این ساعت‌ها به‌قدری بالا است که ساعت‌های روشاس روی مچ دست شما درخشنده ظاهر خواهند شد.

مارک ساعت های معروف آمریکایی

ساعت اسپریت (Esprit)، زیبا و مقرون‌به‌صرفه

پرطرفدارترین برند ساعت مچی

برند ساعت مچی اسپریت یکی از برندهای آمریکایی است که در حوزۀ مد و لباس فعالیت می‌کند. مدل‌های مردانه و زنانه این ساعت‌ها طرفداران بسیاری در کشور ما دارند و همواره به‌عنوان برندی جذاب از آن یاد می‌شود. قیمت مقرون‌به‌صرفه این ساعت‌ها سبب شده تا طرفداران بسیاری پیدا کند.

مارک ساعت های معروف استرالیایی

ساعت کوین واچ (CoinWatch)، برند مشهور استرالیایی!

ساعت کوین واچ یکی از مارک ساعت های معروف استرالیایی

برند کوین واچ با طراحی ساعت‌های خاص کلاسیک خود توانست در بازار جهانی، جایگاه قابل‌توجهی برای خود به دست آورد. این ساعت‌ها کیفیت بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کلاسیک و بادوام هستند بسیار مناسب می‌باشند.

منبع: بانی مگ




تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

ست کردن کیف و کفش

 

همه‌ی ما وقتی اسمی از ست کردن کیف و کفش می‌شنویم، به این فکر می‌کنیم که حتما باید رنگ و جنس آن‌ها با هم یکسان باشد. البته این نکته درست است و در دنیای مد و فشن، معمولا سعی افراد بر این است تا کیف و کفش تا حد زیادی مشابه هم باشند اما در سالیان اخیر بسیاری از این چهارچوب‌ها تغییر کرده و معمولا قانون خاصی در این ارتباط وجود ندارد. بهرحال ما در این مقاله تلاش می‌کنیم تا از 9 اصل مهم برای ست کردن کیف و کفش صحبت کنیم که معمولا مورد تایید افراد صاحب نظر در این عرصه است. پس با ما همراه باشید.

در ابتدای امر باید گفت هم رنگ و هم جنس بودنِ کیف و کفش، معمولا از اوصول اولیه ست کردن آن‌ها است. هرچند که نمی‌توان به شکل قطع در مورد آن سخن گفت و گاهی اوقات به کار گرفتن خلاقیت می‌تواند بسیار جذاب باشد. با این حال بسیاری از آن خانم‌ها بیشتر از خرید کیف و کفش، به یکی بودن جنس و رنگ آن توجه دارند. به همین علت خریدن ست های کیف و کفش طرفداران خاص خودش را دارد. در ادامه نکات مهم و ضروری ست کردت کیف و کفش را برایتان بازگو می‌کنیم.

برای ست کردن کیف و کفش کمی خلاق باشید!

در این قسمت از 9 اصل مهم برای ست کردن کیف و کفش برای شما صحبت می کنیم. نگران نباشید. حتما شما هم می توانید با کمی خلاقیت و آموزش، این کار را انجام دهید.

1) سِت کردن کیف و کفش برای دانشگاه یا مهمانی؟

ست کردن کیف و کفش

ما در شرایط و موقعیت‌های مختلف از کیف و کفش‌های مناسب خودش استفاده می‌کنیم. به طور کلی کفش‌های پاشنه تخت مثل کفش‌های عروسکی یا کتانی‌ها به همراه کوله پشتی و کیف‌های بزرگ برای موقعیت‌های روزمره مناسب هستند و از کفش‌های پاشنه بلند و کیف‌های کوچک و براق برای موقعیت‌های رسمی استفاده می‌شود.

همچنین ست‌های کیف و کفش جیر برای موقعیت‌های روزمره مناسبتر از موقعیت‌های رسمی است. کیف و کفش چرمی مات را می‌توان در موقعیت‌های نیمه رسمی و رسمی به کار برد و برای استفاده از کیف و کفش ورنی، بهتر است مهمانی‌ها و یا جلسات رسمی شبانه را در نظر گرفت. بنابراین فراموش نکنید که در زمان خرید باید به کاربرد آن‌ها توجه کنیم.

2) کیف را با شلوار یا دامن ست کنید

گاهی لازم است از قواعد و قوانین روزمره و تکراری فاصله بگیریم و برای ست کردن کیف و کفش جسارت بیشتری به خرج دهیم. گاهی اوقات ست کردن رنگ کیف با شلوار و یا دامن و یا حتی استفاده از رنگ‌هایی که در یک طیف خاص هسند، می‌تواند بسیار قابل توجه باشد. ست کردن کیف با رنگ بلوز، مانتو و یا حتی شال خانم‌ها هم در این زمینه می‌تواند سبک جالبی باشد.

3) کیف و کفش باید هم‌شکل باشند؟

ست کردن کیف و کفش

شاید جالب باشد که در سالیان اخیر شاهد این هستیم که طراحان مد چندان به یکسانی کامل کیف و کفش علاقه ای نشان نمی‌دهند و بیشتر تلاش می‌کنند تا آن‌ها با هم همسان باشند. در واقع آن‌ها باید شناخت خوبی که از قواعد ترکیب رنگ‌ها دارند رنگ‌های بسیاری را با هم ست می‌کنند که شاید در نگاه اول چندان با هم هماهنگ نباشند مثل رنگ سرخابی و لاجوردی

4) کفش‌های ساده یا پر زرق و برق

کیف و کفش‌های طرح دار معمولا پیچیدگی بیشتری برای ست شدن دارند. اما اصول کلی که در این زمینه وجود دارد این است که کیف و کفش طرح دار باید با لباس ساده مورد استفاده قرار گیرد. مثلا گزینه‌های مناسب برای دورهمی‌های صمیمانه می‌تواند کفش پاشنه بلند جلو بسته، کفش لژدار و یا کالج باشد و کیف‌های ساده و کتان هم در کنار این موارد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

5) استفاده از اکسسوری‌های جذاب

این موضوع را با مثالی برای شما توضیح می‌دهیم. وقتی می‌خواهید به طور مثال ست طوسی و صورتی را بپوشید اما کیف صورتی رنگ ندارید. در چنین شرایطی اکسسوری‌های مختلفی وجود دارد تا بتوانید این ست را کامل کنید. شما می‌توانید از مواردی مثل شال یا دستمال گردن یا حتی پیکسل استفاده کنید و ترکیب رنگ را در ست خود رعایت کنید. فقط این مهم است که خود را محدود نکنید و از خلاقیت خود استفاده کنید.

ست کردن کیف و کفش

6) کیف دستی و یا کوله پشتی؟

معمولا اندازه کیف‌ها می تواند نشان دهنده‌ی کاربرد آن‌ها باشد. خانم‌ها معمولا برای استفاده روزمره ترجیح می‌دهند تا از کیف‌های بزرگتر مثل کیف‌های دستی و یا کوله پشتی استفاده کنند. کیف‌های دستی بزرگ معمولا برای یک استایل نیمه رسمی هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال استفاده از کیف‌های بزرگ در کنار شلوار جین و یک مانتوی آزاد و کفش کتانی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

اما در موقعیت‌های رسمی و مهمانی‌ها معمولا از کیف‌های کوچک و شیک استفاده می‌شود. این کیف‌ها معمولا دارای بندهای بلند و یا زنجیری هستند. باید دقت کنید که این کیف‌ها فضای بسیار زیادی ندارد و شما باید تنها اشیاء بسیار ضروری را در آن قرار دهید.

7) انتخاب جنس یکسان کیف و کفش

جنس هم مانند رنگ در ست کردن کیف و کفش اهمیت بسیاری دارد. معمولا رنگ‌ها پیام‌های خاص خود را دارند و برای مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس و یا متریال کیف و کفش هم نشان دهنده نوع کاربرد آن‌هاست و تعیین کننده این است که آیا مناسب استفاده روزمره است و یا یک مهمانی رسمی و خاص.

برای مثال در زمستان معمولا از بوت‌های بلند چرمی استفاده می‌شود. این موضوع سبب می‌شود تا انتخاب یک کیف چرم زیبا در کنار آن کامل کننده استایل شما باشد. همچنین برای تابستان معمولا از جنس‌های کتان و خنک استفاده می‌شود و کفش‌های جلوبسته کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

8) سادگی، عنصری کلیدی در سِت کردن کیف و کفش

ست کردن کیف و کفش

سادگی در انتخاب طرح و رنگ کیف و کفش موضوعی است که همه‌ی افراد به آن تاکید دارند. با این حال اگر تصمیم گرفتید از کیف طرح دار استقاده کنید، حتما کفش خود را ساده انتخاب کنید و همین که رنگ کفش شما با آن همخوانی لازم را داشته باشد، کافیست.

9) طیف رنگ‌ها را بشناسید

شناختن طیف رنگ‌ها از اهمیت بسیاری در ست کردن کیف و کفش شما برخوردار است. گاهی اوقات نیازی که کیف و کفش کاملا با هم یکرنگ باشند و اینکه دارای طیف‌های یکسانی هم باشند، دارای جذابیت بسیاری است. برای مثال اگر از رنگ آبی و یا سرمه ای استفاده می‌کنید، می‌توانید در کیف و کفش خود از آبی کمرنگ و سایر رنگ‌های نزدیک به آن بهره ببرید.

 

منبع: وبلاگ چرم آرتان




تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در سال های اخیر استفاده از طرح های چهارخانه جز جدا نشدنی استایل های کژوال و غیر رسمی برای خانم ها و آقایان به شمار می رود. انواع و اقسام پیراهن ها و تیشرت ها و شلوارها و حتی اکسسواری های چهارخانه تولید می شود و به خاطر استقبال بی نظیر آقایان، روز به روز مدل ها آپدیت می شوند و طرح های جدیدتر به بازار می آیند، اما بهترین شیوه ست کردن با لباس های چهارخانه چیست و چه رنگ هایی برای این گونه لباس ها پر طرفدارتر می باشد؟ این مقاله به بررسی ویژگی ها و نکات لباس چهارخانه مردانه پرداخته است.

تاریخچه لباس چهارخانه

پارچه چهارخانه از سال ۱۷۰۰ در اسکاتلند به وجود آمد. هنوز هم لباس رسمی مردان اسکاتلندی نوعی دامن چهارخانه می باشد. با مهاجرت تعدادی از اسکاتلندی ها به آمریکا، لباس چهارخانه وارد آمریکا شد و به مرور طرفداران خاص و سرسخت خود را پیدا کرد. این پیراهن ها در ابتدا به عنوان لباس کار استفاده می شد، ولی بعدها آنقدر محبوب شد و با استفاده توسط یکی از گروه های محبوب موسیقی طرفداران زیادی پیدا کرد و تا به شکل امروزی توسط عده زیادی از افراد استفاده می شود.

 

طرح و رنگ های مختلف لباس چهارخانه

لباس های چهارخانه در انواع پیراهن، شلوار، تیشرت و اکسسواری تولید می شود، اما از گذشته تا به امروز پر طرفدارترین نوع لباس چهارخانه را پیراهن تشکیل می دهد. پیراهن های چهارخانه در انواع رنگ بندی و طرح های چهارخانه ریز و درشت طراحی می گردند. پر طرفدارترین رنگ چهارخانه نزد آقایان چهارخانه قرمز، مشکی و سورمه ای، زرد می باشد. افراد با توجه به نوع اندام خود و همچنین سلیقه شخصی می توانند از چهارخانه های ریز و درشت استفاده کنند‌. به عنوان مثال افراد دارای اضافه وزن، بهتر است از پیراهن چهارخانه ریز و افراد لاغر اندام از چهارخانه درشت تر استفاده کنند.

 

فصل مناسب لباس چهارخانه

لباس های چهارخانه از جمله لباس هایی هستند، که به صورت چهار فصل مورد استفاده قرار می گیرند. در فصول گرم سال از پیراهن های چهارخانه نازک و خنک از جنس نخ پنبه و کتان و رنگ های روشن تر بهره میبرند و در فصول سرد سال از جنس چهارخانه های پشمی و رنگ های تیره تر چهارخانه استفاده می کنند. بنابراین لباس های چهارخانه فصل خاصی ندارند و در تمامی فصول سال با توجه به جنس آن ها قابل استفاده می باشد.

نحوه انتخاب پیراهن چهارخانه در مراسم مختلف

شما در مراسم ها و مهمانی های مختلف می توانید از انواع پیراهن های چهارخانه بهره ببرید. در مراسم رسمی باید از پیراهن های چهارخانه با طرح ریز و محو با یقه کلاسیک و شلوار پارچه ای استفاده کنید. سعی کنید رنگ چهارخانه با رنگ شلدار هماهنگ باشد و هیچگاه بیش از دو آیتم چهارخانه را در استایل خود استفاده نکنید، زیرا باعث شلوغ و درهم نشان دادن سبک و پوشش شما می گردد. در استایل های غیر رسمی و کژوال می توانید از انواع چهارخانه های ریز و درشت با توجه به سبک انتخابی و سلیقه شخصی استفاده کنید. هرچه چهارخانه ریزتر باشد اندام شما را جمع و جورتر و هرچه رنگ چهارخانه روشن تر باشد از حالت غیر رسمی خارج می شود، پس هنگام خرید پیراهن چهارخانه به رنگ و نوع طرح آن حتما دقت کنید.

 

نکات شلوار چهارخانه آقایان

شلوارهای چهارخانه مردانه طرفداران خاص خود را دارد، به خصوص در استایل های هنری و کژوال علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. شلوارهای چهارخانه در رنگ بندی روشن و تیره و طرح ریز و درشت تولید می گردد و همانند پیراهن، با توجه سلیقه شخصی و اندام خود می توانید به خرید هر کدام اقدام فرمایید.شلوارهای چهارخانه تیره همچون خاکستری و قهوه ای بسیار پرطرفدارار از سایر رنگ ها می باشند و هرچه طرح چهارخانه شلوار ریزتر باشد، جذابیت و زیبایی بیشتری را در استایل شما به نمایش خواهد گذاشت. دقت کنید انتخاب همزمان شلوار و پیراهن چهارخانه مجاز نمی باشد و شما تنها مجاز به استفاده از یک آیتم چهارخانه در استایل خود می باشید.

 

اکسسواری های چهارخانه

انتخاب اکسسواری طرح دار به ویژه طرح چهارخانه می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای استایل های ساده و تک رنگ به حساب آید. به عنوان مثال؛ انتخاب کراوات چهارخانه ریز سورمه ای همراه با پیراهن و شلوار مشکی می تواند انتخاب هوشمندانه ای به نظر برسد. شما همچنین می توانید از دستمال گردن در سبک های کژوال و کمربندها و کیف های پارچه ای چهارخانه در سبک غیر رسمی نیز بهره ببرید. البته دقت داشته باشید که هماهنگی رنگ و طرح را از یاد نبرید.

چند استایل پیشنهادی با لباس چهارخانه

۱-پیراهن چهارخانه قرمز مشکی طرح ریز همراه با تیشرت مشکی یقه گرد و شلوار جین راسته مشکی و کالج مشکی

۲-پیراهن آستین بلند چهارخانه درشت سبز و سورمه ای همراه با شلوار جین آبی و اسنیکرز آبی سورمه ای

۳-تفاوت پیراهن چهارخانه مردانه با انواع دیگر پیراهن های مردانه مشکی کرم به همراه شلوار کتان کرمی و کالج مشکی

۴-کت و شلوار چهارخانه سفید مشکی طرح ریز همراه با پیراهن و کفش کالج مشکی

۵-پیراهن اسپرت آستین بلند جذب مشکی شلوارجین جذب مشکی و جلیقه یا کت چهار خانه رنگی

 

منبع: ست من




تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در فصل های سرد سال لازم است که از لباس گرم و ضخیم استفاده کنیم. هودی و سویشرت دو نوع متفاوت از انواع لباس های گرم محبوب موجود در بازار هستند که مورد پسند قشرهای نوجوان و جوان می باشند. این دو نوع پوشاک در نگاه اول شباهت های زیادی با هم دارند از جمله اینکه هر دو لباس ورزشی هستند، اغلب از پارچه های یکسانی تهیه می شوند. با این حال نیز یک تفاوت بارز هودی و سویشرت وجود دارد که کلاه می باشد. اما با این حال بسیاری افراد تفاوتی بین سویشرت و هودی قائل نمی باشند و نام هایشان را با هم اشتباه می گیرند. در این مطلب به بررسی تفاوت هودی با سویشرت می پردازیم.

فرق هودی با سویشرت

برای درک بهتر تفاوت هودی و سویشرت ابتدا به معرفی اجمالی هودی و سویشرت می پردازیم. با ما همراه باشید.

هودی چیست

هودی نوعی از پوشاک است که در رده لباس های زمستانی قرار می گیرد زیرا یک کلاه پشت لباس متصل است که ویژگی بارز آن می باشد. معمولا برای پوشاندن سر در برابر باد سرد یا برف استفاده می شود. همچنین دارای یک جیب یکسره در جلوی لباس می باشد. جنس هودی ها معمولا نخ یا پنبه می باشد و در بین نوجوانان و جوانان خیلی محبوب است و در انواع مختلفی وجود دارد که می تواند در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع هودی: 

  • هودی جلو بسته
  • هودی زیپ دار
  • هودی بلند
  •  هودی کوتاه
  • هودی اور سایز
  • هودی تو کرکی

هودی جلو بسته پر طرفدار ترین نوع هودی است که با لباس های مختلفی ست می شود و برای پوشیدن زیر کاپشن هم کاربرد دارد.
هودی برای اولین بار در دهه 1930 در نیویورک، ایالات متحده آمریکا، ظاهر شد و به منظور مجهز کردن کارگران سردخانه در آن زمان به لباس کار، به دلیل ویژگی های راحت و گرمی که دارد مورد توجه ورزشکاران قرار گرفت و به زودی در بین دختران راگبی و ستاره های موسیقی محبوب شد و به تدریج به عنوان اولین انتخاب برای جوانان در ورزش های خیابانی تبدیل شده اند.

سویشرت چیست

در قرن پانزده میلادی در اروپا نخستین سویشرت با پشم پوسفند تولید شد. سویشرت که در زبان انگلیسی به جامپر معروف است از جمله لباس های گرم مناسب فصول سرد سال می باشد که در دو نوع جلو بسته و جلو باز در بازار وجود دارد. سویشرت های جلو باز نیز در  انواع دکمه دار یا زیپ دار و عموما بی کلاه می باشد و سویشرت های جلو بسته در مدل های مختلفی چون یقه گرد، هفت و نیم زیپ موجود می باشند که عموما از جنس نخ و کتان می باشند که ضخیم و نیمه ضخیم باشند تا حین حفظ گرمای بدن عرق را جذب خود کنند.

اما فرق بین هودی با سویشرت چیست؟ سویشرت‌ معمولا کلاه ندارد یا کلاه آن‌ به اندازه هودی‌ بزرگ نیست و صرفا جنبه تزئینی دارد. این لباس‌ ها می‌ توانند در مدل‌ های جلو باز و جلو بسته دوخته شوند و پر طرفدارترین مدل سویشرت نوع جلو بسته آن است. شباهت سویشرت و هودی جلو بسته زیاد است و در برخی موارد نمی‌ توان آن‌ ها را از هم متمایز کرد.

از هر دوی آنها اکثرا در استایل های ورزشی و برخی موارد در استایل های کژوال پاییزه استفاده می شود. از طرفی به دلیل طرح ها و رنگ های جذاب متنوعی که دارند و قابلیت ست شدن با انواع لگ و شلور را دارند در بین دختران بسیار محبوب هستند. امروزه نیز هودی های اور سایز بسیار جالب توجه جوانان قرار گرفته است.

بارزترین تفاوت هودی با سویشرت

اگر بخواهیم به ویژگی بارز هودی که وجه تمایز آن با سویشرت به شمار می رود اشاره کنیم بهتر است بگوییم کلاه تنها تفاوت واضح در بین این دو لباس می باشد.

هودی و سویشرت هر دو مدل های مختلفی دارند و می توان در تیپ های اسپرت از آنها استفاده کرد.

چه لباس هایی را با هودی و سویشرت ست کنیم؟

از آنجایی که هودی لباسی کاملا پوشیده است پس نمی توان آن را با پیراهن یقه دار پوشید زیرا هودی جایی برای آن ارائه نمی دهد. هودی معمولا با شلوار جین و مام استایل، زاپ دار، راسته ست می شود که جذابیتی بیشتری را ارئه می دهند. همچنین میتوان هودی را با دامن کوتاه پوشید که ظاهری دخترانه و راحت را به شما می دهد. از پوشیدن هودی بهمراه کت جین هم غافل نشوید.

در نهایت، برای ست کردن هودی شجاع و راحت باشید، به دلیل اینکه سبک این نوع لباس ها راحت و آزاد است به شما این اجازه را می دهد که مطابق سلیقه خود آنها را ست کنید.

سویشرت را با چی بپوشیم

برای ست کردن سویشرت نیز اگر جلو باز باشد می توانید با تیشرت های تک رنگ و ساده آن را ست کنید. البته در انتخاب رنگ ها دقت زیادی داشته باشید تا زیباتر به نظر برسید.

ست کردن سویشرت بهمراه پیراهن و یک بارانی یا پالتو نیز می تواند جذاب باشد.

منبع: آیبوک




تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

سعی داریم چند مدل از بهترین عینک‌های دودی که علاوه بر زیبایی از چشم‌های شما نیز به خوبی محافظت می‌کنند را معرفی کنیم.

 

استفاده از بهترین برندهای عینک دودی و آفتابی در تمام ایام سال به ویژه روزهای گرم تابستان، تبدیل به یکی از اساسی ترین کارها برای محافظت از چشم شده است. درواقع هدف اصلی طراحی و ساخت‌های عینک‌های آفتابی محافظت از چشم در برابر اشعه های مضرآفتاب بوده اما امروز علاوه بر این منظور در صنعت مد و فشن نیز استفاده از عینک جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. در ادامه سعی داریم چند مدل از بهترین عینک‌های دودی که علاوه بر زیبایی از چشم‌های شما نیز به خوبی محافظت میکنند را معرفی کنیم.

ضرورت استفاده از عینک آفتابی

دو فصل اول سال، یعنی بهار و تابستان شدت اشعه UV یا همان اشعه فرا بنفش خورشید در ساعات اولیه تابش (صبح زود) و ساعات پایانی (بعدازظهر) دو برابر است. به علت تابش مستقیم آفتاب در روزهای تابستان، پوست و چشم های انسان ها بیشتر از سایر اعضای بدن در معرض تشعشات خطرناک قرار می‌گیرند، از این رو استفاده از کرم ضدآفتابی و عینک دودی برای همه افراد از کودک تا کهنسال ضروری است.

اگر دقت کرده باشید برچسبی که روی عينک آفتابی درج شده درجه محافظت آن عینک در برابر اشعه ماورا بنفش و ساير امواج نورانی طبيعی خورشید را نشان می‌دهد. بنابراین در انتخاب عینک و میزان محافظت آن حتما از یک اپتومتریست مشاوره بگیرید تا از ایمن بودن عینک خود مطمئن شوید.

نکته دیگری که در بحث انتخاب و استفاده از عینک باید به آن توجه شود، جدا از ظاهر و فریم عینک که بسته به سلیقه های مختلف، ممکن است گوناگون باشد بحث ابعاد عینک است. یعنی ابعاد عینک باید طوری باشد به طور کامل چشم و اطراف آن را بپوشاند تا راه نفوذ مستقیم نور وجود نداشته باشد.

خرید مدل های جدید عینک دودی اصل

برندهای مختلفی از عینک در سراسر دنیا وجود دارد که سلیقه تمام افراد را پوشش داده و در رنج قیمت متفاوتی هم ارائه می‌شوند؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از عینک‌هایی است که اصل هستند و از نمایندگی‌ها معتبر در ایران خریداری می‌شوند. در ادامه چند برند عینک دودی را معرفی میکنیم.

عینک آفتابی پلیس police

عینک آفتابی زنانه و مردانه برند پلیس علاوه‌ بر روزهای آفتابی، هنگام رانندگی، دویدن و دوچرخه‌ سواری همراه شما خواهد بود. اگر اهل ورزش تنیس هستید و در زمین‌های روباز بازی می‌کنید این عینک می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دارای رنگ فریم های مشکی، سرمه ای و قهوه ای است که به‌راحتی قادر به ست کردن آن با استایل‌ها و رنگ‌های مختلف هستید.

بهترین مدل‌های عینک دودی

عینک آفتابی تام فورد tom ford

عینک آفتابی تام فورد اصل در یکی از مدرن‌ ترین کشورهای دنیا یعنی ایتالیا ساخته شده‌ است. تام فورد امروزه در بین طراحان بزرگ و مشهور جایگاه ویژه‌ای دارد. وی برنده جایزه طراحی‌های متعددی شد و رشد او در سال ۱۹۹۴ ، هنگامی که مدیر خلاق گوچی (Gucci) شد. عینک آفتابی تام فورد و عطرهای زنانه و مردانه این برند در تمام دنیا شناخته شده هستند و طرفداران خاص خود را دارند.

عینک دودی‌های دولچه گابانا

دومینیکو دولچه موسس برند گابانا در سال 1958 در سیسیل ایتالیا متولد شد. خانواده او بسیار اهل مد و دوستدار آن بودند، عینک آفتابی D&G اصل یکی از باکیفیت‌ترین عینک‌های موجود در بازار است که بدون شک ارزش پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید را دارد.

عینک دودی برند معروف RayBan

عینک‌‌ مارک ری‌ بن (Ray-Ban) نام تجاری برندی است که در سال ۱۹۳۷ توسط شرکت آمریکایی Bausch & Lomb تاسیس شد. این مارک از عینک بیشتر به‌خاطر مدل‌های Wayfarer و Aviator آن معروف می‌باشد. مشهورترین مدل‌های عینک‌های مارک ری بن، مدل خلبانی است که در تصویر مشاهده میکنید. در طول دهه ۱۹۵۰، ری بن مدل کاروان را که فریم مربعی شکل داشتند، به تولید رساند. امروزه، عینک‌های مارک ری بن یکی از بهترین استایل‌های عینک را برای مردان و زنان فراهم می‌کنند.

بهترین مدل‌های عینک دودی

عینک آفتابی بولگاری

بوتیک‌های برند بولگاری در معروفترین شهرهای و بهترین خیابان‌ها همیشه دیده می‌شود از پاریس و لندن و میلان تا شهرهای حوزه خلیج فارس طرفدار عینک های برند بولگاری هستند. عینک‌های آفتابی و طبی بولگاری بسیار با کیفیت هستند و بسیار نیز به جزئیات این عینک‌ها توجه می‌شود و بی‌تردید می‌توان گفت که عینک‌های این برند بسیار متفاوت و قیمتی هستند. این روزها این برند به عنوان یک برند رسمی و لوکس شناخته شده و تعدادی از مدل‌های عینک آفتابی آن بسیار سر و صدا به پا کرده است.

تشخیص اصل بودن عینک

هنگام خرید عینک دودی مورد نظر خود حتما به نمایندگی های معتبر در سطح شهر خود مراجعه کنید. برای مثال اپتیک پاسارگاد ایران یکی از بهترین نمایندگی های برند مورل فرانسه در تهران میباشد که کلیه عینک های خود را به صورت اصل و با قیمت مناسب و گارانتی کالا به فروش می‌رساند. بعد از این موضوع باید به برچسب و بارکدی که روی بسته‌بندی عینک آفتابی وجود دارد هم توجه کنید. روی این برچسب اطلاعاتی از عینک درج شده که باید با اطلاعات کارت ضمانت و روی دسته عینک همخوانی داشته باشد.

منبع: آفتاب




تاریخ: سه شنبه 19 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شلوار جین مام استایل

 

شلوار جین مام استایل مدتی‌ست که مد شده. این شلوار با قدرت آمده تا جای شلوارهای تنگ و جذب را بگیرد. اگر نمی‌دانید شلوار مدل مام را با چه لباسی ست کنید و چطور بپوشیدش، جایی نروید و به خواندن ادامه بدهید.

یک نکته را درباره‌ مد از یاد نبرید. هر ترندی که از مد می‌افتد و فراموش می‌شود، بار دیگر و از جای دیگر دوباره برمی‌گردد. این روزها هم که  مد دهه‌ ۱۹۹۰ دوباره سربرآورده و هر چه در عکس جوانی پدر و مادرها دیده‌ بودیم، در ویترین فروشگاه‌ها چیده‌اند.شلوار مام استایل

شلوار جین مام استایل یکی از ترندهای دهه ۹۰ میلادی بود که امسال دوباره مد شده. وقتش رسیده شلوارهای جذب را در چمدانی بگذارید و سراغ جین‌های آزاد و راحت با فاق بلند بروید. اصلا هم فکر نکنید با این جین‌های آزاد خوش‌تیپ نمی‌شوید،

شلوار جین مام چیست و چه مدلی‌ است؟خرید شلوار مام

این دسته از جین‌ها معمولا به رنگ روشن هستند، کمر آن‌ها بالا می‌آید و فاق بلندی دارند. جین مام استایل جذب نیست، برش هرمی دارد و کمی گشاد و آزاد به‌نظرتان می‌رسد. قد این دسته از شلوارها معمولا بالای قوزک می‌ایستد و کمی کوتاهند.

دم‌پای این شلوار به پا کیپ نمی‌شود و هوا به‌سادگی زیر پارچه جریان پیدا می‌کند. مزیت مام جین یا جین مام استایل در راحتی آن است. حالا ببینید با شلوار جین مام استایل زنانه می‌توانید چه کفش و لباسی ست کنید.

۱- شلوار مام استایل را با کفش پاشنه گربه‌ای امتحان کنید

خرید شلوار مام

شلوار مام را با کفش پاشنه گربه‌ای امتحان کنید. پاشنه گربه‌ای کفش موردعلاقه‌ی ادری هپبورن بود و بعد از این همه سال هنوز طرفدار دارد. این کفش راحت، شلوار راحتی مثل مام استایل نیاز دارد. تی‌شرت را توی شلوار بگذارید. مانتوی جلو باز یا شومیز استایل شما را کامل می‌کند.

۲- کفش آکسفورد به شلوار جین مام می‌آید

شلوار مام استایل

کفش آکسفورد پاشنه‌ پهن کوتاهی دارد، معمولا رویش بند می‌خورد و بی‌شباهت به کفش مردانه نیست. شلوار مام با کفش آکسفورد استایل راحتی می‌سازد که برای خرید، دورهمی، و کافه رفتن مناسب است.

۳- تی‌شرت‌های سفیدتان را دم دست بگذارید

شلوار مام استایل

دنبال استایل راحتی هستید که همیشه قشنگ به‌نظر برسد؟ شلوار مام استایل، تی‌شرت سفید و کفش ورزشی سفید را در نظر داشته باشید. تی‌شرت را توی شلوار بگذارید. شاید بخواهید کیف قهوه‌ای روشن‌تان را هم از کمد بردارید. این ترکیب دل‌تان را نمی‌زد و کارراه‌انداز است.

۴- در این هوای گرم بلوزهای کوتاه را فراموش نکنید

خرید شلوار جین مام

اگر حوصله‌ تی‌شرت گشاد را ندارید، در کمدتان دنبال بلوز جذبی بگردید که کمی کوتاه باشد. کافی ا‌ست کمی کوتاه‌تر از کمر شلوار بایستد. این ست را با کفش آل‌استار یا شبیه آن بپوشید. در چنین استایلی مراقب سایز کمر شلوار باشید. لازم است کمر آن کاملا اندازه باشد و سُر نخورد. قد شلوار مام هم باید بالای قوزک پا باشد. همین ست را با صندل جلوباز امتحان کنید که پشیمانی ندارد.

 


 

۵- به شومیز و کفش لوفر فکر کنید

خرید شلوار جین مام

شومیز از آن لباس‌های پرطرفداری‌ است که خیلی جاها کاربرد دارد. شومیز را با شلوار مام ست کنید و با کفش لوفر زنانه کاملش کنید. این استایل را برای روزی نگه دارید که می‌خواهید شیک به‌نظر برسید، و احساس راحتی هم بکنید.

۶- مبادا فکر کنید با مام استایل رسمی نمی‌شوید

شوار مام استایل

می‌خواهید کمی رسمی‌تر دیده شوید؟ بلوز حریر آستین‌بلند با کفش پاشنه‌دار نوک‌تیز چطور است؟ تصور نکنید که نیاز به شلوار یا لگ جذب دارید. جین مام استایل را به‌تن کنید و ببینید چه ظاهر رسمی شیک و منحصربه‌فردی دارید.

۷- پولیور گشاد و آزاد را با شلوار جین مام استایل بپوشید

شلوار مام استایل

چشم روی هم بگذارید این چند روز تابستان می‌گذرد و هوا سرد می‌شود. ولی قرار نیست شما دست از شلوار مام بکشید. آن را با پلیور گشاد و بلند بپوشید و ببینید چقدر متفاوت و جذاب می‌شوید. حالا نیم‌چکمه‌ها را بیاورید و جلوی آینه استایل شیک خودتان را ببینید. بوت مشکی را با جین روشن امتحان کنید.

۸- خلاقیت به‌خرج دهید

شلوار مام استایل

فقط با تا زدن پایین شلوار استایل تازه‌ای دست‌وپا کنید. پاییز که برسد، پایین جین مام استایل را تا بزنید، بوت خوشگل‌تان را واکس بزنید و کاپشن اسپورت کوتاه با آن بپوشید. با استایل سال گذشته که جین جذب پوشیده بودید و پالتوی بلند به تن داشتید، کاملا متفاوت خواهید بود.

۹- کت بلیزر همیشه به‌کارتان می‌آید

کت بلیزر خیلی جاها به کمک استایل شما می‌آید.؛ به‌ویژه وقتی که می‌خواهید مرتب و نیمه‌رسمی به‌نظر برسید، اما حوصله‌ لباس تنگ و کفش ناراحت را ندارید. در چنین وقتی شلوار جین مام استایل را با شومیز یا هر بلور آستین بلندی به‌تن کنید و روی آن کت بلیزر بپوشید. تابستان‌ها سراغ کفش پاشنه‌کوتاه یا لوفر بروید، اما در فصل سرما نیم‌چکمه پاشنه‌دار انتخاب کنید.

۱۰- از نقش کمربند غافل نشویدخرید شلوار جین مام

بیشتر افرادی که شلوار مام می‌پوشند، سراغ کمربند نمی‌روند. اما روزی که از خواب بیدار می‌شوید و دوست دارید با روز قبل تفاوتی داشته باشید، به کمربند فکر کنید. پوشیدن جین مام استایل با کمربند حال‌وهوای شما را عوض می‌کند، به‌ویژه کمربند طرح‌دار و اسپورت.

۱۱- ژاکت و مانتوی گشاد انتخاب کنید

خرید شلوار جین مام

مد لباس‌های سایز بزرگ و گشاد به پاییز هم خواهد رسید. پس به هودی روی شوار مام فکر کنید. روی آن ژاکت گشاد و بلند یا مانتوی بافت بپوشید که هم شما را گرم نگه دارد و هم ظاهر شیکی داشته باشد.

۱۲- بارانی و کفش نوک‌تیز شلوار مام را کامل می‌کنند

شلوار جین مام استایل

بارانی ترنچ را با کمربند باز به‌تن کنید.البته کمربند آن را باز بگذارید. حالا شلوار مام استایل را بردارید و در آخر به کفش نوک تیز و پاشنه‌بلند فکر کنید. از این شیک‌تر چه می‌خواهید؟

 

منبع: درجه




تاریخ: دو شنبه 18 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

بهترین‌ها از برندهای ایرانی و خارجی

بهترین کفش طبی

 

کفش طبی برخلاف آنچه همه تصور می‌کنند فقط برای افرادی که پادرد دارند نیست و هر کسی می‌تواند این کفش‌ها را بپوشد. با توجه به تنوع زیاد این کفش‌ها مخصوصا انواع فیک آن این مطلب را آماده کردیم تا برای انتخاب و خرید بهترین کفش طبی با مشکل مواجه نشوید.

معیارهای انتخاب بهترین کفش طبی

طراحی کفش‌های طبی بسته به هدف آنها متفاوت است و برخی برای بهبود مشکلات خاصی طراحی شده‌اند اما ویژگی‌های متداول بهترین مدل‌ها شامل موارد زیر می‌شود.

  • طراحی ارگونومیک
  • لایه داخلی نرم
  • محافظت از قوس کف پا
  • عمق اضافه
  •  پنجه پهن
  • زیره مخصوص
  • قیمت مناسب

بهترین کفش طبی موجود در بازار ایران

آیا می‌دانید بهترین کفش طبی را کدام برندها تولید می‌کنند؟ بهتر است بدانید بسیاری از کفش‌ها که به‌نام کفش طبی فروخته می‌شوند، فقط اسم طبی را یدک می‌کشند و هیچ کمکی به پاها نمی‌کنند. البته شاید این موضوع برای افرادی که مشکلی در پاهایشان ندارند و فقط برای راحتی کفش طبی می‌پوشند زیاد فرقی نداشته باشد، اما برای کسانی که به درد پاشنه پا، درد فاسیت کف پا و مشکلاتی در قوس کف پایشان مبتلا هستند مسلما پوشیدن کفش طبی مناسب ضروری است.

بنابراین سعی کنید درست انتخاب کنید. این کفش‌ها اگر اصل باشند، احتمالا قیمتشان بالاتر خواهد بود، اما به این فکر کنید که سال‌ها دوام می‌آورند و به‌علاوه سلامتی‌تان را تضمین می‌کنند که از هر چیزی ارزشمندتر است.

۱. کفش طبی الوکای؛ راحت و مناسب برای انواع درد پا

بهترین کفش طبی - برند الوکای

کفش طبی اُلوکای (OluKai) محصول کشور آمریکاست. این کفش طبی بسیار باکیفیت و راحت است. یک پشتیبان قوس پا در داخل آن تعبیه شده است که برای بسیاری از افرادی که دارای مشکلاتی مانند درد پاشنه، ورم کف پا، صافی کف پا و پاهای پینه‌بسته هستند مفید است. ازآنجاکه خودش این پشتیبان را دارد، دیگر نیازی نیست که آن را جداگانه تهیه کنید. این کفش دارای یک لایه میانی از نوع EVA با قالب فشرده است که به شکل آناتومیک برای راحتی مداوم پاها مناسب است.

اگر کتانی دوست داشته باشید این کفش مدل کتانی با کفی پلی اورتان آناتومیک با تراکم مضاعف را عرضه می‌کند. رویه این کفش از کشباف سریع خشک‌شونده یا یک لایه توری است که بیشترین راحتی و قابلیت تنفس را برای پاها فراهم می‌کند. کفی کفش را می‌توانید جدا کنید و کفی ارتوپدی مناسب خودتان را جاسازی کنید. این کفش برای ورم کف پا بسیار مناسب است.

نکته درباره کفش الوکای:

این برند، پشت کفش‌های تولیدی‌اش را به‌صورت جداگانه به آن متصل می‌کند تا حالت تاشونده داشته باشد. در این صورت می‌توانید هر زمانی که لازم است پشت کفش را تا کنید و آن را به اصطلاح (به خواب) بپوشید. این ویژگی ابداع خود این برند است. زمانی که درد کف پایتان شروع می‌شود می‌توانید این کار را انجام دهید تا پاشنه کمی نفس بکشد.

۲. برند نیوبالانس؛ نرم و راحت برای دویدن و پیاده‌روی طولانی

بهترین کفش طبی - برند نیو بالانساین برند آمریکایی با بیش از یک قرن تحقیق و توسعه درباره کفش‌های طبی، به هر کسی با انواع بیماری‌های پا ازجمله درد پاشنه پا و ورم کف پا قدرت انتخاب می‌دهد. کفش‌های نیوبالانس با پشتیبان قوس پا، زیره لاستیکی و کفی‌های قابل برداشتن برای قراردادن کفی‌های ارتوپدیِ مخصوص، بیشترین راحتی را برای پاها فراهم می‌کنند.

کفی میانی این کفش دارای یک لایه EVA است و شوک را جذب می‌کند. زیره کفش ضربه‌گیر دارد و چسبندگی کافی و مناسبی را با کف زمین ایجاد می‌کند. به همین دلیل برای پیاده‌روی و دویدن بسیار نرم و راحت است. این کفش پاهایتان را زیاد گرم نمی‌کند و با هر نوع لباس یا ورزشی یا جین می‌توانید آن را بپوشید.

کف کفش نیوبالانس حداقل ۳۰ درصد از کف‌های معمولی سبک‌تر است، اما به همان اندازه بادوام و انعطاف‌پذیر است.

۳. هوکا وان وان؛ زیره و کفی فوق‌العاده با فرمول منحصربه‌فرد

بهترین کفش طبی - هوکا وان وان

کلا کفش‌های برند هوکا (این شرکت اول در فرانسه بود و الان در آمریکا مستقر است) جزو کفش‌های ارتوپدی به شمار نمی‌رود، اما به‌دلیل زیره و کفی فوق‌العاده‌اش، تقریبا فرقی با کفش‌های طبی ندارد. تمام عناصر کلیدی در کفش‌های طبی در این کفش به کار رفته است. بنابراین برای بسیاری از افراد مبتلا به درد فاسیت کف پا عالی است. این کفش کاملا راحت است، پشتیبان خوبی برای قوس کف پا دارد و دردهای آن را تسکین می‌دهد.

زیره‌های این کفش از فرمول پلی‌اورتان منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند که شوک را جذب می‌کند و از پاها، کمر و ساق پا در زمانی که مدتی طولانی می‌ایستید محافظت به عمل می‌آورد. کفی‌های هوکا قابل‌برداشتن هستند و می‌توانید کفی‌های مخصوص ارتوپدی متناسب با پای خودتان را در آن قرار دهید. به این ترتیب می‌توانید از دردهای رباط کف پا جلوگیری کنید.

۴. کفش اِکو؛ ساختاری بادوام با بالاترین سطح راحتی

بهترین کفش طبی - صندل طبی اکو

یکی از بهترین کفش‌های طبی که با اختراع مواد اولیه جدید و مهندسی مداوم آنها ساختاری بادوام، ضربه‌گیر، پشتیبانی طبیعی و بالاترین سطح راحتی را فراهم می‌کند کفش طبی اکو است.

کفش طبی اکو محصول کشور دانمارک است. این کفش برای افراد مبتلا به ورم کف پا انتخاب مناسبی است. نوع صندل آن هم سبک و فوق‌العاده راحت است. این باعث می‌شود سنگینی و فشار ناشی از پیاده‌روی یا راه‌رفتن کاهش یابد و درد و ورم کف پا تسکین پیدا کند.

زیره این کفش سبک است، اما برای اطمینان حمایت از کف پاها، یک پشتیبان داخلی برای قوس پا در آن قرار داده‌اند.

۵. دکتر کامفورت؛ کفش طبی برای دیابتی‌ها و افرادی که پادرد دارند

بهترین کفش طبی - برند دکتر کامفورت

کفش طبی دکتر کامفورت باز هم محصول آمریکاست و یکی از بهترین کفش‌های طبی موجود در بازار است. این کفش در اصل برای افرادی که به دیابت مبتلا هستند طراحی شده است، اما افرادی که سایر بیماری‌های مربوط به پا دارند می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

کفی‌های این کفش قابل‌برداشتن است و بنابراین می‌توانید در آنها کفی‌های ارتوپدی مخصوص خودتان یا کفی‌های بدون نسخه‌ای که تهیه می‌کنید قرار دهید. کفش‌های طبی این برند هم به‌شکل صندل و هم به‌شکل کفش کوهنوردی تولید می‌شوند. این شرکت آزمایشگاهی دارد که کفش‌های سفارشی را با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی تولید می‌کند.

فضای انگشت‌ها در آن کافی است و سیستم بازوبسته‌کردن آن راحت و سریع انجام می‌شود.

۶. کفش طبی کراکس؛ دارای پشتیبان قوس تقویت‌شده

بهترین کفش طبی - برند کراکس

این کفش طبی آمریکایی بسیار راحت است و برای مراقبت از پاهای شما عالی کار می‌کند. استانداردهای طبی این کفش در پاشنه و پنجه باعث می‌شود برای افرادی که مجبورند تمام روز بایستند، ازجمله سرآشپزها، آرایشگرها، جراحان و نظایر آنها، انتخاب کاملا مناسبی باشد.

کفش طبی کراکس (Crocs) با پشتیبان قوس تقویت‌شده و برآمدگی‌های کف برای ماساژ دادن کف پا و مواد مخصوصی که باعث می‌شود کفش قالب پا شود به راحتی پاها کمک می‌کند و از دردهای کف پا می‌کاهد.

۷. کفش اسیکس؛ شیک با ژل کِنون

بهترین کفش طبی - برند اسیکسبا اینکه کفش‌های مخصوص دویدن با مکانیسم‌های پیچیده در بازار به‌وفور یافت می‌شوند، کفش اسیکس (Asics) می‌تواند برای دویدن هم مناسب باشد. در این کفش که محصول کشور ژاپن است، از ژل کِنون (kenun) استفاده می‌کنند که به جذب شوک و ضربه کمک می‌کند.

این کفش شیارهایی انعطاف‌پذیر دارد که به شما اجازه می‌دهد راحت‌تر حرکت کنید. لایه میانی آن فوق‌العاده سبک است و پد پشت‌پای آن حالت ژلی دارد که برای جذب ضربه عالی است. علاوه بر آن، قسمت قوزک پای آن بسیار محکم است و برای افرادی که در این ناحیه آسیب‌دیدگی دارند مناسب است.

ظاهر کفش اسیکس با وجود طبی‌بودن بسیار شیک است و می‌توانید از آن برای بیرون رفتن هم استفاده کنید.

۸. کفش برکن استاک؛ جلوگیری از ناراحتی در ساق پا

بهترین کفش طبی - برند برکن استاک

کفش طبی برکن استاک (Birkenstock) محصول کشور آلمان، از جمله کفش‌های بسیار محبوب است. این کفش با وجود سبک‌بودن به‌طور قابل‌توجهی راحت است. در این کفش از لاتکس چوب‌پنبه‌ای به‌شکل آناتومیک استفاده شده است و پشتیبان کف هم دارد. کف قابل‌انعطاف EVA (ضربه‌گیر) آن اجازه نمی‌دهد که در هنگام راه‌رفتن هیچ گونه ناراحتی یا درد در ساق پا داشته باشید. همچنین پاهایتان در آن تاول نمی‌زنند و زخم نمی‌شوند.

۹. کفش هاش پاپیز؛ چهار برابر سبک‌تر از کفش‌های دیگر

بهترین کفش طبی - برند هاش پاپیز

کفش طبی هاش پاپیز (Hush Poppies) محصول کشور آمریکاست و یکی از بهترین کفش‌های طبی است. شرکت تولیدی این کفش به‌شکل مستمر با دانش روز پیش می‌رود و آن را ارتقا می‌دهد تا بیشترین محافظت را از پاها به عمل آورد. هاش پاپیز برای افرادی که با آرتروز، فاسیت پاشنه پا، پینه پا یا حتی جراحی انجام داده‌اند مناسب است. ازآنجاکه از قلاب و حلقه استفاده می‌کند پوشیدنش خیلی راحت است.

کفشِ هاش پاپیز با استفاده از فناوری ZeroG، حجیم‌بودن و وزن زیاد را که در قسمت قوس‌دار همه کفش‌های طبی دیده می‌شوند حذف می‌کند و کفشی کاملا سبک و درعین‌حال راحت عرضه می‌کند. این باعث می‌شود این کفش برای پوشیدن به‌مدت طولانی مناسب باشد.

زیره کفش هاش پاپیز از لاستیک ساخته شده است و چهار برابر سبک‌تر از هر کفش دیگری است. لاستیکی‌بودن آن از سرخوردن یا لیز خوردن مخصوصا روی کفپوش‌های سرامیکی جلوگیری می‌کند.

رویه این کفش طبی از چرم ساخته شده است که خیلی زود شکل پاها را به خود می‌گیرد. ظاهر آن هم شیک و زیباست و می‌توانید آن را در بیشتر موقعیت‌ها بپوشید.

۱۰. کفش طبی کلارک؛ زیباتر از هر کفش طبی دیگر

بهترین کفش طبی - برند کلارک

کلارک (Clark) یک برند آمریکایی است که کفش‌های طبی بسیار زیبایی طراحی می‌کند. رویه آن چرمی است و سگک قشنگی دارد، بنابراین می‌توانید آن را با هر چیزی بپوشید و اصلا باورتان نمی‌شود که طراحی این کفش، طبی است.

معمولا بند کفش برای افرادی که مشکل حرکتی دارند یا زنان باردار و سالمندان ممکن است هم خطرناک باشد و هم برایشان سخت باشد. به همین دلیل این بندها خیلی راحت‌تر هستند.

اگر کفش طبی را برای اصلاح مشکلات پا می‌خواهید، این مدل می‌تواند برایتان عالی باشد. کف لاستیکی آن اجازه نمی‌دهد که سر بخورید. با این کفش اصلا نگران اینکه مدتی طولانی روی پاهایتان بایستید نخواهید بود زیرا فوق‌العاده راحت و ارگونومیک است. پاشنه تقریبا یک سانتی آن هیچ مشکلی از نظر راحتی برایتان ایجاد نمی‌کند.

۱۱. کفش راحتی نهرین؛ برند خوشنام ایرانی

بهترین کفش طبی - برند نهرین مدل دکتر شول

 

به‌عنوان یازدهمین کفش طبی، خواستیم یک برند ایرانی را که می‌توان آن را جزو کفش‌های طبی موفق دانست معرفی کنیم. کفش طبی نهرین سال‌هاست تولید می‌شود و تا به امروز با موفقیت همراه بوده است. بسیاری از مادران و حتی پدران ما این کفش را می‌پوشند و آن را دوست دارند.

این کفش فوق‌العاده راحت است و از چرم طبیعی دوخته می‌شود. کفی آن نرم و ارگونومیک است و برای درد پاشنه و درد کف پا بسیار مناسب است. در پیاده‌روی‌های طولانی پاها روی کفی نرم آن راحت هستند و رویه چرم آن باعث می‌شود ناخن‌هایتان در وضعیت راحتی قرار داشته باشند.

چرم انعطاف‌پذیر است و راحت می‌تواند شکل پاها را به خود بگیرد. پاشنه آن یکسره است و طوری نیست که کمرتان اذیت شود. پوشیدن آن هم راحت است زیرا بند یا چسب ندارد.

۱۲. کفش طبی پاتکان؛ محصولی آشنا برای ایرانی‌ها

بهترین کفش طبی - برند پاتکان

 

این کفش ایرانی هم محصول شرکت پاتکان طب است که با به‌کارگیری فناوری تولید کفش‌های طبی، کفشی راحت با رویه چرم طبیعی و زیره پلی‌اورتان به بازار عرضه می‌کند. رویه چرمی این کفش خیلی زود خودش را با پاها سازگار می‌کند. قسمت پنجه پا در این کفش پهن است و به همین دلیل برای افرادی که با مشکلات مربوط به پنجه و فرورفتگی ناخن مواجه هستند مناسب است. کفی طبی آن به افرادی که مشکلات ارتوپدی در کف پاها دارند کمک می‌کند تا در هنگام راه‌رفتن راحتی بیشتری داشته باشند و درد زیادی حس نکنند.

این کفش ظاهر خیلی خوبی دارد و زیاد شبیه کفش‌های طبی نیست. می‌توانید آن را در هر موقعیتی بپوشید. هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مدل‌های متفاوتی را طراحی کرده است و ازآنجاکه بند ندارد پوشیدن آن بسیار راحت است.

منبع: درجه




تاریخ: دو شنبه 18 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

راهنمای خرید ساعت مچی عقربه‌ای

 

 

راهنمای خرید ساعت مچی، انواع ساعت‌ها

از چند دهه گذشته تاکنون، ساعت‌های مچی بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و علاقه خانم‌ها و آقایان قرار گرفته‌ است. البته جالب است بدانید که قبل از قرن بیستم، ساعت مچی فقط برای خانم‌ها ساخته شده بود و بیش از آنکه زمان‌سنج باشد، وسیله‌ای تزیینی بود؛ حتی همراهی زنجیر طلا با آن امر رایجی بود. بعدها آقایان هم از ساعت‌های مچی استقبال کردند و اینگونه شد که ساعت مچی مردانه هم تولید شد.

اما آیا می‌دانید هنگام خرید ساعت مچی باید به چه مواردی توجه کنید. در واقع در بازار ساعت مچی متفاوتی وجود دارد که با شناختن آنها می‌توانید مدل مورد نظر خود را به‌راحتی بخرید.

نوع حرکت عقربه‌های ساعت چگونه است؟

وقتی صحبت از انواع ساعت‌های مچی است، سیستم حرکتی عقربه‌های آن بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. منظور از این سیستم سازوکاری است که باعث می‌شود عقربه‌های ساعت حرکت کنند و زمان به‌درستی نشان داده شود. در واقع سیستم حرکتی هر ساعت، قلب آن است.

ساعت‌های مچی سه نوع سیستم حرکتی متفاوت از جمله، مکانیکی، خودکار و کوارتز دارند. در ادامه هر یک از سیستم‌های حرکتی و فواید و معایب‌شان شرح داده شده‌اند:

ساعت مکانیکی

راهنمای خرید ساعت مچی، مکانیکی

این ساعت‌ها با استفاده از شاه‌فنر –سیم‌پیچی فلزی- که به‌صورت دستی و از طریق دسته کوک پیچانده می‌شود، کار می‌کنند. وقتی شاه‌فنر پیچانده شد، فنر آهسته و به‌طور یکنواخت باز می‌شود و سپس دسته دیگری به حرکت درمی‌آید و زمان روی صفحه ساعت به نمایش گذاشته می‌شود.

بیشتر شاه‌فنرها ۲۲ تا ۳۳ سانتی‌متر طول دارند. هرچه شاه‌فنر بلندتر باشد، نیروی بیشتری برای حرکت عقربه‌های ساعت تامین می‌شود و شما کمتر مجبور به کوک کردن ساعت می‌شوید.

تمام ساعت‌های مکانیکی یکجور نیستند و بنابر نوع عملکرد و ساخت آنها روانی و دقت ساعت تعیین می‌شود. افرادی که طرفدار ساعت‌های مکانیکی هستند، علاوه‌بر حفظ زمان، به قطعات مکانیکی و عملکرد این ساعت‌ها هم علاقه بسیاری دارند.


 


 

مزایای ساعت‌های مکانیکی

  • عدم نیاز به باتری: ساعت‌های مکانیکی با شاه‌فنرهایی که با دست پیچانده می‌شوند، نیرو می‌گیرند و نیازی به باتری ندارند. هر وقت عقربه‌های ساعت از کار افتاد، فقط کافی است که با دسته کوک، آن را پیچانده و کوک کنید.
  • حرکت روان عقربه: برخی از افراد علاقه‌ای به شنیدن صدای تیک‌تاک ساعت‌های کوارتز ندارند و بیشتر به دنبال خرید ساعت‌هایی هستند که عقربه ثانیه‌گرد آن روان‌گرد باشد و حتی این نوع ساعت از نظر زیبایی برایشان جذاب‌تر است. اگر شما هم اینگونه فکر می‌کنید، پس به سراغ ساعت‌های مکانیکی بروید.
  • ویژگی جالب: مهندسی و کاری که در ساعت‌های مکانیکی به‌کار گرفته‌شده، واقعا جالب و بی‌نظیر است. درون قاب ساعت مچی مکانیکی انواع چرخ‌دنده و فنرهای بسیار کوچکی وجود دارد که در کنار هم زمان را به شما نشان می‌دهند. مسلما، هیچ کس به این موضوع توجهی ندارد اما زیبایی ساعت‌های مکانیکی همین پیچیدگی درون آنهاست. ساعت‌ساز زمان زیادی وقت می‌گذارد تا این مکانیسم پنهان از دیدتان را درست کند. اگر این سطح از به‌کارگیری هنر و مهارت در تولید ساعت برایتان مهم است، ساعت مکانیکی بخرید.

معایب ساعت‌های مکانیکی

  • کوک کردن دائمی: با وجود اینکه بیشتر فنرهای ساعت‌های مکانیکی پس از کوک و جمع شدن، دو روز طول می‌کشد تا کاملا باز شوند، بهتر است که آنها روزی یکبار کوک شوند. البته ممکن است برخی از افراد این کار را دوست داشته باشند،‌ اما بیشتر مردم آن را آزاردهنده و کلافه‌کننده می‌دانند.
  • حساس در برابر محیط‌زیست: به علت اینکه ساعت‌های مچی مکانیکی به‌وسیله یک دسته چرخ‌دنده و فنر کار می‌کنند، حرکت آنها بسیار تحت تاثیر محیط‌زیست است. رطوبت، گردوخاک، ضربه و آهنربا، چهار دشمن درجه یک ساعت‌های مکانیکی‌اند. البته در ساعت‌های مکانیکی امروزی تغییراتی صورت گرفته و اجزاء داخلی آن در برابر این عوامل تخریب‌کننده مقاوم‌تر از قبل شده‌اند. اگر در جایی زندگی می‌کنید که دایما با رطوبت، خاک، آهنربا و هر چیزی که باعث ضربه به ساعت‌تان می‌شود سروکار دارید، پس ساعت مکانیکی مناسب‌تان نیست. می‌توانید ساعت مدل کوارتز بخرید و از ساعت مکانیکی‌تان در روزهایی خاص استفاده کنید.
  • دقت کم: دقت ساعت‌های مکانیکی هرقدر هم که با مهارت ساخته شده باشند، ۹۹,۹۹۹٪ است. یعنی اینکه در روز چیزی حدود یک ثانیه عقب افتاده یا جلو می‌رود. با گذشت سن ساعت، از این دقت هم به‌مرور کاسته می‌شود. در ضمن هر ۵ تا ۱۰ سال، بسته به کیفیت ساعت، باید آن را نزد تعمیرکار برد تا ساعت را تنظیم کند. همچنین مهم‌تر از همه عوامل زیست‌محیطی می‌توانند دقت ساعت را به‌هم بریزند. اگر برایتان دقت ساعت بسیار مهم است، پس بهتر است از خرید ساعت مکانیکی صرف‌نظر کنید و به سراغ ساعت‌های کوارتز بروید.
  • قیمت: تمام پیچیدگی‌ها و هنری که در ساخت ساعت‌های مکانیکی به‌کار گرفته می‌شود، روی قیمت آن هم اثر می‌گذارد. این ساعت‌ها کمی گران‌تر از ساعت‌های مدل‌های دیگر هستند.
مزایامعایب
عدم نیاز به باتری نیاز به کوک‌کردن دایمی
حرکت روان عقربه‌ها حساس در برابر محیط‌زیست
ویژگی‌های جالب مهندسی دقت کم
  قیمت بالا

ساعت‌های خودکار

راهنمای خرید ساعت مچی، خودکار

ساعت‌های خودکار یا نبضی بسیار شبیه ساعت‌های مکانیکی هستند. یعنی اینکه آنها هم نیروی خود را از فنرها و چرخ‌دنده‌های ظریف و پیچیده می‌گیرند. اما این ساعت‌ها برای کار کردن و فعال ماندن، نیازی به کوک‌شدن دستی ندارند. به‌جای آن حرکات دست شما در طول روز وقتی ساعت روی دست‌تان است، باعث می‌شود که فنرها پیچانده شده و ساعت کوک شود. به همین دلیل به این ساعت‌ها، خودکار یا خودکوک شونده می‌گویند.

اما چگونه این ساعت‌ها خودشان را کوک می‌کنند؟ یک وزنه کوچک به نام «روتور» درون ساعت وجود دارد که با حرکات دست‌تان در طول روز تکان می‌خورد. این روتور به فنر متصل است و با هر تکان، فنر را می‌پیچاند. ساعت‌های خودکار همچنین ابزاری دارند که جلوی بیش از حد پیچیده‌شدن فنر را می‌گیرد.

اگر مدت طولانی ساعت خودکارتان را روی دست نمی‌گذارید، می‌توانید آن را درون وسیله‌ای به‌ نام «کوک‌کننده ساعت» قرار دهید. کوک‌کننده، ابزار کوچکی است که ساعت را به‌شکل دورانی حرکت می‌دهد و آن را کوک‌شده و تنظیم نگه می‌دارد.

این کار برای تنظیم نگهداشتن اطلاعاتی همچون تاریخ روز و تقویم مهم است. مثلا، فرض کنید می‌خواهید از تقویم ساعت‌ خودکارتان استفاده کنید اما نمی‌خواهید ساعت را چند روز به مچ‌تان ببندید.

اگر ساعت را دورن کوک‌کننده نگذارید، پس از اینکه نیروی آن به اتمام رسید و ساعت دیگر تیک‌تاک نکرد، تقویم روز را هم درست نشان نمی‌دهد و وقتی بعد از چند روز ساعت را به دست کردید، مجبورید زمان و هم تقویم آن را دوباره تنظیم کنید. اما با کوک‌کننده دیگر این مشکل را نخواهید داشت.

مزایای ساعت مچی خودکار

  • عدم نیاز به باتری: این نوع ساعت هم مانند ساعت‌های مکانیکی، به باتری نیاز ندارد.
  • خودکار بودن: ساعت خودکار نیازی به کوک‌شدن دستی ندارد. اگر فکر می‌کنید دستی کوک کردن ساعت مچی مکانیکی خسته‌کننده است، اما از پیچیدگی‌های ساعت مکانیکی لذت می‌برید، ساعت خودکار مناسب‌تان است.
  • حرکت روان: عقربه‌های ساعت‌های خودکار مانند ساعت‌های مکانیکی روان و بدون سروصدا حرکت می‌کنند.
  • طراحی هنرمندانه: این ساعت هم درست مانند ساعت‌های مکانیکی، مهندسی زیبایی دارد و هنرمندانه ساخته شده است.

معایب ساعت خودکار

  • حساس به محیط‌‌زیست: همان چهار عامل زیست‌محیطی که ساعت‌های مکانیکی را از کار می‌اندازد، از دقت و درست کار کردن ساعت‌های خودکار هم جلوگیری می‌کند.
  • استفاده از کوک‌کننده: ساعت خودکار را وقتی به دست نمی‌کنید، درست کار نمی‌کند. برای اینکه تنظیم آن به‌هم نخورد، همانطور که گفته شد، باید ساعت را درون کوک‌کننده قرار دهید. با وجود اینکه کوک‌کننده‌ها ارزان هستند و فضای زیادی اشغال نمی‌کنند، اما وسیله‌ای اضافه هستند که گاهی مجبور می‌شوید آن را همراه با ساعت خودکارتان بخرید.
  • دقت کمتر: یک ساعت خودکار خوش‌ساخت می‌تواند به دقت ساعت‌های مکانیکی کار کند اما به مرور زمان ممکن است کمی از دقت آن کاسته شود. بنابراین مجبورید ساعت‌تان را هرازگاهی کوک کنید.
  • قیمت: به‌کار بردن مهندسی پیچیده و ساخت اثری هنرمندانه ارزان نیست. ساعت‌های خودکار همانند ساعت‌های مکانیکی به‌دلیل پیچیدگی‌هایی که دارند، تقریبا گران‌قیمت هستند.
مزایامعایب
عدم نیاز به باتری حساس به محیط‌‌زیست
خودکار بودن استفاده از کوک‌کننده
حرکت روان دقت کمتر
طراحی هنرمندانه قیمت

ساعت‌های کوارتز

راهنمای خرید ساعت مچی، کوارتز

ساعت مچی کوارتز بسیار دقیق است و در عین حال قیمت مناسبی دارد. این نوع ساعت به‌جای استفاده از فنرهای پیچیده‌شده، نیروی خود را از یک باتری کوچک می‌گیرد. باتری جریان برق را به کریستالی از جنس کوارتز ارسال می‌کند و کریستال ۳۲هزار و ۷۶۸ بار در ثانیه می‌لرزد.

یک مدار این لرزش‌ها را به ضربه تبدیل می‌کند و همین ضربات عقربه‌های ساعت را به حرکت درمی‌آورند. از آنجایی‌که ساعت‌های کوارتز برای به حرکت درآوردن عقربه‌های ساعت از ضربه‌های الکتریکی استفاده می‌کنند، صدای تیک‌تاک مشخصی از آنها شنیده می‌شود. همچنین عقربه‌های این ساعت‌ها مانند ساعت‌های مکانیکی و خودکار روان نمی‌چرخند.

البته به‌ دلیل اینکه ساعت‌های کوارتز برای فعالیت به الکتریسیته و فقط چند قطعه متحرک وابسته‌اند، از ساعت‌های مکانیکی و خودکار، دقیق‌تر بوده و در برابر شرایط زیست‌محیطی مقاوم‌تر هستند. به همین دلیل بیشتر ساعت‌های «ورزشی» و «ارتشی» از نوع ساعت‌های کوارتز هستند.

مزایای ساعت‌های کوارتز

  • دقت در اعلام زمان: ساعت‌های کوارتز بسیار دقیق هستند و حتی یک ثانیه هم عقب و جلو نمی‌افتند.
  • نگهداری کمتر: ساعت‌های کوارتز به نگهداری و تعمیر کمتری نیاز دارند. فقط باید سالی یکبار باتری‌های آنها را عوض کنید.
  • دوام بالا: نوع ساخت ساعت‌های کوارتز، آنها را در برابر چهار دشمن رطوبت، گردوخاک، ضربه و آهنربا مقاوم کرده است. اگر مجبورید هر روز ساعت به دست‌تان ببندید، بهترین انتخاب ساعت کوارتز است.
  • مقرون‌به‌صرفه بودن: ساعت‌های کوارتز در قیمت‌های مختلف، از نوع بسیار ارزان گرفته تا گران‌قیمت در بازار وجود دارد. البته باید گفت که گران‌ترین ساعت‌های کوارتز هنوز از انواع ساعت‌های مکانیکی و خودکار ارزان‌تر هستند.

معایب ساعت‌های کوارتز

  • حرکت خشک عقربه: عقربه‌های ساعت کوارتز به روانی ساعت‌های مکانیکی و خودکار نیست و دائما صدایی ضعیف از «تیک‌تاک» به گوش می‌رسد.
  • جذابیت کمتر: بزرگترین عیب ساعت‌های کوارتز این است که آنها به اندازه ساعت‌های مچی مکانیکی و خودکار جذاب نبوده و از پیچیدگی‌های مکانیکی و مهندسی‌های جالبی مانند کنار هم قرار دادن هنرمندانه چرخ‌دنده‌ها و فنرها برخوردار نیستند.
مزایامعایب
دقت در اعلام زمان حرکت خشک عقربه
نگهداری کمتر جذابیت کمتر
دوام بالا  
مقرون‌به‌صرفه بودن  

امکانات دیگر ساعت‌ها

راهنمای خرید ساعت مچی، امکانات دیگر

ساعت‌های مچی ساده فقط زمان (ساعت، دقیقه و ثانیه) را اعلام می‌کنند اما ساعت‌های مچی متنوعی هم وجود دارد که علاوه بر اعلام زمان، امکانات و ویژگی‌های دیگری هم دارند. از این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاریخ روز

شاید بتوان گفت ویژگی اعلام تاریخ روز یکی از اصلی‌ترین امکاناتی باشد که بیشتر ساعت‌های مچی دارند. با این ویژگی می‌توانید تاریخ ماه و روز هفته را روی ساعت مچی مشاهده کنید. این ویژگی مواقعی که به دلیلی می‌خواهید تاریخ روز را بدانید حتی بهتر از تقویم جیبی به کمک‌تان می‌آید.

گام‌های ماه (حالت‌ها و فازهای مختلف ماه)

برخی از ساعت‌های مچی حالت‌های مختلف ماه را در طول ۳۰ روز نشان می‌دهند. این ویژگی نه‌تنها از نظر نبوغ مکانیکی پشت آن، جذاب است، بلکه ظاهر زیبایی هم به ساعت می‌دهد.

تقویم دائمی

تقویم‌های دائمی در کنار نشان دادن تاریخ روز، اصلاحات مربوط به ماه‌های کمتر از ۳۱ روز و همچنین سال‌های کبیسه را هم به‌صورت خودکار انجام می‌دهند. با وجود این ویژگی دیگر مجبور به تنظیم تاریخ در ماه‌هایی که کمتر از ۳۰ روز هستند، نمی‌شوید.

کرونوگراف (زمان‌سنج)

ساعت‌های کرونوگراف نوعی ساعت هستند که برای اندازه‌گیری بازه‌های مختلف زمانی به‌کار برده می‌شوند.  این ویژگی بیشتر در ساعت‌های ورزشی دیده می‌شود.

همچنین بهتر است بدانید که کرونوگراف اولین بار برای استفاده در کنار تجهیزات ستاره‌‌شناسی ابداع شده بود. ساعت‌هایی که ویژگی کرونوگراف دارند، روی صفحه اصلی آنها، معمولا یک صفحه کوچک هم وجود دارد که بازه‌های زمانی را نشان می‌دهد.

اگر اهل ورزش هستید، ساعتی بخرید که به این ویژگی مجهز باشد.

تکرارکننده دقیقه

برخی از ساعت‌های مچی هر دقیقه که می‌گذرد با تغییر صدا در گامی متفاوت شما را از گذشت یک دقیقه آگاه می‌کند. بدین ترتیب شما بدون اینکه مجبور باشید، به ساعت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که چند دقیقه از زمان سپری شده است.

این ویژگی زمانی به‌کار می‌آید که در یک جلسه کسل‌کننده نشسته‌اید و می‌خواهید بدون اینکه دیگران متوجه شوند، زمان را بدانید.

جی‌ام‌تی (GMT)

منظور از جی‌ام‌تی، ساعت گرینویچ (جهانی) است که به ساعت جاری شهر اشاره دارد و تمام ساعت‌های دنیا، زمان خود را با آن تنظیم می‌کنند. ساعت‌های مچی علاوه بر عقربه‌های معمول خود، عقربه‌ای اضافه‌تر دارند که ساعت گرینویچ را هم نشان می‌دهد.

سیاره‌نما

اگر صرفا مشاهده فازهای مختلف ماه برایتان کافی نیست، مسلما عاشق ساعت مچی سیاره‌نما خواهید شد. این نوع ساعت‌های مچی نه‌تنها زمان را به شما می‌گویند، بلکه موقعیت سیاره‌ها در منظومه شمسی‌مان را هم در زمان واقعی خود نشان می‌دهند.

از ویژگی‌های دیگر ساعت‌های مچی می‌توان به نمایش مقدار باقیمانده انرژی، سرعت‌سنج و امکان مشاهده زمان کشورهای مختلف دنیا اشاره کرد.

انواع مختلف ساعت‌های مچی عقربه‌ای

ساعت‌های مچی علاوه‌بر نوح حرکت عقربه، بر اساس عملکرد هم دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به انواع آنها اشاره شده است:

ساعت مچی Dress Watch

راهنمای خرید ساعت مچی، Dress

این نوع ساعت اوائل قرن بیستم ساخته شد و در عین پیچیدگی، ظاهری ساده و شیک دارد. این ساعت‌ حجیم نیست و تقریبا نازک است. قاب آن در شکل‌های مختلف گرد، مستطیلی یا مربعی و البته از فلزات باارزشی چون طلا و نقره تولید می‌شود.

صفحه ساعت حاوی اعداد (رومی، لاتین یا فارسی،که در دنیا به اشتباه عربی می‌گویند) یا علائم نشان‌دهنده عدد است.

بند این ساعت هم معمولا از جنس چرم است اما از بندهای فلزی هم تولید می‌شود. نوع چرم آن، ظاهر کلاسیک به این ساعت می‌دهد.

ساعت‌های Dress Watch امکانات خاصی به‌غیر از نشان دادن تاریخ یا فازهای ماه ندارند.

اگر می‌خواهید در مراسم‌ رسمی یا جلسات کاری مهم، شیک و در عین حال رسمی به نظر آیید، این نوع ساعت مناسب‌تان است.

ساعت ارتشی (Field)

راهنمای خرید ساعت مچی عقربه‌ای، ساعت ارتشی

 

نمونه‌های اولیه این ساعت در زمان جنگ جهانی اول و برای افسرانی تهیه شد که باید زمان حملات را هماهنگ می‌کردند. ساعت ارتشی می‌تواند در هیاهوی صحنه نبرد دوام بیاورد و هنوز هم خوب به نظر برسد.

این ساعت همچنان ساعت مورد علاقه ارتشی‌هاست. زیرا نه‌تنها ظاهری شیک دارد، بلکه کاربردی و مقاوم است.

ساعت ارتشی در اندازه‌های کوچک تا متوسط تولید می‌شود. روی صفحه آن هم اعداد درشت نوشته شده‌اند تا به راحتی قابل خواندن باشند. صفحه ساعت معمولا سفید با اعداد مشکی یا برعکس مشکی با اعداد سفید است.

قاب این ساعت‌ها از جنس استیل ضدزنگ یا گاهی‌اوقات از تیتانیوم است. بند ساعت‌های ارتشی معمولا از چرم یا کرباس است. ساعت‌های ارتشی با بندهای فلزی سنگین می‌شدند و به همین دلیل از این نوع بند برای این ساعت‌ها هرگز استفاده نشد.

ساعت‌های ارتشی امکانات خاصی ندارند یا برخی از آنها علاوه‌بر زمان، تاریخ را نشان می‌دهند.

این ساعت را می‌شود در هر زمان و مکانی به دست کرد و با هر نوع لباس مانند جین، تی‌شرت، کت‌های اسپرت و شلوارهای خاکی متناسب است.

ساعت غواصی (Dive)

راهنمای خرید ساعت مچی، غواصی

بعد از ساعت ارتشی، ساعت غواصی احتمالا یکی از رایج‌ترین نوع ساعت‌هاست که اغلب روی دست ورزشکاران می‌بینید. این ساعت همانطور که از نامش برمی‌آید برای افرادی ساخته شده است که کنار دریا زندگی می‌کنند و با آب زیاد سروکار دارند.

ویژگی اصلی این نوع ساعت، ضد آب بودن آن است. این ساعت بهترین گزینه برای غواصان است و می‌تواند زیر آب تا عمق حداقل ۱۰۰ متری دوام بیاورد. البته این روزها ساعت‌هایی که بیش از ۱۰۰ متر را هم تحمل می‌کنند، ساخته شده است.

ساعت‌های غواصی در اندازه‌های متوسط تولید می‌شوند و  اعداد آن به‌راحتی قابل خواندن هستند. عقربه‌های آنها در اعماق آب به‌خوبی قابل مشاهده هستند و قاب آنها از جنس فلز مقاوم در برابر خوردگی است.

یکی از ویژگی‌های ساعت غواصی، حاشیه‌ای باریک متحرک است که فقط در یک جهت و خلاف عقربه‌های ساعت می‌چرخد. این حاشیه نشان می‌دهد که فرد در چه عمقی از زیر آب قرار گرفته است.

بند ساعت‌های غواصی بیشتر از جنس فلز ضدزنگ است تا با تجهیزات حجیم لباس غواصی هماهنگی داشته باشد. البته این ساعت‌ها امکاناتی غیر از نشان دادن تاریخ روز ندارند. از این ساعت نه‌تنها هنگام شنا و غواصی می‌توانید استفاده کنید، بلکه می‌توانید از آن در موقعیت‌های ورزشی دیگر یا حتی موقعیت‌های کاری استفاده کنید.

ساعت خلبانی (Pilot)

راهنمای خرید ساعت مچی، خلبانی

این نوع ساعت را لوئیس کارتیه ساعت‌ساز معروف فرانسوی برای اولین بار برای دوست خلبان خود در سال ۱۹۰۴ ساخت. این ساعت به‌گونه‌ای طراحی شده که خلبان‌ها در دل آسمان آبی‌رنگ بتوانند به‌راحتی ساعت را بخوانند. این ساعت برخلاف ساعت‌های دیگر سبک خاص و ثابتی ندارد و بسیار متنوع است.

ساعت‌های خلبانی در اندازه‌های متوسط تا بزرگ تولید می‌شوند و صفحه آنها از ساعت‌های معمولی بزرگتر است و اعداد و عقربه‌های درخشانی دارند تا در تاریکی کابین هواپیما هم به‌خوبی قابل مشاهده باشند.

بند ساعت‌های خلبانی بیشتر مواقع از نوع چرم است و در اصل طوری طراحی شده‌اند که به‌راحتی روی مچ لباس خلبانان قرار بگیرد. از این ساعت در بیشتر موقعیت‌ها می‌توان استفاده کرد اما مناسب موقعیت‌های کاری رسمی نیست.

ساعت مسابقه یا رانندگی (Racing/Driving)

راهنمای خرید ساعت مچی، مسابقه

اتومبیل‌رانی و ساعت‌های مچی از دهه ۱۹۳۰ تاکنون جدا از هم نبوده‌اند. زیرا رانندگان مسابقات اتومبیل‌رانی باید زمان را بدانند تا بتوانند نتیجه مسابقه را ارزیابی کنند. شرکت ساعت‌سازی رولکس، اولین شرکتی بود که شروع به طراحی ساعت مسابقه کرد.

این ساعت‌ها در اندازه‌های متوسط تا بزرگ ساخته می‌شوند و صفحه آن برای اینکه بتوانند کرونوگراف را هم در خود جای دهد بزرگ است و از رنگ‌های متضاد در آن استفاده می‌شود. قاب این نوع ساعت از جنس استیل ضدزنگ و بسیار محکم تولید شده است که بتواند سرعت بالای اتومبیل‌های مسابقه را تحمل کند. بند آن هم از جنس چرم یا فلزی است. از امکانات دیگر این ساعت می‌توان به کرونوگراف و اعلام تاریخ روز اشاره کرد.

هنگام خرید ساعت مچی عقربه‌ای به این نکات دقت کنید

راهنمای خرید ساعت مچی، خرید ساعت

با توجه به توضیحاتی که در مورد سیستم‌های حرکتی و انواع ساعت‌ها در بالا داده شد، اکنون ساعت مورد نظر خود را در ذهن داشته و هر کدام را که با سلیقه‌تان هماهنگی داشت، بخرید. در ضمن پیش از خرید ساعت باید بدانید که می‌خواهید ساعت‌تان علاوه‌بر نشان دادن زمان و تاریخ روز چه امکانات دیگری داشته باشد. در این‌صورت می‌توانید ساعت مناسبی برای خود تهیه کنید.

هنگام خرید ساعت موارد دیگری را هم باید در نظر بگیرید که در ادامه به آنها اشاره شده است:

مواد به‌کار رفته در ساعت

یکی از مواردی که باید به آن اهمیت بدهید، مواد به‌کار رفته در تولید ساعت است. برخی از افراد به فلزات مختلف حساسیت دارند و باید از خرید ساعت‌های بند فلزی اجتناب کنند. همچنین اگر می‌خواهید برای ساعت‌تان بند چرمی بخرید، باکیفیت‌ترین آن را بخرید تا خیلی زود فرسوده نشود.

طراحی ساعت

ساعت‌های مچی در اندازه، شکل و رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند. هنگام خرید باید بدانید که کدام طرح ساعت مطابق سلیقه‌تان است. همچنین می‌خواهید ساعت‌تان بزرگ و حجیم باشد یا به دنبال ساعتی ظریف هستید. می‌توانید ساعتی بخرید که با لباس‌هایی که بیشتر مواقع می‌پوشید، هماهنگی داشته باشد.

اندازه مچ دست

یکی از مواردی که هنگام خرید ساعت باید در نظر بگیرید، اندازه آن است. باید ساعتی بخرید که با مچ دست‌تان تناسب داشته باشد. اگر ساعت‌تان بسیار بزرگ باشد، روی دست‌تان خیلی زمخت به نظر می‌رسد و ساعت‌های خیلی کوچک هم جذابیت ندارند.

اگر دور مچ دست‌تان ۱۵ تا ۱۷ سانتی‌متر است، پس ساعتی بخرید که پهنای صفحه آن ۳۸ تا ۴۲ میلی‌متر باشد. اما اگر دور مچ‌تان بزرگتر بود، به سراغ ساعت‌هایی با پهنای صفحه ۴۴ تا ۴۶ میلی‌متری بروید.

بودجه برای خرید ساعت

مقدار هزینه‌ای که برای خرید ساعت مچی اختصاص می‌دهید، بسیار به درآمدتان بستگی دارد و اینکه می‌خواهید چه استفاده‌ای از ساعت‌تان داشته باشید. می‌توانید از یک فروشگاه اجناس ارزان‌قیمت، یک ساعت که از برند خاصی نیست با قیمتی بسیار نازل بخرید یا به‌ سراغ یکی از برندهای مشهور مانند رولکس بروید و هزینه زیادی بابت ساعت‌تان پول بپردازید.

پیش از خرید هر نوع ساعت هزینه‌ای که می‌توانید برای خرید آن کنار بگذارید، در نظر بگیرید. برای این کار باید بدانید که می‌خواهید ساعت‌تان چه ویژگی و امکاناتی داشته باشد و بر اساس آن قیمت ساعت را تخمین بزنید.

هنگام خرید ساعت ممکن است به سراغ ساعت‌های لوکس بروید. انتقادی که معمولا به این ساعت‌ها می‌شود این است که بیشتر سازندگان آنها سال‌هاست در تبلیغات خود چنین القاء می‌کنند که ساعت‌های آنها کمیاب است و از بهترین نوع هستند. بهتر است فریب این تبلیغ‌ها را نخورید. گاهی‌اوقات ساعتی از یک برند معمولی می‌تواند سال‌ها برایتان کار کند.

از طرفی برخی از ساعت‌های لوکس، به دلیل به‌کار رفتن مواد گران‌قیمت مانند طلا یا الماس در ساخت آنها گران شده‌اند. ++-+البته ساعت‌های لوکس با مواد باکیفیت ساخته می‌شوند و به همین دلیل دوام بسیار بالایی دارند.

ساعت‌های لوکس مانند خودروهای لوکس هستند. شما بیش از هر چیز پول برند آن را می‌دهید. بنابراین اگر از نظر هزینه می‌خواهید صرفه‌جویی کنید، بهتر است بیشتر کارایی ساعت را در نظر بگیرید.

فروشنده ناآشنا

اگر از فروشنده خوشنام و معروف خرید نکنید، احتمال اینکه ساعت تقلبی به شما بفروشد، زیاد است. بنابراین قبل از خرید، سعی کنید فروشگاه‌ها و فروشنده‌های خوشنام را بشناسید.

آشنایی با طراحی برندهای مختلف

پیش از اینکه برای خرید ساعت مچی به بازار بروید، بهتر است اطلاعاتی در مورد برندی که می‌خواهید خرید کنید، به‌دست آورید. می‌توانید با مراجعه به اینترنت به اطلاعات خوبی دست یابید. مثلا، سازنده آن ساعت از برند خاص کیست و ساعت‌هایش چه طرحی دارند. سبک قاب و صفحه و بند ساعت چگونه است. علامت مشخصه و مارک آن چیست. با دانستن این اطلاعات می‌توانید خرید مطمئنی داشته باشید.

کاغذ خرید و ضمانت‌نامه

یادتان باشد که حتما از فروشنده کاغذ خرید بگیرید. کاغذ خرید –مانند کاغذ خرید جواهرات- تمام اطلاعات مربوط به ساعت را دارد و ارزش ساعت با وجود این کاغذ حفظ می‌شود. درضمن ساعت‌های برند، ضمانت‌نامه هم دارند که حتما آن را هم از فروشنده مطالبه کنید.

 روش تشخیص ساعت اصل از تقلبی

راهنمای خرید ساعت مچی، تقلبی از اصل

متاسفانه برخی از فروشندگان، ساعت‌های تقلبی را به‌جای اصل به خریدار می‌فروشند. بنابراین هنگام خرید ساعت، به‌ویژه نوع لوکس و گران‌قیمت آن باید خیلی مراقب باشید. برای تشخیص ساعت اصل از تقلبی به موارد زیر توجه کنید:

مواد و جنس ساعت

مواد، پرداخت و رنگ ساعت‌های تقلبی کمی با ساعت‌های اصل فرق دارند. ساعت‌های اصل با استانداردهای بسیار سخت‌گیرانه‌ و با کیفیت بالا درست می‌شوند و هرگونه خش روی ساعت یا اشتباه در حروف نوشته‌های روی آن نشان می‌دهد، ساعت تقلبی است. همچنین حکاکی‌های روی ساعت‌های ظریف معمولا واضح‌تر و متمایزتر هستند.

وزن ساعت

معمولا ساعت‌های باکیفیت، با فلزات باارزش تولید می‌شوند و حاوی بخش‌های مختلف کوچک زیادی هستند. به همین دلیل این ساعت‌ها کمی سنگین‌تر از آن هستند که به نظر می‌رسند. اگر ساعت تقلبی باشد، سبک بوده و  نشان‌دهنده آن است که از فلزات ارزان‌قیمت ساخته شده است.

حرکت عقربه‌های ساعت

ساعت تقلبی هر قدر هم با مهارت درست شده باشد، عقربه‌های آن نمی‌تواند به‌خوبی و روانی ساعت‌های اصل حرکت کنند. همچنین صدای «تیک‌تاک» عقربه‌های تقلبی بسیار بلندتر از ساعت‌های اصل است.

قیمت ارزان

اگر فروشنده به شما ساعت لوکس با برند معروفی را با قیمتی ارزان‌تر از معمول پیشنهاد می‌دهد، شک نکنید که با یک ساعت تقلبی روبه‌رو هستید.

شماره سریال

تمام ساعت‌های اصل دارای شماره سریال متشکل از اعداد و حروف هستند که آن روی قاب ساعت، جعبه و ضمانت‌نامه هم وجود دارد. این شماره باید با کمک لیزر حک شده و واضح باشند. نباید این شماره‌ها چاپ‌شده باشند.

 

منبع: درجه




تاریخ: دو شنبه 18 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

راهنمای خرید جوراب مردانه و زنانه


بسیاری از افراد تصور می‌کنند که جوراب اهمیتی زیادی در استایل آن‌ها ندارد و تنها به‌عنوان یک اکسسوری غیرضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد. جوراب، نه‌تنها آیتم بسیار کاربردی در استایل مردانه و زنانه محسوب می‌شود، بلکه موجب حفظ سلامت پا نیز می‌شود. جوراب‌ها فواید بسیاری برای سلامت پا به همراه دارند و توصیه می‌شود حتماً از آن‌ها در استایل خود استفاده نمایید. در این مقاله تصمیم داریم تا راهنمایی برای خرید جوراب مردانه و زنانه به شما ارائه دهیم.
چرا نباید کفش را بدون جوراب بپوشیم؟
بسیاری از مربیان ورزشی اجازه ورود ورزشکاران را بدون جوراب در تمرینات یا مسابقات ورزشی نمی‌دهند. دلیل این سخت‌گیری این است که جوراب هنگام دویدن، راه رفتن و انجام تمرینات ورزشی از پا محافظت می‌کند و مانع پیچ خوردن پا و آسیب‌دیدگی در ناحیه مچ پا می‌شود.
زمانی که پا در کفش قرارمی‌گیرد، تعریق کرده و موجب رشد باکتری‌ها در فضای تاریک و مرطوب می‌شود؛ درنتیجه این اتفاق، پا بدون جوراب در کفش دچار بوی بد عرق می‌شود؛ اما استفاده از جوراب سبب می‌شود میزان تعریق پا تا حدودی کنترل‌شده و پا دیرتر بو بگیرد؛ درنتیجه کفش نیز خوش‌بو می‌ماند و بوی بد نمی‌دهد. همچنین با استفاده از جوراب امکان به وجود آمدن قارچ یا انواع باکتری روی پا به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.
 

هنگام خرید جوراب به کیفیت مناسب آن توجه نمایید!

جوراب زنانه، مردانه یا بچگانه‌ باید به شکلی طراحی‌شده‌ باشد که پا در آن احساس راحتی کند. جوراب‌هایی که کیفیت مناسب و بالایی ندارند نمی‌توانند به‌خوبی از پا محافظت کنند و ممکن است پا را درخطر انواع باکتری قرار گیرد. همچنین درصورتی‌که جوراب نتواند تعریق پا را به‌خوبی جذب کند، ممکن است پا را دچار زخم یا تاول نماید. در هنگام خرید جوراب زنانه و مردانه حتماً به کیفیت مناسب جوراب دقت نمایید.
 

جوراب باید سایز پای شما باشد!

بسیاری از خانم‌ها و آقایان در هنگام خرید جوراب هرگز به سایز آن توجه نمی‌کنند و درنتیجه جوراب تنگی که پا را آزار می‌دهد یا جوراب بزرگی که هنگام راه رفتن سبب به هم خوردن تعادل می‌شود را برای خود انتخاب می‌کنند. برخی از جوراب‌ها سایز دارند و شما می‌توانید سایز مناسب کف پایتان را تهیه کنید؛ اما برخی دیگر سایز ندارند و بر اساس عدد یا انعطاف‌پذیری بالا به فروش می‌رسند. به همین دلیل هنگام خرید جوراب به سایز آن توجه نمایید.
 

جوراب مناسب استایل خود را انتخاب نمایید!

 

راهنمای خرید جوراب مردانه و زنانه


تنوع بسیار بالای جوراب‌ها سبب شده تا امروزه برخلاف گذشته، برای انتخاب جوراب مناسب استایل خود، دست بازتری داشته باشید. تنوع جوراب‌های ساده، فانتزی، طرح دار و ... در اندازه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا متناسب با هر استایلی که دارید، جوراب مناسب را انتخاب نمایید. لباس‌هایی که می‌پوشید، هیچکدام تنها نیستند؛ بلکه همه آیتم‌های لباس در کنارهم معنا پیدا می‌کنند. جوراب یکی از آیتم‌های پراهمیت است که هنگام نشستن، راه رفتن و … کاملاً نمایان می‌شود؛ بنابراین در انتخاب جوراب مناسب باید دقت کافی نمود.
برای استایل رسمی خود، طرح‌های ساده را مدنظر داشته باشید و برای استایل کژوال خود نیز می‌توانید از انواع جوراب‌های طرح دار و گل‌دار استفاده نمایید. توجه نمایید که رنگ جوراب هارمونی رنگ کل سبک لباس پوشیدن شما را پوشش دهد؛ بنابراین از انتخاب رنگ‌های خیلی متضاد خودداری کنید تا این ناهماهنگی زیادی به چشم نیاید.
دقت کنید که رنگ جوراب هرچقدر به شلوار نزدیکتر باشد مناسبتر است. رنگ‌های سیاه، قهوه‌ای و سرمه‌ای از آن طیف رنگ‌هایی هستند که همه‌ی آقایان ترجیح می‌دهند چند دست از آن‌ها در کمد لباسشان داشته باشند؛ در مقابل خانم‌ها بیشتر به رنگ‌های روشن علاقه دارند و ترجیح می‌دهند جوراب‌های سفید، صورتی، زرد و ... بپوشند. برای انتخاب رنگ مناسب جوراب، اگر به جذابیت استایل خود اهمیت می‌دهید، از رنگ‌های خنثی دوری نمایید.
 

اندازه ساق جوراب را با توجه به استایل خود انتخاب نمایید!

 

راهنمای خرید جوراب مردانه و زنانه


یک موضوع بسیار مهم فاصله‌ی بین شلوار و کفش است که جوراب را نمایان می‌کند و باید به یک اندازه استاندارد باشد. برای انتخاب اندازه ساق جوراب باید به نوع استایل خود توجه نمایید. برای استایل رسمی مردانه و زنانه، استفاده از جوراب‌های کوتاه به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود و بهتر است جوراب‌های ساق بلند خود را برای استفاده در استایل رسمی کنار بگذارید. همچنین برای استایل کژوال خود نیز می‌توانید از جوراب‌هایی با ساق کوتاه استفاده کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد.
برای خرید لباس و خرید انواع مدل‌های جوراب مردانه، زنانه و بچگانه می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه نمایید و از خرید آنلاین لباس بدون نیاز به مراجعه حضوری در شرایط شیوع ویروس کرونا، لذت ببرید.

 

منبع: ویستا




تاریخ: دو شنبه 18 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کفش‌ها چه بلند باشند و چه کوتاه، می‌توانند در پشت پاشنه پا دردی ایجاد کنند. جنس رویه سفت و خشک به بخش استخوانی پای برخی از خانم‌ها که به آن «بخش پمپاژ خون» می‌گویند و همیشگی است، فشار آورده و فشار به آن منجر به تاول، تورم، التهاب مفصل پا و درد در تاندون آشیل پا می‌شود. کمپرس یخ و پدهای پاشنه پا و انتخاب کفش‌های بهتر می‌توانند درد را تسکین دهند.

بدترین کفش‌ها کدامند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از هفته نامه سلامت ،کفش‌های پاشنه بلند پاها را در وضعیتی قرار می‌دهند که فشار به قوزک پا وارد می‌شود. در این مفصل، استخوان‌های بلند کف‌پا با استخوانچه‌های فرعی نخودی شکل و استخوان انگشتان پا برخورد می‌کنند. فشار زیاد می‌تواند این استخوان‌ها یا اعصاب اطراف آنها را ملتهب کند. فشار مزمن به استخوان‌های پا حتی می‌تواند منجر به ترک استخوان‌های پا شود.

اشکال: پیچ‌خوردن مچ پا

تمام کفش‌های پاشنه بلند خطر پیچ‌خوردگی مچ پا را افزایش می‌دهند. شایع‌ترین پیچ‌خوردگی مچ ‌پا هنگامی اتفاق می‌افتد که پا به بیرون می‌پیچد و موجب می‌شود رباط‌های مچ پا بیش از حد طبیعی خود کشیده شود. پیچ‌خوردگی شدید ممکن است رباط‌ها را پاره کند.

راه‌حل: کفش پاشنه کوتاه بپوشید

کفش‌های پاشنه کوتاه کمک می‌کند تا از بروز مشکلات استخوان کف‌پا جلوگیری شود. هرچه پاشنه کفش کوتاه‌تر باشد، وضعیت پا طبیعی‌تر خواهد بود. کفش‌هایی را انتخاب کنید که ارتفاع پاشنه آن بیش از ۵ سانتی‌متر نباشد.

پاشنه‌هایی که مناسب‌تر هستند

بسیاری از خانم‌ها به خاطر راحتی پاهای خود تمایلی به انتخاب کف‌های پاشنه بلند ندارند اما شاید لازم نباشد که این نوع کفش را انتخاب کنید. عملکرد پمپاژ حالتی است که تعادل بین مد و سلامت پا را برقرار می‌کند. بیشتر کفش‌ها پاشنه محکم و مانند کفش ورزشی فضای بیشتری برای انگشتان پا دارند.

کفش‌های پاشنه قلمی

اگرچه تمام کفش‌های پاشنه بلند می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند، پاشنه‌های بسیار باریک و بلند خصوصا خطرناک هستند زیرا وزن بر یک ناحیه کوچک وارد می‌شود و مانند این است که فرد روی تخته راه می‌رود. به احتمال زیاد مچ‌پا بلغزد و زمین بخورید.

راه‌حل: کفش‌های پاشنه پهن

این نوع کفش‌ها به طور یکنواخت وزن بدن را کنترل می‌کنند و موجب می‌شوند پاها در مقایسه با کفش‌های پاشنه بلند یا پاشنه باریک، بسیار ثابت‌تر باشند. اگرچه کفش‌های پاشنه پهن و بلند هنوز هم می‌توانند فشار را به روی قوزک پا وارد کنند، احتمالا با این کفش، ثابت‌تر خواهید بود و احتمال افتادن کمتر است.

اشکال: ورم کف‌پا

نواری از بافت به نام فاشیای کف پا در امتداد پایین پا قرار دارد. هنگام راه رفتن پاشنه پا کشیده می‌شود و با قوس مناسب در پا بهترین عملکرد را انجام می‌دهد. راه رفتن با کفش‌های پاشنه باریک و غیراستاندارد ممکن است که تاندون پا بیش از حد کشیده یا پاره شود یا موجب التهاب ناحیه کف پا شود. این وضعیت شایع می‌تواند موجب درد شدید در پاشنه پا شود و استراحت به پا فقط باعث تسکین موقت آن می‌شود.

کفش‌های پاشنه‌تخت و صاف

این نوع کفش‌ها هیچ قوسی در کف پا ندارند و می‌توانند منجر به فشار مضاعف بر زانو، لگن و کمر شوند. کفش‌های بدون قوس نیز می‌توانند موجب ایجاد وضعیتی دردناک در پا به نام خار پاشنه شوند.

راه‌حل: کفی‌های طبی

اگر از کفش‌های تخت و عروسکی خوشتان می‌آید، استفاده از کفی می‌تواند به کاهش عوارض جانبی پا کمک کند. کفی‌ها می‌توانند یک بالشتک اضافی در کف کفش ایجاد کنند و طیف وسیعی از دردها و مشکلات پا را تسکین دهند. متخصصان امراض پا، این کفی‌ها را برای محافظت از قوس پا و کاهش فشار بر مناطق حساس پا توصیه می‌کنند. کفی‌های توصیه شده می‌توانند گران باشند اما گاهی اوقات، بیمه به آن تعلق می‌گیرد.

کفش لاانگشتی

این نوع کفش‌ها، بسیار کمتر از پا محافظت می‌کنند بنابراین بریدگی، شکاف یا سایر آسیب‌ها ممکن است به انگشت پا وارد شود. به علاوه، بسیاری از این کفش‌ها هیچ محافظتی از قوس‌پا نمی‌کنند مانند کفش‌های بدون پاشنه می‌توانند گودی کف پا را بدتر کرده و موجب ایجاد مشکل در زانو، لگن یا پشت ‌پا شوند.

کفش‌های پاشنه بلند پهن و شیب‌دار

کف ضخیم، پاها را از زمین دور کرده و کف پا را از مواردی که می‌تواند موجب بریدگی شود، دور می‌کند و این نوع کفش می‌تواند از تکیه‌گاه محافظ و خوبی برای پا برخوردار باشد. برخی از آنها دارای مهر تایید انجمن پزشکی ارتوپد آمریکا هستند.

کفش‌های لژدار

اگرچه هنوز هم این نوع کفش‌ها توصیه نمی‌شود، کفش صاف‌تر ممکن است فشار کمتری به پاها وارد کند. به دنبال کفش لژدار پاشنه پهن باشید که تقریبا با زمین موازی باشد. با این کار مقداری از فشار وارده به قوزک پا را کاهش می‌دهد اما کفی محکم و سخت هنوز هم می‌تواند راه رفتن طبیعی را مختل کند.

کفش‌های پنجه باریک

انگشتان پا بسیار دردناک می‌شود. این نوع کفش‌ها کل پنجه‌ها را به هم فشرده می‌کند. با گذشت زمان موجب درد عصب، تغییر شکل استخوان‌ پا، تاول و پینه و تورم می‌شود. برخی از خانم‌ها حتی به دلیل فشار مداوم به ناخن‌های پا، دچار کبودی می‌شوند. فقط پای شما این مشکل را ندارد.

اشکال: کفش‌های روبندی

انحراف استخوان‌ کنار انگشت شست و ایجاد توده دردناک کنار انگشت شست پا که ممکن است موجب خم شدن غیرطبیعی آن شود. وقتی بافت یا استخوانی در مفصل پا جابجا می‌شود، این عارضه ایجاد می‌شود و ممکن است پس از سال ها درد و تغییر شکل اتفاق بیفتد. کفش‌های بندی یکی از دلایلی است که موجب ایجاد انحراف انگشتان پا می‌شوند.

اشکال: کفش‌های پنجه باریک

کفش‌های پنجه باریک بیشتر وزن بدن را به انگشتان پا وارد می‌کنند و سپس انگشتان را به هم فشرده می‌کنند. با گذشت زمان موجب چکشی شدن و خم شدن غیرطبیعی مفصل انگشت شست شده که به تدریج سفت می‌شود. برای رفع مشکل جدی آن ممکن است به جراحی نیاز باشد. فشار بیشتر می‌تواند موجب ایجاد سایر مشکلات انگشتان پا و ایجاد میخچه و پینه و درد در پا شود.

راه‌حل: کفش پنجه ‌پهن‌

از پوشیدن کفش‌های نوک ‌تیز اجتناب کرده و کفشی بپوشید که برای پاهایتان متناسب باشد. اگر این سبک مورد پسندتان نیست، دنبال کفش‌هایی باشید که پنجه آن پهن‌تر است. یک سبک مناسب به کناره‌های انگشتان فشار وارد نمی‌کند. همچنین می‌توانید به جای چرم سفت، جنس نرم‌تری را انتخاب کنید.

همین موارد درمورد انتخاب کفش آقایان هم صادق است

درست مانند خانم‌ها، آقایان هم باید از انتخاب کفش‌های نامناسب جلوگیری کنند که به پیشگیری از چکشی شدن انگشتان، میخچه و درد کمک می‌کند. برای جلوگیری از این مشکلات، کفشی مناسب را انتخاب کنید.

سایز اشتباه

از هر ۱۰ خانم ۹ نفر کفش‌های سایز کوچک‌تر می‌پوشند. عواقب آن خوب نیست مانند؛ پینه، تاول، میخچه و سایر مشکلات. فشار مداوم می تواند مفاصل پا را تحریک کرده و منجر به آرتروز شود.

کفش‌های کشی

هدف از انتخاب آن، احساس طبیعی و حس راه رفتن با پای برهنه باشد. هیچ نوع محافظتی از پا در مقابل ضربات نمی‌کند و در برخی مارک‌ها، حالت پنج انگشتی است، حالتی طبیعی که راه رفتن را مختل می‌کند.

اندازه‌گیری دقیق پا

قبل از خرید کفش نو، طول و عرض کف پای خود را در پایان روز و در حالی که ایستاده‌اید، اندازه بگیرید. برای کف پای صاف یا کف پای قوس‌دار غیرمعمولی ممکن است بخواهید به متخصص ارتوپد مراجعه کنید. این موارد احتمال ابتلا به آرتروز را در فرد بیشتر می‌کند. درمان زود هنگام و پوشیدن کفش‌های مناسب کمک زیادی به پاها می‌کند.

نکاتی در انتخاب کفش‌های مناسب ‌برای سلامت پا

  اطمینان حاصل کنید که کفش از قسمت پنجه خم می‌شود اما خیلی هم انعطاف‌پذیر نباشد.

 اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی کف آن قوس داشته باشد.

 هنگام انتخاب پاشنه، دنبال کفش‌هایی با پاشنه کوتاه‌تر و کمتر از ۵ سانتی‌متر باشید.

 

منبع: اقتصادنیوز




تاریخ: دو شنبه 18 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

لباس

 

شما هرگز شخصیتی که لباس های صورتی می پوشد را حدس نمی زنید!

 

رنگ لباس های شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟

احتمالاً قبلاً می دانستید که نحوه درک دیگران از شما و شخصیتتان تحت تأثیر بسیاری از چیزهاست، اما آیا می دانید که حتی رنگ لباس های شما نیز می تواند درباره شخصیت شما بگوید؟ هر رنگی با ویژگی های متفاوتی مرتبط بوده، در نتیجه درک متفاوتی را ایجاد می کند. آیا رنگ مورد علاقه شما بخشی از لیست ما هست؟

رنگ لباس

رنگ لباس

قرمز:

رنگ قرمز تأثیر زیادی بر مغز انسان دارد. افرادی که زیاد قرمز می پوشند دوست دارند در مرکز توجه قرار بگیرند؛ این رنگ همچنین شور و پرخاشگری را نشان می دهد. آیا می دانید پیشخدمت هایی که قرمز می پوشند معمولاً انعام بیشتری دریافت می کنند؟ حتی کمی رژ لب قرمز می تواند تفاوت ایجاد کند!

مشکی:

مشکی رنگی رایج در بسیاری از کمد هاست زیرا رنگی امن بوده و اکثرا در آن احساس راحتی می کنیم.اما پوشیدن این رنگ قدرت و پیچیده بودن را به مخاطب القا می کند. آیا می دانستید افرادی که در مصاحبه های کاری مشکی می پوشند شانس بیشتری برای استخدام نسبت به افرادی که لباس سفید می پوشند را دارند؟

آبی:

آبی یک رنگ سلطنتی است و اغلب با آرامش ، اعتماد به نفس ، راحتی و دوستی همراه است. این رنگ همچنین انعکاس دهنده انرژی مثبت، شایستگی ، هوش ، اعتماد و کارآیی است.

صورتی:

تحقیقات نشان می دهد که این رنگ شگفت انگیز در واقع قدرت را ساطع می کند. این رنگ نشاندهنده استقلال است. اما در رنگ صورتی زیاده روی نکنید زیرا تأثیر معکوس دارد.

خاکستری:

بسیاری از مردم فکر می کنند رنگ خاکستری کمی کسل کننده است که کم و بیش با معنای آن همخوانی دارد. خاکستری مخفف بی طرفی و انفعال است. اگر خاکستری زیاد می پوشید و به آن علاقه دارید ، نمی خواهید هیچ توجهی را به خود جلب کنید و مورد توجه قرار بگیرید.

بنفش:

در رنگ بنفش همه چیز راجع به استایل لاکچری سخن می گوید. این رنگ برای مجالس رسمی بسیار مناسب است. در قدیم برای درست کردن رنگ بنفش تلاش زیادی لازم بوده است ، چراکه این رنگ یک رنگ طبیعی نیست به همین دلیل است که مفهوم آن با تجمل گره خورده است.

قهوه ای:

این رنگ نشاندهنده ثبات و صلابت است. افرادی که رنگ قهوه ای می پوشند دارای اقتدار هستند ، به همین دلیل است که زنانی که در محیط مردانه کار می کنند اغلب از آن استفاده می کنند. این رنگ نشان می دهد که شخصیتی قوی دارند.

سبز:

سبز اغلب با مثبت اندیشی، هماهنگی، ایمنی و نوآوری مرتبط است. علاوه بر این ،نگاه کردن به این رنگ چشم ها را اذیت نمیکند و مردم دوست دارند به افرادی که لباس سبز می پوشند نگاه کنند زیرا احساس راحتی می کنند.

شما هنگام پوشیدن این رنگ از خود آرامش ساطع می کنید. به همین دلیل در بیمارستان و اتاق عمل برای آرامش بیمار و کاهش استرس وی از رنگ سبز استفاده می کنند.

 

رنگ لباس های شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟

منبع: طلا




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شلوار دمپا,شلوار دمپا گشاد,شلوار دمپا مجلسیشلوار دمپا گشاد

یکی از انتخاب های جذاب در استایل بانوان، انتخاب انواع مدل شلوار گشاد و شلوار دمپا گشاد می باشد. چنانچه در خانه، محل کار یا هنگام قدم زدن هستید و باید زمان زیادی از روز را شلوار به تن داشته باشید شلوار گشاد گزینه خوبی برای شما می باشد. بدین ترتیب در زمان خرید شلوار باید به مواردی همچون زیبایی و راحتی توجه کنید.

شلوار دمپا

سرپوش - عقیده ی بسیاری از استایلیست ها و طراحان مد اینست که شلوار دمپا گشاد را با این که افراد، قبل از شلوار جذب می پوشیدند، دربرابر استفاده از شلوار جذب انقلابی بود که به افرادی که از آنها استفاده می کردند، دوباره راحتی بیشتری را می داد. از نظر اکثر افراد، راحتی شلوار بسیار مهم است ولی مهمتر از آن باید شلواری را انتخاب کنند که برای استایل آن ها مناسب باشد. افرای شلوار دمپا می پوشند که خواهان راحتی و جذابیت در کنار یکدیگر هستند. امروزه مدتیست که یکی از استایل های خانم های باسلیقه، انتخاب شلوار گشاد زنانه است.

 

شلوارهای دمپا گشاد برخلاف تصور عموم، انواع مختلفی دارند و فاکتورهایی نظیر طول فاق، بلندی، گشادی پاچه شلوار و جنس و رنگ باعث بوجود آمدن مدل های متنوعی میشود. در زمان خرید شلوار دمپاگشاد باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

> شلوار فاق بلند برای افرادی مناسب است که پاهای کوتاهی دارند در غیر اینصورت می توانند هر طول فاقی را بپوشند.

 

> هرچه پاهایتان بلندتر باشد می تواند پاچه های شلوار گشاد انتخاب کنید ولی استفاده از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا برای خانم های قدکوتاه مناسب نیست که البته بطور کلی استفاده از این شلوارها توصیه نمی شود.

 

> شلوار دمپا با هر فرم اندامی سازگار است مخصوصا چنانچه دارای باسن بزرگ و ران های چاق باشید.

 

> شلوار دمپا باید به اندازه ای بلندی باشد که به زمین نرسد درغیر این صورت کثیف و پاره میشود. پس اگر قدتان کوتاه است یا پاهای کوتاهی دارید بهتر است از کفش پاشنه بلند با این شلوارها استفاده کنید.

 

> خانم هایی که لاغراندام هستند، میتوانند شلوار دمپا گشاد بپوشند و با این کار ظریف تر و خوش اندام تر بنظر برسند.

 

استایل شلوار دمپا گشاد

- به علت این که فرم شلوار دمپا دوگانه است میتوان آن را هم با بلوز گشاد و هم با بلوز تنگ پوشید.

 

- اگر با شلوار دمپا، یک بلوز آستین کوتاه یا دکلته یا یک بلوز ابریشمی با آستین پرنسسی( کمی پف دار) را ست کنید واقعا برازنده می شوید البته استفاده از یک کمربند زیبا بر زیبایی شما می افزاید. بهتر است از یک کفش پاشنه بلند اسپرت( مثلا پاشنه یکسره) برای این مدل شلوار استفاده کنید.

 

- بلوز های راحتی و تیشرت یا بلوزهای رسمی و مجلسی را میتوانید با شلوار دمپا بپوشید ولی توجه کنید که باید از پارچه ای مثل کرپ یا ساتن بلوز مجلسی و رسمی با شلوار دمپا استفاده کنید.

 

- در زمان خرید مانتو با شلوار دمپا گشاد این نکته را در نظر داشته باشید که بلندی مانتو باید تا روی زانو یا بالای زانو باشد تا شلوار بتواند اثر لاغر کنندگی اش را نشان دهد.

 

- بهتر است از مانتویی با شلوار دمپا گشاد استفاده کنید که فیت باشد به این معنی که تنگ یا گشاد نباشد.

 

شلوار دمپا مجلسی,عکس شلوار دمپا,شلوار دمپا راحتیشلوار دمپا زنانه

شلوار دمپا زنانه,شلوار دمپا گشاد,شلوار دمپامدل شلوار دمپا دخترانه

مدل شلوار دمپا گشاد مجلسی,مدل شلوار دمپا,شلوار دمپا جینشلوار دمپا گشاد دخترانه

شلوار دمپا جین,جدیدترین مدل شلوار دمپا,تصاویر شلوار دمپا گشادتصاویر شلوار دمپا گشاد

مدل شلوار دمپا گشاد,عکس شلوار دمپا دخترانه,شلوار دمپا پارچه ایمدل شلوار دمپا

تصاویر شلوار دمپا گشاد,مدل شلوار دمپا گشاد,عکس شلوار دمپا دخترانهعکس شلوار دمپا گشاد دخترانه

شلوار دمپا مجلسی,عکس شلوار دمپا,شلوار دمپا راحتیمدل شلوار دمپا گشاد

عکس شلوار دمپا گشاد,تیپ زدن با شلوار دمپا,مدل شلوار دمپا دخترانهشلوار دمپا گشاد لی

جدیدترین مدل شلوار دمپا,تصاویر شلوار دمپا گشاد,مدل های جدید شلوار دمپا گشادعکس شلوار دمپا دخترانه

شلوار دمپا مجلسی,عکس شلوار دمپا,شلوار دمپا راحتیست کردن لباس با شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا زنانه,شلوار دمپا گشاد,شلوار دمپاعکس شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا جین,جدیدترین مدل شلوار دمپا,تصاویر شلوار دمپا گشادانواع مدل کت و شلوار دمپا

مدل شلوار دمپا,شلوار دمپا جین,جدیدترین مدل شلوار دمپامدل شلوار دمپا گشاد برای دختران

عکس شلوار دمپا گشاد,مدل شلوار دمپا دخترانه,تیپ زدن با شلوار دمپاتیپ زدن با شلوار دمپا

منبع: سرپوش




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

کفش چرم

تاریخ: ۱۶/مرداد/۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ | گوناگون شناسه خبر: ۹۳۶۰۹ منبع: TIPS AND TRICKS

این ترفندها باعث می شوند کفش های چرمی شما برای مدت طولانی تری خوب به نظر برسند!

 

این نکات را رعایت کنید تا به کفش های چرمی خود عمر طولانی تری ببخشید!

 

اکثر ما عاشق کفش چرمی هستیم. چکمه های زیبا برای خانم ها و کفش های چرمی مرتب برای آقایان ؛ آنها همیشه شیک و زیبا هستند، اما متأسفانه، چرم بسیار آسیب پذیر است و روی آن به سرعت خراش یا لکه می افتد. با نکات زیر می توانید کفش های چرمی خود را بیشتر نو نگه دارید و تا سالهای آینده از آن لذت ببرید.

تمیز کردن

کفش ها را با یک پارچه خشک و نرم مانند یک پارچه میکروفایبر تمیز کنید. تا جایی که می توانید خاک و گل را از کفش بگیرید. سپس ، کفش های خود را با یک محصول تمیز کننده، تمیز کنید. می توانید از اسپری چرم یا محصول دیگری که مخصوص تمیز کردن چرم است استفاده کنید. مراقب باشید، همیشه از یک پارچه یا یک برس نرم برای مالیدن آن استفاده کنید زیرا نمی خواهید خراش بیشتری ایجاد کنید؛ از اسفنج استفاده نکنید زیرا می تواند چرم را خشک کند.

لکه

آیا روی کفشتان لکه ایجاد شده است؟ از مخلوط دو قسمت آب و یک قسمت سرکه استفاده کنید. این مخلوط را با استفاده از یک پارچه نرم روی لکه ها بمالید. بعد از آن باید چرم را چرب کنید ، زیرا هنگام استفاده از این مخلوط، هم لکه را حذف می کنید هم لایه گریس یا واکس روی چرم را.

پولیش کنید

برای اطمینان از اینکه کفش ها به درخشندگی و انعطاف پذیری اولیه خود باز می گردند ، باید مرتباً آنها را پولیش کنید. این کار را تقریباً هر ماه انجام دهید (با فرض اینکه تقریباً هر روز آنها را می پوشید؛اگر اینطور نیست، می توانید کمتر آنها را جلا دهید). بندها را بیرون بیاورید؛ برای نرم کردن چرم از نرم کننده چرمی استفاده کنید. پس از استفاده از نرم کننده ،از مقداری واکس هم رنگ کفش یا شفاف استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید کفش شما بهترین درخشش را دارد ، یک پارچه نخی را بردارید و با کشیدن همزمان دو طرف، آن را روی کفش بکشید؛ متوجه خواهید شد که کفش هایتان شروع به درخشندگی می کنند.

 

پولیش چرم

پولیش چرم

نگهداری

اگر می خواهید کفش های چرمی شما تا آنجا که ممکن است زیبا به نظر برسند، بهتر است مرتباً از اسپری چرم استفاده کنید. به این ترتیب کفشتان را از رطوبت و کثیفی دور نگه می دارید؛ سپس، بگذارید کفش ها استراحت کنند تا خشک شوند.

هنگامی که از کفش چرمی تان استفاده نمی کنید ،درون آن را روزنامه مچاله شده بگذارید تا شکل کفش حفظ شود.

کفش های خود را مدت طولانی نمیخواهید استفاده کنید؟ قبل از انجام این کار، کفش ها را کامل تمیز کنید سپس آن ها را در یک کیسه پارچه ای به جای کیسه پلاستیکی بگذارید تا بتوانند نفس بکشند.

منبع: طلا




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

جدیدترین و شیکترین مدل پالتو پاییزه و زمستانی

برند بربری ، شرکت کالای لوکس بریتانیایی است، که پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری ، کیف و کفش، پوشاک کودکان، لوازم خانگی، لوازم زیبایی ، عطر و ترکیبات معطر تولید می کند . 

این برند امروزه در تمامی بازارهای جهانی حضور دارد و به خانهٔ لوازم لوکس بین المللی تبدیل شده است . کریستوفر بیلی (Christopher Bailey) از سال 2009 در سمت مدیر امور اجرایی این برند است.

مدل پالتو 2020  برند موفق و مطرح اروپایی بربری مجموعه ای است از مدل پالتوهای اسپرت و مجلسی دخترانه و زنانه که با طراحی دوخت های فوق العاده حرفه ای طراحی و در فشن شوها ارائه شده اند.

شاید در نگاه اول این مدل پالتو های 2020 برند بربری به نظرتان مدل پالتوهایی ساده و مانند ترنچ کت های سالهای پیش به نظر برسند اما طراحی الگوها و پیاده کردن این مدل ها با برش های دقیق ، مدل پالتو 2020 این کمپانی را خاص و منحصربه فرد کرده است.

این مدل پالتوهای ساده ولی شیک مخصوص خانم های ساده پوش هستند، پالتوهایی از برند بربری که در رنگ های مختلف هستند و فوق العاده شیک اند را در ادامه مشاهده کنید.

مدل پالتو دخترانه و زنانه برند بربری

مدل پالتو

 مدل پالتو 2019

مدل پالتو کلاه دار

مدل پالتو 98

مدل پالتو خزدار

مدل پالتو بربری

 مدل کاپشن بربری

پالتو بلند مجلسی

 پالتو مارک burberry

مدل پالتو زمستانی

مدل بارانی 2020

 مدل پالتو زنانه

پالتو جدید بربری

 مدل پالتو صورتی

مدل پالتو طوسی

 مدل پالتو شیک

 

منبع: تخفیف خوب




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

“تاپ و دامن زنانه”. تاپ و دامن از آن دسته لباس هایی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. تاپ و دامن های زنانه در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند. و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از بانوانی هستید که میخواهید تاپ و دامنی زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های تاپ و دامن زنانه ۱۴۰۰  در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

تاپ و دامن 1400

 

با انواع لباس­های دو تکه مانند تاپ و دامن می­توانید سبک و استایل­های متفاوتی برای خود فراهم آورید. تاپ و دامن به استایل شما انرژی می بخشد و شما را پرجنب و جوش نشان می­دهد. بهتر است که انتخاب تاپ دامن مجلسی مطابق با فرم اندام و با اطلاع از آخرین ترند های روز دنیا انجام گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

تاپ و دامن 1400

اگر برای یک مهمانی رسمی دامن می‌پوشید و میخواهید یک تیپ رسمی داشته باشید. بهتر اسـت دامن راسته تا زانو و یا پایین تر از زانو با رنگ هاي تیره بپوشید. اما برای مهمانی هاي غیررسمی مانند دوستان و آشنایان کـه جو صمیمی تری در آن حاکم اسـت و کمی آسان تر هستید، از دامن هاي رنگ شاد و کوتاهِ بالای زانو و کلوش استفاده کنید.

تاپ و دامن 1400

رنگ و مدل تاپ و دامنها را می توانید مشابه با یکدیگر انتخاب کنید برخی از خانم های جوان ترجیح می دهند که رنگ تاپ و دامنشان را متفاوت با یکدیگر انتخاب کنند که در این صورت باید از رنگ های مکمل یکدیگر استفاده کنید که زیبایی و جذابیت مدل تاپ دامن شما چند برابر شود.

جدیدترین انواع مدل های شیک تاپ و دامن زنانه ۱۴۰۰

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

منبع: حرف تازه




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل ست لباس مردانه اسپرت 

انتخاب لباس از جمله دغدغه های آقایان شیک پوش است و هر فصلی از سال، لباسهای مخصوص به خود را برای ست کردن نیاز دارند. از ست لباس مردانه بهاری و تابستانی گرفته تا ست های لباس پاییزی و زمستانی همه را می توان در بین محبوبترین ست های لباس مردانه نام برد.

انتخاب لباس ست، بسیار دشوار است. زیرا باید آنقدر بگردیم تا بتوانیم لباس مد نظرمان را پیدا کنیم و باهم ست کنیم. اما امروزه کار بسیار ساده است و شما می توانید در منزل تان و تنها با استفاده از گوشی هی هوشمند خود، لباس مورد نظر خود را پیدا کنید. با این کار می دانید که به دنبال چه ستی هستید و انتخاب تان آسان تر می شود.

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

یک ست زیبا و شیک برای شیک پوشان

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ اسپرت برای یک روز سرد بهاری

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تی شرت و شلوار جین برای یک روز گرم

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست اسپرت بسیار شیک برای آقایان خوش پوش

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس روشن بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست اسپرت برای پیاده روی

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست تی شرت سفید با اسلش و کفش مشکی بسیار راحت و شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه تابستانی بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

یک ست بسیار زیبا و جذاب

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

لباس شیک برای آقایان شیک پوش

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

یک ست بسیار شیک و اسپرت برای روزهای زمستانی

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست پاییزی بسیار جذاب

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه برای بهار

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست شیک کت تک و شلوار جین

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ دانشجویی پسرانه بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

خرید لباس مردانه

خست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه جدید و شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس دانشجویی پسرانه جدید

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه بسیار جذاب

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه 2020

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

جدیدترین مدل های لباس مردانه سال 99

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس دانشجویی جدید

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست بسیار شیک و جذاب لباس مردانه

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ اسپرت مردانه 2020

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه اسپرت

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست با کت تک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست پیراهن سفید با شلوار و کفش های مختلف

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست کامل مردانه بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ دانشجویی ساده و شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه برای پاییز

 

منبع: ژاویز




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شلوارهای جین همواره مورد پسند تمام افراد جامعه با سلایق مختلف بوده است و طرفداران بسیاری دارد. شلوارهای جین در مدهای امروزی انواع مختلفی دارند، مانند جین راسته، جین مام استایل و شلوار جین مام فیت که یکی از انواع جین و بسیار پرطرفدار است. آیا شما می‌دانید شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود؟

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار جین مام فیت شباهت بسیار زیادی به جین مام استایل دارد. شلوار مام فیت کمر بلندی دارد که بالای ناف بسته می‌شود، این مدل باعث خوش فرم به نظر آمدن باسن می‌شود. مام فیت‌ها در قسمت ران و ساق پا جذب هستند و یا کمی آزاد اما به اندازه شلوار مام استایل نیستند.

شلوارهای مام فیت در قسمت کمر جمع شده و به صورت کشی هستند. و همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن هستند البته این نکته را بدانید که مام فیت‌ها جذب و تنگ نیستند و بیش از هم گشاد و آزاد نیستند.

شلوار مام فیت قسمت باسندو ران پاها را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهند و فرم بدن را زیباتر می‌کنند. این شلوارها فقط از جنس جین نیستند و می‌توانند با پارچه‌های ضخیم‌ دیگرو حتی پارچه‌های کشی دوخته شودند.

مام فیت‌ها در گذشته مورد توجه زنان میانسال بود و کمتر توسط جوانان استفاده می‌شد اما امروزه دوباره مام فیت‌ها ترند شدند و هم توسط زنان و هم مردان استفاده می‌شوند و طرفدارن بسیاری دارند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که کمی اضافه وزن دارند

شلوار جین مام فیت برای خانوم‌هایی که کمی اضافه وزن دارند خیلی موثر است و بین آنان طرفدارن زیادی دارد. کسانی که کمی شکم دارند و می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند با شلوار مام فیت لاغر به نظر می‌آیند. چرا که نوع فاق بلند و کمربلندی که مام فیت‌ها دارند باعث کوچک به نظر رسیدن شکم می‌شود و آن را جمع می‌کند که دیگر نیازی به پوشیدن گن نیست.

 

کسانی که لاغری بیش از حد دارند

حتی کسانی که لاغر هستند و می‌خواهند خوش فرم به نظر بیایند بهتر است از مام فیت استفاده کنند تا فرم بدنشان بهتر به نظر برسد.

مناسب چه کسانی نیست؟

کسانی که خیلی اضافه وزن دارند و یا اینکه قدشان کوتاه است بهتر است از شلوار مام فیت استفاده نکنند چرا که قد آنها کوتاه‌تر نشان می‌دهد و چاقی بیش از حد را نمایان می‌کند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت را چگونه ست کنیم؟

تیشرت یک اصل مهم

در استیل‌های کژوال و در ست لباس با هر نوع شلوار جین الخصوص شلوارهای مام فیت یا مام استایل تیشرت‌ها در ست کردن حرف اول را می‌زنند. الخوصو یک تیشرت ساده سفید شما را برای یک استایل کژوال خیابانی زیباتر خواهد کرد.می‌توانید یک قسمتی از تیشرت خود را در شلوار قرار دهید اینگونه جلوه‌ی بیشتری خواهد داشت.

پیراهن یا کفش پاشنه بلند

پیراهن یا شومیز خود را داخل شلوارتان قرار دهید و یا قسمت جلوی آن را کنار شلوار بگذارید و آن را با کفش بلند ست کنید. از اکسسوری‌های خاص خودتان نیز فراموش نکنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

پالتو یا مانتو جلوباز

مانتوی جلوباز و پالتوهای بلند یک انتخاب عالی برای شلوارهای مام فیت هستند. با یک مانتو جلوباز بلند و یا یک پالتو می‌توانید جذاب به نظر برسید. همچنین میتوانید به تناسب فصل آن را با یک تیشرت و یا یک بلوز گرم همراه کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

مانتو کوتاه

اگر می‌خواهید شلوار مام فیت خود را با مانتو کوتاه ست کنید لازم است این نکته را بدانید که مانتو کوتاه نباید چسب و تنگ باشد و باید مانتویی را انتخاب کنید سایز مناسبی داشته و یا حتی کمی آزاد باشد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کت جین

شاید تصور کنید که کت‌های جین جزء استایل‌های کلاسیک هستند اما کت جین یک انتخاب فوق العاده برای ست کردن با جین مام استایل است. حتما آن را امتحان کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

بافت‌های پاییزه

فصل پاییز و لباس‌های رنگارنگش به شما این فرصت را می‌دهد که انواع بافت‌ها و لباس‌های پاییزه را امتحان کنید. یک بافت پاییزه را با شلوار مام فیت خود ست کنید. می‌توانید برا استایل کژوال خود می‌توانید جلو بافت را داخل شلوار بگذارید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کفش کتونی

کفش‌های کتونی بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار جین مام فیت است اگره گفتیم می‎توانید مام فیت را با پاشنه بلند هم ست کنید اما این را بدانید که هیچ چیز جای کتونی‌ها را برای شما پر نخواهد کرد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

نیم بوت

در فصل زمستان نیم بوت‌ها را فراموش نکنید و اگر قرار است با شلوار مام فیت خود پالتوی سفید و یا یک بافت به تن کنید از نیم بوت‌ها برای تکیل شدن استایل خود کمک بگیرید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 کفش پاشنه بلند

همانطور که گفتیم می‌توانید برای استایل‌های رسمی‌تر خود و یا اگر قرار است تیپ رسمی‌تری با مام فیت داشته باشید از کفش‌هی پاشنه بلند و جیر نیز استفاده کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

منبع: سایت اندیشه

​شلوارهای جین همواره مورد پسند تمام افراد جامعه با سلایق مختلف بوده است و طرفداران بسیاری دارد. شلوارهای جین در مدهای امروزی انواع مختلفی دارند، مانند جین راسته، جین مام استایل و شلوار جین مام فیت که یکی از انواع جین و بسیار پرطرفدار است. آیا شما می‌دانید شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود؟

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار جین مام فیت شباهت بسیار زیادی به جین مام استایل دارد. شلوار مام فیت کمر بلندی دارد که بالای ناف بسته می‌شود، این مدل باعث خوش فرم به نظر آمدن باسن می‌شود. مام فیت‌ها در قسمت ران و ساق پا جذب هستند و یا کمی آزاد اما به اندازه شلوار مام استایل نیستند.

شلوارهای مام فیت در قسمت کمر جمع شده و به صورت کشی هستند. و همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن هستند البته این نکته را بدانید که مام فیت‌ها جذب و تنگ نیستند و بیش از هم گشاد و آزاد نیستند.

شلوار مام فیت قسمت باسندو ران پاها را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهند و فرم بدن را زیباتر می‌کنند. این شلوارها فقط از جنس جین نیستند و می‌توانند با پارچه‌های ضخیم‌ دیگرو حتی پارچه‌های کشی دوخته شودند.

مام فیت‌ها در گذشته مورد توجه زنان میانسال بود و کمتر توسط جوانان استفاده می‌شد اما امروزه دوباره مام فیت‌ها ترند شدند و هم توسط زنان و هم مردان استفاده می‌شوند و طرفدارن بسیاری دارند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که کمی اضافه وزن دارند

شلوار جین مام فیت برای خانوم‌هایی که کمی اضافه وزن دارند خیلی موثر است و بین آنان طرفدارن زیادی دارد. کسانی که کمی شکم دارند و می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند با شلوار مام فیت لاغر به نظر می‌آیند. چرا که نوع فاق بلند و کمربلندی که مام فیت‌ها دارند باعث کوچک به نظر رسیدن شکم می‌شود و آن را جمع می‌کند که دیگر نیازی به پوشیدن گن نیست.

 

کسانی که لاغری بیش از حد دارند

حتی کسانی که لاغر هستند و می‌خواهند خوش فرم به نظر بیایند بهتر است از مام فیت استفاده کنند تا فرم بدنشان بهتر به نظر برسد.

مناسب چه کسانی نیست؟

کسانی که خیلی اضافه وزن دارند و یا اینکه قدشان کوتاه است بهتر است از شلوار مام فیت استفاده نکنند چرا که قد آنها کوتاه‌تر نشان می‌دهد و چاقی بیش از حد را نمایان می‌کند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت را چگونه ست کنیم؟

تیشرت یک اصل مهم

در استیل‌های کژوال و در ست لباس با هر نوع شلوار جین الخصوص شلوارهای مام فیت یا مام استایل تیشرت‌ها در ست کردن حرف اول را می‌زنند. الخوصو یک تیشرت ساده سفید شما را برای یک استایل کژوال خیابانی زیباتر خواهد کرد.می‌توانید یک قسمتی از تیشرت خود را در شلوار قرار دهید اینگونه جلوه‌ی بیشتری خواهد داشت.

پیراهن یا کفش پاشنه بلند

پیراهن یا شومیز خود را داخل شلوارتان قرار دهید و یا قسمت جلوی آن را کنار شلوار بگذارید و آن را با کفش بلند ست کنید. از اکسسوری‌های خاص خودتان نیز فراموش نکنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

پالتو یا مانتو جلوباز

مانتوی جلوباز و پالتوهای بلند یک انتخاب عالی برای شلوارهای مام فیت هستند. با یک مانتو جلوباز بلند و یا یک پالتو می‌توانید جذاب به نظر برسید. همچنین میتوانید به تناسب فصل آن را با یک تیشرت و یا یک بلوز گرم همراه کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

مانتو کوتاه

اگر می‌خواهید شلوار مام فیت خود را با مانتو کوتاه ست کنید لازم است این نکته را بدانید که مانتو کوتاه نباید چسب و تنگ باشد و باید مانتویی را انتخاب کنید سایز مناسبی داشته و یا حتی کمی آزاد باشد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کت جین

شاید تصور کنید که کت‌های جین جزء استایل‌های کلاسیک هستند اما کت جین یک انتخاب فوق العاده برای ست کردن با جین مام استایل است. حتما آن را امتحان کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

بافت‌های پاییزه

فصل پاییز و لباس‌های رنگارنگش به شما این فرصت را می‌دهد که انواع بافت‌ها و لباس‌های پاییزه را امتحان کنید. یک بافت پاییزه را با شلوار مام فیت خود ست کنید. می‌توانید برا استایل کژوال خود می‌توانید جلو بافت را داخل شلوار بگذارید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کفش کتونی

کفش‌های کتونی بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار جین مام فیت است اگره گفتیم می‎توانید مام فیت را با پاشنه بلند هم ست کنید اما این را بدانید که هیچ چیز جای کتونی‌ها را برای شما پر نخواهد کرد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

نیم بوت

در فصل زمستان نیم بوت‌ها را فراموش نکنید و اگر قرار است با شلوار مام فیت خود پالتوی سفید و یا یک بافت به تن کنید از نیم بوت‌ها برای تکیل شدن استایل خود کمک بگیرید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 کفش پاشنه بلند

همانطور که گفتیم می‌توانید برای استایل‌های رسمی‌تر خود و یا اگر قرار است تیپ رسمی‌تری با مام فیت داشته باشید از کفش‌هی پاشنه بلند و جیر نیز استفاده کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

منبع: سایت اندیشه




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

صندل‌های انگشتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تابستان

صندل های زنانه

صندل های وج (Wedge) که در ایران به صندل‌های انگشتی معروف هستند، با پوشش انگشت شصت پا مشخص می‌شوند و معمولا تخت و بدون پاشنه هستند؛ هرچند که انواع پاشنه‌دار آن‌ها نیز وجود دارد. جنس آن‌ها ممکن است چرمی، ابری یا انواع دیگر باشد اما مشخصۀ همه آن‌ها یکی است.

این نوع صندل بخصوص برای استایل بوهو مناسب است و با یک کلاه بزرگ تابستانی، مانتوی زنانه پر نقش و نگار نازک و یک پیراهن با رنگ روشن ترکیبی ایده‌ال را به وجود می‌آورد.

صندل دخترانه لژدار، مد سال ۲۰۲۱

صندل های دخترانه شیک

یکی از مدهای راحت و جالب سال ۲۰۲۱ که ترند آن از سال گذشته ادامه دارد، صندل‌های لژدار است که بیشتر استایل دخترانه و اسپرت دارند اما از صندل‌های زیبای زنانه نیز به حساب می‌آیند که تا حدی به کفش‌های اسپرت شباهت دارند؛ با این تفاوت که معمولا صندل‌های لژ در قسمت‌هایی باز است اما همه آن‌ها لژهای راحتی دارد که معمولا از مواد لاستیکی و به صورت پاشنه یکسره ساخته می‌شوند.

صندل پاشنه بلند برای یک تابستان داغ

انواع صندلهای زیبا زنانه و دخترانه پاشنه بلند

یکی از پرطرفدارترین صندل‌های زیبای زنانه و دخترانه، بدون شک صندل‌های پاشنه‌دار است. این نوع صندل‌ها با شکل ظریف و زیبایی که دارند، بیشتر زوایای زنانه افراد را نشان می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال درخشیدن در یک مهمانی یا دورهمی عصرانه در یک بعد از ظهر گرم تابستانی هستید، این مدل صندل پاشنه بلند همان چیزی است که دقیقا نیاز دارید.

صندل بند دار، جذاب‌تر از همیشه

صندل بند دار زنانه و دخترانه شیک

این نوع صندل‌ها، همانطور که از نامشان پیداست با نخ‌هایی دور پا محکم می‌شوند و هدف این است که تا حد امکان قسمت‌های بیشتری از پا را در معرض هوا قرار بدهند تا خنک بمانند. صندل‌های معمولا بند دار تخت هستند و اگر تا زیر زانو ادامه داشته باشند، به آن‌ها صندل‌های رومی هم گفته می‌شود که در استایل بوهو طرفداران زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد صندل‌های بنددار به مقاله‌ بانی‌مگ در این زمینه مراجعه کنید.

صندل گلادیاتور، مخصوص خانم‌های محکم!

انواع صندل های تابستانه زنانه

صندل‌های گلادیاتور و بنددار شباهت‌هایی با هم دارند اما اساسا دو نوع متفاوت هستند. هر دو معمولا از بالای مچ تا زیر زانو ادامه پیدا می‌کنند اما در حالی که صندل بنددار تنها توسط پیچیده‌شدن بندها دور پا محکم می‌شوند، صندل‌های گلادیاتور دارای سگک‌های متعدد هستند و معمولا با زیپی که پشت پا تعبیه شده‌ است، بسته می‌شوند. جالب است که این مدل صندل امروزه کاربردی زنانه دارد و با این که اغلب بدون پاشنه‌ است اما گاهی هم می‌توان مدل‌ صندلهای زیبای زنانه ای را به این شکل اما با پاشنه‌های بلند مشاهده کرد.

خرید صندل زنانه

صندل کنفی از زیبایی‌های بی‌پایانِ تابستان

صندل کنفی لژدار

صندل‌ های کنفی که حتی به صندل های حصیری هم معروف شده‌اند، جزو انواع پرطرفدار صندل دخترانه جدید به شمار می‌آیند. ردپای این نوع پاپوش‌های جذاب و زیبا را مانند صندل‌های گلادیاتوری می‌توان در طول تاریخ مشاهده کرد.

صندل های زیبای شیشه ای

صندل شیشه ای زنانه و دخترانه

صندل‌های شیشه‌ای، پاشنه‌ای شفاف دارند و همین، دلیل جذابیت بی‌حد و حصر آن‌هاست. البته صندل شیشه‌ ای تنها به داشتن پاشنه‌های شفاف خلاصه‌ نمی‌شود و ممکن است رویه‌ای از جنس طلق داشته باشند که این نوع صندل هم جذابیت زیادی به استایل شما خواهد داد. این مدل صندل ناخودآگاه ما را به یاد داستان‌های پریان می‌اندازد و به تیپ شما وجهی رویایی می‌بخشد.

صندل های جلوبسته، از میولز تا اسلیپرز

صندل های جلو بسته زنانه

صندل‌های جلوبسته بیشتر از این‌ نظر جذاب هستند که به راحتی می‌توان‌ آن‌ها را از پا درآورد. این نوع صندل زیبای زنانه که طرح‌ها و زنگ‌های پایان‌ناپذیری دارد، بسیار راحت است اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید تا طی تابستان انگشتان و بخش جلویی پا در معرض هوا باشد، میول‌ها مناسب شما نیستند. آن‌ها در حقیقت شباهت زیادی به اسلیپرها دارند که نوعی صندل راحتی برای خانه محسوب می‌شوند.

صندل های راحت طبی، مناسب پیاده‌روی‌های طولانی

صندل طبی زنانه چرمی

صندل‌ های راحتی طبی هم زیبا هستند و هم مناسب فیزیک و بدن شما ساخته شده‌اند. به همین خاطر است که می‌توانید با این نوع پاپوش‌ها مدت‌ها ایستاده کار کنید یا قدم بزنید و دچار مشکلاتی مثل کمردرد نشوید. نکته این جاست که باید این قبیل صندل ها را از مراکز معتبر تهیه نمایید؛ چراکه تولید آن‌ها باید حتما طبق روش‌های استاندارد صورت بگیرد.

صندل طبیعت گردی، آزاد و راحت برای آشتی با طبیعت!

صندل ساحلی تابستانه

صندل طبیعت گردی، نوعی کفش راحت و صندل ورزشی است که از برخی قسمت‌ها باز است. به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را در گذر از رودخانه‌های کم عمق یا عبور از مناطق مختلف مثل کوه و کویر به کار بگیرید. چیزی که باید به آن دقت داشته باشید این است که چون صندل‌های طبیعت گردی باز هستند، در مناطقی که احتمال خراشیدگی یا آسیب به واسطه حشرات یا حیوانات وجود دارد، از آن‌ها استفاده نکنید. انواع صندل ساحلی هم به نوعی از همین صندل‌ها به‌حساب می‌آیند اما رنگ‌های بسیار زیباتر و طرح‌های جذاب‌تری دارند که با طراحی خاص، آن‌ها را برای قدم زدن کنار ساحل، عبور شن و ماسه از اطراف و داخل آن و لذت بردن از این منطقه، مناسب می‌سازد.

صندل های مجلسی، جذاب‌ترین وجه صندل های زنانه

صندل مجلسی زنانه شیک

تنوع و رنگبندی صندل‌ های مجلسی تمامی ندارند. این نوع پاپوش زنانه می‌تواند به شکل‌هایی که قبلا گفتیم وجود داشته باشند اما اگر در تشخیص آن‌ها از کفش‌ های مجلسی شک دارید، به این توجه کنید که آیا قسمت‌های آزادی در این نوع پاپوش وجود دارد یا خیر. اگر وجود داشته باشد، صندل مجلسی است اما اگر از همه طرف احاطه‌شده و بسته باشد، شما یک جفت کفش مجلسی خواهید داشت.

صندل ابری، مناسب برای خانه و خیابان

صندل زنانه ابری

صندل های ابری از دیگر انواع صندل های زیبای زنانه هستند که می‌توان آن‌ها را در خانه یا خیابان در قالب جزیی از عناصر استریت استایل پوشید. کفی نرم این نوع صندل، آن را برای پیاده‌روی‌های کوتاه مناسب ساخته و ظاهری جذاب به آن‌ها می‌دهد. در کنار این پاپوش‌ها، صندل‌ های لاانگشتی هم وجود دارند که به صورت بدون پاشنه و تخت یا پاشنه دار در بازار وجود دارند.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

تمیز کردن کفش کثیف یکی از نکات در شیک‌پوشی است. تمیزی کفش‌ها نقش بسزایی در ظاهر افراد دارد. به همین دلیل برای شما روش‌های مختلف برای تمیز کردن انواع کفش را گردآوری کرده‌ایم که بسیار موثر و کاربردی است.

کفش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیتوته، تمیز کردن کفش به جنس آن بستگی دارد. بدون شک طریقه تمیز کردن یک کفش چرمی با کفش نبوک برابر نیست. بنابراین لازم است اطلاعات کافی و درستی در این رابطه داشته باشید. برای آشنایی با روش‌های مختلف تمیز کردن انواع جنس کفش با ما همراه باشید.

اگر کفش ورزشی شما بر اثر چرخش خراب نمی‌شود، از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

تمیز کردن کفش‌ پارچه‌ای

کفش‌ پارچه‌ای می‌تواند شامل صندل‌های بندی، کفش‌ پاشنه‌بلند بی‌بند یا کفش تخت باشد. اما فارغ از فرم و استایل کفش، این جنس همیشه در معرض کثیف شدن قرار دارد و احتمالا احساس می‌کنید که تمیز کردن آنها هم چندان آسان نیست. اما باید بدانید با کمی صبر و حوصله می‌توانید به ساده‌ترین روش ممکن کفش‌های پارچه‌ای خود را تمیز کنید.

در وهله اول باید بگوییم که هرگز این کفش‌ها را درون ماشین لباسشویی نیندازید. به این دلیل که بخش‌های چرمی کفش‌های پارچه‌ای با چسب به بدنه کفش وصل شده و چسب در آن حجم از آب دوام نمی‌آورد. بنابراین، بخش‌های مختلف کفش ممکن است از هم باز شوند.

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تمیز کردن کفش‌های پارچه‌ای (کتونی، مجلسی، اسپرت) انداختن آنها به مدت تقریبا ۳۰ دقیقه در ماشین لباسشویی است که کفش پارچه‌ایمان بسیار تمیز شده، اما ما چنین پیشنهادی را نمی‌دهیم زیرا شستن کفش‌ها در لباسشویی از عمر مفید آنها کم می‌کند، بهترین روش برای تمیز کردن تمامی کفش‌ها استفاده از محصولاتی است که امتحان خود را پس داده‌اند.

چگونه کفش پارچه‌ای را تمیز کنیم؟

در عوض، کفش‌های پارچه‌ای را با مقداری مایع ظرفشویی، آب گرم و مسواک بشویید و با دستمال حوله‌ای خشک کنید. برای این منظور به روش زیر عمل کنید:

کفش پارچه ای را با دستمال حوله ای تمیز کنید تا هرگونه خاک و گل از روی آن برداشته شود.

در یک کاسه کوچک، یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با لیوان آب گرم مخلوط کنید.

مسواک قدیمی و کهنه را درون محلول خیس کنید و خیلی آرام روی سطح کفش بمالید. مراقب باشید که مسواک خیلی خیس نباشد. مسواک را در همه سطح کفش بکشید تا موجب از بین رفتن رنگ یک بخش نشود.

نکته: برای کفش‌های مخملی از آب و مایع ظرفشویی استفاده نکنید. در عوض باید لکه‌ها را با شوینده‌های خشک تمیز کنید تا لکه‌های روی سطح پارچه مخملی از بین بروند.

در این مرحله، با دستمال حوله ای سطح کفش را خشک کنید تا همه رطوبت و خیسی گرفته شود و لکه بر جای نگذارد.

در انتها کفش را در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.

اگر خواستید که کفش‌های پارچه‌ای (کتونی) را در ماشین لباسشویی بیندازید به این نکات دقت کنید:

اگر کفش دارای رویه توری است آن را داخل یک کیسه پارچه‌ای سفید بگذارید و سپس در ماشین لباسشویی بیندازید.

حتما شستشو را برای ماشین لباسشویی با آب سرد تنظیم کنید (تا رنگ کفش ثابت بماند).

نکته: برای کفش‌های مخملی از آب و مایع ظرفشویی استفاده نکنید. در عوض باید لکه‌ها را با شوینده‌های خشک تمیز کنید تا لکه‌های روی سطح پارچه مخملی از بین بروند.برای تمیز کردن لژ کفش‌های پارچه‌ای (کتونی) و یا تمامی کفش‌هایی که لژ دارند که معمولا هم سفید رنگ هستند می‌توانید از یک مسواک قدیمی همراه با خمیر دندان استفاده کنید. (حرکات دورانی کوچک و سریع).

در این مرحله با دستمال حوله‌ای سطح کفش را خشک کنید تا همه رطوبت و خیسی گرفته شود و لکه بر جای نگذارد. در انتها کفش را در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.

چند راهکار برای تمیز کردن کفش و کتونی

روش تمیز کردن کفش‌های چرمی (ورنی)

راحت‌ترین نوع تمیز کردن، تمیز کردن کفش‌های چرمی و ورنی است که اکثرا با یک دستمال یا حوله نرم و نمدار تمیز می‌شوند، اما خب تمیزی با اینکه کفش جلوه و زیبایی داشته باشد خیلی فرق می‌کند، کفش‌های چرمی (ورنی) از آن گروه کفش‌هایی هستند که اگر کثیف و خاکی شوند، شبیه کفش‌های جیر و نبوک که قبل و بعد از تمیز کردن شان قابل مقایسه نیستند، بسیار زشت و کهنه به نظر می‌آیند، برای جلوه دادن به کفش‌های چرم (ورنی) از چیزی بیشتر از آب و دستمال باید استفاده کرد، مثل واکس یا کرم‌های کفش‌های چرم و یا اسپری‌های مختلف چرم، نبوک، جیر و...

تمیز کردن کفش‌ چرمی، چرم مصنوعی و پوست چرمی

ابتدا یک پارچه را با محلولی که به اندازه مساوی آب سرد و سرکه سفید است نم کنید و گرد و خاک کفش‌ها را پاک کنید. سپس دستمال را در آن خیس کرده، آب اضافه دستمال را بگیرید و روی سطح کفش بکشید. این کار باعث از بین رفتن همه لکه‌ها، به ویژه‌ سفیدک‌های نمکی بر جا مانده روی کفش می‌شود. سپس کفش را کنار بگذارید تا کاملا خشک شود.

در مرحله بعدی برای تمیز کردن کفش‌هایی که از جنس چرم طبیعی هستند بهتر است از واکس‌های تجاری و دستورالعملی که روی آن نوشته شده است، استفاده کنید. اگر واکس مناسب با رنگ کفش خود را ندارید، یک پارچه نرم را با محلول آب و مقدار کمی جوش شیرین نمدار کنید و به آرامی روی کفش بکشید. بعد از این کار با یک پارچه نرم و تمیز کفش را خشک کنید.

پس از خشک شدن سطح کفش، با دستمال خشک روی آن بکشید تا همه لکه‌ها از بین بروند. همچنین واکس ماشین روی کفش‌های چرم اصل عالی عمل می‌کند و تمیز کردن آنها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

برای مرحله دوم تمیز کردن کفش‌هایی که از جنس چرم مصنوعی هستند هم یک پارچه نرم را با با کمی وازلین نم کنید و روی کفش بکشید. برای اینکه کفشتان برق بیفتد چند قطره محلول شیشه‌پاک‌کن روی کفش اسپری کنید و دوباره با یک پارچه نرم پاک و خشک کنید.

برای از بین بردن خراش از روی سطح چرم مصنوعی یا پوست چرم، مقداری وازلین (ژلۀ پترولیوم) روی کفش بگذارید و با استفاده از یک دستمال نرم روی آن بکشید. سپس مقداری محلول شوینده شیشه روی کفش اسپری کرده و با دستمال نرم پاک کنید.

تمیز کردن کفش جیر، نُبوک و چرم میش

این کفش‌ها را همیشه باید خشک نگه دارید و برای زدودن انواع چربی‌، آلودگی و گرد و خاک لازم است پس از هر بار مصرف با یک مسواک یا فرچه نرم روی سطح کفش بکشید. لکه‌های روی کفش‌های چرم، نبوک و چرم میش را در سریع ترین زمان ممکن پاک کنید.

برای تمیز کردن کفش‌های جیر و نبوک می‌توان از مداد پاک کن – حوله یا پارچه‌ای سفید – برس مخصوص جیر و نبوک و... استفاده کرد.

لکه‌های سرسخت: برای لکه‌های سرسخت کفش‌های جیر و نبوک می‌توان از یک کاغذ سمباده خیلی دانه‌ریز استفاده کرد (اما این نکته یادتان باشد که این کار باعث روشن‌تر شدن قسمتی از کفش می‌شود)

لکه‌های آب: برای پاک کردن لکه‌های آب از روی کفش‌های جیر و نبوکمان می‌توانیم از یک حوله سفید و تمیز که مرطوب باشد نه خیس استفاده کنیم به این صورت که خیلی نرم بر روی تمامی سطح کفش کشیده تا نمدار شود و بعد با یک دستمال آبگیر رطوبت اضافه را بگیرید و کفش را با کاغذ باطله یا پارچه پر کنید تا حالت آن حفظ شود و در جایی که از نور مستقیم خورشید و حرارت مستقیم دور باشد قرار دهیم تا خشک شود و بعد از خشک شدن آن را با برس مخصوص خود در یک جهت برس کشیده تا پرزها خوش حالت شوند.

نظم دادن به پرزها: معمولا بعد یک مدت پرزهای کفش‌هایی مثل نبوک و جیر بد حالت شده و دیگر برس کشیدن به تنهایی کارساز نیست یک روش ساده در این مواقع این است که کفش را برای یک دقیقه بر روی بخار آب نگه دارید تا پرزها بلند شوند و بعد با برس مخصوص، کفش را در یک جهت برس زده تا پرزها دوباره خوش حالت شوند.

رفع جای ساییدگی: برای رفع ساییدگی کفش‌های نبوک و جیر برس را چندین بار به صورت جلو و عقب بر روی ساییدگی کفش بکشید.

نکته: کفش‌های چرم میش در سطح داخلی خود نوعی آستری دارند که بیشتر از سطح بیرونی کفش کثیف می‌شود. برای محافظت از قارچ و بوی بد این آستری، به طور مرتب بخش داخلی کفش را با دستمال مرطوب شده با محلول آب و مایع ضدعفونی کننده تمیز کنید. کفش را حداقل ۲۴ ساعت پیش از استفاده مجدد در مقابل آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.بهتر است برای کفش‌های نو و یا کفش‌هایی که تازه تمیز شده‌اند از اسپری محافظ کفش استفاده شود.

تمیز کردن کفش لژدار حصیری یا پارچه ای

برای شستن این کفش‌ها، ۴ لیوان آب گرم را با یک چهارم پیمانه سرکه سفید مخلوط کنید. سپس یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی به آن بیفزایید. با استفاده از مسواک یا دستمال، این محلول را روی سطح کفش بمالید.

بافت حصیری کفش حساس است. اگر لژ یا پنجه کفش‌تان از جنس حصیری است مسواک یا پارچه آغشته به این محلول را در یک جهت بافت حصیری بکشید تا از هم وا نرود و پرز پرز نشود.

بعد از تمیز کردن کفش لژدار و حصیری، یک دستمال تمیز را با آب خیس کنید و روی سطح کفش بکشید و به این ترتیب کفش را آبکشی کنید.

تمیز کردن کفش اسپرت رنگی

کفش‌های ورزشی و تنیس استاندارد در ماشین لباسشویی قابل شستشو هستند. با این همه قبل از گذاشتن این کفش‌ها در ماشین لباسشویی ابتد کفی کتانی کفش‌ها را دربیاورید و جداگانه با دست بشورید. لکه های چربی روی سطح کفش را با دستمال و مایع لکه بر پاک کنید و سپس کفش ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید.نکته: کفش‌های ورزشی را هرگز با سشوار یا بخاری خشک نکنید و حتما آنها را در هوای آزاد و زیر آفتاب قرار دهید.

کفش‌های ورزشی را در هوای آزاد خشک کنید و به‌هیچ‌وجه از حرارت سشوار یا بخاری و شوفاژ استفاده نکنید. قسمت داخلی کفش ورزشی را به صورت مرتب با مایع ضدعفونی کننده مخصوص کفش تمیز کنید تا در اثر تعریق دچار قارچ و بیماری‌های پوستی دیگر نشوید.

برای بو نگرفتن سطح داخلی کفش ورزشی حتما سطح داخلی آن را به طور منظم با مایه ضدعفونی کننده تمیز کنید.

 

منبع: همشهری




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

پژوهشگران چین با ساختن پارچه‌ای که می‌تواند نور را بازتاب دهد امیدوارند بتوانند لباسی طراحی کنند که دمای بدن را تا چند درجه پایین‌تر از محیط نگه دارد.
 



تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری