استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

 

مدل کیف دوشی زنانه جدید , کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین

کیف دوشی زنانه

 

انواع مدلهای کیف دوشی زنانه

برای انتخاب کیف دوشی مناسب اول باید به مقدار وزنی که قرار است در کیف حمل کنید دقت نمایید و پس از آن کیف رو دوشی را با استایل خود ست کنید.

یکی از وسایل ضروری که هر خانمی به آن نیاز دارد کیف دوشی است. برای انتخاب کیف میتوانید به رنگ مانتو خود دقت کنید و سعی کنید رنگ کیفتان در طرح های مانتو وجود داشته باشید. میتوانید رنگ کیف و کفش را یکسان انتخاب کنید. یا این که کفش را با شلوار یا دامن و کیف را با شال ست کنید. 

 

اگر میخواهید توجه بیننده در اولین نگاه به سمت کیف شما جلب شود بهتر است از رنگ های کاملا متضاد و جیغ استفاده کنید. 

 

اگر رنگ کیف و کفش را همرنگ با مانتو یا پیراهن انتخاب کرده اید بهتر است یک درجه کمرنگ تر یا پر رنگ تر باشند.

 

در استایل رسمی از کیف و کفش یک رنگ با رنگ تیره استفاده کنید. برای مراسمات غیر رسمی میتوانید از رنگ های مختلف استفاده نمایید.

 

برخی کیف های رودوشی بیشتر جنبه تزئین داشته و سایز کوچکی دارند بنابراین برای استایل های اسپرت بسیار مناسبند.

 

 

ولی اگر قصد خرید یا مسافرت دارید میتونید از انواع کیف های پارچه ای با سایز بزرگ استفاده کنید که بتوانید تمام وسایل خود را یکجا در کیف دوشی خود جمع کنید. انواع کیف های پارچه ای برزنتی یا جین استقامت بسیار بالاتری نسبت به سایر کیف ها دارند و با سنگین شدن اتفاقی برایشان نخواهد افتاد.

 

گالری عکس های کیف دوشی زنانه

 

کیف دوشی اسپرت, کیف دوشی اسپرت دخترانه , مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه کوچک

 

 

 

کیف دوشی اسپرت, کیف دوشی اسپرت دخترانه, مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه اسپرت

 

 کیف دوشی زنانه جین, کیف دوشی زنانه مجلسی, کیف دوشی اسپرت

کیف دوشی دخترانه

 

کیف دوشی اسپرت دخترانه, مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه, کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه اسپرت

 

مدل کیف دوشی زنانه جدید , کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین

کیف دوشی زنانه جین

 

مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه, کیف دوشی زنانه چرمی

کیف دوشی زنانه جادار

 

مدل کیف دوشی زنانه جدید , کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین

کیف دوشی زنانه جین

 

کیف دوشی زنانه, کیف دوشی زنانه چرمی, کیف دوشی زنانه مدل سرخپوستی

مدل های کیف دوشی زنانه

 

کیف دوشی اسپرت, کیف دوشی اسپرت دخترانه , مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه شیک

 

کیف دوشی اسپرت دخترانه , مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه

مدلهای زیبا کیف دوشی زنانه 

 

کیف دوشی زنانه , کیف دوشی زنانه جین , کیف دوشی زنانه مجلسی

مدل کیف دوشی زنانه جدید

 

منبع: بیتوته




تاریخ: سه شنبه 28 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

خرید شال و روسری,نکات خرید شال و روسری

نکاتی در رابطه با خرید شال و روسری

 

شاید خیلی از مردم تصورشان در رابطه با خرید شال و روسری ‌ این می‌باشد که تنها بتوانند موهایش را با این پوشش بپوشانند، اما حقیقت تنها به این موضوع محدود نمی‌شود و شما باید بدانید که اگر می‌خواهید که شیک‌پوش باشید و می‌خواهید یک استایل مناسب را برای خودتان داشته باشید شال و روسری می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در استایل شما داشته باشند. توجه نمایید که شال و روسری علاوه بر کشور ما ایران و سایر کشور های اسلامی در تمام کشور های دنیا به ‌عنوان یک پوشش مناسب برای مد و زیبایی شناخته میشود. حتی در کشور های اروپایی نیز که افراد حساسیتی بر روی حجاب خودشان ندارند، از شال و روسری برای زیباتر کردن پوشش استفاده می شود. 

 

توجه به طرح، رنگ، و جنس هنگام خرید شال و روسری 

توجه نمایید که شما باید در انتخاب رنگ ‌های روسری مخصوصا روسری مجلسی نترس باشید تا بتوانید زیبایی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. همان ‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم استفاده از تضاد های رنگی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوه بیشتر ظاهر شما داشته باشند و شما می‌توانید از رنگ‌ های متضاد با رنگ لباس خودتان برای خرید شال و روسری استفاده نمایید که این موضوع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما داشته باشد. توجه نماید که یکی از اشتباهات بسیار رایج، استفاده از لباس‌ ها و روسری های طرح دار در کنار هم می باشد.

 

پس سعی کنید که به ‌هیچ ‌عنوان این مورد را فراموش نکنید. سعی کن که برای لباس‌ های خودتان از یک شال و روسری که دارای رنگ ‌های شاد و روشن می باشد استفاده نمایید این موضوع می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوه زیبایی شما داشته باشد و می‌تواند باعث افزایش اعتماد به‌ نفس و همچنین زیبایی شما شود. توجه نمایید که هر طرح، رنگ، و جنس، متناسب با یک موقعیت خاص ساخته شده است پس حتماً سعی نمایید از شال و روسری مناسب در موقعیت ‌های خاص استفاده نمایید تا هیچ‌گونه مشکلی مبنی بر یک رنگ نشدن با جماعت نداشته باشید. 

 

خرید شال و روسری,نکات خرید شال و روسری

توجه به طرح، رنگ، و جنس هنگام خرید شال و روسری

 

لزوم ست نکردن و توجه به فصل مورد نیاز برای شال و روسری

 از دیگر نکات مهم برای خرید شال و روسری این است که با توجه به میزان جلوه‌گری و به خرید شال و روسری بپردازید. منظور ما این است که اگر می‌خواهید لباس که بر تن شما هستند جلوه بیشتری داشته باشند سعی کنید هنگام خرید شال و روسری از روسری‌ های رنگ خنثی استفاده نمایید، اما اگر لباس‌ هایتان آن‌قدر خاص نیستند و می خواهید که صورت و چهره شما بیشتر به چشم بیاید سعی کنید که از روسری‌ های رنگ شاد و متضاد با لباس‌ های خودتان استفاده نمایید؛ این موضوع می‌تواند در جلوه‌گری شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

 

توجه نمایید که بهتر است به جنس و میزان خنکی پارچه نیز توجه نمایید تا هنگام خرید شال و روسری مناسب هر فصل هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید. به طور کلی روسری ‌هایی که سبک‌تر هستند و نازک‌تر هستند برای روز های گرم سال و همچنین محل کار بسیار مناسب می باشند، اما شال و روسری ‌های جنس ابریشم حالتی رسمی دارند و بهتر است که در مهمانی‌ ها و مجالس رسمی از آن‌ ها استفاده شود و همچنین شال و روسری پشمی نیز برای روز های سرد بسیار مناسب و مفید می باشند و بهتر است که شما هنگام خرید شال و روسری با توجه به جنس آن تصمیم بگیرید که کدام شال و روسری برای شما مناسب‌تر می باشد تا در روز های سرد و گرم سال هیچ‌گونه مشکلی برای شما از لحاظ  پوشش سر پیش نیاید. 

 

خرید شال و روسری,نکات خرید شال و روسری

لزوم ست نکردن و توجه به فصل مورد نیاز برای شال و روسری

 

سعی کنید که هنگام خرید شال و روسری برای تست و شال و روسری، انتخاب خودتان را با مدل صورت خود هماهنگ نمایید

توجه نمایید که فرم صورت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی شما دارد، و در زیباتر شدن ظاهر شما هنگام سرکردن شال و روسری بسیار تاثیرگذار می باشد. اگر شما بتوانید شکل هندسی صورتتان را بدانید، می‌توانید مدل‌ های مناسب و فرم های مناسبی را برای بستن روسری پیدا نمایید و از این طریق می‌توانید رنگ‌ ها و طرح‌ های مناسبی را نیز انتخاب کنید که می‌تواند در نهایت در استایل شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

توجه نمایید که شما می‌توانید با کمی گشتن در سایت ‌های گوناگون متوجه شوید که فرم صورت شما چگونه می باشد و کدام نوع از بستن روسری می تواند برای صورت شما مناسب باشد و بعد می‌توانید با استفاده از آن و هنگام خرید شال و روسری اقدام به خرید شال و یا روسری بسیار مناسب برای خودتان کنید. به طور کلی بهتر است هنگام خرید شال و روسری به یک مرکز معتبر بروید تا بتوانید با تنوع بسیار بالایی از شال‌ ها و روسری هایی که مناسب شما هستند روبرو شوید.

 

گالری شالمد یکی از این سایت ‌ها می باشد که می‌کوشد خدمات بسیار بیشتر و بهتری را برای شما ارائه دهد که در نهایت می‌تواند منجر به خوش استایل شدن شما شود. پس می‌توانید با مراجعه به این گالری بدون هیچ مشکلی از شال ها و روسری ‌های زیبا و پر تعدادی که در او در این مرکز می باشد استفاده نمایید و یکی از آن ‌ها را برای خودتان انتخاب کنید. 

 

 منبع: بیتوته




تاریخ: سه شنبه 28 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

فکر کنید پای یک قرارداد یا مصاحبه کاری در میان است بنابراین باید ترفندها و اصول صحیح لباس پوشیدن را بدانید تا در آن کار موفق و پیروز شوید.

 

آداب لباس پوشیدن برای قرارهای مهم و مصاحبه کاری

حتما این جمله را شنیده اید که لباس ها قبل از خودتان شما را به دیگران معرفی می کنند و در واقع لباسی که می پوشید، شخصیت و طرز فکر شما را آشکار می سازد.

لباس مصاحبه کاری

یکی از موقعیت های مهمی که همه ما دوست داریم در آن لباس مناسب بپوشیم مصاحبه کاری است زیرا طرز پوشش ما در اولین برخورد بسیار مهم است و تا حدودی می تواند نشان دهنده شخصیت و طرز فکر و حتی میزان آشنایی تان با فرهنگ و قوانین آن شرکت باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنگام مصاحبه کاری در انتخاب لباس تان مردد هستید و استرس می گیرید ، حتما این بخش از کار و زندگی نمناک را مطالعه کنید تا مهارت و دانش کافی پوشیدن لباس مناسب برای روز مصاحبه را به دست آورید.

اصول کلی لباس پوشیدن در مصاحبه کاری

برای پیروزی در مصاحبه کاری پیشنهاد میکنم توصیه های این بخش را رعایت کنید:

لباس های رسمی به تن کنید

همیشه برای اولین برخوردها و قرارهای مهم لباس رسمی بپوشید هیچوقت تیپ اسپرت را برای اینگونه موقعیت ها انتخاب نکنید. استایل رسمی شما را با شخصیت و جذاب تر نشان میدهد.

آقایان برای مصاحبه شغلی و قرارهای مهم کاری بهتر است کت و شلوار انتخاب کنند، کت و شلوار های مشکی، خاکستری و سرمه ای بهترین انتخاب هستند. برای یک مصاحبه کاری شما باید از پوشیدن لباس های کژوال یا اسپورت ،شلوارهای برمودا بپرهیزید.

لباس مصاحبه شغلی

اطلاعاتی درباره محل مورد نظر به دست آورید

قبل از اینکه به مصاحبه بروید تحقیقات اولیه ای راجع به محیط کار آن شرکت انجام دهید. برای آگاهی نحوه پوشش لباس برای مصاحبه کاری بهتر است با شرکت تماس نگیرید و با سرچی ساده در گوگل درباره فرم لباس آن شرکت اطلاعاتی به دست آورید.

در مصاحبه با شرکتی که تمایل دارد کارمندانش محافظه کارانه تر لباس بپوشند، لباسی بپوشید که نشان دهد فرهنگ شرکت را می پذیرید و به قوانین آن جا احترام خواهید گذاشت.

لباس های کهنه و رنگ و رو رفته نپوشید

برای قرارهای کاری و مهم لباس هایی که چند سال است از آن ها استفاده میکنید و حسابی کهنه شده اند را نپوشید، یک کت و شلوار تر و تمیز برای اینگونه موقعیت ها داشته باشید.

لباس های ساده بپوشید

بهترین انتخاب برای یک مصاحبه کاری لباس های ساده و به دور از تزییناتی چون تصاویر گرافیکی، پارگی و... است.

لباس مصاحبه کاری

بیش از اندازه به خود عطر نزنید

شاید برخی از افرادی که با آن ها مصاحبه می کنید به بوی عطر حساسیت داشته باشند و یا بوی عطرتان مطابق سلیقه آنان نباشد بنابرای بهتر است 2 تا 3 اسپری از عطر را به خود بزنید و با عطر دوش نگیرید!

صندل و کفش های باز نپوشید

ممکن است شما در کفش های باز احساس راحت تری داشته باشید اما در یک مصاحبه کاری بهتر است از کفش باز استفاده نکنید و از پوشیدن صندل خودداری کنید زیرا کفش های تابستانی برای مصاحبه کاری مناسب نیستند.

کفش رسمی و شیکی به پا کنید

کفش های شما باید برق بزند، کفش های یک آقای باشخصیت هرگز کهنه و کثیف نیست پس خیلی حواس تان با کفش هایتان باشد و سعی کنید کفش رسمی و شیکی به پا کنید.

کفش رسمی

از اکسسوری های عجیب و غریب استفاده نکنید

از اکسسوری های عجیب و غریب و اسپرت مانند دستبندهای چرم استفاده نکنید برای موقعیت های رسمی باید یک ساعت مچی درست و حسابی داشت باشید زیرا تاثیر زیادی در استایل تان دارد.

لباس های چروک نپوشید

قبل از حضور در مصاحبه کاری لباس هایتان را اتو کنید و از صاف بودن آن ها اطمینان یابید زیرا حاضر شدن با لباس چروک در محل کار نشانه اهمیت ندادن شما به ظاهر و کارتان است .پوشیدن لباس چروک در مصاحبه کاری این حس را به مصاحبه گر می دهد که شما به جزییات توجه زیادی نمی کنید و از نظر آنها گزینه خوبی برای کار در آن شرکت نخواهید بود.

بهترین رنگ لباس برای مصاحبه کاری

برای شناختن رنگ های مناسب برای مصاحبه کاری ابتدا باید بدانید هر رنگی چه حسی را منتقل می کند زیرا رنگ ها به صورت ناخودآگاه واکنش های مختلفی را در افراد برمی انگیزند.

مشکی

این رنگ برای مشاغلی که محیط رسمی و محافظه کارانه ای دارند یا برای یک پست اجرایی یا دولتی مناسب است زیرا رنگ قدرت است و شخصیت محکم و با نفوذ شما را نشان می دهد. می توانید از مشکی در کنار رنگ های دیگر استفاده کنید.

رنگ لباس در مصاحبه کاری

سفید

مدیران پوشیدن رنگ سفید را به این معنا می دانند که شما در آشفته ترین شرایط هم می توانید نظم کاری خود را حفظ کنید.این رنگ سادگی و صداقت را نشان می دهد و برای پیراهن و بلوز شما مناسب است . پوشیدن لباس یکدست سفید احساس کسل کننده بودن و اعتماد به نفس کم شما را به مصاحبه کننده انتقال می دهد.

آبی

آبی جز رنگ های خنثی است و حس آرامش، اعتماد و اطمینان را منتقل می کند. آبی آسمانی و سرمه ایاز مناسب ترین رنگ ها برای مصاحبه کاری و جلسات رسمی هستند. آبی حس اولیه مثبتی را از جانب شما به مصاحبه کننده منتقل می کند.

طوسی

طوسی یک رنگ خنثی است که پیچیدگی و بی طرفی و قدرتمند بودن را نشان می دهد اما تاثیر آن به اندازه مشکی نیست ، این رنگ برای جلسه مصاحبه عالی می باشد.

لباس طوسی در مصاحبه شغلی

قهوه ای

این رنگ از رنگ های خنثی است و حس آرامش و امنیت را منتقل می کند. این رنگ برای مصاحبه مناسب است.

قرمز

در مصاحبه کاری اگر می خواهید اشتیاق خود را به کار نشان دهید، در یکی از آیتم های لباس رنگ قرمز را انتخاب کنید. رنگ قرمز اشتیاق، انرژی و قدرت را نشان می دهد.

رنگ های تند

رنگ های تند مانند سبز، زرد، نارنجی و بنفش برای مشاغلی که نیاز به خلاقیت زیاد دارند، مناسب تر هستند و بهتر است در مصاحبه کاری از این رنگ ها در لباستان با احتیاط استفاده کنید زیرا این رنگ ها حس اعتماد و تعهد را به مصاحبه کنندگان منتقل نمی کنند.

نکته مهم:

  • رنگ های خنثی، خاکستری، سفید، سیاه و قهوه ای - بهترین رنگ برای مصاحبه شغلی هستند.
  • از رنگ های تند و قرمز می توانید در جزئیات استفاده کنید.

 

 

منبع: نمناک 




تاریخ: سه شنبه 28 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آنچه تحت عنوان مانتو لاکچری ۲۰۲۰ شاهد آن هستیم، انواع مدل مانتو چرم، حریر، گیپور، شیمر، چهارخونه و... را شامل می‌شود که مدل‌های کتی، آستین پفی و کار شده بلند نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

آنچه تحت عنوان مانتو لاکچری ۲۰۲۰ شاهد آن هستیم، انواع مدل مانتو چرم، حریر، گیپور، شیمر، چهارخونه و… را شامل می‌شود که مدل‌های کتی، آستین پفی و کار شده بلند نیز در بین آن‌ها به چشم می‌خورد.

در ادامه مجموعه بی نظیری از ۲۲ مدل مانتو لاکچری ۲۰۲۰ را مشاهده خواهیم کرد.

۲۲ مدل مانتو لاکچری ۲۰۲۰ پاییزه اسپرت و مجلسی

1. مدل مانتو لاکچری 2020 چرم بنفش

 

مدل مانتو لاکچری 2020 چرم


2. مدل مانتو مشکی لاکچری 2020 بلند

مدل مانتو لاکچری 2020 مشکی بلند


3. مدل مانتو بلند پاییزه لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 بلند پاییزه


4. مدل مانتو مجلسی کوتاه لاکچری 2020 پاییزه

مدل مانتو لاکچری 2020 کوتاه


5. مدل مانتو لاکچری 2020 مشکی کار شده بلند

مدل مانتو لاکچری 2020 مشکی بلند


6. مدل مانتو کوتاه لاکچری 2020 

مدل مانتو لاکچری 2020 کتی


7. مدل مانتو مجلسی لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 مجلسی


8. مدل پانچو پاییزه مشکی لاکچری 2020 کوتاه کار شده

مدل مانتو لاکچری 2020 مشکی


9. مدل مانتو کتی لاکچری 2020 کوتاه دو رنگ سبز و سرمه ای

مدل مانتو لاکچری 2020 کوتاه


10. مدل مانتو بلند لاکچری 2020 جلو بسته

مدل مانتو لاکچری 2020 بلند


مدل مانتو لاکچری 2020 مجلسی


12. مدل مانتو چرم سبز لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 چرم


13. مدل مانتو سارافون پاییزه لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 سارافون


14. مدل مانتو لاکچری 2020 چرم کار شده

مدل مانتو لاکچری 2020 چرم


15. مدل مانتو کوتاه جلو باز لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 جلوباز


16. مدل پانچو بلند لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 پانچو


17. مدل مانتو لاکچری 2020 بلند سبز لجنی

مدل مانتو لاکچری 2020


18. مدل مانتو لاکچری 2020 پلنگی

مدل مانتو لاکچری 2020 پلنگی

مدل مانتو لاکچری 2020 پشت بلند اسپرت


20. مدل مانتو چرم قرمز لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 چرم


21. مدل مانتو چهارخونه لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 چهارخونه


22. مدل مانتو چرم سبز لاکچری 2020

مدل مانتو لاکچری 2020 چرم

 

 منبع: ستاره

 
 



تاریخ: سه شنبه 28 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

کفش مجلسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

کفش مجلسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

 
 
کفش مجلسی انواع مختلفی دارد. اما دیده ایم که اغلب از کفش های پاشنه بلند برای مجالس استفاده می شود. با ما همراه باشید تا شما را برای خرید کفش مجلسی راحت و استاندارد راهنمایی کنیم.

 

کفش مجلسی چیست ؟

کفش مجلسی موضوع مورد بحث ماست. کفش ها انواع مختلفی دارند که کفش مجلسی نیز یک نمونه از کفش است که برای هرکسی لازم است. کفش های مجلسی برای انواع مراسم متفاوت است.

شاید وقتی اسم کفش مجلسی به گوشمان میخورد، ذهنمان سریع به سمت جشن و مراسم تولد یا عروسی می رود. اما کفش مجلسی انواع مختلفی دارد و برای انواع مراسمات و مهمانی ها نیز متفاوت است.

انواع کفش مجلسی زنانه و دخترانه

کفش هایی که برای مهمانی عصر، مراسم افتتاحیه و تولد و یا عروسی انتخاب می کنید، همه به عنوان کفش مجلسی به حساب می آید با این تفاوت که کفشی که در عروسی می پوشید را نمی توانید در مراسم افتتاحیه گالری دوستتان استفاده کنید. در ادامه با انواع کفش های مجلسی زنانه آشنا خواهید شد.

  1. کفش پاشنه سه سانت / kitten
  2. کفش پاشنه بلند کلاسیک / pumps
  3. کفش لژ دار / wedge
  4. کفش پاشنه ده سانتی / stilettos
  5. کفش پاشنه تخم مرغی / cone
  6. کفش پاشنه ده سانتی با لژ / platform
  7. کفش با پاشنه کمر باریک / spool Louis
  8. کفش پاشنه هرمی / prism
  9. کفش با پاشنه پهن مستطیلی / chunky

مدل کفش مجلسی/خرید کفش مجلسی/مدل کفش مجلسی دخترانه/مدل کفش مجلسی پاشنه کوتاه دخترانه/عکس کفش مجلسی

 

ویژگی های کفش مجلسی استاندارد و راحت

برای انتخاب کفش مجلسی خوب اول باید به جنس کفش توجه کنید. کیفت جنس رویه و دور دوزی بسیار مهم است. بهترین جنس کفش مجلسی چرم است.

تزئینات روی کفش بسیار مهم است که بعد از مدتی دلتان را نزند. بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.

رنگ کفش یکی از مهمترین معیارهای انتخاب کفش می باشد که بهتر است با رنگ لباستان هارمونی داشته باشد. کفش مجلسی باید راحت باشد. در نظر داشته باشید اگر کفش مجلسی شما ناراحت باشد شما زود خسته و کلافه می شوید. بنابراین در عین زیبا بودن به راحتی آن نیز توجه کنید.

خرید کفش مجلسی زنانه و دخترانه کار بسیار حساسی است زیرا باید دقت کنید کفشی تهیه کنید که بتوانید تا آخر مراسم در آن راحت باشید و نیمه های مجلس مجبور به پا برهنه شدن یا تعویض کفش نداشته باشید.

سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید.

کفش مجلسی بند دار انتخاب کنید. بندهایی که به دور ساق پا پیچیده می شود می تواند تکیه گاه خوبی برای پا باشد. برای خرید کفش مجلسی دست و دلباز باشید و به سراغ برندهای معتبر بروید. کفش مجلسی با جنس چرم و جیر بسیار راحت تر از ورنی است.

نکاتی که هنگام خرید کفش مجلسی باید به آن ها توجه نمایید

1. فاصله پاشنه تا زیره را هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید

فاصله پاشنه تا زیره میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل 3 سانتی متر و بیشتر است) کفش راحتی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه کفش تا بخش زیره به معنا شیب کمتر است.

هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از 2.5 سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد.

پس پیش از خرید یک کفش یا بوت پاشنه دار فاصله بین پاشنه تا زیره کفش را اندازه بگیرید. اما اگر سراغ خرید اینترنتی کفش پاشنه بلند زنانه می‌روید، می‌توانید به سادگی فاصله پاشنه تا زیره کفش را از روی عکس روی سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید.

اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

2. خرید کفش زنانه با توجه به میزان انعطاف‌ پذیری

با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی که از کفش باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود.

انعطاف‌پذیری بیش از اندازه کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مثل یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش چندان نمی‌تواند از پا محافظت کند.

3. کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت.

اگر قرار است بیشتر یک روز را با کفش پاشنه بلند قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته بشید بهتر است هنگام خرید کفش زنانه، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید.

4. خرید کفش زنانه پاشنه دار بهتر از کفش تخت است

 

شاید فکرش را نکنید اما یک کفش زنانه پاشنه دار مناسب از کفش تخت بهتر است. در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست.

بهتر است یک کفش پاشنه یک‌ سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیکی خانه بگذارید.

برندهای تولید کننده کفش مجلسی ایرانی

امروزه در ایران کفش های بسیار متنوع و زیبایی می توانید تهیه کنید که هم با دوام است هم از نظر زیبایی بسیار چشم گیر است. در ادامه به معرفی برخی از برندهای کفش مجلسی ایرانی می پردازیم.

  1. آداک
  2. چرم درسا
  3. چرم مشهد
  4. چرم کاکتوس
  5. نوین چرم
  6. کهن چرم
  7. چرم نگار
  8. شهر چرم
  9. مارال چرم

برندهای تولید کننده کفش مجلسی خارجی

کفش های خارجی و وارداتی به دلیل قیمت بالایی که دارند، مشتریان خاص خودش را دارد. این کفش ها کمتر در بازار یافت می شود و فروشگاه های خاصی در برخی مناطق خاص این کفش ها را عرضه می کنند. در ادامه به معرفی برخی از این برندها می پردازیم.

  1. الکساندر مک کوئین
  2. فندی
  3. پرادا
  4. سنت لورن
  5. والنتینو
  6. گوچی
  7. استوارت ویتزمن
  8. برایان آتوود
  9. والتر استایگر
  10. کریستین لوبوتین
  11. جیمی چو
  12. مانولو بلانیک

 

 

منبع: دلگرم




تاریخ: دو شنبه 27 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

طرز لباس پوشیدن آقایان تاثیر بسیار زیادی بر جذب دیگران دارد پس آقایانی که میخواهند خوش تیپ و جذاب و مورد پسند خانم ها باشند باید نکاتی را برای یک تیپ مردانه مناسب رعایت کنند.

 

زنان این تیپ مردانه را می پسندند

ملاک های شیک پوشی آقایان از نظر خانم ها در جزئیاتی خلاصه می شود که یک تیپ مردانه جذاب و همه چیز تمام می سازد. پوشیدن لباس مناسب ، شیک و جذاب در روابط اجتماعی ما تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل در خرید لباس باید نکاتی را رعایت کنیم تا از نظر دیگران نیز جذاب و خوش تیپ باشیم . اگر مایلید بدانید کدام تیپ مردانه مورد پسند خانم هاست به نکاتی که در این بخش از دنیای مد نمناک برایتان آورده ایم خوب دقت کنید.

تیپ مردانه

کدام تیپ مردانه مورد پسند خانم هاست؟

کت و شلوار

بسیاری از مردان می پندارند که تنها می توان در مراسمات رسمی مثل میهمانی یا قرارهای کاری کت و شلوار به تن کرد اما باید بدانید که پوشیدن کت شما را مردانه و زیباتر خواهد کرد و آقایان کت پوش مورد پسند خانم ها هستند.

کت نشانه ای از موفقیت و قدرت مردان در جامعه است و برازند تن مردانی است که اندام v شکل دارند. اندام v شکل نشان دهنده سلامت فرد و میزان تستسترون بالا در بدن اوست. در انتخاب کت و شلوار دقت کنید که فیت تنتان باشد تا ظاهری زیبا بیابید.

تیپ مردانه

تیپ مردانه شیک با کت و شلوار 

نکاتی برای جذابیت تیپ مردانه

کفش

همانطور که گفتیم خانم ها آقایانی را دوست دارند که به جزئیات توجه داشته باشند . پوشیدن یک کفش خوب نشان دهنده آن است که جزییات برای شما اهمیت زیادی دارد. کفش های شما شخصیت تان را قبل از این که کلامی صحبت نمایید ، مورد قضاوت قرار می دهد. اگر لباس های خوبی به تن داشته باشید اما کفش های کهنه به پا نمایید ، ظاهر شما نامناسب دیده می شود واین را می رساند که برای خودتان ارزش قائل نیستید.

کفش های شیک و چرم انتخاب کنید زیرا کفش ها، ارزش سرمایه گذاری را دارند. کفش های تمیز و نو نمادی از موقعیت و ثروت هستند و خانم ها نیز مردانی با کفش های زیبا را می پسندند. چرم جیر مناسب رویدادهای اجتماعی و چرم پوست گاو مناسب مراسم رسمی تر است.

عینک

برخی از زنان ، مردان عینکی را مردانی کاریزماتیک، باهوش و متعهد می دانند پس استفاده از عینک سبب می شود نظر او به شما جلب شود.

عینک برای جذابیت

تیپ مردانه با عینک مورد پسند زنان

تیپ مردانه مورد پسند زنان

لباس به رنگ شاد و ملایم

رنگ صورتی احساسات مثبت را انتقال می دهند و مردانی که رنگ صورتی مخصوصا رنگ ها پاستلی به تن می کنند اعتماد به نفس زیادی دارند . افرادی که این رنگ لباس را انتخاب می کنند از دیگران شادترند و در ترکیب با رنگ های دیگر مانند سفید یا سبز شادابی چهره شما را دو برابر می کند.خانم ها نیز مردانی که رنگ صورتی می پوشند را می پسندند زیرا اعتماد به نفس این آقایان را دوست دارند .

ساعت مچی

مردان جذاب از ساعت برای فهمیدن زمان استفاده می کنند و هیچگاه برای چک کردن ساعت، از گوشی همراه شان استفاده نمی کنند بنابراین داشتن ساعت مچی در جذابیت بی تاثیر نیست و برای هر مردی واجب است.

از طرف دیگر خانم ها نیز آقایانی را می پسندند که به جزئیات اهمیت داده و به سمت مردانی که ساعت مچی به دست می کنند ، جذب می شوند. ساعت مچی می تواند دلیل خوبی برای آغاز یک گفتگو بین شما و خانم مورد علاقه تان باشد.

بهترین مدل ساعت ، ساعتی به سبک مینیمالیست یا ساده گرایی است که در عین سادگی، بسیار چشم نوازند که برندهای مختلفی چنین سبکی را تولید می کنند مثلا یکی از برندهای مورد علاقه شیک پوشان ، برند « The Fifth» است که ساده است و رنگ های مختلفی دارد و شما می توانید رنگ این ساعت را با رنگ لباس یا حتی رنگ پوست بدن تان، ست کنید.

ساعت مچی مردانه

تیپ های مردانه جذاب با ساعت مچی

شیک پوشی و جذابیت تیپ مردانه

دهان خوشبو

لبخند در جذب کردن دیگران تاثیرگذار است و زیبایی چهره شما دو چندان می کند . اما هر خنده ای جذابیت ندارد و تنها لبخند و خنده ای جذاب است که فرد دندان های تمیز و دهان خوش بو داشته باشد . پس همیشه دندان هایتان را مسواک بزنید، نخ دندان بکشید، آب زیاد بنوشید و هر 6 ماه یک بار به دندان پزشکی مراجعه کنید و اینگونه خنده را از خودتان و دیگران دریغ نکنید.

عطر

خانم ها مردانی را می پسندند که بوی خوشی بدهند و به خودشان عطر بزنند . طبق تحقیقات خانم ها در انتخاب طرف مقابل شان عطر را موثر می دانندپس قدرت آن را نادیده نگیرید وعطری مناسب انتخاب نمایید. هر فردی شخصیت مربوط به خودش را دارد، پس بهتر است هنگام انتخاب به خصوصیات اندام تان توجه نمایید و اسانس های متفاوتی را امتحان کنید.

عطر زدن مردان

جذابیت تیپ مردانه با انتخاب عطر مناسب

تیپ مردانه برای آقایان خوش تیپ و جذاب

اعتماد به نفس

اگر همه نکات بالا را رعایت نمودید و از لباس های لاکچری و اکسسوری مربوط به آن استفاده نمودید ، اگر اعتماد به نفس پایین باشد ، کارتان پیش نمی رود . با اعتماد به نفس می توانید به خود بقبولانید که جذابید و تمام مسائل را به آسانی حل کنید و دل هر فردی را به دست آورید.

شلوار جین

بسیاری از خانم ها ، به طرف آقایانی که شلوار جین می پوشند ، جذب می شوند . شلوار جین هیچ گاه از مد نمی افتد و هر مردی بدون در نظر گرفتن سن و سال و موقعیت اجتماعی می تواند از آن استفاده نماید .اما توجه کنید هنگام پوشیدن شلوار لی باید این شلوار فیت تن تان باشد.

برای انتخاب و خرید شلوار لی تا زمانی که برند محبوب تان را نیافتید ، شلوار جین برند های مختلف را امتحان کنید تا دریابید کدامیک برای اندام شما مناسب تر است. هیچگاه شلوار جین های سایز بزرگ را نپوشید.

نحوه شیک پوشی آقایان

پوشیدن شلوار جین بهترین تیپ مردانه

آستین پیراهن را تا آرنج تا کنید

تا زدن آستین پیراهن تا آرنج تاثیر بسزایی در جذابیت شما دارد. اما در پیراهنهای رسمی اینکار را نکنید واین کار را تنها برای پیراهنهایی که تم اسپرت دارند انجام دهید.

 

منبع: نمناک




تاریخ: دو شنبه 27 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

نکته هایی برای انتخاب کیف, راهنمای انتخاب کیف

نکاتی برای انتخاب و خرید کیف

 

کیف ها فقط زیبا یا مفید نیستند بلکه می توانند بر وضعیت بدن ، قدرت بدن و حتی شکل بدن ما نیز تأثیر بگذارند. بنابراین، بسیار مهم است که بدانید چگونه یک کیف را انتخاب کنید که به هیچ وجه به بدن شما آسیب نرساند. می توانید نکات و ترفندهای ساده ای را برای به دست آوردن آن رعایت کنید و اطمینان حاصل کنید که کیف های شما به هر طریق ممکن سرمایه گذاری خوبی هستند.

9 نکته برای کمک به شما در انتخاب کیفی که به پشت شما آسیب نرساند

ما نکات و ترفندهایی را جمع آوری کرده ایم تا دریابیم که کیف شما ایده آل است یا نه؟.

 

1- به سراغ کیفی بروید که نزدیک بدن باشد.

وقتی کیفی را انتخاب می کنید که نزدیک بدن باشد، وزن آن به طور مساوی توزیع شده و ارگونومیک تر خواهد بود. از آن به صورت ضربدری استفاده کنید، بنابراین اگر بند را روی شانه سمت راست انداختید، کیف را روی بدن و سمت چپ خود قرار دهید. به یاد داشته باشید، توصیه می شود که گاه به گاه طرفین را تغییر دهید.

 

نکاتی برای انتخاب کیف,اصولی برای انتخاب و خرید کیف

بند کیف را به صورت ضربدری بیاندازید

 

2- از کیف هایی که باید در آغوش شما حمل شود، خودداری کنید.

از مدل هایی که فقط با بازوهای شما قابل حمل است خودداری کنید. به سراغ کیف هایی بروید که به روی شانه های شما آویزان می شود. هنگامی که کیف خود را فقط با بازوی خود حمل می کنید، می تواند باعث مشکلات آرنج، شانه، مچ و گردن شود.

 

مهارت هایی برای خرید کیف, اصولی برای انتخاب کیف

از کیف های دسته بلند استفاده کنید

 

3- به وزن کیف توجه کنید.

 

توجه به وزن کیف بسیار مهم است. از آنجا که قصد دارید وسایل را در داخل کیف خود حمل کنید، باید در نظر بگیرید که وزن کیف خود در حال بیشتر شدن است. این نباید بیش از  10٪ از وزن بدن شما باشد.

 

بهترین مدل کیف,انتخاب بهترین مدل کیف

از کیف های سبک استفاده کنید

 

4- از زنجیر خودداری کنید.

اگرچه زنجیرها کالاهایی هستند که یک کیف را شیک تر می کنند، اما در مورد بدن شما بهترین انتخاب نیست. آنها سنگین هستند و تمایل به چیدن گوشت دارند. به دنبال دسته های کوتاه و نرم باشید که به شما آسیب نمی رساند.

 

راهنمای انتخاب کیف, اصولی برای انتخاب کیف

از کیف های بند زنجیری استفاده کنید

 

5- تست کنید.

بعضی اوقات کیف ها، آن چیزهایی نیستند که به نظر می رسند. مهم است که قبل از خرید کیف را امتحان کرده و تست کنید. شما می توانید آن را حس کنید  وزن آن را ارزیابی کنید، ببینید آیا مدلی که در کنار بدن شما قرار دارد را دوست دارید و بسنجید که آیا تسمه ها به شما آسیب می رساند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این بهترین مدل برای شما است.

 

اصولی برای انتخاب و خرید کیف,نکته هایی برای انتخاب کیف

قبل از خرید کیف آن را تست کنید

 

6- سراغ مدل های کوچک بروید.

مدل های کوچکتر را انتخاب کنید، بنابراین بیش از حد بدن شما خسته نمی شود. اول، آنها سبک تر هستند زیرا کوچکتر هستند. دوم، شما نمی توانید چیزهای زیادی را حمل کنید، زیرا می دانید آنها درون کیف شما جا نمی شوند.

 

راهنمای خرید انواع کیف, مهارت هایی برای خرید کیف

از کیف های کوچک استفاده کنید

 

7- به دنبال مدل هایی باشید که به خوبی ساخته شده باشند.

اگر کیف دارای یک شکل، پایه محکم و محفظه داخلی باشد، وزن را به خوبی توزیع کرده و شانه ی شما درد نمی گیرد. مدل هایی را انتخاب کنید که دارای این ویژگی ها باشد، بنابراین به بدن خود آسیب نمی رسانید. اندازه کیف مهم نیست، تا زمانی که این پشتیبانی را به شما بدهد.

 

اصولی برای انتخاب کیف,بهترین مدل کیف

کیف های خوش فرم و خوب بخرید

 

8- کیف هایی را انتخاب کنید که توسط قسمت های قوی تری از بدن شما حمل شود.

بهترین گزینه ها همیشه مواردی هستند که می توانند توسط قسمت قوی تری از بدن شما حمل شوند. کوله پشتی و کیف های کمری گزینه های بسیار خوبی برای نگه داشتن وسایل شما بدون اینکه فشاری بیش از حد به بدن شما بیابد. مهره های کمر و کمر شما می تواند وزن بیشتری نسبت به گردن، قسمت فوقانی کمر و ساعد داشته باشد.

 

بهترین مدل کیف,اصولی برای انتخاب و خرید کیف

از کوله پشتی و کیف کمری استفاده کنید

 

9- بندهای بلند و پهن را انتخاب کنید.

بند هنگام انتخاب کیف خود می تواند معنی زیادی داشته باشد. اگر خیلی نازک باشد، علاوه بر اینکه قادر به نگهداری از کیف نیست، برای اینکه کیف خود را روی شانه نگهداری کنید، به پوست شما آسیب می رساند. بنابراین، به دنبال کیف هایی باشید که بندهایی پهن و بلند دارند، برای بدن بهتر است.

 

انتخاب بهترین مدل کیف,نکاتی برای انتخاب کیف

از کیف هایی با بندهای بلند و پهن استفاده کنید

 

منبع: بیتوته




تاریخ: دو شنبه 27 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ممکن است بعضی مواقع در شرایطی قرار بگیریم که به اتو دسترسی نداشته باشیم تا لباس‌های خود را اتو بکشیم و صاف کنیم. به عنوان مثال؛ باید به مسافرت اشاره کرد که ممکن است برای شما اتو در دسترس نباشد پس ما با عنوان این روش‌ها به شما کمک خواهیم کرد تا در نبود اتو، به برطرف کردن چروک لباس خود بپردازید. این ۶ روش را از مجله ایران مدلینگ آموزش ببینید.

 

 ممکن است بعضی مواقع در شرایطی قرار بگیریم که به اتو دسترسی نداشته باشیم تا لباس‌های خود را اتو بکشیم و صاف کنیم. به عنوان مثال؛ باید به مسافرت اشاره کرد که ممکن است برای شما اتو در دسترس نباشد پس ما با عنوان این روش‌ها به شما کمک خواهیم کرد تا در نبود اتو، به برطرف کردن چروک لباس خود بپردازید. این ۶ روش را آموزش ببینید.

از آب و سرکه کمک بگیرید

 

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

با اضافه کردن سرکه طبیعی به آب با نسبت ۱/۳ و مخلوط کردن، یک محلول آماده کنید. سپس محلول را درون ظرفی بریزید که بتوانید آن را بر روی لباس اسپری کنید با این کار به راحتی می‌توانید چروک‌های لباس را از بین ببرید.

اتوی مو را فراموش نکنید

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

اگر قصد دارید که مناطقی مانند یقه و چین و چروک‌های کوچک را از بین ببرید اتوی مو بهترین گزینه برای این مناطق است. وقتی اتوی مو را در دمای معمولی قرار دادید آن را به مدت چند ثانیه بر روی محل مورد نظر نگهدارید. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این کار را بر روی پارچه‌های نازک انجام ندهید، زیرا باعث سوختگی می‌شود.

از بخار کتری با احتیاط استفاده کنید

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

بخار کتری یکی از روش‌هایی است که در نبود اتوی بخار می‌توان از آن کمک گرفت. زمانی که کتری را روی اجاق گاز قرار دادید و آب کتری به جوش آمد لباس‌های خود را با فاصله‌ی حدوداً ۲۰ سانتی متر از کتری نگهدارید. نکته قابل توجه که بایدان را رعایت کنید این است که مراقب بخار آب باشید تا باعث سوختگی شما نشود.

سشوار و از بین بردن چروک لباس

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

یک سشوار معمولی می‌تواند جایگزین خوبی به عنوان اتوی بخار باشد. با قرار دادن سشوار روی بالاترین درجه می‌توانید از حرارت بالای آن برای از بین بردن چین و چروک‌ها استفاده کنید.

حوله خیس یک کمک جالب

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

با قرار دادن لباس بر روی یک سطح صاف و هموار مانند میز اتو چروک‌های بزرگ لباس را با استفاده از یک حوله نمناک با فشار زیاد دست از بین برده و سپس لباس را خشک نمایید.

کف قابلمه یا ماهی تابه

روش های کاربردی برای از بین بردن چروک های لباس بدون اتو

مقداری آب در ظرفی مانند قابلمه یا ماهیتابه ریخته و اجازه دهید تا به جوش آید سپس آب را تخلیه کرده و از حرارت بالای ظرف به عنوان اتو استفاده کنید. لباس را روی سطح صافی قرار داده و ظرف مورد نظر را جوری در دست بگیرید که به نظر اتو است سپس با فشار دست اقدام به صاف کردن لباس کنید.

منبع: تابناک




تاریخ: یک شنبه 26 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کتاب رکوردهای گینس دربرگیرنده مجموعه‌ای از فاخرترین جواهرات از سراسر جهان است. جواهراتی که در کتاب رکوردهای گینس نام آنها آمده است چند ویژگی مشترک دارند: نادرند، طراحی ویژه‌ای دارند، ارزش و قیمت جواهراتی که در آن به کار رفته بسیار بالا و گرانبها است.

 

جواهرات چشم‌فریبی که در گینس رکورد زده‌اند

 کتاب رکوردهای گینس دربرگیرنده مجموعه‌ای از فاخرترین جواهرات از سراسر جهان است. جواهراتی که در کتاب رکوردهای گینس نام آنها آمده است چند ویژگی مشترک دارند: نادرند، طراحی ویژه‌ای دارند، ارزش و قیمت جواهراتی که در آن به کار رفته بسیار بالا و گرانبها 

انگشتر گل‌ها Ring of prosperity

بنا به گزارش گینس ۱۲ هزار و ۶۳۸ قطعه الماس کوچک در ساخت این انگشتر به کار رفته‌است. یک جواهر ساز هندی به نام "هاریش بانسال" مؤسس شرکت جواهرات رینانی Renani Jewerly از شهر میروت هند توانسته با قرار دادن این تعداد الماس در یک انگشتر در سپتامبر سال ۲۰۲۰ رکوردها را جا به جا کند. این انگشتر ۳۸.۰۸ قیراطی است.

جواهرات چشم‌فریبی که در گینس رکورد زده‌اند

 

جواهرات چشم‌فریبی که در گینس رکورد زده‌اند

 

انگشتر خانه جواهرات هندی Hallmark Jewellers

این انگشتر که ساخته یک خانه جواهرات هندی است ۷۸۰۱ الماس دارد. در سپتامبر ۲۰۱۸ طراحی شد و در سال ۲۰۱۹ رکورد زد. این انگشتر به شکل گل از سنت‌های فرهنگی هند الهام گرفته‌شده‌است.

جواهرات چشم‌فریبی که در گینس رکورد زده‌اند


گردنبند L INCOMPARABLE

در سال ۲۰۱۳ این گردنبند به عنوان گران‌ترین گردنبند جهان به قیمت ۵۵ میلیون دلار رکورد زد. یک الماس زرد ۴۰۷.۴۸ قیراطی از آن آویزان است و بند آن از الماس‌های سفید ۲۲۹.۵۲ قیراطی و طلای صورتی ۱۸ قیراطی ساخته شده‌است.

جواهرات چشم‌فریبی که در گینس رکورد زده‌اند


ساعت الماس Coronet Jewerly

این ساعت طلا ۱۸ قیراطی است و با ۱۵۸۵۸ قطعه الماس ۵۰ قیراطی ساخته شده و قیمت آن ۵۰۰ هزار دلار برآورد می‌شودپ این ساعت در کتاب رکوردهای گینس لقب گرانترین ساعت الماسی جهان را در مارس ۲۰۱۹ کسب کرد. طرح آن از گل پائونیا الهام گرفته شده که در فرهنگ چینی سمبل شرافت و ثروت است.

جواهرات چشم‌فریبی که در گینس رکورد زده‌اند

 

 

منبع: تابناک




تاریخ: یک شنبه 26 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چه مدتی یک مد محبوب باقی می‌ماند؟ چه لباس‌هایی از مد افتاده؟ چیز‌هایی که از مد افتاده اند؟ مد به سرعت در حال پیشرفت است، نمی‌توان آن را دنبال کرد. به نظر می‌رسد که شما فقط می‌توانید برخی از روند‌ها را درک کنید و ناامیدانه سعی کنید آن‌ها را دنبال کنید. اما این اصلاً درست نیست!

 

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

 - چه مدتی یک مد محبوب باقی می‌ماند؟ چه لباس‌هایی از مد افتاده؟ چیز‌هایی که از مد افتاده اند؟ مد به سرعت در حال پیشرفت است، نمی‌توان آن را دنبال کرد. به نظر می‌رسد که شما فقط می‌توانید برخی از روند‌ها را درک کنید و ناامیدانه سعی کنید آن‌ها را دنبال کنید. اما این اصلاً درست نیست! ما در sayarak.com مطمئن هستیم که اگر لباسی بپوشید که عنوان مد "برای همه زمان ها" را به دست آورده باشد، لباس مد روز و لباس‌هایی که همیشه مد هستند. همیشه می‌توانید یک دختر شیک باشید. توجه داشته باشید هر روز شیک باشید!

 

کفش پاشنه بلند

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

کفش‌هایی که همیشه مد هستند

چه کفش‌هایی همیشه مده
"به دختران کفش مناسب بده و او می‌تواند همه دنیا را تسخیر کند. " مرلین مونرو.

دامن مدادی

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

لباس‌هایی که همیشه مد هستند و چه لباس‌هایی از مد افتاده


دامن مدادی مظهر تجسم جنسی است. ظرافت زنی که دامن مدادی پوشیده همیشه در حافظه حکاکی می‌شود. جورجیو آرمانی


شلوار جین


لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

"در این زندگی، من فقط از یک چیز پشیمانم - اینکه شلوار جین توسط من اختراع نشده است. "ایو سن لوران

پیراهن سفید زنانه / بلوز سفید زنانه

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

"اگر از من بپرسید که دوست دارم در مد چه چیزی را اختراع کنم، پاسخ می‌دهم:" پیراهن سفید ". برای من پیراهن اساس همه چیز است. بقیه چیز‌های فرعی هستند. " کارل لاگرفلد

لباس مشکی زنانه

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

"با یک لباس مشکی، هر دختری همیشه با هر شرایطی مطابقت خواهد داشت، و هیچ کس شما را بیش از حد پوشیده نمی‌نامد. " کارل لاگرفلد.

کت زنانه

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

"اولین چیزی که باید درباره یک زن با کت مردانه فکر کنم این است که" آیا او لباس زیر توری پوشیده است؟ "استفانو گابانا

ژاکت کش باف پشمی

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

ژاکت کش باف پشمی یک قسمت ضروری از کمد لباس زنانه است. در واقع، گاهی اوقات، در ساعت یک عصر خنک، گرم شدن در آغوش ژاکت کش باف پشمی گرم بسیار دلپذیر است و احساس خوبی دارد و ما باید از کوکو شانل تشکر کنیم.

دامن بلند

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

دامن‌های بلند همیشه یکی از رمانتیک‌ترین لباس‌های خانم‌ها بوده است. تسلط آن‌ها هرگز متوقف نشده است، زیرا آن‌ها بر فضل و رمز و راز تأکید می‌کنند. "وقتی دامن روی طناب لباس با باد تکان می‌خورد، خاص‌ترین است. " (ج) لارنس داو

یقه لاک پشتی / یقه اسکی

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

"یقه کشباف اسکی خارق العاده برای ست شدن در هر موقعیتی است. به راحتی متناسب است و بر قفسه سینه تأکید می‌کند، در حالی که جزئیات را از خارج مخفی می‌کند. " ایو سن لوران

کت چرم مشکی

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

رنگ سیاه مترادف با ظرافت و اشرافیت است. ایو سن لوران یک بار گفت: "زن برای زیبا بودن فقط باید یک ژاکت مشکی، دامن مشکی داشته باشد و دست در دست مردی که دوست دارد راه برود. " اگر ژاکت را با ژاکت چرمی جایگزین کنید، باور کنید تأثیر آن به همان شکل خواهد بود.

چکمه ساق بلند تا زانو

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

چکمه‌های بلند، مانند لوازم جانبی دیگر از کمد لباس زنانه، بر جنسیت او تأکید می‌کنند. "کفش‌ها زبان بدن شما را تغییر می‌دهند. آن‌ها هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی شما را شارژ می‌کنند. " کریستین لوبوتین.


پالتو

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

پالتو سابقه‌ای بسیار طولانی دارد، اما با این وجود محبوبیت خود را از دست نداده و تمام ویژگی‌های بارز آن را حفظ کرده است. "مد ساکن نیست، اما لباس‌ها بدون تغییر باقی می‌مانند. "جیانی ورساچه

لباس هایی که هرگز از مد نمی افتد ۱۲ لباس

لباس‌هایی که همیشه مد روز باقی می‌مانند و بهتر است در کمد لباس هر دختر‌ی که بخواهد بدون توجه به روند فعلی مد، به روز بماند، باشد.

 

منبع: تابناک




تاریخ: یک شنبه 26 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

مدل مو برای افراد قد کوتاه و چاق ,بهترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای دختران قد کوتاه

انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه 

 

خانم‌های قدکوتاه چه مانتویی بپوشند؟ 

افراد قد کوتاه معمولا میخواهند مانتویی بپوشند که آن ها را کشیده تر نشان بدهد بنابراین کمی در انتخاب مانتوی مناسب حساسیت به خرج میدهند.

افرادی که قد کوتاهی دارند ترجیح میدهند مانتویی بپوشند که قدشان را کشیده تر نشان دهد. شاید برای این افراد مهم تر باشد که بدانند چه مانتویی قدشان را بلندتر نشان میدهد و چه مانتویی قدشان را کوتاه تر نشان خواهد داد.

 

افراد قد کوتاه در انتخاب استایل باید همیشه به این نکته توجه داشته باشند که آیتم های بزرگ و حجیم چه کمربند باشد چه طرح روی لباس، شما را ریزنقش تر و کوتاه تر نشان میدهد. مثلا اگر تمایل به خرید مانتو چهارخانه دارید، چهارخانه ریز بهترین انتخاب برای شماست. انتخاب مانتوهای گشاد و کلوش شما را کوتاه تر نشان میدهد.  در ادامه مقاله بهترین استایل مانتو برای افراد قد کوتاه را با یکدیگر بررسی میکنیم.

 

مانتو برای دختران قد کوتاه , مدل مانتو چهار خانه برای افراد قد کوتاه , مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه

مانتو دخترانه برای افراد قد کوتاه

 

انتخاب مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو دوکی شکل : مانتو های دوکی شکل مانتوهایی هستند که در قسمت وسط کمی عریض ترند و مناسب افراد کوتاه قد هستند.

 

مانتو کوتاه : مانتوهای کوتاه که فقط تا زیر باسن میرسند قد شما را بلندتر نشان میدهند. کت و شلوارهای همرنگ هم انتخاب خیلی خوبی هستند. نکته ای که باید دقت داشته باشید مانتو شما اگر فیت بدن باشد شما را کشیده تر نشان میدهد ولی اگر اور سایز باشد میتواند اثر معکوس بگذارد.

 

مدل مانتو چهار خانه برای افراد قد کوتاه , مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه , انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو برای دختران قد کوتاه

 

مانتو بلند تک رنگ برای افراد قد کوتاه : بهترین قد مانتوهای بلند برای افرادی که قد کوتاهی دارند مانتوهایی است که تا روی زانو میرسند ولی اگر تمایل به انتخاب مانتو بلند دارید باید از رنگ یکسان برای کل ست لباستان استفاده کنید. مثلا استفاده از مانتو بلند در کنار شلوار و شال همرنگ خودش یا طیف رنگ نزدیک به آن .

 

مانتو بلند با رنگ تیره شما را باریک تر نشان میدهد و همین باریکی بصری باعث بلندتر دیده شدن قدتان خواهد شد.

 

استفاده از مانتوهای بلند و گشاد برای افراد قدکوتاه ممنوع است این مانتوها بر خلاف تصورتان قد شما را کوتاه تر نشان میدهد. سایز مانتو افراد قدکوتاه باید دقیقا فیت بدن و حتی کمی چسبان باشد. مانتوی سایز شما خطوط بدنتان را برجسته کرده و شما را با ریکتر نشان میدهد. 

 

 مدل مانتو چهار خانه برای افراد قد کوتاه , مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه , انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه

مدل مانتو چهار خانه برای افراد قد کوتاه

 

طرح مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه : شما نباید از مانتوهایی که طرح برجسته و شلوغ دارند استفاده کنید. بهتر است مانتوهایی که طرح سبک و ظریف دارند را انتخاب نمایید. یکی از بهترین طرح هایی که خانم های قدکوتاه میتوانند برای استایل خود استفاده کنند طرح راه راه عمودی است. طرح راه راه عمودی شما را باریک تر و کشیده تر نشان میدهد. ضمن این که میتوانید از مانتوهایی استفاده کنید که برش های عمودی دارند.برش های عمودی هم استایل شما را کشیده تر ناشن میدهد. سارافن های راه راه انتخاب بسیار مناسبی برای شما هستند.

 

 

 مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای قد کوتاه , انتخاب مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه

 

مانتو کمربند دار : بهترین مدل کمربندی که میتوانید برای افراد قد کوتاه استفاده کنید، کمربندهای باریک و ظریف همرنگ مانتو است. این مدل کمربندها باعث میشود که پاهای شما بلندتر و کشیده تر دیده شود. اگر مانتو جلو باز میپوشید میتوانید از این نوع کمربند روی شلوار، دامن یا پیراهن خود استفاده کنید. ضمن این که هر چه کمربند را بالاتر ببندید ، پاهای شما بلندتر به نظر میرسد و در نتیجه قد شما بلندتر دیده خواهد شد.

تا حد ممکن به هیچ عنوان از کمربندهای عریض و کلفت برای مانتوهای بلند استفاده نکنید زیرا تمام تلاش شما برای بلندتر به نظر رسیدن را از بین خواهد برد. 

 
مدل مانتو برای افراد قد کوتاه و چاق ,بهترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای دختران قد کوتاه

مانتو برای افراد قد کوتاه و لاغر

 

انتخاب شال و روسری ست مانتو برای افراد قد کوتاه : استفاده از شال و روسری بلند در کنار مانتو بلند مناسب استایل شماست. روسری های بلند با ایجاد تعادل بین بالاتنه و پایین تنه شما را بلندتر نشان میدهند.  بهتر است آیتمی انتخاب کنید که همرنگ و ست رنگ چشمانتان باشد تا این ویژگی را در صورتتان برجسته کند.

 

انتخاب کفش ست مانتو برای افراد قد کوتاه : کفش های مناسب استایل خانم های قد کوتاه ، کفش های پاشنه بلند و نوک تیز هستند. همچنین میتوانید از چکمه های بلند برای بلندتر نشان دادن پاهای خود استفاده کنید. اگر میخواهید کفش راحت بپوشید میتوانید سراغ صندل ها یا کفش های لژدار ، پاشنه تخم مرغی و رنگ پوست بروید.

 

انتخاب شلوار ست مانتو افراد قد کوتاه : بهتر است بلندی شلوار تا مچ پا باشد تا قد شما را کشیده تر نشان دهد. شلوارهای راسته ، دمپا و فاق بلند برای شما مناسب است. ولی بهتر است از پوشیدن شلوارهای مام استایل که شما را کوتاه تر نشان میدهد اجتناب کنید.

 

گالری عکس های مانتو برای افراد قد کوتاه

 

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه و چاق ,بهترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای دختران قد کوتاه

مانتو کمربند دار مناسب افراد قد کوتاه

 

مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه , انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای افراد قد کوتاه

مدل مانتو برای زنان قد کوتاه

 

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه و چاق ,بهترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای دختران قد کوتاه

مانتو کوتاه دخترانه برای افراد قد کوتاه

 

مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه , انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای افراد قد کوتاه

مانتو بلند برای افراد قد کوتاه

 

انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای قد کوتاه

 مانتو تیره برای افراد قد کوتاه

 

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه و چاق ,بهترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای دختران قد کوتاه

مدل مانتو لی برای افراد قد کوتاه

 

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای قد کوتاه , انتخاب مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه

مدل مانتو دوتیکه برای افراد قد کوتاه

 

مدل

مدل مانتو خط دار برای افراد قد کوتاه

 

انتخاب مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مدل مانتو برای قد کوتاه

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه

 

مانتو برای دختران قد کوتاه , مدل مانتو چهار خانه برای افراد قد کوتاه , مانتو کمربند دار برای افراد قد کوتاه

مدل مانتو جلوباز برای افراد قد کوتاه

 

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه و چاق ,بهترین مدل مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای دختران قد کوتاه

مدل مانتو چهارخونه برای افراد قد کوتاه

 

مدل مانتو برای قد کوتاه , انتخاب مناسب مانتو برای افراد قد کوتاه , مانتو برای افراد قد کوتاه و لاغر

مدل مانتو برای افراد قد کوتاه و لاغر

 

منبع: بیتوته




تاریخ: شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ست لباس مجلسی برای خانم های میانسال در انواع کت دامن و کت شلوار و... وجود دارد که استایل مجلسی متناسبی به آن ها میبخشند.

 

ست لباس مجلسی برای خانم های سن بالا

انتخاب لباس مناسب و ست کردن آن ها یکی از دغدغه های اصلی همه خانم ها در سنین مختلف است، اینکه چه لباسی انتخاب کنند که مناسب سن، موقعیت و فرم اندام باشد برایشان تبدیل به دغدغه شده است.

ست لباس مجلسی

خانم های میانسال که بین پیری و جوانی قرار دارند انتخاب لباس برایشان سخت تر است چون نه جوان هستند و نه پیر، در این بخش از دنیای مد نمناک نمونه هایی از ست لباس مجلسی مخصوص خانم های میانسال را جمع آوری کرده ایم که برای جشن ها مناسب هستند.

ست لباس مجلسی

ست لباس مجلسی زنانه

خانم های میانسال برای جشن ها و مجالس مختلف میتوانند کت شلوار، کت دامن و بلوز دامن ست کنند زیرا پیراهن زیاد برای آن ها مناسب نیست. اگر برای رنگ لباس سردرگم شده اید و نمیدانید چه رنگ لباسی برای شما مناسب تر است پیشنهاد ما به شما رنگ های کرم، قهوه ای، طوسی، سرمه ای و سبز است.

نگته ای که باید بدانید این است که کفش های پاشنه 10 سانتی برای مشا مناسب نیستند بهتر است از کفش کجلسی هایی که پاشنه های کوتاهی دارند استفاده کنید.

مدل لباس مجلسی

مدل لباس مجلسی زنان میانسال

لباس مجلسی زنان میانسال

ست لباس زنانه با دامن گلدار

ست لباس زنانه

ست بلوز دامن زنانه مجلسی

ست لباس زنانه

ست لباس زنان میانسال

لباس زنانه شیک

ست لباس زنانه مخصوص میانسال ها

ست لباس زنانه

ست لباس زنان سن بالا

 

 

منبع: نمناک




تاریخ: شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

خانم هایی با اندام چهارشانه می توانند از تکنیک های کوچک نشان دادن بالاتنه شان با لباس استفاده کنند و نگاه ها را از روی شانه های پهنشان بردارند.

 

شیک ترین مدل لباس ویژه خانم های چهارشانه

اندام هر فرد با فرد دیگر متفاوت است بنابراین ممکن است لباس هایی که بر تن یک فرد جذاب و زیبا به نظر برسد بر تن فردی دیگر زیبایی خاصی نداشته باشد بنابراین باید در انتخاب لباس به فرم بدن توجه نمود . برخی خانم ها شانه های پهنی دارند و فرم بدنی شان مانند شناگرهاست.

خانم چهارشانه

شانه های پهن در صنعت مدلینک طرفداران زیادی دارد و بسیاری از مدل ها از این نوع اندام استقبال می کنند. اما اگر شما از این اندام خود ناراضی هستید و فکر می کنید لباس های اندکی شما را جذاب خواهند نمود ، در اشتباهید زیرا با انتخاب درست لباس می توانید حواس بیننده را از روی شانه های خود بردارید و جذاب تر به نظر برسید.

در این مطلب از دنیای مد نمناک ، نمونه هایی از زیباترین و مناسب ترین لباس ها برای خانم های چهارشانه را برایتان آورده ایم.

لباس شیک

لباس های شیک ویژه خانم های چارشانه و بلند

لباس هایی با رنگ تیره و خطوط مورب انتخاب کنید :

خانم هایی که شانه های پهنی دارند و سایز بزرگ هستند نباید هر لباس شلوغ و طرحداری را انتخاب کنند بلکه باید لباسی را انتخاب نمایند که در آن خطوط مورب یا عمودی بیشتر به کار رفته باشد و رنگ های تیره به خصوص مشکی در پارچه بیش از رنگ های روشن باشد تا سرشانه شان کوچکتر و در کل لاغرتر به نظر برسند.

لباس هایی با طرح شلوغ انتخاب کنید :

یکی از لباس هایی که برای خانم های باشانه پهن و سایز بزرگ مناسب است ، لباس هایی می باشند که طرح شلوغ و رنگ های متنوع داشته باشند زیرا هر چه لباس شما شلوغ تر باشد حواس بیننده را بیشتر پرت می کند و دیگر کسی متوجه درشت بودن شانه ها نمی شود. از این رو پارچه هایی که با تصاویر گل ها طراحی شده اند برای این خانم ها بسیار ایده آل هستند.

لباس شلوغ

به رنگ لباس توجه کنید :

به رنگ لباس نیز توجه نمایید و دقت کنید که رنگ های تیره فرم هیکل شما را ظریف تر نشان می دهد. رنگ های تیره در پارچه سرشانه تان را کوچکتر و شما را لاغرتر نشان می دهد.

به مدل یقه خود توجه کنید :

یقه های گرد و عریض 

خانم هایی که سرشانه های درشتی دارند بهتر است به مدل یقه خود توجه کنند و مدل یقه های گرد و عریض را انتخاب نمایند تا سر شانه هایشان ظریف به نظر برسد. این نوع یقه سبب متعادل شدن شکل صاف و عریض شانه ها می شود.

یقه هفت 

یکی دیگر از مدل یقه هایی که برای خانم های دارای شانه پهن مناسب است ، لباس های یقه هفت می باشد. این یقه ها بالاتنه را بلند تر نشان داده و هرقدر طویل تر باشند، شانه های پهن و عریض را متناسب نشان می دهند.

لباس یقه هفت

یقه های پشت گردنی 

خانم هایی با فرم شانه های درشت و توپر بهتر است به سراغ فرم یقه هایی بروند که پشت گردن می افتند به شرطی که بندی که دور گردن می افتد به هیچ وجه نازک نباشد. همراه این لباس ها به جای اشارپ از نیم کت های چسبان با رنگ تیره استفاده کنید.

دامن چین دار یا پلیسه

دنیای مد نمناک به خانم های چهار شانه پیشنهاد می کند برای اینکه توجه افراد را از بالا تنه خود دور کنند بهتر است ، دامن های پفی یا چین دار بپوشند. پس اگر شانه های پهنی دارید پوشیدن دامن های پلیسه را اصلا دست کم نگیرید چون قرار است به کمک شانه های تان بیاید اما دقت کنید اگر اضافه وزن دارید پوشیدن این نوع دامن ها شما را چاق نشان می دهد.

دامن پلیسه

شلوار های راسته 

شلوار های راسته اما آزاد و پلیسه دار قد شما را بلندتر نشان می دهند اما به اندام تان حجم اضافه کنند پس اگر اضافه دارید این نوع شلوارها را نپوشید.

لباس های با آستین های سه ربع بپوشید

لباس های با آستین های سه ربع که اندازه آستین تا ناحیه ی آرنج باشد نه بلندتر و نه کوتاهتر ، بپوشید و از پوشبیدن آستین های خیلی بلند اجتناب کنید.

مو های باز یا بسته؟

خانم هایی که شانه های پهن و سایز بزرگی دارند ، بهتر است موهای خود را بالا ببندند اما موهای بلندی که اطراف شانه ها را می پوشانند می توانند عریض بودن شانه ها را پنهان کنند پس بهتر است موها را بالا ببندید و چند رشته روی شانه ها رها کنید.

مدل مو

اکسسوری های مناسب خانم چهارشانه:

آویز های بلند

برای پنهان سازی شانه های عریض از گردنبند های بلند استفاده کنید تا بتوانید تمرکز را از روی شانه های تان بردارید. همچنین با لباس هایی که یقه سه سانت هستند یا یقه ا ی پوشیده و صاف دارند ، از گردنبندهای بلند استفاده نمایید. بعد از انتخاب لباس و گردنبند به دید انتقادی به خودتان نگاه کنید تا متوجه درست یا غلط بودن انتخاب تان شوید.

گوشواره های تزئین شده

برای اینکه دید شانه خود را کمتر کنید از گوشواره های تزئین شده با سنگ های زیبا استفاده کنید اما از گوشواره های خیلی سنگین استفاده نکنید زیرا گوش تان اذیت می شود و مهم تر از اینکه زیبایی همیشه در سادگی نهفته است.

مدل گوشواره

زیور آلات مناسب خانم های چهارشانه

از دستمال گردن یا شال

در فصل پاییز بهتر است از دستمال گردن های پارچه ای نیز استفاده نمایید. استفاده از این اکسسوری در استایلتان شما را جذاب کرده و اگر به درستی انتخاب شوند ، سبب ظریف به نظر رسیدن شانه هایتان می شود. دستمال گردن ها به دو روش می توانند شانه ها را زیباتر نشان دهند که عبارتند از :

روش اول: بلند بالا شدن 

دستمال و شال گردن های بلند را انتخاب کنید زیرا هر چه دستمال گردن شما بلندتر باشد می تواند بالاتنه تان را کشیده تر و به دنبال آن شانه های تان را ظریف تر نشان دهد و اگر شال گردن کوتاه انتخاب نمایید، شانه های شما پهن به نظر خواهد رسید.

روش دوم: خط و خطوط بکشید

دستمال گردنی را که انتخاب می کنید باید طویل و طرحدار باشد. انتخاب دستمال گردنی به طرح گل های رنگارنگ چشم بیننده را نوازش می دهند. اگر دستمال گردن با طرح شلوغ انتخاب نمودید یادتان باشد بقیه لباسهایتان را ساده انتخاب کنید.

خوش تیپ بودن

لباس هایی با برش هایی روی شانه

لباس هایی که روی سرشانه شان برش های مشکی یا تیره دوخته شده است برای خانم هایی که سرشانه پهنی دارند بسیار مناسب است.

مواردی که خانم چهارشانه باید از آن دوری کند

  1.  از لباس های که اپل دارند بپرهیزید و آنها را نپوشید . اپل ها برای خانم هایی که سرشانه های بزرگی دارند بسیار نامناسب است پس اگر اپل به دنیای مد بازگشت لطفا شما از بازگشت شان استقبال نکنید.
  2.  لباس های که راه راه های افقی و یا طرح های افقی دارند را هرگز استفاده نکنید.
  3.  لباس های که یقه های قایقی دارند را نیز نپوشید زیرا به علت شکل و فورم خاصی که این یقه به ناحیه ی گردن و شانه های شما می دهد باعث می شود که کشیده و پهن بودن شانه هایتان بیشتر به چشم آید و توصیه می کنیم به جای اینکه از این مدل یقه استفاده کنید از یقه های گرد استفاده کنید ، زیرا برای صفت خاصی که شما دارید این مدل یقه بهتر است. 

منبع: نمناک




تاریخ: شنبه 25 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پرنسس دایانا را می‌توانیم یکی از تاثیرگذارترین افراد بر صنعت مد و فشن بدانیم. این زن زیبا از پوشیدن لباس‌های خاص هراسی نداشت. از همین رو نیز بسیای از لباس‌های او، پس از گذشت سال‌ها هنوز هم مد هستند. در این مطلب با چی بپوشم همراه باشید تا 7 لباس پرنسس دایانا که هنوز مد هستند را به شما معرفی کنیم.

شلوارک‌های دوچرخه سواری پرنسس دایانا

شلوارک دوچرخه سواری پرنسس دایانا

بسیاری از فعالان عرصه مد و فشن بر این گماننند که کایلی جنر و کیم کارداشیان سبب مد شدن شلوارک‌های دوچرخه سواری بوده‌اند. در حالی که اینطور نیست. سال‌ها پیش پرنسس دایانا این شلوارک‌ها را به تن می‌کرد و استایل‌های شیک و منحصر به فردی برای خود بسازد. این شلوارک‌ها زیر سایه دایانا، هنوز مُد هستند.

پیراهن‌های یقه‌دار پرنسس دایانا

لباس یقه دار پرنسس دایانا

پرنسس دایانا را می‌توانیم ملکه پیراهن‌هایی با یقه‌های بزرگ بدانیم. پیراهن‌های او به نوعی طراحی می‌شدند که نه تنها یقه آن تاثیر منفی بر مدل پیراهن نمی‌گذاشت، بلکه باعث میشد که پیراهن زیباتر جلوه کند. با روی کار آمدن لباس‌های وینتیج، این پیراهن‌های یقه‌دار پرنسس دایانا نیز به دنیای فشن بازگشتند.

کت‌های کمربنددار پرنسس دایانا

کت کمربنددار دایانا

پیش از پرنسس دایانا کمتر کسی روی کت، کمربند می‌بست. بستن کمربند از روی کت سبب می‌گردد که کمر شما باریک‌تر و اندامتان کشیده‌تر دیده شود و پرنسس دایانا این حقیقت را به فعالان عرصه مد فهماند. کت‌های کمربنددار امروزه نیز بسیار پرطرفدار هستند و برخی از سلبریتی‌ها نیز آن را بر تن می‌کنند.

دامن‌های پلیسه‌ای پرنسس دایانا

دامن پلیسه ای پرنسس دایانا

شاید فکر کنید که دامن‌های پلیسه‌ای فقط در چند سال اخیر به محبوبیت زیادی رسیده‌اند و به نوعی مد شده‌اند، در حالیکه اینطور نیست. پرنسس دایانا سال‌ها قبل این دامن‌های میدی را میپوشید و استایل‌های خاص دوران خود را می‌ساخته است.

این مطلب نیز برایتان مفید خواهد بود: ست‌های دامن پلیسه‌دار

پیراهن‌های خال‌خالی پرنسس دایانا

لباس خال خالی پرنسس دایانا

پیراهن‌های خال خالی یکی دیگر از لباس‌هایی است که پرنسس دایانا بارها برتن کرده و امروزه نیز یکی از مهم‌ترین مدها به حساب می‌آیند. پیراهن‌های خال خالی را بارها تن دیگر اعضای خانواده سلطنتی، مانند کیت میدلتون و مگان مارکل هم دیده‌ایم.

این مطلب در رابطه با لباس‎های خال خالی را نیز بخوانید: با لباس خال خالی چی بپوشم؟

پیراهن آف شولدر یا یقه افتاده پرنسس دایانا

پیراهن آف شولدر پرنسس دایانا

حتما با پیراهن انتقام پرنسس دایانا آشنا هستید. پیراهن‌های مشابه پیراهن انتقام پرنسس دایانا، که پیراهن آف شولدر نامیده می‌شوند، امروزه بسیار مورد توجه بانوان در سراسر دنیا هستند. اسکارلت حوهانسون نیز یکبار پیراهنی مشابه پیراهن پرنسس دایانا بر تن کرده بود که نشان می‌دهد این پیراهن هنوز مد است.

کت‌های شطرنجی پرنسس دایانا

کت شطرنجی پرنسس دایانا

یکی دیگر از 7 لباس پرنسس دایانا که هنوز هم مد می‌باشد، کت شطرنجی اوست. کت‌های شطرنجی نیز بارها و بارها بر تن پرنسس دایانا دیده شده‌اند. امروزه پارچه‌های شطرنجی بخش عظیمی از مد و فشن را به خود اختصاص می‌دهند، اما در دورانی که پرنسس دایانا آن‌ها را به تن می‌کرد، لباس‌های شطرنجی کمتر بر تن کسی دیده می‌شدند. این لباس‌های منحصر به فرد دایانا هنوز هم مد هستند.

 

منبع: چی بپوشیم




تاریخ: چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ستاره | سرویس مد و پوشاک – شورت و زیرپوش، قسمت‌های لباس زیر مردانه را تشکیل می‌دهند؛ شورت مردانه به دلیل اینکه در طول شبانه‌روز با پوست بدن به‌عنوان اولین لایه لباس در ارتباط است از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بی‌کیفیت بودن جنس شورت، باعث می‌شود در طول روز احساس راحتی نداشته باشید و دچار حساسیت‌های پوستی شوید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی را برای خرید انواع شورت مردانه به شما ارائه دهیم.

برای خرید شورت مردانه به چه نکاتی باید توجه  کرد؟

حساسیت بالا در انتخاب شورت در هنگام خرید لباس زیر، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از حساسیت‌های پوستی امری ضروری است. با توجه به نکاتی می‌توانید خیال خود را از انتخاب شورت مناسب راحت کنید. در ادامه چند نکته مهم که برای خرید شورت مردانه باید به آن توجه کنید را می‌خوانید.

سایز مناسب خود را انتخاب کنید

سایز مناسب خود را بدانید. اندازه سایز لباس‌های برندهای مختلف تولیدکننده لباس‌زیر، متفاوت است. در هنگام خرید اینترنتی شورت می‌توانید با توجه به راهنمای سایز سایت، سایز مناسب خود را انتخاب و خریداری نمایید. بیشتر برندها امروزه برای راحتی بیشتر شورت مردانه، پارچه جلوی شورت را آزادتر طراحی می‌کنند. هنگام خرید به راحتی پارچه قسمت جلو شورت دقت کنید. به خاطر داشته باشید که حرکت با لباس‌زیر کمی گشاد راحت‌تر است. اگر لباس‌زیر تنگ بپوشید، اذیت می‌شوید و احساس خوشایندی نخواهید داشت و می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و باعث تحریک و نفخ شکم شود.

 

توجه به جنس شورت، مهمترین نکته در خرید شورت

کیفیت جنس شورت مهمترین نکته‌ای است که در هنگام خرید شورت باید به آن توجه کنید. انتخاب شورتی با پارچه نخ پنبه، انتخاب مناسبی برای خرید شورت مردانه است، زیرا جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن پوست می‌شود. در مقابل استفاده از شورتی با جنس پارچه پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، می‌تواند باعث بروز حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شود.

قبل از خرید، مدل‌های مختلف شورت را بررسی کنید

توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه مدل‌های مختلف شورت را بررسی کنید و مدلی را انتخاب کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. انتخاب شورتی که مدل آن مناسب اندام شما نباشد موجب می‌شود که در طول روز راحتی را از شما سلب کند. در ادامه با انواع شورت مردانه آشنا می‌شوید.

مدل های مختلف شورت مردانه

شورت مردانه اسلیپ

این شورت‌ها مناسب آقایانی است که لاغر هستند و ران‌های عضلانی دارند. استفاده از شورت اسلیپ مردانه موجب می‌شود که هنگام راه رفتن کمترین اصطکاک بین پاها و پارچه به وجود بیاید و امکان آسیب دیدن پوست به دلیل اصطکاک از بین می‌رود.

شورت مردانه پادار

این شورت‌ها بسیار راحت هستند و پوشش و تنفس خوبی ایجاد می‌کنند. شورت پادار مردانه برای هر نوع بدنی مناسب هستند؛ این شورت برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند بسیار مناسب است و به دلیل وجود پارچه در اطراف ران‌ها از عرق‌سوز شدن جلوگیری می‌کند.

شورت مردانه باکسر

یک نوع شور مردانه پادار است که از شورت‌هایی که بوکسورهای قدیمی می‌پوشیدند الهام گرفته شده است. شورت مردانه باکسر به لحاظ اندازه بین شورت اسلیپ و شورت پادار قرارمی‌گیرد و یک شورت راحت و منعطف برای مردان به‌حساب می‌آید پس خرید شورت مردانه پادار می‌تواند یک اولویت باشد.

شورت مردانه فانتزی

این شورت‌های جدید که چند سالی می‌شود روانه بازار شده، تنوع بسیاری در طراحی و تولید لباس‌های زیر مردانه ایجاد کرده است. شورت فانتزی مردانه کاربرد روزانه ندارد و نمی‌تواند جایگزین شورت‌های اسلیپ، پادار و باکسر شود. یکی از معروف‌ترین مدل‌های شورت فانتزی مردانه، شورت عروسکی می‌باشد که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

نحوه شستشوی شورت های مردانه

بهداشت و شستشو شورت مردانه

لباس‌زیر در ارتباط مستقیم با پوست حساس بدن قرار دارد و با تعریق بدن امکان خیس شدنش وجود دارد. به همین علت، حتماً لباس‌زیر خود را هرروز عوض کنید و آن را به‌خوبی بشویید. شستشوی شورت بهتر است که با دست و با آب سرد یا ولرم انجام شود؛ همچنین برای خشک کردن آن نیز سعی کنید از گرمای طبیعی خورشید استفاده کنید.

شورت‌هایی که از جنس نانو آنتی باکتریال هستند، مانع ایجاد باکتری یا بوی بد می‌شوند، اما این به آن معنا نیست که چون لباس‌زیر بوی بد نمی‌دهد پس نیازی به شستشوی آن نیست؛ شستن به‌موقع لباس‌زیر برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی بسیار مهم است.

هرگز لباس‌زیر مردانه مرطوب را نپوشید و یا آن را درون کمد لباس‌ قرار ندهید؛ رطوبت محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌ها است و این سبب می‌شود سلامتی شما به خطر بیافتد. همچنین استفاده از سشوار برای خشک کردن لباس‌زیر توصیه نمی‌شود؛ زیرا گرمای تولیدی سشوار نیز در مواجهه با رطوبت لباس‌زیر امکان رشد باکتری‌ها را می‌تواند فراهم کند.

خرید شورت مردانه یک خرید حساس در هنگام خرید لباس مردانه به‌حساب می‌آید که باید توجه زیادی به آن شود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید شورت، ابتدا مدل‌های مختلف آن را بررسی و باهم مقایسه کنید؛ خرید آنلاین لباس این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید با دقت این مقایسه را انجام دهید. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی درباره‌ی خرید شورت مردانه ارائه دهیم. برای خرید جدیدترین شورت‌های مردانه به مرکز خرید آنلاین بانی مد می‌توانید مراجعه نمایید.

 

 منبع: ستاره



تاریخ: چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
راهنمای خرید بلوز و دامن خانگی

بلوز و دامن دو لباس محبوب زنانه به‌حساب می‌آیند که ترکیب این دو لباس در استایل خانگی بسیار پرطرفدار است. ترکیب بلوز زنانه و دامن خانگی همیشه و درهمه دهه‌ها خاص بوده و در خانه احساس راحت بودن را به شما هدیه می‌دهد. بنابراین اگر کسی به شما گفت ترکیب بلوز و دامن خانگی از مد افتاده است، به‌هیچ‌عنوان توجه نکنید؛ این لباس‌ها همیشه ترند لباس‌ های راحتی زنانه است و انتخاب همه‌ی خانم‌های شیک‌پوش به‌حساب می‌آید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی درباره‌ی انتخاب بلوز و دامن خانگی ارائه دهیم.

بلوز و دامن خانگی را با رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید

ترکیب بلوز و دامن یک رنگ نمی‌تواند جذابیتی برای استایل شما داشته باشد؛ اگر به دنبال این هستید که دو لباس یک رنگ بپوشید، بهتر است از پیراهن‌های بلند زنانه که تنوع زیادی دارند استفاده کنید؛ یادتان باشد همیشه میان بلوز و دامن باید حداقل یک نقطه تمایز باشد؛ این تمایز می‌تواند در رنگ، مدل و تفاوت اندازه آن‌ها باشد.

دامن مشکی یا دامن رنگی؟

بیشتر خانم‌ها دامن‌های خانگی مشکی رنگ را به دامن‌های رنگی ترجیح می‌دهند. برای پوشیدن لباس‌هایی بارنگ شاد خجالت را کنار بگذارید؛ حداقل در استایل خانگی خود از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا شور و شوق زندگی در استایل شما موج بزند. دامن‌های مشکی جذاب هستند اما بهتر است در کنار استفاده از این دامن‌ها از دامن‌های رنگ روشن نیز استفاده کنید.

جنس مناسب خرید بلوز و دامن

به جنس پارچه بلوز و دامن توجه کنید

پارچه لباس‌هایی که در استایل راحتی شما استفاده می‌شوند باید از جنس الیاف طبیعی و نرم و همچنین از پارچه‌های خنک باشد تا احساس راحتی با پوشیدن آن‌ها داشته باشید. از پوشیدن بلوز و دامن‌هایی با جنس پارچه الیاف پلاستیکی خودداری کنید؛ الیاف پلاستیکی سبب بروز حساسیت پوستی می‌شود و احساس راحتی را از شما سلب می‌کند.

بلوز را با دامن گل‌دار بپوشیم یا دامن ساده؟

واقعیت این است که هیچ‌وقت نمی‌توان گفت همیشه پوشیدن لباس گل‌دار و طرح دار یا استفاده از لباس‌های ساده و تک رنگ در استایل شما می‌تواند مناسب باشد. با توجه به حال و هوای هر روز خود و مناسبت یا کاربردی که لباس می‌تواند برای شما داشته باشد، باید تصمیم بگیرید که لباس گل‌دار بپوشید یا ساده؛ اما اگر بخواهید بلوز و دامن بپوشید، می‌توانید از هر دو نوع دامن گل‌دار یا ساده در استایل خود استفاده کنید. مثلاً دامن تک رنگ خود را با بلوز یا شومیز گل‌دار بپوشید و حس حال بهاره را در همه فصول سال تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کمد لباس خود هر دو مدل دامن و بلوز ساده و گل‌دار را داشته باشید و هر بار ترکیب جدیدی از این لباس‌ها امتحان کنید.

دامن تنگ یا بلوز گشاد، کدام‌یک را نپوشیم؟

لباس‌هایی که می‌پوشید همیشه باید اندازه شما باشد. پوشیدن لباس‌های گشاد علاوه بر اینکه زیبایی را از استایل شما می‌گیرد، هنگام راه رفتن تعادل شما را نیز برهم می‌زنند. همچنین پوشیدن لباس تنگ شما را اذیت می‌کند و نمی‌توانید احساس راحتی داشته باشید. بنابراین سعی کنید همیشه لباس‌های سایز خود را بپوشید تا جذابیت و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد.

خرید آنلاین بهترین راه برای خرید بلوز و دامن

تنوع بالای دامن و بلوزهای زنانه قدرت انتخاب شما را بیشتر می‌کند؛ اما برای انتخاب بهترین ترکیب پیراهن‌ و دامن، باید بتوانید مدل‌های مختلف را باهم مشاهده کنید؛ یکی از مزیت‌های خرید از سایت آنلاین، امکان مشاهده انواع بلوز و دامن و مقایسه آن‌ها با یکدیگر است. در هنگام خرید اینترنتی از مراکز خرید آنلاین معتبر، شما می‌توانید از نظرات کارشناسان مد و همچنین نظر کاربران سایت خرید آنلاین استفاده کنید تا خرید خود را انجام دهید. ازآنجایی‌که داشتن ترکیب مناسبی از بلوز و دامن نیاز به کمی وقت گذاشتن برای انتخاب این لباس‌های خانگی است، خرید آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که با دقت در زمان کافی به بررسی انواع بلوز و دامن بپردازید تا بهترین ترکیب را انتخاب کنید.

خرید آنلاین بلوز و دامن

منبع: ستاره




تاریخ: چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

7+1 لباس زنانه که برای پوشیدن زیر پالتو مناسب هستند
 
این مقاله به شما می‌گوید برای این که یک تیپ زمستانی شیک داشته باشید چه لباس‌هایی را زیر پالتوی خود بپوشید.

 

همان‌طور که می‌‎دانید فصل، فصل پالتوست و یکی از جذابیت‌های فصل سرد سال برای خانم‌ها خوش‌تیپ و شیک‌پوش،‌ ست کردن پالتو با لباس‌های مختلف زمستانی با یکدیگر و بازی با رنگ‌های مختلف است.

پالتوها در صورتی‌ که به‌ درستی استایل شوند و در کنار لباس‌های مناسب به کار روند بسیار شیک و زیبا هستند و هر نوع قد و قواره و اندامی‌ را زیباتر و کشیده‌تر جلوه خواهند داد. زیباترین و جدیدترین پالتو را هم که داشته باشید، تضمینی برای خوش‌تیپ بودن شما وجود ندارد.

یک تیپ منحصربفرد و چشمگیر از ست کردن لباس‌های مختلف در کنار یکدیگر ایجاد می‌گردد. نکته دیگر این است که اصول ست کردن پالتوهای مختلف با یکدیگر متفاوت است چرا که هر کدام جنس و بافت گوناگونی دارند. فکر نکنید که ست کردن کار یچیده‌ای است؛ با رعایت چند اصل ساده به راحتی می‌تواند شیک به نظر برسید.

1. یقه اسکی

بافت‌ها و بلوز‌های یقه اسکی از آن دسته لباس‌هایی هستند که باید حتما در کمد لباس خود بگنجانید. جهت باز گذاشتن دکمه پالتو به منظور شیک‌پوشی و اینکه زیاد هم احساس گرما نکنید پیشنهاد می‌شود حتما لباس یقه اسکی به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب کنید.

اگر لباس یقه اسکی خود را با شلوار جین جذب می‌پوشید، استفاده از کمربند پهن همرنگ بوت می‌تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند.

بافت‌های یقه اسکی را هم می‌توانید زیر لباس‌های دیگر پوشید و هم بر روی آن‌ها. پوشیدن سویشرت‌ها یا تیشرت‌های یقه اسکی در زیر پالتو جذاب خواهند شد، چرا که هم گرم می‌مانید و هم استایلتان شیک‌تر به نظر می‌رسد.

این استایل باعث می‌شود خیلی راحت بتوانید خوش استایل جلوه کنید. پوشیدن لباس‌های یقه اسکی زیر پالتو بسیار شیک و کلاسیک است. در هنگام انتخاب رنگ، سعی کنید متناسب با رنگ پالتوی خود از رنگ‌های سبز زیتونی، مشکی، خاکستری، سرمه ایی، سفید و کرم در استایل خود استفاده نمایید.

7+1 لباس زنانه که برای پوشیدن زیر پالتو مناسب هستند

2. دستکش و شال گردن

درست است که لباس‌های یقه اسکی در هوای سرد و زمستان بهترین گزینه برای محافظت از گردن شما به حساب می‌آید، اما شاید برای هر فضایی مناسب نباشد. مثلا اگر قصد دارید به جایی بروید که هوای داخل گرم باشد و نتوانید لباستان را در بیاورید، قطعا یقه اسکی نه تنها گزینه مناسبی نیست بلکه اذیت کننده هم خواهد بود.

بهترین جایگرین آن شال گردن است، آیتمی‌که خیلی از ما ممکن است فراموشش ‌کنیم. شال گردن به راحتی گردنتان را گرم نگه می‌دارد و هر زمانی که نیاز دارید، می‌توانید آن را به راحتی کنار بگذارید.

همچنین ساخت استایل و ست کردن آن با پالتو بسیار آسان است. شما می‌توانید جهت خوش‌تیپ‌تر شدن از کیف زنانه با مدل های مجلسی تر متناسب با استایل خود استفاده نمایید و زیبایی استایل زمستانی خود را با شال گردن و کیف دوشی بیشتر نمایان کنید.

3. دامن‌

اگر دارای محدودیت در پوشش خود نیستید و یا قصد رفتن به میهمانی و جشن را دارید می‌توانید از این ترکیب شیک و زیبا برای ورود به مراسم در زیر پالتوی خود استفاده نمایید.

استفاده از دامن‌های تنگ و کوتاه، کفش‌های استیلتو و پالتوهای بلند و اورسایز در کنار هم، ترکیب فوق‌العاده و پرطرفداری است و استایل شمارا بسیار خاص می‌کند.

اما دقت کنید که انتخاب دامن برای پوشیدن در کنار پالتو، نیاز به دقت زیادی دارد، در غیر این صورت استایل شما از اوج به قعر خواهد رفت!

همانطور که می‌دانید دامن‌ها سه مدل مینی، میدی و ماکسی دارند و طرح‌های مختلفی دارند، مدل اول تا روی زانو قرار می‌گیرد، مدل دوم تا اواسط ساق پا و دامن ماکسی روی قوزک را می‌پوشاند. پالتوها نیز به حالت کتی، میدی و ماکسی هستند.

سعی کنید برای ست کردن پالتو و دامن به قد خود توجه داشته باشید. دامن مینی را با پالتوی میدی یا ماکسی ست کنید. دامن میدی را با هر سه پالتو می‌توانید ست کنید و دامن ماکسی را بهتر است که با پالتوی ماکسی یا میدی ست کنید. همچنین دقت داشته باشید که بین جنس دامن و پالتو وجه اشتراکی دیده شود.

4. شومیز

هنگام رفتن به مهمانی‌‍‌های رسمی‌ یک بلوز مجلسی یا شومیز مناسب انتخاب کرده و به پوشیدن تنها همین گزینه در زیر پالتو قناعت کنید. مگر اینکه به یک رویه زیبای زنانه نازک نیاز داشته باشید که در این صورت پیشنهاد می‌کنیم سراغ مدل‌های قلاب بافی شده مجلسی بروید.

زیر پالتو یک بلوز حریر یا ساتن بپوشید و بگذارید استایل جدید شما خودش را به خوبی نشان داده و تعریف کند. در مدل‌های ترند امسال می‌توانید به پالتوهای زنانه بلند با ترکیب فوتر و چرم بپردازید و استایل ویژه خود را بسازید.

5. شلوار جین

شاید فکر کنید که پالتوهای بلند و اورسایز، برای استفاده‌ی روزانه و استایل خیابانی گزینه مناسبی نباشند و حتماً نیازمند داشتن استایلی رسمی ‌و غیر روزمره‌اند. اما بدانید که این تصور کاملاً اشتباه است و شما به ‌راحتی می‌توانید با استفاده از پالتوهای بلند خود استایلی راحت جهت گشت‌وگذار در خیابان و یا پرسه زدن در نقاط مختلف برای خود بسازید.

کافی است شلوار جین و بلوزی راحت بپوشید و کفش خود را با توجه به رنگ پالتوی خود انتخاب کنید تا به استایلی ساده، شیک و راحت دست یابید.

7+1 لباس زنانه که برای پوشیدن زیر پالتو مناسب هستند

6. پلیور

هر چند که پوشیدن تعداد کم لباس‌ زیر پالتو در مهمانی‌های رسمی ‌شیک‌تر است، اما در وضعیت روزمره و کژوال این مسئله کاربردی ندارد و بهتر است سراغ لایه دار کردن استایل خود بروید.

شما می‌توانید زیر پالتویتان یک پلیور گشاد بلند یا یک بلوز فیت بافت به تن کنید. سپس روی این بلوز یا پلیور را با رویه یا کاردیگان زنانه سبک بپوشانید. مدل‌های متنوع پلیور و بلوزهای بافت جدید دست شما را در ست کردن با پالتو باز می‌گذارند.

دقت داشته باشید انتخاب پلیور بلند برای زیر پالتوی کتی گزینه مناسبی نیست و استایل خوبی برایتان رقم نخواهد زد. در عوض همراه کردن پالتوی بلند با بلوز یا پلیوری که از خودش کوتاهتر است، استایلتان را شیک خواهد کرد.

7. هودی

شما می‌توانید هودی‌های خود را در زمستان از زیر پالتو‌های خود نیز به تن کنید. ترکیب پالتو و هودی یکی از کم‌نظیرترین استایل‌های زمستانی می‌باشد که اخیرا به شدت نیز ترند شده است.

به هنگام ست کردن لباس‌های مختلف با هودی باید جسارت به خرج دهید و از ترکیب لباس کژوال مانند هودی و لباسی رسمی‌مانند پالتو ترسی نداشته باشید، همچنین بهتر است 

البته لگینگ‌های مشکی نیز گزینه‌های بسیار مناسبی برای این نوع از استایل‌ها هستند. برای کفش هم می‌توانید از اسکیچرز و یا نیم‌بوت‌های بنددار استفاده کنید. دقت داشته باشید که به خوبی می‌توانید میان رنگ‌های قسمت‌های مختلف استایل خود هماهنگی ایجاد نمایید.

8. پالتوها و بلوزهای هم‌رنگ

انتخاب بلوز مناسب برای زیر پالتو، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد برای داشتن استایلی زیبا و منحصر بفرد است. یکی از ساده‌ترین راه‌های استایل کردن پالتوهای بلند و اورسایز، پوشیدن بلوزی هم‌رنگ با پالتو می‌باشد. در این صورت می‌توانید شلوار خود را از رنگی مکمل و یا خنثی انتخاب نموده و به راحتی به ظاهری ساده و زیبا دست یابید.

معمولاً در این نوع استایل توصیه می‌شود که از کفش اسپرت استفاده نمایید تا پالتوی موردنظر شما بیشتر به چشم آید و بیشتر جلب‌توجه کند.

کلام آخر

در نهایت توجه داشته باشید که استایل کردن پالتوها با لباس‌های زیر آن با توجه به سلایق و علایق افراد متفاوت است و آنچه حائز اهمیت است، رضایت خود فرد به هنگام پوشیدن یک لباس است.

موارد بالا تنها پیشنهاد‌اتی هستند که به شما کمک می‌کنند استایل منحصربه‌فرد خود را پیدا کنید و نظر و سلیقه‌ی خود را به بهترین شکل ممکن اعمال نمایید.

حواستان باشد که هرگز در فصل زمستان زیبایی را فدای سلامت خود نکنید. اگر از استایلی خوشتان می‌آید اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است که آیا این استایل مرا در سرمای زمستان گرم نگه می‌دارد یا خیر؟ اگر جواب مثبت بود می‌توانید از استایلتان لذت ببرید و در زمستان مانند خورشیدی بدرخشید.

 




تاریخ: سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
برای ست کردن کفش های پاشنه بلند رنگی با لباس روش ها و نکاتی وجود دارد که در ادامه با آن ها آشنا میشوید.

ست کفش پاشنه بلند رنگی با لباس

کفش پاشنه بلند همان کفش مورد علاقه خانم ها است که برای موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار میدهند اما ست کردن آن با لباس گاهی دشوار میشود مخصوصا اگر کفش پاشنه بلندتان رنگی باشد.

ست کفش پاشنه بلند

کفش های پاشنه بلند مشکی را با اکثر لباس ها میتوانید به راحتی ست کنید اما کفش های رنگی اینطور نیستند و ست کردن آن ها با لباس قوانین خاص خودش را دارد،

 

ست کفش پاشنه بلند

ست کفش پاشنه بلند با لباس مجلسی

استایل تان را تک رنگ کنید

اولین و ساده ترین روش ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی با لباس این است که استایل تان را تک رنگ کنید به این صورت که رنگ کفش و لباس تان دقیقا یکی باشد مثلا با لباس قرمز کفش پاشنه بلند قرمز بپوشید.

کفش پاشنه بلند رنگی

روش های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی

کفش پاشنه بلند رنگی با لباس اسپرت

مجبور نیستید کفش پاشنه بلند رنگی تان را فقط با لباس مجلسی ست کنید اینگونه کفش ها با لباس های اسپرت هم قابل ست شدن هستند مثلا ترکیب شلوار جین و کفش پاشنه بلند رنگی استایل جوان پسندانه و جالبی به شما میدهد.

ست کفش و لباس

کفش پاشنه بلند رنگی با شلوار جین

ست کردن به روش غیر قابل پیش بینی

در این روش باید غیر قابل پیش بینی عمل کنید، گاهی اوقات هم میتوان رنگ هایی که هیچ همخوانی با هم ندارند را ست کرد مثلا پوشیدن کفش زرد با لباس آبی کاربنی هیچ مشکلی ندارد بلکه تیپی غیر قابل پیش بینی و جدیدی را تجربه خواهید کرد.

ست کردن کفش

ست کردن کفش و لباس مجلسی

لباس های خنثی را امتحان کنید

یکی دیگر از ایده های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی و لباس این است که از لباس هایی به رنگ خنثی استفاده کنید، لباس هایی که رنگ خنثی دارند با کفش های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست میشوند مثلا میتوانید لباس طوسی را با کفش صورتی یا قرمز بپوشید.

 

منبع: نمناک




تاریخ: سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

10+1 استایل زیبا که تنها با پوشیدن بوت‌های بلند کامل خواهند شد
بوت ساق بلند یکی از جذاب‌ترین استایل‌های زمستانی است ، ما در این مقاله ایده‌های بسیار جذابی را در رابطه با استفاده از بوت‌های ساق‌بلند جهت ساختن یک استایل بسیار شیک به شما معرفی خواهیم کرد.

 

با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم، خیلی‌ها به دنبال این هستند که با بوت‌های خود چه چیزهایی را می‌توانند ست کنند. بوت ساق بلند یکی از جذاب‌ترین استایل‌های زمستانی است. در واقع یکی از اکسسوری‌های زمستانی است که اگر بدانید آن را چگونه باید با لباس‌‌های خود ست کنید، می‌توانید یک فرد بسیار خوش تیپ بنظر بیایید. ما در این مقاله ایده‌های بسیار جذابی را در رابطه با استفاده از بوت‌های ساق‌بلند جهت ساختن یک استایل بسیار شیک به شما معرفی خواهیم کرد.

1- دامن بلند کمربنددار با بوت‌های ساق بلند

یک دامن بلند که بر روی لباس پوشیده می‌شود و دارای کمربند شیک و پهن می‌باشد می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی جهت ست کردن با بوت‌های ساق بلند باشد. بخصوص اگر این دامن‌ها، دامن‌های کلوش و پرچین باشند، هر چند که دامن‌های راسته هم با بوت‌های ساق بلند بسیار شیک و زیبا جلوه می‌کنند. برای این استایل می‌توانید از انواع بوت‌ها با هر اندازه سایز پاشنه استفاده کنید. استفاده از دامن‌های چاک‌دار می‌تواند زیبایی استایل شما را دوچندان کند. انواع نیم بوت زنانه و دخترانه شیک با مدل های جدید در فروشگاه‌های اینترنتی موجود است که به صورت آنلاین از بین مدل‌های مختلف موجود می‌توانید بررسی و خریداری کنید.

بوت‌های ساق بلند

2- دامن کوتاه با بوت ساق بلند

یکی از راه‌های ایجاد استایل زیبا برای پوشیدن بوت ساق بلند، پوشیدن آنها به همراه دامن‌های کوتاه اسـت، چـه این دامن‌ها خیلی کوتاه باشند، چـه دامن‌هایی کـه تا سر زانو می‌رسند می‌توانند استایل متفاوتی را برای شما رقم بزنند. برای افزودن انرژی و گرما بـه استایل خود بهتر اسـت از جوراب‌های طرحدار، جوراب‌های زنانه‌ی بلند و یا جوراب شلواری‌های تیره رنگ استفاده نمایید. اما اگر مشکلی با سرما ندارید می‌توانید دامن‌های کوتاه خود را با بوت ساق بلند بدون جوراب و جوراب شلواری هم امتحان کنید.

3- شلوار جین و بوت ساق بلند

شلوارهای جینی که برای این نوع استایل انتخاب می‌شوند باید جذب باشند که بتوان آن‌ها را درون بوت قرار داد، چرا که در غیر اینصورت قرار دادن آن‌ها در بوت بسیار سخت و مشکل خواهد بود. بنابراین بهترین گزینه‌ی ممکن انتخاب شلوارهای جین جذب می‌باشد.

شلوار جین و بوت ساق بلند

لازم است بدانید که استفاده از شلوارهای مدل بگی همراه با بوت‌های ساق بلند و قرار دادن آن‌ها بر روی بوت، باعث پف شلوار شما و ایجاد ظاهری ناخوشایند می‌گردد. بنابراین به هیچ عنوان شلوارهای پاچه گشاد را با یک بوت ساق بلند نپوشید. این استایل برای آقایان نیز کاربرد دارد و آنها نیز می‌توانند با خرید آنلاین یک مدل از کالکشن جدید نیم بوت های مردانه چرم در سال 2021 استایل شیک زمستانه‌ای را برای خود ایجاد کنند.

4- استایل تک‌رنگ با بوت ساق بلند

ایجاد ظاهر تک‌رنگ روشی شیک برای پوشیدن بوت‌های ساق بلند است، پوشیدن یک جوراب شلواری مشکی و همرنگ با یک دامن راسته‌ی مشکی شما را بسیار خوش اندام‌تر جلوه می‌دهد. جهت جلوگیری از یک دست شدن ظاهرتان، بهتر است که از پیراهن‌های طرح‌دار استفاده کنید. جوراب شلواری‌های قهوه‌ای را به همان صورت با بوت قهواه‌ای، خاکستری را با خاکستری و.... بپوشید.

5- استفاده از پالتوی بلند با بوت‌های بلند

استفاده از بوت‌های بلند کلاسیک با پالتوهای بلند، بخصوص پالتوهای کمردار جلوباز استایل بسیار خاصی را برای شما بوجود می‌آورد، ترکیبی زیبا، شیک و در عین حال سنگین برای یک خانم خوش پوش در زمستان را رقم خواهد زد.

پالتوی بلند با بوت‌های بلند

6- استفاده از جوراب شلواری با بوت‌های بلند

بوت‌های زمستانی زنانه و دخترانه ساق بلند را می‌توانید در زمستان با انواع لباس‌ها بپوشید. می‌توانید این بوت‌ها را با پیراهن، دامن و شلوارهای مختلف و متنوعی ست کرده و در زمستان استایل جذابی را برای خود ایجاد نمایید. اگر تصمیم گرفته اید از ترکیب بوت بلند و دامن یا پیراهن استفاده کنید حتماً جوراب شلواری مناسبی با رنگ بوت خود نیز تهیه نمایید.

7- بوت بلند به همراه هودی

پوشیدت بوت بلند همراه با هودی و تیپ‌های اسپرت، نه تنها هیچ تناقضی را ایجاد نمی‌کند بلکه می‌تواند استایل جذابی را برای شما ایجاد نماید. پس به راحتی می‌توانید بوت‌های بلند خود را با هودی مورد علاقه‌تان هماهنگ و ست کنید. اگر هودی‌های اور سایز و خیلی بلند می‌پوشید، می‌توانید به همراه آن، ساپورت بپوشید؛ اگر هم قصد دارید از هودی‌های کوتاه‌تری استفاده کنید، می‌توانید آن را با شلوار جین جذب ست نمایید.

بوت بلند به همراه هودی

8- بوت بلند به همراه کت بلند

استفاده از یک کت بلند که از قسمت بالایی بوت‌های شما پایین‌تر قرار بگیرد، تضاد زیبایی را ایجاد می‌کند. همچنین ترکیب بوت‌ها و کت بلند، قد شما را کشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد. این ایده برای خانم‌های کوتاه قد بسیار مناسب می‌باشد. البته باید توجه داشته باشید که کت شما بیش از اندازه بلند نباشد؛ بلکه فقط تا چند سانتی‌متر پایین‌تر از بوت بلندتان را بپوشاند.

9- بوت بلند و کاپشن

استایل یک خانم با بوت مشکی بلند و کاپشن و شلوار جین‌های چسبان یا ساپورت و لباس‌های اور سایز مثل کاپشن، سوئیشرت یا کت‌های گشاد بسیار شیک‌تر بنظر می‌رسد. پوشیدن یک کاپشن اور سایز یا کت بلیزر زنانه جذاب، روشی متفاوت و خاص اما شکیل برای یک استایل با پایین تنه تنگ و جذب می‌باشد.

10+1 استایل زیبا که تنها با پوشیدن بوت‌های بلند کامل خواهند شد

10- پیراهن با بوت بلند

پوشیدن بوت‌های بلند با دامن‌های کوتاه یا بلند امری رایج اسـت، اما بـه دلایلی تعداد زیادی از خانم‌ها از پوشیدن بوت ساق بلند بـه همراه پیراهن سرباز می‌زنند اما بهتر اسـت این ترکیب را هم امتحان کنید، زیرا ظاهری فوق‌العاده متفاوت را برای شما ایجاد می‌نماید. پیراهن‌های بلندی کمربندخور هم گزینه خوبی برای این کار هستند.

11- بوت بلند با ژاکت کوتاه و کت بلند

ترکیبی از ژاکت‌ها و بافت‌های کوتاه و بوت‌های بلند بـه همراه کت بلندی کـه هردوی آنها را بپوشاند بسـیار چشمگیر خواهد بود. این سبک در عیـن زیبایی و سـادگی علاوه بر زمسـتان، در پاییز و اوایل بهار نیز پوشـش گـرم و مناسبی بنظر می‌رسد.

بوت بلند با ژاکت کوتاه و کت بلند

با بوت ساق بلند چه چیزهایی نباید پوشید؟

تا اینجا گفتیم که با بوت‌های ساق بلند چه چیزهایی را می‌توان پوشید تا شیک به نظر رسید، متقابلا مواردی هم وجود دارد که پوشیدن آن‌ها با بوت ساق بلند نه تنها می‌تواند استایل شما را شیک نکند، بلکه حتی می‌تواند باعث شود که تیپ ناخوشایندی را برای خود ایجاد کنید.

شلوارهای بگی یا پیلی دار: پوشیدن این شلوارها به تنهایی بسیار جذاب به نظر می‌رسند ولی پوشیدن آن‌ها به همراه بوت‌های بلند و قرار دادن پایین اینگونه شلوارها درون بوت باعث می‌شود که پایین شلوار پف کند و این موضوع می‌تواند اعتماد به نفس هر خانمی ‌را تحت تأثیر قرار داده و زیر سوال ببرد. از این رو سعی کنید هرگز شلوارهای پاچه گشاد را با بوت ساق بلند نپوشید.

شلوارک: ممکن است دیده باشید که ستارگان سینما و اشخاص معروف بوت ساق بلند را به همراه شلوارک می‌پوشند، اما پوشیدن شلوارک با بوت بلند برای دیگران این تصور را به وجود می‌آورد که شما سعی در تقلید از ستارگان دارید وگرنه از نظر همه افراد این ترکیب اصلاً زیبا و منحصر به فرد نمی‌باشد.

شلوارهای دم پا گشاد: شاید با پوشیدن شلوارهای دمپا گشاد به‌همراه نیم‌بوت‌های پاشنه بلند ظاهر متفاوتی از این ترکیب را برای شما بوجود آورد. اما اگر تمایل به پوشیدن این شلوار‌ها دارید دیگر نیازی به هدر دادن بوت بلند زنانه ندارید.

در نظر گرفتن اندازه دامن: عدم رعایت انداز‌ه‌ی صحیح بلندی دامن شما می‌تواند ظاهر شیک شما را به یک ظاهر ناپسند تبدیل کند. بنابراین نکته‌های گفته شده در این مقاله در هنگام ست کردن دامن خود با بوت بلند در نظر بگیرید.

10+1 استایل زیبا که تنها با پوشیدن بوت‌های بلند کامل خواهند شد

سخن پایانی

همانطور که گفته شد، بوت‌های بلند انتخاب بسیاری از خانم‌ها برای فصول سرد سال می‌باشد. اما اینکه بتوانید با این مدل کفش استایل‌های زیبا و خاصی را خلق کنید لازم به رعایت نکاتی است که در بالا ذکر کردیم، علاوه بر این برای گرفتن ایده‌های بیشتر برای ست کردن بوت دلخواه خود با سایر لباس‌ها کلیک کنید. امیدواریم که با به کارگیری این نکات این زمستان بتوانید استایل فوق‌العاده‌ای را با بوت ساق بلند برای خود رقم بزنید.

 

منبع: دلگرم




تاریخ: سه شنبه 21 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

 پیراهن های مناسب فصل تابستان, پیراهن های مناسب تابستان

مدل پیراهن تابستانی

 

گرم شدن هوا باعث می شود که پیراهن های گشاد با پارچه های طرح دار و نخی مد و استایل تابستان باشند. برای فشن بودن در فصل تابستان، پیراهن های رنگ شاد و روشن بپوشید.

مد فصل تابستان لباس های رنگارنگ و راحت است. پیراهن هایی که گل های رنگی و طرح ها و نقش های زیبا دارند. برای میهمانی های این فصل می توانید از این پیراهن ها ایده بگیرید.

 

بهتر است در فصل های گرم سال از رنگ های روشن و پارچه های حریر یا نخی یا پنبه ای استفاده کنید.

 

 پیراهن های گلدار تابستانی مناسب میهمانی های دوستانه و غیررسمی است.

 برای فصل تابستان می توانید یک پیراهن ساده و گشاد لی یا نخی و یا حریر انتخاب کنید.

 

 پیراهن های سفید در عین حال یکی از اولین انتخاب های فصل های گرم است

 پیراهن های یقه قایقی را می توان در یک میهمانی رسمی در فصل تابستان پوشید

 

مدل پیراهن های فصل تابستان, پیراهن های فصل تابستان
پیراهن های مناسب فصل تابستان, پیراهن های مناسب تابستان

پیراهن زنانه تابستانی

 

پیراهن گلدار تابستانی,مدل پیراهن حریر
 مدل پیراهن بلند پوشیده
 
شیک ترین پیراهن های زنانه,جدیدترین پیراهن های گلدار

مدل پیراهن زنانه

 

تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

 

پیراهن های فصل تابستان, طرح پیراهن های تابستانی
پیراهن های مناسب تابستان, مدل پیراهن های فصل تابستان

پیراهن تابستانه زنانه

 

مدل پیراهن های تابستانی,پیراهن گلدار تابستانی

 

 
منبع: بیتوته



تاریخ: دو شنبه 20 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

کفش مجلسی های لژدار برای خانم هایی که نمیتوانند با کفش های پاشنه بلند راحت راه بروند عالی است، این سبک از کفش های مجلسی شیک و جلوباز هستند.

کفش و صندل های مجلسی لژدار

پوشیدن کفش پاشنه بلند در مجالس برای خانم ها ضروری است اما بسیاری از خانم ها با کفش های پاشنه بلند راحت نیستند و نمیتوانند با آن ها درست راه بروند در این صورت کفش های لژدار به کمک شما می آیند. کفش های لژدار به خاطر پاشنه مناسب و راحتی که دارند باعث پادرد و کمر درد نمیشوند و به راحتی میتوانید با آن ها راه بروید.

کفش لژدار

کفش لژدار

کفش لژدار زنانه تابستانی

ست کفش های لژدار با لباس های مجلسی ترکیب فوق العاده ای است که خانم ها را خوشتیپ نشان میدهد، پاشنه این مدل کفش های مجلسی باعث میشوند موقع راه رفتن تعادل تان را حفظ کنید.

کفش مجلسی

کفش مجلسی لژدار دخترانه

کفش پاشنه مخفی

کفش پاشنه مخفی مجلسی

کفش تابستانی

کفش تابستانی لژدار شیک

صندل لژدار مجلسی

صندل لژدار مجلسی جدید

کفش لژدار دخترانه

کفش لژدار دخترانه تابستانی

کفش پاشنه بلند

کفش لژدار پاشنه بلند

کفش لژدار عروس

کفش پاشنه بلند لژدار دخترانه

کفش لژدار

کفش لژدار جلو باز بند دار

 

منبع: نمناک




تاریخ: دو شنبه 20 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

ویژگی های کفش زنانه شیک و مناسب هر محل

 

هر محل کفش مناسب خود را می خواهد. به طور مثال نمی توان در محل کار کفش مجلسی پوشید. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را برای خرید کفش عید نوروز راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

 

خرید کفش زنانه

خرید کفش زنانه به دلیل تنوع این کفش و همچنین نکاتی که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد کار دشواری است. کفش‌ های پاشنه‌‌ بلند برای خانم‌ها همیشه خاص و زیبا هستند.

کفش پاشنه بلند قرن‌ ها است که کفش زنانه مورد پسندی است و مد نیز آن را رها نمی‌کند، این کفش همیشه طرفداران خود را دارد. انواع مختلف کفش‌ های پاشنه‌ بلند برای استفاده در بیرون از خانه، محل کار، مهمانی‌ها و مجالس، طراحی شده‌اند. خانم‌ها برای انتخاب این کفش‌ ها حساسیت بسیاری دارند.

اما زمانی که خانم ها برای خرید کفش های زنانه به مغازه ها و فروشگاه ها مراجعه می کنند با تنوع بسیار زیادی از کفش ها مواجه می شوند که انتخاب را مشکل می کند. از میان این همه تنوع و گوناگونی در طرح، مدل، جنس، کیفیت، رنگ و غیره کدام کفش باید انتخاب شود ؟

کفش زنانه عید/کفش زنانه عید 99

تبلیغ
 

 

نکات لازم برای خرید کفش زنانه

1. برای خرید کفش زنانه بهترین سایز را انتخاب کنید

در ساعات آخر روز خرید کنید. زیرا احتمالاً در آخرین ساعات روز، پاهای شما تورمی ناشی از فعالیت روزانه دارد. خرید کردن در این ساعات باعث می‌شود، شما بهترین سایز را برای پای خود انتخاب کنید.

قطعاً دوست ندارید کفشی را صبح خریداری کنید تا هنگام پوشیدن آن برای مهمانی شب، برایتان کوچک باشد.

2. هنگام خرید کفش، کفش‌ ها را امتحان کنید

کفش‌ ها را بپوشید و کمی در مغازه قدم بزنید. اگر در هنگام راه رفتن با آن‌ها احساس راحتی کردید، آن‌ ها را خریداری کنید. شاید فروشنده به شما بگوید که کفش جا باز می‌کند.

اما ممکن است به هنگام استفاده درد پای شما در کفش بیشتر شود. خرید کفش زنانه به صبر و حوصله نیاز دارد زیرا اگر زمان کافی برای انتخاب کفش خود نگذارید ممکن است آن کفش بلا استفاده بماند.

3. برای خرید کفش عید جایگاه انگشتان پا را در نظر بگیرید

توجه کنید که کفش منتخب شما، جای مناسب و راحتی برای انگشتانتان داشته باشد. اگر شما دائماً کفشی را که قسمت جلویی آن کوچک است بپوشید احتمال ابتلا به آرتروز و انواع عارضه‌ های کمر و استخوان را افزایش می‌ دهید.

کفش‌ هایی با نوک گرد «Round toes» و انواع نوک بادامی‌ شکل «Almond toes» دارای فضای مناسب‌ تر و بهتری برای انگشتان پا هستند. اما کفش‌ های نوک‌ تیز جای به‌ مراتب کمتری نسبت به انواع دیگر دارند.

4. اندازه پاشنه کفشتان را انتخاب کنید

اندازه پاشنه کفش بسیار مهم است. بهترین اندازه پاشنه معمولاً بین ۱ تا ۳ اینچ (حدوداً بین ۳ تا ۸سانتی‌ متر) است. کفشی که پاشنه‌ ای بیش از این مقدار دارد، طریقه راه رفتنتان را عوض خواهد کرد همچنین شما فشار بیشتری بر روی کمر، زانو و مچ خود احساس خواهید کرد.

به‌ هر حال شما باید کفشی را انتخاب کنید که با آن راحت باشید. ممکن است بخواهید برای یک مهمانی، کفشی با پاشنه ۱۰ تا ۱۵سانتی‌ متری انتخاب کنید.

5. کفشی مطابق ویژگی‌ های خود بخرید

زنان بسیاری با کفش پاشنه بلند به راحتی راه می روند و قدم می زنند. برخی حتی در مهمانی ها نیز نمی توانند بیش از یک ساعت با کفش پاشنه دار حضور داشته باشند. اینکه شما با چه کفشی راحت هستید و چه میزان پاشنه برای شما مناسب است در خرید کفش زنانه به شما کمک می کند و این موضوع قانون کلی ندارد.

کفش خود را در خانه بپوشید تا به آن عادت کنید. کفش‌ هایی که در ابتدای پوشیدن راحت هستند ممکن است بعد از گذشت ساعات یا حتی دقایقی، راحت نباشند.

پس از قدم زدن متوجه خواهید شد که گام‌ های شما کوتاه‌ تر شده است. نگران نباشید !‌ قانون کفش همین است.

در هنگام قدم زدن با کفش توجه کنید که پاشنه‌ های خود را عمودی نگه دارید اجازه ندهید که پاشنه‌ ها به طرفین کشیده شود. چرا که می‌ تواند باعث سقوط شما شوند.

مدل کفش زنانه برای عید/کفش زنانه خوب برای عید نوروز

کفش مناسب برای مجالس و مهمانی های عید نوروز

خانم ها دوست دارند کفش های مجلسی و میهمانی عید خود را با پاشنه های بلند انتخاب کنند که با لباس های مجلسی زیباتر به نظر برسد. از این رو در فروشگاه ها می بینیم که بیشتر کفش های زنانه مجلسی پاشنه های بلند از 3 سانت تا حتی 12 سانت و بیشتر هستند.

از این بین بهترین کفش برای خانم ها آن هایی هستند که پاشنه نسبتا متوسط و طول حداکثر 5 سانتی متر داشته باشند. هم چنین هر چه قطر پاشنه و سطح تماس آن با زمین بیشتر باشد، بهتر است و احتمال کمر درد و پا درد و یا زمین خوردن را کمتر می کند.

 

اگر می خواهید کفش را مدت طولانی بپوشید بهتر است از پاشنه های خیلی بلند استفاده نکنید، چرا که باعث بروز آسیب های جدی می گردد.

این روزها بیشتر کفش های مجلسی پنجه های باریکی دارند تا زیباتر به نظر برسند. اما این کفش ها نیز برای زمانی که ساعت های پشت سر هم و زیاد کفش می پوشید خوب نیست و بهتر است پنجه کفش کمی پهن باشد تا به انگشتان و پنجه پا فشار وارد نگردد.

مدل کفش زنانه/انواع کفش زنانه برای عید

کفش ها و صندل های داخل خانه

کفش یا دمپایی هایی که در خانه استفاده می شوند باید خیلی راحت و سبک باشند. بهتر است داخل خانه اصلا کفش، دمپایی یا صندل نپوشید، اما زمانی که تمایل به استفاده از آن دارید در نظر گرفتن چند نکته در انتخاب خوب و مناسب شما را یاری می کند.

کفش های داخل خانه بهتر است رو باز باشند و انگشتان پا به راحتی بتوانند داخل آن حرکت کنند. صندل های سنگین و پاشنه بلند نیز برای استفاده طولانی مدت داخل خانه توصیه نمی شوند. جنس داخلی کفش یا صندل داخل خانه باید به گونه ای باشد که پا در آن عرق نکند.

خرید کفش های مناسب محل کار و اداره

مسلما رفت و آمد به محل کار نیز کفش های مناسب خود را می طلبند، به تبع آن هر نوع کار و شغلی کفش متناسب با خود را.

در محل کار افراد ساعت های زیادی کفش به پا دارند. بعضی افراد مجبور به راه رفتن و ایستادن های طولانی هستند و بعضی نیز کمتر راه می روند. به هر حال بهتر است کفش هایی بسیار راحت، سبک، با زیره نرم و شیک را برای محل کار انتخاب کرد.

 

 

منبع: دلگرم




تاریخ: دو شنبه 20 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

در مطلب زیر ۱۱ روش سریع برای پاک کردن لکه از روی لباس و انواع پارچه رنگی و سفید را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم.

۱- پاک کردن اورژانسی لکه‌ها

لکه‌هایی مثل لکه آبمیوه قرمز و سوپ گوجه‌فرنگی به خصوص اگر وسط یک مهمانی مهم یا در رستوران روی لباس‌تان بریزند اعصاب خرد کن هستند. برای پاک کردن این لکه‌ها دو راه‌حل پیش رو دارید. اول این‌که به هیچ‌وجه لکه را با یک پارچه زبر و خشن نسابید. شما به یک پارچه سفید نرم نیاز دارید. اگر هم پارچه سفید دم دست ندارید یک تکه نان سفید کفایت می‌کند. لکه‌هایی که بر پایه چربی هستند مثل لکه سس سالاد با لوازم روی میز پاک می‌شوند. مقداری نمک روی این نوع لکه‌ها بریزید اجازه دهید نمک در لکه حل شود و کمی آن را با نوک انگشت بسابید. سپس با یک برس آن را از روی لباس بزدایید. نمک به راحتی می‌تواند لکه چربی را به خود جذب کند.

۲- پاک کردن لکه چمن

۱۱ روش برای پاک کردن انواع لکه از روی لباس و انواع پارچه

در بسیاری موارد بعد از پیک‌نیک رفتن یا بازی فوتبال در زمین چمن لکه‌های سبز چمن روی لباس شما باقی می‌ماند و با شستن در ماشین لباسشویی یا شستن با دست پاک نمی‌شود. اما نگران نباشید، لکه‌های سبز چمن به آن سمجی که فکر می‌کنید هم نیستند. یکی از بهترین مواد برای پاک کردن لکه سبز چمن استفاده از خمیر دندان است. مقداری خمیر دندان سفید روی لکه چمن بمالید و با یک مسواک کهنه کمی آن را بسابید. یادتان باشد که خمیر دندان حتما باید خمیری باشد نه خمیر دندان ژل مانند. اگر با یک بار استفاده از خمیر دندان لکه چمن پاک نشد، چندین بار این کار را تکرار کنید. خمیردندان علاوه بر لکه چمن، لکه جوهر را هم پاک می‌کند.

۳- لکه خون

لکه خون از آن لکه‌های اجتناب‌ناپذیر و غیر قابل پیش بینی است. اما پاک کردن لکه خون آنقدر‌ها هم که به نظر می‌رسد کار سخت و وحشتناکی نیست. برای پاک کردن لکه خون کافی است از آب اکسیژنه ۳ درصد استفاده کنید. اگر لکه خون خشک شده است ابتدا با ناخن یا نوک چاقو رد خون خشک شده را بخراشید. سپس چند قطره آب اکسیژنه روی لکه بریزید، با آب بشورید و سپس در ماشین لباسشویی بیندازید. اگر لکه خون را قبل از خشک شدن با آب اکسیژنه ۳ درصد تمیز کنید شانس شما برای پاک شدن آن بیشتر است. یک راه‌حل دیگر برای پاک کردن لکه خون استفاده از جوش‌شیرین است. مقداری جوش شیرین روی لکه خون بریزید، کمی بسابید و سپس با آب معمولی بشورید. علاوه براین برای پاک کردن لکه خون می‌توانید لباس لکه دار شده را با بیشترین سرعت ممکن در یک ظرف حاوی آب نمک سرد بخیسانید. پس از آن که لباس به مدت ۳ تا ۴ ساعت خیس خورد، لکه را با یک ماده شوینده مایع شستشو داده و با استفاده از ماشین لباسشویی یا با دست بشورید.

۴- پاک کردن لکه‌های یقه

برای پاک کردن لکه‌های یقه لباس‌ها لازم نیست حتما از لکه‌بر‌های شیمیایی مخصوص یقه استفاده کنید یا حتما لباس را به خشکشویی ببرید. لکه روی یقه لباس معمولا زرد است. برای پاک کردن لکه زرد از روی لباس رنگی یا سفید کافی است کمی شامپو بچه روی لکه‌ها بریزید و دو طرف یقه را خوب به هم بمالید تا کاملا به شامپو آغشته شود. ۱۵ تا سی دقیقه صبر کنید و سپس لباس را آبکشی کنید.

۵- پاک کردن لکه رژلب

لکه رژلب از آن دست لکه‌های سمج است که به آسانی پاک نمی‌شود. همه چیز به جنس پارچه لباس‌تان بستگی دارد. اگر لباس از جنس پشم، کشمیر یا ابریشم باشد بهتر است لباس را به خشکشویی بدهید تا آسیب نبیند. در موارد دیگر ابتدا لکه رژلب را از روی لباس بخراشید. چند عدد دستمال کاغذی را روی یک سطح سفت بگذارید و قسمت کثیف شده پارچه را روی دستمال‌ها بگذارید. سپس کمی مایع ظرفشویی پشت قسمت لکه دار شده پارچه بریزید. حالا با استفاده از یک مسواک خیس روی لکه از بیرون به داخل بکشید. وقتی کمی مرطوب و صابونی شد، لباس را داخل ماشین لباسشویی بیندازید. اگر لکه حتی بعد از شستشو روی لباس ماند همین مراحل را باز هم تکرار کنید. زمانی لباس را داخل ماشین لباسشویی بیندازید که لکه کاملا تمیز شده باشد.

۶- پاک کردن لکه روغن اتومبیل

برای پاک کردن لکه روغن اتومبیل یا همان گریس از روی لباس نباید به شستن لباس دل ببندید. برای پاک کردن این لکه‌های سمج بهتر است از موادی مثل آرد ذرت یا همان پودر نشاسته استفاده کنید. مقداری پودر نشاسته روی لکه روغن اتومبیل بریزید و چند دقیقه اجازه بدهید تا پودر، چربی را به خودش جذب کند. سپس با یک برس پودر را از روی لباس تمیز کنید. یک ماده موثر دیگر برای پاک کردن لکه روغن اتومبیل اسپری موسوم به WD-۴۰ است. این اسپری همه کاره به راحتی لکه روغن را از روی لباس پاک می‌کند، کافی است مقداری از آن را روی لکه چربی اسپری کنید و ۳۰ دقیقه صبر کنید. سپس لباس را با مقداری صابون دستشویی یا پودر شستشوی لباس بشورید. اگر آثار لکه هنوز باقی است این مراحل را یک بار دیگر تکرار کنید.

۷- پاک کردن لکه چربی طبیعی

معمولا روبالشی‌ها در اثر چربی ترشح شده از کف سر یا صورت و بدن بعد از مدتی چرب به نظر می‌رسند. پاک کردن لکه چربی قدیمی از روی لباس خیلی مشکل است. بهترین روش برای از بین بردن این چربی استفاده شامپو یا سایر مواد شوینده است. کافی است چند دقیقه روبالشی‌ها را در محلول آب و این مواد شوینده بخیسانید و سپس آبکشی کنید. یک راه دیگر برای از بین بردن این لکه‌های چربی طبیعی استفاده از گچ سفید است. کافی است گچ سفید را چند بار روی لکه‌های چربی بکشید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. با یک برس گچ‌ها را پاک کنید یا روبالشی را بتکانید و سپس آن را با پودر ماشین و آب بشورید، برای روبالشی‌های سفید می‌توانید از مقداری مایع سفید کننده هم استفاده کنید. روبالشی‌های رنگی را در ماشین لباسشویی بیندازید و از پودر‌های دارای آنزیم برای شستشو استفاده کنید. همچنین برای پاک کردن لکه چربی یا روغن از روی لباس ساتن پودر تالک را بر روی لکه بپاشید و به آرامی آن را بمالید. چند دقیقه آن را به همان صورت گذاشته سپس به وسیله‌ی برس نرمی با ملایمت آن را برس بکشید و تمیز کنید.

۸- تمیز کردن لکه جوهر

 

۱۱ روش برای پاک کردن انواع لکه از روی لباس و انواع پارچه

معمولا آقایانی که عادت دارند خودکار، خودنویس یا روان‌نویس را در جیب پیراهن یا کت‌شان بگذارند، لکه‌های جوهر ترشح شده روی لباس غافلگیرشان می‌کند. با توجه به نوع لکه جوهر یا لکه ماژیک از روی لباس باید از مواد مختلف برای پاک کردن آن استفاده کرد. اگر لکه جوهر خودکار روی لباس‌تان ریخته است چند عدد دستمال توالت را روی لکه بگذارید. سپس چند قطره الکل روی ناحیه مورد نظر بریزید. برای لکه‌های بزرگ باید ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس با یک پارچه تمیز یا اسفنج الکل را را از روی لکه پاک کنید. لباس را آبکشی کنید و اگر هنوز ردی از لکه باقی مانده دوباره این کار را تکرار کنید. بعد از پاک شدن لکه، لباس را با آب گرم آبکشی کنید. برای پاک کردن لکه جوهر روان‌نویس ابتدا لکه را با آب سرد بشورید. سپس با لباس را در آب گرم بیندازید و مقداری پودر لباسشویی روی لکه بریزید. چند قطره آمونیاک هم روی لکه بریزید. محل لکه را به آرامی بمالید و اجازه دهید ۳۰ تا شصت دقیقه خیس بخورد یا شب تا صبح در این محلول باقی بماند و سپس آبکشی کنید و در ماشین لباسشویی بیندازید. اگر آثار لکه باقی بود چند بار دیگر این کار را تکرار کنید.

۹- لکه قهوه

۱۱ روش برای پاک کردن انواع لکه از روی لباس و انواع پارچه

پاک کردن لکه قهوه در لحظات اول بسیار آسان‌تر از زمانی است که لکه کهنه شده است. در مورد پارچه‌های ابریشم و ترمه کار را به خشکشویی بسپارید. اگر لکه روی یک لباس است به مدت ۳ تا ۵ دقیقه آن را از سمت پشت لکه، زیر شیر آب سرد بگیرید. لکه را هر یک یا چند دقیقه بمالید، این کار به کمرنگ شدن لکه‌های سمج‌ترکمک خواهد کرد. برای پاک کردن لکه‌های تازه تراین کار را ۲ تا ۳ بار تکرار کنید. یک روش دیگر این است که مقداری پودر لباس‌شویی را با سرکه سفید و آب به مقدار مساوی مخلوط‌کنید. همه این مواد را مخلوط کنید تا به صورت خمیری در آید. این ترکیب را روی قسمتی از لباس که معمولاً در معرض دید نیست امتحان کنید تا مطمئن شوید که رنگ پارچه را نمی‌برد. اگر رنگ پارچه را از بین برد مستقیم به مرحله‌ی بعدی بروید. برای پاک کردن لکه از روی لباس سفید خمیر را روی لکه بمالید. با استفاده از یک مسواک، برس ناخن یا قلم‌مو هر دو سمت لکه را به آرامی بسابید و سپس پارچه را کاملاً آب بکشید.

۱۰- لکه چای

برای پاک کردن لکه چای بهتر است بلافاصله ابتدا لباس را با آب سرد بشورید. بهتر است لباس را زیر و رو کنید و این کار را از قسمت زیر لباس انجام دهید نه قسمت روی لباس. این کار باعث می‌شود لکه به جای نفوذ در تار و پود لباس به بیرون رانده شود. در مرحله بعد مقداری مایع لباسشویی روی لکه بریزید و آن را بسابید. حداقل ۵ دقیقه صبر کنید و سپس به مدت ۳۰ دقیقه لباس را در آب سرد بخیسانید و بعد آبکشی کنید. یک راه دیگر برای پاک کردن لکه چای از روی لباس استفاده از جوش‌شیرین است. بهترین کار این است که مقداری جوش‌شیرین روی لکه بریزید و بعد از پاک کردن جوش‌شیرین لباس را با ماشین لباسشویی بشورید.

۱۱- از بین بردن لکه لاک از روی لباس

گاهی ممکن است مقداری لاک روی لباس بریزد و باعث لکه‌های بدی روی لباس‌ها شود. برای رفع لاک از روی لباس باید از استون استفاده کنیم که حلال لاک است. قبل از اینکه استون را روی لکه بریزید سعی کنید با قسمت دیگری از لباس که در دید نیست استون را امتحان کنید تا باعث رفتن و حل شدن رنگ لباس شما نشود. در این صورت می‌توانید با یک گوش پاک کن و کمی استون لاک را به آرامی از روی لباس پاک کنید.

 

 

منبع: پارسینه




تاریخ: یک شنبه 19 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

عینک پلاریزه

امروزه کسانی که به سلامت چشم خود بیشتر اهمیت می‌دهند برای مراقبت از چشم خود از عینک های آفتابی استفاده می‌کنند. البته انتخاب عینک مناسب هم بسیار مهم است؛ عینکی که از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب حفاظت می‌کند باید فاکتورهای لازم مثل داشتن حفاظت ٪۱۰۰ در برابر اشعه فرابنفش، پلاریزه بودن و … را داشته باشد. در این مقاله در مورد ۳ روش تشخیص عینک پلاریزه و ۷ اصل مهم که باید در هنگام خرید عینک آفتابی رعایت کرد، صحبت خواهیم کرد.
 

عینک آفتابی یکی از وسایل ضروری است. همه‌ی ما در ساعات مختلف روز از خانه خارج می‌شویم و گاهی مجبوریم ساعت‌ها زیر اشعه‌های مضر آفتاب سر کنیم. در واقع همواره در معرض تابش مستقیم اشعه‌هایUV هستیم. نیازی به توضیح نیست که در مقابل این اشعه‌ی مضر باید از پوست خود مراقبت کنید، ولی شاید فراموش کنید که چشمان شما نیز به اندازه‌ی پوست‌تان درمعرض آسیب قرار دارند و باید فکری برای حفاظت از آنها بکنید.

عینک آفتابی مهم‌ترین وسیله برای حفاظت از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر است. در انتخاب عینک آفتابی، باید به موارد بسیار زیادی دقت کنید و فقط ظاهر آن را در نظر نگیرید. در واقع عینک آفتابی، مثل کرم ضد آفتاب برای پوست است. بیش از زیبایی، باید به کیفیت و اصالت آن دقت کنید.

چطور عینک پلاریزه را تشخیص دهیم؟

عینک پلاریزه - تشخیص عینک پلاریزه

برای تشخیص عینک پلاریزه سه روش وجود دارد: تست‌کردن روی سطح بازتابنده، مقایسه‌کردن دو عینک، استفاده از صفحه نمایش کامپیوتر. عینک‌های پلاریزه، بسیار محبوب هستند.

ویژگی این عینک‌ها این است که علاوه‌بر حفاظت از چشم در برابر آفتاب، تاب اشعه‌ها را کاهش می‌دهند. البته نسبت به عینک‌های معمولی، قیمت بیشتری دارند، بنابراین باید موقع خرید دقت کنید که بابت هزینه‌ای که می‌پردازید، حتما عینک پلاریزه خریده باشید.

در ادامه، سه روش را برای تشخیص عینک پلاریزه از عینک معمولی معرفی می‌کنیم.

روش اول: تست‌کردن عینک روی یک سطح بازتابنده

عینک پلاریزه - تشخیص پلاریزه بودن عینک با سطح براق

یک سطح بازتابنده‌ای را پیدا کنید که زمان تابیدن نور، تابش خیره‌کننده ایجاد کند. برای این کار می‌توانید از آینه یا سایر سطوح تخت و براق استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که تابش حاصل از این سطوح، حتی از فاصله‌ی ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متری هم قابل دیدن باشد. برای تابش نور روی سطوح می‌توانید فلاش گوشی خود را روشن کنید یا با چراغ‌قوه روی آن نوری بتابانید.

عینک آفتابی را در فاصله‌ی ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متری در مقابل چشمان خود بگیرید. باید قادر باشید که سطح را از طریق یکی از عدسی‌ها در یک زمان، ببینید.

بسته به اندازه‌ی عدسی عینک، ممکن است لازم باشد که آن را کمی به چشمان خود نزدیک‌تر کنید. عینک را به طرف بالا و ۶۰ درجه بچرخانید.

عینک شما باید در زاویه‌ای قرار بگیرد که یکی از عدسی‌ها کمی بالاتر از دیگری قرار داشته باشد. از آنجایی که عینک‌های آفتابی در یک جهت خاص، پلاریزه می‌شوند، چرخاندن عینک، پولاریزاسیون را مؤثرتر می‌کند.

با توجه به نحوه‌ی تابش نور به سطح براق، ممکن است نیاز باشد که زاویه‌ی چرخش عینک را برای دیدن تغییرات قابل توجه، کمی تغییر دهید.

از طریق عدسی‌ها به صفحه نگاه کنید و میزان تابش را بسنجید. اگر عینک شما پلاریزه باشد، به وضوح متوجه خواهید شد که انعکاس نور از سطح براق، کاهش می‌یابد و حذف می‌شود.

وقتی از طریق یکی از عدسی‌ها به سطح نگاه می‌کنید، تصویر، تیره است و تابشی اندک یا هیچ‌گونه تابشی مشاهده نمی‌شود؛ ولی هنوز هم به نظر می‌رسد که نوری از سطح می‌تابد.

اگر هنوز هم به تأثیر عینک در کاهش تابش نور اطمینان ندارید، چند بار عینک را از مقابل چشمانتان کنار ببرید تا تفاوت حضور و عدم حضور عینک را متوجه شوید.

روش دوم: مقایسه‌ی دو عینک

عینکی را که از پلاریزه‌بودن آن اطمینان دارید، در نظر بگیرید. برای مثال می‌توانید عینک پلاریزه‌ای که از قبل داشتید، همراه ببرید یا در فروشگاه، از عینک‌های پلاریزه‌ی دیگر استفاده کنید. این مقایسه فقط زمانی قابل انجام است که عینک دوم حتما پلاریزه باشد.

عینک پلاریزه را دورتر و عینک مورد نظر را در مقابل آن قرار دهید. عدسی‌های هر دو عینک را در مقابل چشمان خود تراز کنید. عدسی‌ها باید ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر از هم فاصله داشته باشند. عینکی که می‌خواهید پلاریزه‌بودن آن را تشخیص دهید، باید به شما نزدیک‌تر باشد و عینک پلاریزه، باید دورتر قرار بگیرد.

حواستان باشد که لنزها باهم تماس نداشته باشند، چون ممکن است باعث ایجاد خراش روی شیشه عینک شود. برای اینکه نتیجه‌ی بهتری بگیرید، عینک‌ها را در مقابل نور امتحان کنید. با این کار، مقایسه‌کردن راحت‌تر می‌شود، به خصوص اگر برای اولین بار است که قصد دارید چنین کاری انجام دهید. تابش نور، نتیجه‌ی کار را واضح‌تر می‌کند.

می‌توانید از نور طبیعی برای این کار استفاده کنید؛ برای مثال نوری که از پنجره می‌تابد یا با چراغ قوه و فلاش گوشی، نور مصنوعی ایجاد کنید. عینکی که قرار است پلاریزه‌بودن آن را تشخیص دهید، ۶۰ درجه بچرخانید. یکی از لنزها باید مورب باشد و عینک پلاریزه باید در جایگاه خود ثابت بماند. درواقع فقط یکی از لنزهای عینک، هم‌راستا با لنز عینک پلاریزه قرار می‌گیرد.

فرقی نمی‌کند که عینک را به کدام طرف بچرخانید، ولی حتما هر دو شیشه‌ی عینک را محکم بگیرید که تکان نخورد. به قسمتی که لنز دو عینک هم راستا با هم قرار دارند، نگاه کنید.

این بخش باید تیره‌تر از لنزی باشد که در مقابل عدسی عینک پلاریزه قرار ندارد. اگر هر دو عینک پلاریزه باشند، این قسمت تاریک‌تر از زمانی است که مستقیم به آنها نگاه می‌کنید.

اگر عینک مورد نظر پلاریزه نباشد، تفاوتی در رنگ آنها (عدسی مقابل عینک پلاریزه و عدسی که عینک پلاریزه درمقابل آن قرار ندارد) مشاهده نمی‌کنید.

روش سوم: استفاده از صفحه‌ی نمایش کامپیوتر

عینک پلاریزه - تشخیص پلاریزه بودن عینک با کامپیوتر

صفحه کامپیوتر خود را روشن کنید و میزان روشنایی آن را در بیشترین حالت قرار دهید. بیشتر وسایل الکترونیکی، فناوری ضد تابش مشابه عینک‌های پلاریزه دارند. پلاریزه‌بودن عینک را می‌توانید با نگاه‌کردن به صفحه، امتحان کنید. یک صفحه‌ی سفید باز کنید؛ چون روشنایی بیشتر، نتیجه‌ی تست را بهتر نشان می‌دهد.

عینک مورد نظر را به چشم بزنید. وقتی جلوی کامپیوتر قرار گرفتید، مثل همیشه عینک آفتابی مورد نظر را به چشم بزنید. درست در مقابل صفحه‌ی نمایش بنشینید. اگر صفحه‌ی نمایش دقیقا جلوی چشم‌های شما قرار ندارد، می‌توانید آن را بالاتر بیاورید تا درست در راستای چشم قرار بگیرد.

همین‌طور که در مقابل صفحه نمایش نشسته‌اید، سر خود را ۶۰ درجه به طرف راست یا چپ کج کنید. یعنی درعین‌حال که در مقابل صفحه نمایش قرار دارید، بخش بالایی سر را به طرف راست یا چپ بدن کج کنید. اگر عینک پلاریزه باشد، به نظر می‌رسد که صفحه نمایش سیاه می‌شود، چون خاصیت ضدتابش عینک و صفحه، یکدیگر را خنثی می‌کنند.

اگر کج‌کردن سر به یک طرف جواب نداد، طرف دیگر را امتحان کنید. اگر این طرف هم نتیجه نداد، عینکی که به چشم زده‌اید، پلاریزه نیست. همیشه قبل از خرید، این تست‌ها را انجام دهید تا از پلاریزه‌بودن عینک، اطمینان حاصل کنید. بعضی از فروشگاه‌ها، کارت‌های مخصوص تست عینک‌های پلاریزه دارند. این کارت‌ها تصاویری دارند که فقط از طریق عینک‌های پلاریزه قابل دیدن است.

۷ نکته که باید موقع خرید عینک آفتابی به‌یاد داشته باشید

عینک پلاریزه - نکاتی در مورد خرید عینک آفتابی

موقع خرید عینک آفتابی، این موارد را در نظر بگیرید:

۱. لیبل عینک را به دقت بخوانید

اشعه‌ی فرابنفش UV یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد اکثر مشکلات چشمی است. این مشکلات در افرادی مشاهده می‌شود که چندان توجهی به استفاده از عینک آفتابی نشان نمی‌دهند.

دکتر «باکسر واچلر» توضیح می‌دهد که آسیب‌های چشمی ناشی از تابش آفتاب، می‌توانند آسیب‌های بسیار جدی‌تری برای مثال آب مروارید، سرطان و … ایجاد کند. آکادمی چشم‌پزشکی آمریکا توصیه می‌کند که عینک‌های آفتابی را با لیبل UV400 یا حفاظت ۱۰۰ درصدی در برابر UV که به آن %100 UV protection می‌گویند خریداری کنید.

۲. عینکی انتخاب کنید که تابش نور را منعکس کند

عینک‌ های پلاریزه تابش نور را از سطوح مختلف، منعکس می‌کنند یا کاهش می‌دهند. انتخاب این مدل عینک‌ها به خصوص برای افرادی که تفریحاتی مثل موج سواری، قایق‌سواری، ماهی‌گیری، اسنوبورد و اسکی دارند یا در روزهای آفتابی در جاده رانندگی می‌کنند، بسیار مهم و ضروری است. قبل از خریدکردن حتما دقت کنید که عینک مورد نظر شما، لیبل پلاریزه داشته باشد.

۳. عینکی بخرید که اشعه‌ی بیشتری را جذب کند

عینک پلاریزه - انتخاب عینک مناسب

عینک‌هایی که کاملا اطراف چشم را می‌پوشانند از عینک‌هایی که فقط در مقابل چشم‌هایتان قرار می‌گیرند، بهتر هستند. عینک‌هایی که فریم کوچک‌تر دارند، فقط در مقابل چشم قرار می‌گیرند و فضای خالی زیادی در اطراف چشم باقی می‌گذارند. از همین فضای خالی، اشعه‌ی زیادی از خورشید به چشم می‌رسد.

۴. عینک‌های نشکن انتخاب کنید

حفاظت از چشم‌ها در زمان ورزش و فعالیت بدنی نیز ضرورت دارد. سعی کنید عینک‌هایی را انتخاب کنید که از مواد مقاوم به شکستن ساخته شده باشند. موادی مثل پلی‌کربنات در برابر ضربه مقاوم هستند و از این عینک‌ها می‌توانید در فعالیت‌های ورزشی با خیال راحت استفاده کنید.

۵. قیمت بالا، لزوما به معنای کیفیت نیست

هیچ رابطه‌ای بین قیمت عینک و درصد حفاظت از UV آن وجود ندارد. بنابراین حتی اگر گران‌ترین عینک را می‌خرید، باز هم به لیبل آن توجه کنید که حتما عنوان‌های UV400 یا %100 UV Protection روی آنها نوشته شده باشد.

۶. عینک مناسب برای رانندگی بخرید

عینک پلاریزه - عینک مناسب برای رانندگی

حتما به یاد دارید که چند وقت پیش، عکسی از یک راننده در فضای مجازی پخش شد که نیمی از صورتش که بیشتر در معرض آفتاب بود، کاملا آسیب دیده بود و نیم دیگر، سالم بود. آسیب‌رسیدن به پوست و چشم حین رانندگی، به خصوص برای رانندگی طولانی‌مدت، بیشتر از آن چیزی است که تصور کنید.

تحقیقات نشان می‌دهد که شیشه‌ی جلوی ماشین‌ها حفاظت نسبتا مناسبی در برابر آفتاب دارد، ولی شیشه‌های کناری، فقط ۷۱ درصد از تابش مضر آفتاب را مسدود می‌کند. بهترین کار این است که برای شیشه‌های کناری، برچسب‌های مخصوص حفاظت در برابر UV تهیه کنید و عینک آفتابی مناسبی بخرید که کاملا کنار و جلوی چشمان‌تان را بپوشاند.

۷. رنگ مناسب انتخاب کنید

رنگ عینک‌های آفتابی ارتباطی با حفاظت در مقابل اشعه‌ی UV ندارد، ولی گاهی انتخاب بعضی از رنگ‌ها، باعث وضوح دید می‌شود. به خصوص در شرایطی که نور، کافی نباشد. برای مثال افرادی که نشانه‌گیری و تیراندازی می‌کنند، معمولا رنگ‌های نارنجی و زرد را برای عینک خود انتخاب می‌کنند؛ چون این رنگ‌ها، تضاد تصویر را بهبود می‌بخشد.

 

 

منبع: چطور




تاریخ: یک شنبه 19 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

بیشتر مانتوهای تابستانی از جنس نخی و به صورت گشاد هستند که پوشیدن آنها در تابستان سبب خنک شدن افراد می شود. سعی کنید در تابستان از مانتوهایی با رنگ روشن استفاده کنید.

 

مدل مانتو تابستانی با پارچه نخی,مانتو تابستانی نخی
مانتو تابستانی,مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی کوتاه

 

مزون مانتو تابستانی,جدیدترین مانتو تابستانی
مانتو تابستانی شیک,مدل های مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانی

 

 منبع: بیتوته

 



تاریخ: یک شنبه 19 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

 

طراحی های شیک آستین فانوسی برای مانتو, انواع آستین های فانوسی

مدل مانتو آستین فانوسی

 

مانتو آستین فانوسی

آستین فانوسی از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های آستین است که می توانید به راحتی برای مانتو، پیراهن، شومیز و ... استفاده کنید. در ادامه نمونه هایی از این مدل مانتوها را می بینید.

برای اینکه مانتویی متفاوت داشته باشید، می توانید از دوخت آستین های جذاب و جدید و شیک استفاده کنید. یک مدل آستین شیک، آستین فانوسی است، که برای انواع مانتوها می توانید استفاده کنید.

 

مدل آستین فانوسی، اغلب گشاد است و پایین آستین، مچی قرار می گیرد. بعضی از این آستین ها از سرشانه گشاد می شوند و بعضی ها از پایین تر، که بستگی به مدل و نوع مانتو دارد. در ادامه نمونه هایی از مدل مانتو با آستین فانوسی را آورده ایم.

 

شیک ترین مدل مانتو آستین فانوسی, آستین فانوسی چیست

شیک ترین آستین های فانوسی

 

مدل مانتو آستین فانوسی, مانتوهای آستین فانوس

ساده ترین مدل آستین فانوسی

 

 

دوخت مانتو آستین فانوسی, مانتو و پیراهن های آستین فانوسی

مدل آستین فانوسی شیک

 

آستین فانوسی چیست, جدیدترین مدل آستین فانوسی

مدل پیراهن آستین فانوسی

 

 

مانتوهای آستین فانوسی, شیک ترین مدل مانتو آستین فانوسی

شیک ترین مانتوهای آستین فانوسی

 

آستین فانوسی چیست, جدیدترین مدل آستین فانوسی

مانتوهای شیک آستین فانوسی

 

 

مانتوهای آستین فانوسی, شیک ترین مدل مانتو آستین فانوسی

طراحی آستین فانوسی/ پیراهن آستین فانوسی

 

دوخت مانتو آستین فانوسی,مانتوهای آستین فانوسی

مانتو با آستین فانوسی

 

شیک ترین مدل مانتو آستین فانوسی, آستین فانوسی چیست

مانتو مجلسی با آستین فانوسی

 

منبع: بیتوته




تاریخ: شنبه 18 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

خانم های شیک پوش و خوش تیپ برای خرید کیف به نکاتی مانند اندام، قد و سن توجه می کنند و بر اساس این موارد بهترین و مناسب ترین را انتخاب می کنند.

 

انتخاب و خرید کیف متناسب سن - اندام - قد و...

کیف یکی از لوازم جانبی استایل خانم ها محسوب میشود که می تواند بر تمام ظاهر آنها تاثیر بگذارد. شما به راحتی می توانید با انتخاب یک کیف مناسب ضعف های اندام خود را بپوشانید و در عوض بر جذابیت اندام های مناسبتان بیفزایید.

خرید کیف

بنابرین بهتر است مدل کیف تان را براساس فرم بدنتان، اندازه قدتان و سن و سالتان انتخاب نمایید. اگر قصد دارید یک کیف خریداری کنید نکاتی که در این بخش از دنیای مد نمناک برای شما آورده ایم، می تواند کمک کننده باشد.

خرید کیف

انتخاب و خرید کیف بر اساس قد:

مدل کیف برای زنان قد بلند و لاغر

خانم های قد بلند و لاغر اندام می توانند انواع مدل های کیف را از کوله پشتی های بزرگ گرفته تا کیف دوشی یا حتی کیف دستی (Clutch bag) و مدل های پستچی برای خود انتخاب کنند.

تنها نکته ای که افراد قد بلند در انتخاب کیف باید دقت کنند این است که هر چقدر اندازه ی کیف کوچکتر باشد، قد آن ها بلندتر به نظر می رسد پس بهتر است سراغ کیف هایی با سایز متوسط و یا طرح های بزرگ بروید.

مدل کیف برای زنان قد کوتاه

بهترین مدل های کیف برای خانم های ریز جثه و قد کوتاه کیف های کوچک و مدل های دوشی است. خانم های قد کوتاه بهتر است سراغ کیف های بزرگ نروند. برای خانم های قد کوتاه مدل های کیف کوچکی که روی آرنج دست قرار می گیرد نیز مناسب هستند اما نباید زنجیر یا بند کیف خیلی بلند باشد که کیف پایین تر از لگن قرار بگیرد زیرا این کار قدتان را کوتاه تر نشان می دهد.

انتخاب کیف زنانه

انتخاب و خرید کیف بر اساس اندام:

کیف مناسب برای اندام های گلابی شکل

اگر پایین تنه شما درشت تر از بالا تنه تان است و فرم بدنی تان گلابی شکل است باید کیف هایی را انتخاب نمایید تا حواس بیننده را به سمت بالاتنه تان جلب نماید. کیف هایی با سایز متوسط و رنگ های شاد و روشن استفاده کنید که بند های کوتاه داشته باشد تا کیفتان زیر آرنج شما قرار بگیرد.

هیچ گاه از کیف هایی که بند بلند دارند و بندشان آن ها را تا روی لگن شما می آورد، به دلیل اینکه پایین تنه شما بزرگتر به نظر می رسد، استفاده نکنید. همچنین سراغ کیف های خیلی بزرگ با جرئیات فراوان نروید.

کیف مناسب برای اندام های سیبی شکل

اگر بالاتنه تان بزرگ است و شانه های عریضی دارید و در کل اندامتان سیبی شکل است، بهتر است کیف های دوشی، مدل کیف پستچی یا هر کیفی با دسته یا بند بلند انتخاب کنید تا حواس بیننده از سرشانه بزرگ شما دور شود. کیف هایی که روی آرنج دست قرار می گیرند نیز برای شما مناسبند اما هیچ وقت کیف های کوچک با دسته های کوتاه را انتخاب نکنید.

کیف با بندهای بلند

کیف مناسب برای اندام های ورزشکاری

زنانی که تیپ بدنی زاویه دار و ورزشکارانه ای دارند باید مدل کیف های زاویه دار مانند کیف مربع، مستطیل و هر شکل هندسی دیگری با زاویه های تند را انتخاب نکنند زیرا چنانچه در دنیای مد نمناک گفته ایم اینگونه کیف ها اندام را خشن تر نشان می دهد. بهتر است این افراد به سراغ کیف های گردتر و حجیم تر مانند کوله پشتی که طرح و نقش هایی مثل گلدوزی روی بند آن وجود دارد بروند.

کیف مناسب خانم های سایز بزرگ

زنان سایز بزرگ باید کیف های دستی کوچک انتخاب نکنند و کیف های خوش دوخت در اندازه متوسط استفاده کنند. همچنین انتخاب کیف های بزرگ با طرح های درشت و رنگ روشن برای این افراد بهتر است.

انتخاب رنگ مناسب کیف برای هر اندام

  • برای خانم های قد بلند انتخاب کیف های بزرگ با طرح و رنگ روشن ایده آل است.
  • خانم های ریزه اندام بهتر است از کیف های تک رنگ استفاده کنند.
  • خانم های چاق بهتر است کیف های خوش ساخت با خطوط باریک در شکل های مجزا انتخاب کنند.
  • خانم های لاغر می توانند کیف هایی که طرح و تزئینات فراوانی دارد را انتخاب نمایند.

 انتخاب رنگ کیف

انتخاب و خرید کیف بر اساس سن:

مناسب ترین کیف برای انواع گروه سنی

  • دختران نوجوان به این خاطر که وسایل زیادی برای بردن به همراه خود دارند بهتر است از کیف های بزرگ با رنگ های شاد استفاده کنند.
  • خانم میانسال بهتر است از یک کیف متوسط یا کوچک که رنگ آن تند و زننده نیست، استفاده کنند.
  • خانم های سی یا چهل ساله که شاغل هستند و یا مسئولیت مادری دارند بهتر است از کیفی بزرگتر استفاده کنند. کیف زنانه دستی ،کیف زنانه دوشی ، کیف دانشجویی و کیف کارمندی نیز برای این خانم ها مناسب است. بهترین کیف برای مهمانی رفتن نیز مدل های کیف مجلسی و کیف پاسپورتی شیک و زیبا است که نیازمند هر بانوی خوش پوش و با سلیقه ای میباشد.

بهترین کیف های زنانه

  • خانم هایی که به دهه ی پنجاه زندگی وارد شده اند و احتیاج ندارند وسایل زیادی را به همراه ببرند، بهتر است از کیف های ظریف تر و سبکتر مانند کیف های پاسپورتی در طرح های مختلف کیف اسپرت، کیف مجلسی و … استفاده نمایند.
  • خانم هایی که شصت سال سن دارند و دغدغه کمتری برای کار دارند و بیشتر وقت خود را در سفر می گذرانند بهتر است از ساک های بزرگ، اسپرت، شیک و مقاوم استفاده کنند.
  • خانم هایی که در دهه ی هفتاد زندگی شان هستند و مسافرت برایشان سختتر شده بهتر است از کیف هایی سبک، سنتی در طرح های مختلف و مناسب استفاده کنند.

 

منبع: نمناک




تاریخ: شنبه 18 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

بدون شک یکی از نکات مهم در ظاهر آقایان اعتمادبه‌نفس است. اما کمی رسیدگی به استایل و ظاهر باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید.

نکات مهم لباس آقایان

درست است که خانم‌ها به جزئیات توجه خیلی زیادی دارند و حواس‌شان تقریبا به همه موارد استایل آقایان هست. اما در این میان، نکاتی مهم در ظاهر آقایان وجود دارد که بیش از هرچیز دیگری و تقریبا در همان نگاه اول، توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند. در این مطلب مجله دلتا با ما همراه باشید تا با این موارد آشنا شوید.

نکات مهم در ظاهر آقایان، لباس فیت

فیت بودن یعنی اندازه بودن لباس، بسیار مهم است، یعنی نه گشاد بودن لباس و نه تنگ بودن آن. لباس حتی اگر اورسایز باشد، نباید بر تن زار بزند و باز هم بعضی قسمت‌های آن مانند سرشانه‌ها باید اندازه باشد؛ بنابراین چه برای استایل رسمی و چه برای استایل‌های راحت‌تری مثل کژوآل، لباس فیت را انتخاب کنید.

نکات مهم در ظاهر آقایان لباس

کفش

کفش از مهمترین نکات در ظاهر آقایان است که خانم‌ها توجه زیادی به آن دارند. این حرف بدان معنی نیست که کفش حتما باید گران‌قیمت یا از چرم اصل باشد؛ تنها کافیست کاملا با استایل ست باشد (مثلا با کت‌وشلوار، کتانی نپوشید)‌و درضمن کفشتان همیشه تمیز و سالم و واکس‌خورده باشد.

نکات مهم در ظاهر آقایان کفش

نکات مهم در ظاهر آقایان، مدل مو

واقعا اگر هر ماه هزینه زیادی بپردازید تا مدل مویی مناسب و جذاب داشته باشید، کار نادرستی نکرده‌اید. مدل مو از اولین نکات مهم در ظاهر آقایان است که در صورت جلب‌توجه می‌کند. مدل مو باید با فرم صورت همخوانی داشته باشد. از طرفی اگر مو جوگندمی است، بهتر است که زحمت رنگ کردن موها را به خود ندهید، چون معمولا بیشتر خانم‌ها از رنگ جوگندمی موی آقایان خوششان می‌آید.

اکسسوری (کیف پول، کمربند و ساعت)

 پیش از هرچیزی توجه خانم‌ها را اکسسوری به خود جلب می‌کند؛ ‌بخصوص ساعت. کمربند و کیف پول هم به‌هیچ عنوان نباید کهنه و پوست‌پوست باشد. بهتر است که کمربند و کیف پولی ساده، اما درعین‌حال شیک انتخاب کنید؛ مخصوصا از رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای و این دو آیتم را باهم ست کنید.

نکات مهم در ظاهر آقایان، رنگ لباس

رنگ لباس بسیار مهم است. ایرادی ندارد اگر آقایان لباس رنگ روشن بپوشند؛ اما بهتر است که موقعیت، سن، رنگ پوست و ست بودن رنگ‌ها را با یکدیگر نیز درنظر بگیرند.

رنگ لباس باید با رنگ پوست همخوانی داشته باشد. یک نکته مهم اینکه خانم‌ها به چشم‌ها توجه زیادی می‌کنند؛ بنابراین رنگی که چشمان شما را جذاب‌تر نشان بدهد، بهترین انتخاب است.

نکات مهم در ظاهر آقایان رنگ

منبع: دلتا




تاریخ: شنبه 18 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مانتو جین را همه خانم ها دوست دارند اما شاید در ست کردن آن دچار مشکل شوند، مانتو جین را نمیتوان با هر چیزی ست کرد و باید در انتخاب شال و شلوار حسابی دقت کنید.

مانتو جین

اگر شما هم جزو خانم های علاقمند به مانتو جین هستید اما نمیدانید آن را چگونه ست کنید ما در این بخش از دنیای مد نمناک کلی ایده شیک برایتان داریم که با الهام از آن ها میتوانید خوشتیپی با مانتو جین را تجربه کنید.

مانتو لی بلند

روش ست کردن مانتو لی با شال، شلوار و کفش

مانتو لی یکی از ترندهای اصلی امسال است که در رنگ های تیره تا روشن وجود دارند و خانم ها با توجه به سلیقه شخصی شان دست به انتخاب میزنند. مانتوهای لی جوان پسند هستند و دختران جوان حسابی از آن ها استقبال میکنند اما برخی از این افراد نمی دانند مانتو جین خود را با چه لباسهایی ست کنند. با این بخش از دنیای مد نمناک همراه باشید تا نحوه ست کردن مانتو لی با شال و روسری ، شلوار و ... را بدانید.

مدل مانتو جین

نحوه ست کردن مانتو جین با شلوار

مانتو جین در طیف های رنگی تیره تا روشن وجود دارد که روش های ست کردن هر رنگ مانتو جین متفاوت است.

ست کردن مانتو جین با شلوار های لی:

برای ست کردن مانتو لی، شلوار جینی را انتخاب نمایید که رنگ آن نزدیک به رنگ مانتوی شما باشد.

مانتو و شلوار جین 

ست کردن مانتو جین با شلوار های کتان :

برای ست کردن مانتو جین تیره شلوار های کتان رنگ تیره مانند شلوار کتان مشکی یا سورمه ای بپوشید. برای ست کردن مانتو جین روشن از شلوار های کتان به رنگ سفید یا عاجی استفاده کنید. اگر می خواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید.

ست کردن مانتو جین با شلوار های پارچه ای:

با مانتو های لی رنگ روشن می توانید شلوار های پارچه ای سفید و خاکستری و برای مانتو های لی رنگ تیره از لگ های مشکی استفاده کنید.

نکته :توجه کنید هر چه مانتو جین روشن تر باشد بهتر است شلوار به رنگ روشن انتخاب کنید و هرچه مانتو جین تیره تر باشد شلوار تیره برای آن مناسب است.

مدل مانتو جین کاغذی

ست کردن مانتو لی با شال و روسری

اگر می خواهید مانتوی جینتان را با شال یا روسری ست کنید توجه داشته باشید که اولین راز خوش پوشی، رنگ شناسی و انتخاب رنگ درست است، به نحوی که بین رنگ های ست شما هماهنگی وجود داشته باشد. رنگ های پرکاربردی که برای ست با مانتوی جین به شما پیشنهاد می شود عبارتند از:

رنگ قرمز:

برای اینکه زیبا و جذاب تر به نظر برسید، مانتو لی خود را با شال یا روسری قرمز یا زرشکی بپوشید زیرا رنگ قرمز مکمل رنگ آبی است و رنگ های مکمل به خوبی با هم ست می شوند.

شال قرمز 

رنگ خنثی و طبیعی:

برای ست کردن شال و روسری می توانید از شال های بژ، سفید، سیاه و خاکستری که دارای رنگ های خنثی هستند و راحت و ساده با مانتو های لی ست می شوند، استفاده نمایید.

رنگ سبز:

مانتو لی تیره خود را با شال و رسری سبز تیره و مانتو های جین روشن را با شال و روسری سبز روشن ست کنید. این رنگ هماهنگی خوبی با این سری از مانتو ها دارد.

رنگ قهوه ای و نارنجی:

برای اینکه مانتو جینتان را با روسری یا شالتان ست کنید، از روسری یا شال به رنگ های قهوه ای و نارنجی استفاده نمایید. مانتو جین روشن را با شال یا روسری به رنگ قهوه ای و نارنجی روشن و مانتو جین تیره را با شال یا روسری طیف های تیره قهوه ای ست کنید.

مانتو جین روشن

رنگ زرد:

برای داشتن یک استایل شیک و دخترانه مانتو جین روشن خود را با یک شال یا روسری لیمویی بپوشید. توجه کنید که این رنگ را فقط با مانتو های لی رنگ روشن بپوشید. رنگ زرد مکمل رنگ آبی است.

رنگ های پاستیلی:

می توانید مانتو جین روشن تان را با شال یا روسری رنگ پاستیلی ست کنید. این رنگ ها برای همه سنین مناسب است.

ست مانتو لی

رنگ های آبی، بنفش و ارغوانی:

رنگ آبی، بنفش و ارغوانی از رنگ های متناسب با مانتو های لی هستند و شما می توانید مانتو های لی خود را با این رنگ شال یا روسری ست کنید.

نکته:

برای ست کردن مانتو لی با شال و روسری به جنس آن دقت کنید و با مانتو های لی روسری های حریر و ساتن براق و ابریشمی ظریف نپوشید زیرا جنس و نوع پارچه ها باید هماهنگی و تناسب داشته باشند. با مانتو جین خود روسری های ضخیم تر مانند روسری هایی از جنس نخ، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی بپوشید.

روسری هایی با طرح های لنگی و زبرا، روسری های طرح خال خالی، شال های طرح شطرنجی و چهارخانه به خوبی با مانتو لی ست می شوند.

مانتو لی با شلوار گشاد

با مانتو لی چه کفشی بپوشم؟

خانم ها برای ست کردن کفش با مانتو لی بهتر است سراغ چهار گزینه اصلی کفش تخت، اسنیکرز، کفش پاشنه بلند ، نیم بوت و کفش عروسکی بروند و با توجه به سلیقه خود از بین این کفش ها انتخاب کنند.

ست کردن مانتو لی با کفش های اسنیکر:

بهترین انتخاب ها برای ست کردن کفش با مانتو لی کفش های اسنیکر هستند که باید با توجه به رنگ شال و روسری و رنگ مانتوی خود رنگ آن ها را انتخاب کنید . کفش های اسنیکر سفید، خاکستری روشن و نقره ای آینه ای برای مانتوهای لی رنگ روشن مناسب هستند.

ست کردن مانتو لی با صندل های اسپرت:

مانتو لی خود را با صندل های اسپرت با رنگ های خاکی، قهوه ای و زرشکی ست کنید.

مانتو جین تیره

ست کردن مانتو لی با صندل های پاشنه دار و لژدار:

صندل های پاشنه دار و لژدار نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو لی هستند.

ست کردن مانتو لی با نیم بوت های زنانه اسپرت:

نیم بوت ها انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جین هستند.

ست کردن مانتو لی با کفش های عروسکی:

برای اینکه استایلی دخترانه و جذاب داشته باشید مانتو لی خود را با کفش های عروسکی بپوشید. رنگ این کفش ها باید با لباس های شما هماهنگی داشته باشد.

مانتو جین با شال

 

نکات مهم:

  • شومیز زیر مانتو جین جلوباز خود را با رنگ روسری و شال تان ست کنید.
  • در استایلتان تنها از دو تکه لباس جین استفاده کنید؛ نه بیشتر.
  • وقتی دو تکه از لباس هایتان از جین تهیه شده است، بهتر است سراغ اکسسوری های تهیه شده از این پارچه نروید.
  • افرادی که سایز بزرگی دارند باید دقت بیشتری به خرید لباس های جین داشته باشند. استفاده از جین های تیره مثل مشکی، طوسی و سرمه ای می تواند بخشی از اضافه وزن این افراد را پنهان کند اما جین های روشن اضافه وزن را بیشتر نشان می دهند.
  • در فصل های گرم سال سراغ جین برفی یا تناژهای روشن آبی بروید و در فصل های سرد سال از جین های تیره استفاده کنید.
  • اگر میخواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید مانند تصویر زیر.

 

 

 

منبع: نمناک




تاریخ: چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

داشتن یک استایل شخصی، احساس خاص بودن برای شما به همراه خواهد داشت و اعتماد به نفس را بالا خواهد برد.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید

ممکن است تا به حال به المان‌های لباس پوشیدن خود دقت نکرده باشید. داشتن یک استایل شخصی، قدمی بزرگ در مسیر خودشناسی و ابراز شخصیت حقیقی شما به دیگران است. هرچه استایل شخصی‌تر باشد، افراد قبل از صحبت، بیشتر به خصوصیات اخلاقی و ایده‌آل‌های شخصی شما پی خواهند برد. در مطلب ” استایل شخصی خودتان را داشته باشید ” چند ایده و راه حل برای کمک در پیدا کردن استایل شخصی خواهیم گفت، با مجله دلتا همراه باشید.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید !

بازی با کلمات

اولین قدم در شکل دادن استایلی شخصی، نوشتن کلماتی است که دوست دارید استایل‌ شما را توصیف کند. کلماتی مثل کلاسیک، مدرن، بوهمین، مینیمال، شیک، تابع ترندها و…. این کلمات را در یک دفتر مخصوص بنویسید و به مرور زمان آن‌ها را اضافه کنید.

این بازی با کلمات کمک می‌کند زودتر استایل شخصی‌ خود را پیدا کنید.

سلفی در آینه!

همه افراد، بعضی روزها احساس اعتمادبه‌نفس و راحتی خاصی با لباس‌های خود می‌کنند.

مهم نیست که داخل خانه هستید و یا یک کافه یا رستوران؛ وقتی جلو آینه می‌روید و عکس می‌گیرید، یعنی آن استایلی است که بیشتر دوست دارید و خود را در آن زیبا‌تر می‌بینید.

آرشیو این عکس‌ها کمک می‌کند تا متوجه شوید چه آیتم‌هایی در استایلی که آن روز داشته اید، به شما احساس خوبی داده است.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید سلفی

امضای شخصی

زمانی که به استایل شخصی خود نزدیک‌تر می‌شوید، متوجه آیتم‌های خاص مثل یک اکسسوری خاص، عینک دودی خلبانی، لباس طرح دار یا رنگی و… می‌شوید.

برای مثال امضاء شخصی بازیگر معروف کلاسیک، آدری هپبورن، شلوارهای پارچه‌ای برش‌دار و کوتاهش بود.

تمام خانم‌های خوش‌پوش در استایل خود یک امضاء شخصی دارند.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید امضا

آیتم‌های تکراری در کمدتان

سراغ کمد لباس‌ها بروید و ببینید از چه رنگ، طرح و یا لباسی، بیشتر در کمدتان دارید.

بی‌دلیل نیست که از بعضی آیتم‌ها بیشتر خرید کرده اید.

برای مثال، اگر هودی‌های زیادی در کمد دارید این یعنی با این آیتم احساس راحتی  بیشتری دارید.

چه چیزی به من می‌آید؟

هرکسی آزاد است هر استایلی می‌خواهد داشته باشد، اما هدف پوشیدن یک لباس خاص، زیبا‌تر به نظر رسیدن است.

تا به حال لباسی پوشیده‌اید که دیگران از آن تعریف کرده و گفته باشند «این لباس خیلی به تو می‌آید»؟ این تعریف مطمئنا بی‌دلیل نبوده است. شاید در لباسی که اصلا فکرش را نمی‌ کنید محشر به نظر برسید.

این کار به شما اعتماد به نفس کافی برای امتحان کردن چیزهای جدید را می‌دهد.

استایل شخصی خودتان را داشته باشید کمد

آرایش صورت و مدل مو

تمرکز این مطلب بر روی لباس‌ها و اکسسوری‌ها بود، اما آرایش صورت و مدل مو نیز نقش مهمی در استایل شخصی شما دارد و باید با آن سازگاری داشته باشند.

برای مثال آرایش خیلی غلیظ و کلاسیک با استایل اسپرت و یا موهای شلخته با استایل شیک، جالب نیست.

سخن آخر

در آخر باید گفت که بهترین راه برای شکل دادن استایل شخصی، اعتماد به غرایز خود و گوش دادن به حرف دل است.

پس حتی اگر دیگران درباره استایل شما نظر منفی دادند، این خود شما هستید که باید آن استایل را دوست داشته باشید و با آن احساس راحتی کنید.

 

 

منبع: دلتا




تاریخ: چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

گلچینی از شیک ترین و جدیدترین مانتوهای تابستانی

 

شیک ترین مدل مانتو تابستانه, مانتو بلند تابستانی
جدیدترین مدل مانتو تابستانه, مدل مانتو تابستانی دخترانه

ست مانتو تابستانی

 

جدیدترین مانتوهای شیک دخترانه, مدل های مانتو زنانه
مدل های مانتو دخترانه,مانتو جلوباز تابستانه

جدیدترین مدل مانتو زنانه

 

مدل های مانتو دخترانه,جدیدترین مدل مانتو تابستانه
مانتو جلوباز تابستانه,مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو تابستانه بازیگران

 

مدل مانتو تابستانی دخترانه, شیک ترین مدل مانتو تابستانه
مدل مانتو تابستانی, جدیدترین مدل مانتو تابستانه

مانتو جلوباز تابستانه

 

مانتوهای شیک زنانه,جدیدترین مانتوهای شیک دخترانه
مدل های مانتو زنانه,مدل های مانتو دخترانه

جدیدترین ست های تابستانه

 

شیک ترین مدل مانتو تابستانه, مانتو بلند تابستانی
جدیدترین مدل مانتو تابستانه, مدل مانتو تابستانی دخترانه

ست مانتو مجلسی تابستانی

 
جدیدترین مانتوهای شیک دخترانه, مدل های مانتو زنانه
مدل های مانتو دخترانه,مانتو جلوباز تابستانه

جدیدترین مدل مانتو زنانه

 

مدل های مانتو دخترانه,جدیدترین مدل مانتو تابستانه
مانتو جلوباز تابستانه,مدل مانتو تابستانی

مدل مانتو مجلسی

 

 




تاریخ: چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

نمونه هایی از جدیدترین ست های کیف با کفش های اسپرت برندهای متفاوت

 

مدل ست کیف و کفش اسپرت, جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت
ست کیف و کفش اسپرت, ست کیف با کفش اسپرت

ست کیف و کفش اسپرت

 

ست کیف و کفش اسپرت مارک, برندهای ست کیف و کفش اسپرت
ست های کیف و کفش اسپرت, ست های کیف با کفش اسپرت

ست کیف با کفش اسپرت

 

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت, ست های شیک کیف و کفش
ست کیف با کفش اسپرت, مدل ست کیف و کفش اسپرت

مدل ست کیف و کفش اسپرت

 

طراحی کیف با کفش اسپرت, ست کیف و کفش اسپرت مارک
برندهای ست کیف و کفش اسپرت, ست های کیف و کفش اسپرت

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت

 

ست های کیف و کفش اسپرت,ست کیف با کفش اسپرت
ست های کیف با کفش اسپرت,ست کیف و کفش اسپرت

ست های شیک کیف و کفش

 

مدل ست کیف و کفش اسپرت, جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت
ست کیف و کفش اسپرت, ست کیف با کفش اسپرت

مدل های ست کیف و کفش

 

ست کیف و کفش اسپرت مارک, برندهای ست کیف و کفش اسپرت
ست های کیف و کفش اسپرت, ست های کیف با کفش اسپرت

ست های کیف با کفش اسپرت

 

جدیدترین مدل های ست کیف و کفش اسپرت, ست های شیک کیف و کفش
ست کیف با کفش اسپرت, مدل ست کیف و کفش اسپرت

ست های کیف و کفش اسپرت

 

 

 

بیتوته




تاریخ: دو شنبه 13 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در سرتاسر دنیا خرید اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش و زیورآلات و از همه مهم‌تر پوشاک از برندهای لاکچری، براساس سطح درآمد افراد صورت می‌گیرد. برخی برندهای لوکس آن‌قدر گران‌قیمت هستند که فقط طبقه‌ی ثروتمند جامعه و سلبریتی‌ها قادر به خرید آنها هستند؛ با وجود این، اغلب مردم تصور می‌کنند اجناسی که برندهای لاکچری و مشهور آنها را تولید می‌کنند، جنس و کیفیتی بهتر از اجناس برندهای کمتر مشهور و ارزان‌تر دارند و هرچه پول بیش‌تری بابت اکسسوری‌هایی مثل کیف و کفش بپردازند، جنس بهتری تحویل می‌گیرند؛ اما این تفکر همیشه هم درست نیست.
 

بد نیست بدانید برخی برندهای لوکس و خوش‌نام در صنعت مد با وجود نام پرآوازه و کیفیت منحصر‌به‌فردی که دارند، اتفاقا برخلاف تصور عموم برای تولید محصولات‌شان چندان هم هزینه نمی‌کنند و به‌عبارت دیگر پول فراوانی که بابت خرید آنها می‌پردازید، خیلی بیش‌تر از آن چیزی است که برای این برندهای لاکچری و گران‌قیمت آب خورده است. با ما باشید تا با این برندها آشنا شوید.

 

۱. برند لاکچری لویی‌ویتون؛ صدها دلار گران‌تر می‌خرید

بعید است که اهل مد و خرید باشید و تابه‌حال نام برند لاکچری و قدیمی «لویی‌ویتون» به گوش‌تان نخورده باشد. اکسسوری‌های شکیل برند فرانسوی لویی‌ویتون شامل محصولات چرمی، مثل کیف و کفش و زیورآلات با لوگوی «LV» در سرتاسر دنیا شناخته‌شده هستند. داستان زندگی خالق این برند موفق، روایتی شیرین و شنیدنی است که در این بحث نمی‌گنجد؛ اما پسرکی که در ۱۴سالگی به پاریس آمد و با شاگردی در مغازه‌ی چمدان‌سازی «موسیو مارشال» چم‌وخم بازار را یاد گرفت، بعدها برندی را تأسیس کرد که به‌جرئت می‌توان آن را یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین برندهای دنیا نامید.

شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در زمانی که «لویی‌ویتون مالیته» نوجوان به‌عنوان شاگرد در مغازه‌ی چمدان‌سازی پذیرفته شد، چمدان، کالایی لوکس و گران‌قیمت به‌حساب می‌آمد که فقط اشراف و ثروتمندان توانایی تهیه‌ی آن را داشتند و همین مراوده با طبقه‌ی ثروتمند جامعه بود که ایده‌های بکری را برای تولید محصولات لوکس که به چشم این طبقه بیاید، در ذهن لویی‌ویتون جوان پرورش داد. از همین ایده‌های بکر بود که سرانجام کسب‌و‌کاری جهانی راه افتاد که نامش در سرتاسر جهان پرآوازه شد، تاجایی‌که بسیاری از افراد مشهور، ازجمله خوانندگان و بازیگران سرشناس هالیوود، مثل «شون کانری» و مأمور مشهور ۰۰۷ با افتخار چهره‌ی تبلیغاتی این برند لوکس هستند.

بد نیست بدانید برند لویی‌ویتون هیچ‌وقت محصولاتش را در حراج به فروش نمی‌رساند و اصولا محصولات این برند حراج نمی‌شوند و اگر هم در پایان یک فصل کالایی در انبار مانده باشد، برای حفظ کیفیت و اصالت برند، از بین برده می‌شود؛ اما آنچه داستان «لویی‌ویتون» را جذاب‌تر می‌کند، این است: طبق گزارشی که روزنامه‌ی معتبر نیویورک تایمز در سال ۲۰۰۰ منتشر کرد، یک کیف‌دستی لویی‌ویتون که اتفاقا محبوب‌ترین اکسسوری این برند نیز هست، با احتساب جنس و موادی که برای ساخت آن به‌کار رفته است، صدها دلار کم‌تر از آنچه به شما فروخته می‌شود، ارزش مادی دارد.

در همان زمان یکی از سخنگویان این برند ادعا کرد که این برآورد روزنامه‌ی نیویورک تایمز اشتباه است. به گفته‌ی این سخنگو بخش عمده‌ای از پولی که شما برای خرید محصولات این برند می‌پردازید، به‌خاطر طراحی این محصول است که شرکت پول زیادی بابت آن می‌پردازد. براساس گزارش مجله‌ی فوربس، برند لاکچری و صدساله‌ی لویی‌ویتون یکی از سودآورترین برندهای لاکچری دنیا با ارزشی معادل ۲۸میلیارد و ۸۰۰میلیون دلار است. هرچه باشد، به‌نظر می‌رسد پرداخت هزاران دلار برای خرید یک کیف شناسنامه‌دار از برند «لویی‌ویتون» فقط به‌خاطر هنری که در طراحی‌اش به‌کار گرفته شده است، کار چندان عاقلانه‌ای نیست.

۲. مون‌بلان؛ خودنویس محبوب مدیران و کارخانه‌دارها

یکی از مؤثرترین نکات در هنر نوشتن، قلمی خوش‌دست و روان است که البته این روزها به لطف پیشرفت تکنولوژی دیگر چندان به‌کار نمی‌آید؛ اما هنوز هم بسیاری از افراد یک نوشته‌ی دست‌نویس خوش‌خط را به یک نوشته‌ی تایپ‌شده ترجیح می‌دهند. شاید به همین دلیل حدود صد سال پیش، در سال‌های اوج شکوفایی اقتصادی در اروپا یک بانک‌دار مشهور آلمانی به‌نام «آلفرد نیمهیس» به‌همراه یکی از دوستانش یک قلم خودنویس لوکس به‌نام «Simplo Filler Pen» طراحی و تولید کردند و اتفاقا شرکت تولید این قلم را هم به‌همراه شریکی دیگر افتتاح کردند.

در همان سال‌های شکوفایی اقتصاد اروپا، لوکس‌گرایی و استفاده از محصولاتی که نماد تجمل یا به اصطلاح «لاکچری» بودند، بسیار همه‌گیر بود و این بهترین فرصت بود تا صاحبان شرکت «Simplo Filler Pen» به فکر تولید خودنویس‌های لوکسی بیفتند که به‌خاطر ترکیب سیاه و قرمزش نام «روژه نوار» را برای آن انتخاب کردند، یک محصول آلمانی با نامی فرانسوی! شاید برای‌تان جالب باشد بدانید در آن سال‌ها فرانسه در سرتاسر دنیا نماد شیک‌پوشی و مد و لوکس‌گرایی بود و به همین‌ دلیل حتی آلمانی‌های متعصب هم ننگ نمی‌دانستند برای محصولات‌شان اسم‌های فرانسوی انتخاب کنند.

در سال ۱۹۱۰ این شرکت آلمانی خودنویس‌های «مون‌بلان» (به‌معنای بلندترین کوه رشته‌کوه آلپ) را طراحی و تولید کرد که بعدها نام برند را هم به خود اختصاص داد. خودنویس‌های آلمانی لاکچری «مون‌بلان» با قیمت‌های چندصددلاری تولیدشده در همین شرکت، هنوز که هنوز است خودنویس‌های محبوب مدیران و کارخانه‌دارها هستند. با این همه به‌عقیده‌ی کارشناسان با وجود انواع و اقسام خودنویس‌های روان و باکیفیت و ارزان‌تر متعلق‌به برندهای کم‌نام‌و‌نشان‌تر، اختصاص هزینه‌ی چندصد دلار برای یک خودنویس از برند لاکچری «مون‌بلان» چندان هم توجیه اقتصادی ندارد.

اگر شما هم از آن دسته عاشقان نوشتن با خودنویس‌های مون‌بلان هستید، بهتر است بدانید اگر درباره‌ی دخل و خرج‌تان حساس هستید، می‌توانید یک خودنویس ارزان‌تر با همان کارتریج‌های جوهر «مون‌بلان» تهیه کنید و به نوشتن روان و باکیفیت ادامه دهید.

۳. برند جواهرات لاکچری تیفانی؛ در تیفانی فقط صبحانه بخورید

«تیفانی» یکی از پرآوازه‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لاکچری طلا و جواهر دنیاست؛ اما اگر شما هم یکی از مشتریان این برند مشهور هستید که بیش‌تر برای حلقه‌های نامزدی و ازدواج، نامش بر سر زبان‌هاست، آیا می‌دانید که بابت چه‌چیزی پول می‌دهید؟ بابت یک نام بلند‌بالا و جعبه‌های آبی‌رنگ مشهور! درحقیقت «تیفانی» در زمان جنگ‌های داخلی آمریکا برای سربازان «شمشیر» می‌ساخت و فیلم مشهور صبحانه در تیفانی محصول ۱۹۶۱، با هنرنمایی «آدری هپبورن»، در نقش «هالی گولایتلی»، شخصیتی که عاشق پرسه‌زدن در راهروهای این فروشگاه بود، نام این برند گرانقیمت را جاودانه ساخت؛ اما حقیقت این است که این برند لاکچری طلا و جواهر با الماس‌های چشمگیرش خیلی بیش‌تر از آنچه باید، بابت طراحی این جواهرات از مشتری‌هایش دستمزد می‌گیرد و همین مسئله صدای بسیاری از کارشناسان طلا و جواهر را درآورده است.

در طول سالیان دراز، از خانواده‌ی سلطنتی فرانسه گرفته تا «آبراهام لینکن» و چهره‌های مشهوری چون «کایرا نایتلی»، «کیت بلانشت»، «اما واتسون» و «کیت میدلتون» ازجمله مشتری‌های پروپا قرص این برند لوکس محسوب می‌شوند؛ اما باز هم این دلیل نمی‌شود که شما برای خرید یک حلقه‌ی نامزدی معمولی از این برند لاکچری، هزار دلار بیش‌تر از برندهای کمتر مشهور بپردازید که سنگ‌های باکیفیت‌تر در محصولات‌شان به‌کار می‌برند.

۴. برند ساعت لاکچری رولکس؛ پیشرو، خلاق و زیادی گران

برند لاکچری و محبوب ساعت «رولکس» یکی دیگر از آن نام‌های لوکسی است که بیش‌تر از آنچه باید، بابت محصولاتش از شما پول می‌گیرد. با وجود اینکه «رولکس» برندی محبوب به‌خصوص در میان ایرانی‌هاست، حقیقت این است که این برند لاکچری دنیای ساعت‌های مچی بسیار بیش‌تر از برندهای مشابهش از مشتری بابت خرید یک ساعت پول می‌گیرد. «رولکس» برندی پیشرو و خلاق در زمینه‌ی تولید ساعت مچی است و افتخارات بسیاری دارد، ازجمله توليد اولين ساعت مچی با امکان تغيير تاريخ اتوماتيک روی صفحه، اولين ساعت مچی با قابلیت تغيير تاريخ و روز به‌طور اتوماتيک روی صفحه، اولين ساعت مچی ضدآب تا عمق صدمتری،‌ اولين ساعت مچی که زمان دو منطقه را هم‌زمان نشان می‌دهد و اولين برند ساعت که مجوز نصب کرنومتر برای ساعت‌های مچی را دريافت کرد.

اما با این همه باز هم قیمت‌های سرسام‌آور ساعت‌های این برند لاکچری در برابر سایر برندهای با‌کیفیت و لوکس ساعت مچی توجیه‌پذیر نیست.

۵. کفش‌های لاکچری لوبوتین؛ رنج کشیدن زیباست

برند لاکچری فرانسوی تولید کفش «لوبوتین» که سالانه بیش از پانصدهزار جفت کفش گران‌قیمت در سرتاسر دنیا می‌فروشد، یکی از محبوب‌ترین برندهای لوکس کفش در میان طبقه‌ی ثروتمند است که در پستوی مغازه‌های گران‌قیمت دست به دست می‌شود و قیمتی هم‌تراز طلا دارد. به گفته‌ی «کریستین لوبوتین» صاحب برند لاکچری «لوبوتین»، هدف او از تولید این کفش‌ها ترکیب راحتی و خلق یک اثر هنری است؛ اما با وجود طراحی بی‌نظیر کفش‌های گران‌ترین برند لاکچری «لوبوتین» که با نماد «دکمه‌ی قرمز» در سرتاسر دنیا شناخته‌ می‌شود، به‌نظر می‌رسد قیمت چهارهزار تا شش‌هزاردلاری آنها هیچ توجیه منطقی ندارد. جالب است بدانید «کریستین لوبوتین» درباره‌ی کفش‌هایی که طراحی می‌کند، نظر جالبی دارد: «درست است که مردم به من لقب طراح دردناک‌ترین و سخت‌ترین کفش‌های دنیا را داده‌اند؛ اما واقعا هدف من طراحی کفش‌های ناراحت و سخت نیست، ولی اجباری وجود ندارد که این کفش‌ها را طراحی و تولید نکنم. من دلم می‌خواهد بلندترین و راحت‌ترین پاشنه‌های کفش دنیا را تولید کنم؛ اما وظیفه‌ی اصلی من فقط طراحی در راستای جذابیت و زیبایی است، نه راحتی! با راحتی کفش مخالف نیستم؛ اما تمرکز اصلی من روی راحتی کفش نیست.» حالا با دانستن این اطلاعات از زبان سازنده‌ی کفش‌های لاکچری لوبوتین این انتخاب دیگر به‌عهده‌ی شماست که با پرداخت هزاران دلار به این دیدگاه فلسفی مرتاضان هندی عینیت ببخشید که: رنج زیباست!

۶. زیورآلات مروارید لاکچری Mikimoto؛ پادشاه مرواریدها

اگر از آن‌ دسته افرادی هستید که عاشق «مروارید» هستند، حتما نام برند جواهرات لاکچری «Mikimoto» را شنیده‌اید که «مروارید» عنصر اصلی جواهرات و زیوآلاتش است. این برند لاکچری جواهر در ایران هم نامی شناخته‌شده و محبوب است و به‌عقیده‌ی بسیاری بهترین جواهرهای مروارید موجود در بازارهای دنیا، جواهرها و زیورآلات متعلق به برند «میکیموتو» است، به‌طوری که یک رشته گردن‌بند مروارید میکیموتو چندین هزار دلار قیمت دارد. با این همه بد نیست بدانید قسمت اعظم مرواریدهای استفاده‌شده در زیورآلات این برند لاکچری، مرواریدهای پرورشی هستند، نه طبیعی. این در حالی است که اکثر مردم نمی‌توانند فرق بین مرواریدهای تقلبی و اصل و همچنین مرواریدهای پرورشی و تقلبی را تشخیص بدهند. با این تفاسیر هنوز هم حاضرید بابت یک رشته مروارید مصنوعی چندین هزار دلار پیاده شوید؟

۷. برند لاکچری Coach؛ محبوب سال‌های گذشته

یکی از محبوب‌ترین برندهای لاکچری تولید کیف‌های دستی و مجلسی در دنیا برند «Coach» است که محبوب بسیاری از سلبریتی‌های هالیوود است و اتفاقا در ایران نیز برندی شناخته‌شده و محبوب و البته بسیار گران‌قیمت است. در سال‌های اخیر برند لاکچری «Coach» بنا به دلایلی تا حدودی محبوبیت خود را از دست داد تا اینکه صاحبان برند تصمیم گرفتند با تولید کیف‌هایی ارزا‌ن‌تر برای عموم مردم دوباره محبوبیت قبلی را به‌دست بیاورند و البته این ضرر را با تولید کیف‌های گران‌قیمت‌تر در خط تولید لاکچری و کاهش تخفیف‌های فروش آنلاین خود جبران می‌کنند؛ اما این استراتژی هم نتوانسته است محبوبیت سابق را آنچنان که باید‌و‌شاید به این برند در نزد مردم برگرداند. اگر دل‌تان می‌خواهد یک کیف گران‌قیمت و خوش‌دست داشته باشید، برندهای ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر با همین کیفیت در بازار کم نیستند.

۸. برند لاکچری Michael Kors؛ در حراج خرید کنید

«مایکل کورس» یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهای لاکچری تولید کیف در سرتاسر دنیاست که اگرچه کم‌کم از میزان محبوبیتش در سال‌های اخیر کاسته شده است، هنوز هم نامی معتبر برای پیروان مد و فشن است. به‌عقیده‌ی کارشناسان مد و تجارت برندهای لاکچری همواره هواداران ثابتی در سرتاسر دنیا دارند؛ اما با بازشدن پای برندهای جدید، با کیفیت عالی و قیمت‌هایی معقول‌تر نسبت به برندهای لاکچری مشهور به بازارهای جهانی، حباب قیمت‌های سرسام‌آور برندهای لاکچری در حال ترکیدن است که به‌نظر می‌رسد برند لوکس «مایکل کورس» یکی از آن‌هاست. با این حال اگر هنوز هم از هواداران سینه‌چاک این برند هستید، بهتر است منتظر حراج‌های فصلی کیف‌های «مایکل کورس» باشید که گاهی تا ۵۰درصد زیر قیمت اصلی هم عرضه می‌شود.

۹. برند Prada؛ قیمت گران، کیفیت متوسط

یکی دیگر از برندهای لاکچری که به استثنای کفش و کیف دستی، بقیه‌ی محصولاتش کیفیت مرغوبی ندارند، برند «پرادا» است؛ برای مثال دل‌تان می‌آید برای یک «گیره‌ی کاغذ» برند پرادا از جنس نقره، ۱۷۰ دلار بپردازید؟ قبول کنید که ارزشش را ندارد؛ حتی اگر طبق ادعای این برند لاکچری در تبلیغاتش، این گیره از جنس استرلینگ باشد؛ پس قبل از اینکه صدها دلار بابت اکسسوری‌های این برند بپردازید، درباره‌ی کیفیت واقعی آنها تحقیق کنید.




تاریخ: دو شنبه 13 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
 
 

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

اگر سن بلوغ را رد کرده‌اید و قد چندان بلندی ندارید، باید با این واقعیت کنار بیایید که قدتان بلندتر از این نمی‌شود. تا قبل از سن بلوغ رعایت نکاتی مثل به‌موقع خوابیدن، مصرف کلسیم و انجام ورز‌ش‌های خاص ممکن است به افزایش قد بینجامد، اما در این میان برخی ادعاها مبنی بر خوردن قرص یا دارویی خاص برای دستیابی به قدی بلند‌تر نه توجیه علمی دارد و نه تا‌به‌حال کسی با توسل به آنها قدبلندتر شده است.
 

فاکتور «قد» تا حد زیادی ژنتیکی است و شاید با اصلاح رژیم غذایی و سبک زندگی تا دوره‌ی بلوغ بتوان تا حدودی بر روند آن تأثیر گذاشت. این در حالی است که عمل جراحی افزایش قد هم دردسرهای خاص خودش را دارد. با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد بهترین گزینه، آگاهی از نکات و ترفندهای درست لباس پوشیدن است. همراه ما باشید، در این مقاله به شما می‌گوییم برای اینکه قدبلند به‌نظر برسید، باید چه بپوشید و چه نپوشید.

 

توصیه‌هایی برای خانم‌های کوتاه‌قد

۱. شلوار جین دم‌پا گشاد بپوشید

شلوارهای دم‌پا گشاد کلاسیک، قد را بلندتر و پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهند به‌خصوص زمانی که دمپای شلوار تا روی پاشنه‌ی کفش باشد و جوراب‌ها را کاملا بپوشاند. این در حالی است که هرچه شلوار شما تنگ‌تر و چسبیده‌تر باشد پاها کوتاه‌تر و چاق‌تر به‌نظر می‌رسند. اگر می‌خواهید بلوز و شلوار بپوشید بهتر است بلوز و شلوار هم‌رنگ بپوشید به این ترتیب بدن شما یک‌دست به‌نظر می‌رسد و با ایجاد خطای دید در بیننده، قدبلندتر، لاغرتر و ظریف‌تر به‌نظر می‌رسید.

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

البته برای یک‌رنگ پوشیدن که اتفاقا در میان سلبریتی‌های هالیوودی هم محبوب است، بهتر است رنگ‌های خنثی مثل کرم یا خاکستری را انتخاب کنید. اگر بلوز و شلوارتان هم‌رنگ نباشند، بدن شما به دو نیم تقسیم می‌شود و کوتاه‌تر به‌نظر می‌رسید. از سوی دیگر اگر پاهایتان چاق است و می‌خواهید آنها را لاغرتر نشان بدهید، شلوارتان را تیره و بالا‌تنه را یک درجه روشن‌تر انتخاب کنید. اما اگر بالاتنه‌تان چاق است، بهتر است روپوش بالا‌تنه‌تان تیره‌تر باشد.

۲. هم دامن ماکسی و هم دامن فون و کوتاه بپوشید

طبق دستور‌العمل مدهای قدیمی، دامن‌های بلند و به‌اصطلاح «ماکسی»، برازنده‌ی خانم‌های قدبلند است، اما ترفندهای مد و فشن مدرن می‌گوید که خانم‌های کوتاه‌قد با دامن‌های بلند، قدبلندتر به‌نظر می‌رسند و بهتر است که این دامن‌ها را در کمد لباس‌شان داشته باشند.

دامن‌های «ماکسی» یا پیراهن‌های ماکسی را با کفش پاشنه‌بلند سِت کنید و فراموش نکنید که حتما دامن‌های ماکسی یا پیراهن‌های ماکسی راسته را انتخاب کنید نه دامن‌های به‌اصطلاح گَل‌وگشاد. دامن‌های بلند و پف‌دار و گشاد شما را کوتاه‌تر از چیزی که هستید، نشان می‌دهند. از سوی دیگر دامن‌های «فون» بدن شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. علاوه بر این چون دامن‌های کوتاه (تا بالای زانو) بخش بیشتری از پا را نشان می‌دهند، باعث می‌شوند بلندتر و کشیده‌تر به‌نظر برسید.

۳. مانتو یا بارانیِ روی زانو بپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

اگر قد چندان بلندی ندارید، کت‌ها و مانتوهای خیلی بلند شما را کوتاه‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهند. بنابراین بهترین انتخاب برای شما مانتو و بارانی‌های روی زانو و کاملا اندازه است. یک انتخاب ایده‌آل دیگر برای شما انتخاب مانتوهایی با دامن «فون» است که با ایجاد خطای دید، قد را بلندتر نشان می‌دهند. بهتر است از پوشیدن مانتو و پالتوهای دارای دو ردیف دکمه روبه‌روی هم یا به‌اصطلاح «چهار دکمه» اجتناب کنید. این سبک روپوش شما را چاق و کوتاه می‌کند. از مانتو و پالتوهایی که یک ردیف دکمه دارند استفاده کنید.

۴. کفش پنجه‌باریک و پاشنه‌بلند بپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

در مورد انتخاب کفش‌های پاشنه‌بلند خوشبختانه اکثر خانم‌های کوتاه‌قد تخصص دارند، اما مسئله اینجاست که به‌جز سایز پاشنه، توجه به پنجه‌ی کفش هم امری حیاتی است. بهتر است کفش‌هایی با پنجه باریک و رویه کوتاه انتخاب کنید تا پاهایتان کشیده‌تر به‌نظر برسد. می‌دانستید کفش‌های «خال‌خالی» در کشیده‌تر نشان دادن پاها مؤثرند؟

۵. مدل موی مناسبی انتخاب کنید

اگر موهایتان بلند است اما از شانه‌هایتان پایین‌تر نمی‌آید، بهترین مدل برای شما مدل موی جمع‌شده بالای سر است. وقتی موهایتان را بالای سرتان جمع می‌کنید، به قدتان یک تا دو سانت اضافه می‌شود.

توصیه‌هایی برای آقایان کوتاه‌قد

۱. کتِ چنددکمه نپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

اگر اهل پوشیدن کت و ژاکت هستید، دنبال کت‌ها و ژاکت‌های چنددکمه، گشاد، بلند و بزرگ‌تر از سایز خودتان نروید. بهترین انتخاب برای شما کت‌های تک‌دکمه، کمی کوتاه و کاملا سایز بدن‌تان است. یادتان باشد کتی را انتخاب کنید که دکمه‌ی کت درست بالای ناف‌تان قرار بگیرد. کتی که دکمه‌اش زیر ناف باشد، قد را کوتاه نشان می‌دهد.

۲. تی‌شرت آستین‌کوتاه ممنوع

تی‌شرت و بلوزهای آستین‌کوتاه دست‌ها را کوتاه‌تر و درنتیجه قد شما را کوتاه‌تر از حد معمول نشان می‌دهند.

۳. کت کوتاه بپوشید

وقتی کت بلند می‌پوشید، پاهایتان را پنهان می‌کنید و قدکوتاه به‌نظر می‌رسید. کت‌های کوتاه باعث می‌شوند پاهای شما بهتر و کشیده‌تر دیده شوند.

۴. کراوات پهن ممنوع

اگر اهل بستن کراوات هستید، به‌هیچ‌عنوان سمت کراوات‌های پهن نروید. بهترین انتخاب برای شما کراوات‌های تیره و باریک یا با خط‌های راه‌‌‌راه عمودی است.

۵. کفش لژدار بپوشید

از کفش‌های لژدار با پاشنه مخفی استفاده کنید تا قدبلندتر به‌نظر برسید.

۶. مدل موی مناسبی انتخاب کنید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

مردانی با قد کوتاه نباید موهایشان را تا پایین شانه، بلند نگه دارند. موهای کوتاه و مرتب تا بالای شانه شما را بلندتر نشان می‌دهد. اگر موهای پر‌پشتی دارید شانه‌زدن موها به‌سمت بالا، در کشیده‌تر نشان‌دادن اندام‌تان مؤثر است.

توصیه‌های عمومی

۱. شلوار و کفش یک‌رنگ بپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

یک ترفند دیگر که با استفاده از خطای دید شما را بلندقد‌تر نشان می‌دهد، پوشیدن کفش و شلوار یک‌رنگ یا نزدیک‌ترین رنگ به‌هم با تفاوت خیلی جزیی است. به این ترتیب حد فاصل مچ و ساق پا در یک ترکیب یک‌دست از هم تشخیص داده نمی‌شوند و در نتیجه کشیده‌تر و بلندقدتر به‌نظر می‌رسید. یادتان باشد به‌هیچ‌وجه لبه‌ی دم‌پای شلوارتان را تا نزنید.

۲. شلوار رسمی نه بلند و نه کوتاه بپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

چه زن باشید و چه مرد، اگر اهل پوشیدن شلوار پارچه‌ای و رسمی به‌خصوص برای محیط‌های اداری هستید، بهتر است شلوارهایی را انتخاب کنید که در وهله‌ی اول خوش‌دوخت باشند، خط اتوی شلوار درست در جلوی شلوار و قد آن تا روی قوزک پا باشد. به‌عبارت دیگر، قد شلوار باید درست موازی با بند کفش‌تان باشد. یادتان باشد به‌هیچ‌عنوان سراغ شلوارهای دم‌پا پاکتی نروید که در این صورت تمام رشته‌ها را پنبه می‌کنید.

۳. شلوار فاق کوتاه و روشن نپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

مشکل شلوارهای فاق‌کوتاه این است که پاها را کوتاه‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهند. اگر قد چندان بلندی ندارید بهتر است سراغ شلوارهای فاق‌بلند بروید، شلوارهایی که کمر بلندتری دارند، قد را کشیده‌تر نشان می‌دهند. نکته‌ی دیگر در انتخاب شلوار، رنگ آن است. همان‌طور که رنگ‌های تیره شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند، با پوشیدن شلوارهای تیره هم بلند‌‌قدتر به‌نظر می‌رسید. آقایان بهتر است قسمت جلوی تی‌شرت‌شان را داخل شلوار بگذارند و به این ترتیب بلندتر به‌نظر برسند. پیشنهاد ما به شما این است که به‌هیچ‌عنوان سراغ شلوارهای سوراخ‌دار و پاره و مدل «بگی» نروید.

۴. یقه اسکی و یقه هفت بپوشید

لباس‌های «یقه اسکی» با پوشاندن پهنی گردن آن را کشیده‌تر و بالا‌تنه را بلندتر نشان می‌دهند. از سوی دیگر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌ها و آقایان کوتاه‌قد، لباس‌های «یقه هفت» است که باز هم اندام شما را در ظاهر کشیده‌تر نشان می‌دهد.

۵. کمربند پهن نبندید

استفاده از کمربند روی کت، دامن، پیراهن و شلوار یک ترفند قدیمی و مناسب برای کشیده‌تر به‌نظر رسیدن اندام است. با این همه در نظر داشته باشید که از کمربندهای پهن استفاده نکنید. کمربندهای پهن عرض بدن شما را پهن‌تر و درنتیجه شما را کوتاه‌قدتر نشان می‌دهند. دقت کنید کمربندی که استفاده می‌کنید، رنگی متضاد با لباس شما نداشته باشد و ترجیحا هم‌رنگ یا مکمل لباس‌تان باشد.

۶. لباس پر نقش‌و‌نگار نپوشید

اگر قد چندان بلندی ندارید، سراغ لباس‌های گُل‌درشت، خال‌خالی، پیچازی، چهارخانه و پُرنقش‌و‌نگار نروید. هرچه پارچه‌ی لباس‌تان ساده‌تر باشد، اندام‌تان کشیده‌تر به‌نظر می‌رسد.

۷. لباس راه‌راه بپوشید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

بلوز، پیراهن و شلوارهای راه‌راه با خط‌های عمودی با ایجاد خطای دید قد شما را کشیده‌تر می‌کنند. لباس‌های راه‌راه از جمله لباس‌هایی هستند که در فصول بهار و زمستان بسیار پر‌طرفدارند و دست‌تان را برای انتخاب باز می‌گذارند.

۸. لباس کاملا اندازه بپوشید

لباس باید دقیقا اندازه و سایز تن شما باشد. لباس گشاد اندام شما را کوتاه‌تر و پهن‌تر نشان می‌دهد، بنابراین لباسی انتخاب کنید که به‌جای شُل بودن، سفت و هموار باشد.

۹. زیورآلات، کلاه و … را فراموش نکنید

یادتان باشد که شلوغ‌کردن قسمت بالاتنه برای افراد کوتاه‌قد یک گزینه‌ی عالی است. استفاده از کراوات، جیب، دستمال‌گردن و کلاه برای آقایان و استفاده از گردنبندهای بلند رو لباسی و گوشواره‌های بلند برای خانم‌ها، تمرکز را از پاها به‌سمت بالاتنه می‌برد و فرد را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

۱۰. کیف بزرگ دست‌تان نگیرید

چگونه با تغییر سبک لباس پوشیدن قد بلند‌‌تر به نظر برسیم

کیف‌های بزرگ قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهند و در واقع قدتان را پنهان می‌کنند. بهتر است از کیف‌های کوچک و جمع‌و‌جور استفاده کنید.

۱۱. قوز نکنید و مراقب وزن‌تان باشید

قوز نکردن، بالاگرفتن گردن، عقب‌گرفتن شانه‌ها و اصلاح حرکات بدن مثل راست‌ایستادن در هنگام نشستن و راه‌رفتن، شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. مراقب وزن‌تان باشید. اگر قدتان چندان بلند نیست، چاقی و اضافه‌وزن شما را کوتاه‌تر از آنچه هستید، نشان می‌دهد.

 

 

منبع: چطو




تاریخ: دو شنبه 13 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

 طرز ست کردن با کفش خاکستری, بهترین رنگ ها برای ست با کفش خاکستری

راهنمای ست کردن کفش خاکستری با شلوارهای رنگی

 

نحوه ست کردن شلوار با کفش خاکستری

کفش های خاکستری این روزها طرفداران خاص خود را دارند. اگر برای ست کردن شلوار با کفش خاکستری دچار مشکل هستید، در این مطلب با ما همراه باشید.

ست کردن شلوار با کفش های خاکستری

رنگ های زیادی است که با کفش های خاکستری ست می شوند. اگر به درستی ست شوند زیبایی کفش را چندین برابر می کند.

 

اگر کفش خاکستری را با رنگ مناسبی از آن ست کنید، باعث ایجاد توجه مثبت می شوید.

 

چگونه کفش های خاکستری را با شلوارهای مختلف هماهنگ کنیم؟

آبی تیره و آبی متوسط و سورمه ای :

آبی تیره و خاکستری ترکیبی باشکوه از رنگ هاست. یک شلوار آبی متوسط ​​به همان اندازه که آبی تیره خوب ست می شود، با کفش خاکستری به خوبی ست خواهد شد. زمانی که خاکستری با آبی تیره در کنار هم می آیند، کاملا خنثی می شوند. این یک روش عالی برای اثر بخشیدن لباس های آبی تیره است، در غیر این صورت دیگر آن اثر را ندارد.

 

خاکستری :

شلوار خاکستری ذغالی با کفش خاکستری در واقع نمای بسیار جالبی خواهد بود، فقط مطمئن شوید که کفش خاکستری در مقایسه با شلوار خیلی سبک و روشن نیست. در غیر این صورت به نظر می رسد کاملاً شسته شده است.

 

ست با کفش خاکستری,نحوه ی ست کردن با کفش خاکستری

ست کردن کفش خاکستری با شلوار خاکستری

 

مشکی :

شما قطعاً می توانید کفش های خاکستری را با شلوار مشکی بپوشید. اگر می خواهید کفش خاکستری را با شلوار مشکی بپوشید پیشنهاد ما لباس معمولی است نه با کت و شلوار.

 

بهترین رنگ شلوار با کفش خاکستری, پیشنهاداتی برای ست کردن با کفش خاکستری

ست شلوار مشکی با کفش خاکستری

 

شلوار جین :

یکی از ست های زیبا با کفش خاکستری، شلوار جین تیره و تنگ است. شما می توانید تقریبا آن را هر سال بپوشید.

 

ست های مناسب با کفش طوسی,رنگ های مناسب برای ست های کفش طوسی

ست کفش خاکستری با شلوار جین تیره

 

سفید :

شلوار سفید تطبیق پذیری زیادی با کفش خاکستری دارد. اگر در مکانی با آب و هوای گرم زندگی می کنید از این رنگ استفاده کنید. اگر در مکان های گرمسیری زندگی نمی کنید، استفاده از شلوار سفید و کفش خاکستری را در فصل های گرم بپوشید.

 

برای ست کردن شلوار سفید با کفش خاکستری، از خاکستری روشن استفاده کنید نه خاکستری تیره.

 

بهترین رنگ ها برای ست با کفش خاکستری, رنگ های مناسب شلوار با کفش خاکستری

ست کفش خاکستری با شلوار سفید

 

قرمز :

شلوار نخی قرمز و یک کفش خاکستری معمولی در کنار هم بسیار زیبا به نظر می رسند و ظاهری کاملاً منحصر به فرد برای شما فراهم می کنند. اگر می توانید دست خود را روی یک کفش بوم خاکستری سبک قرار دهید، ما اکیداً پیشنهاد می کنیم آن را امتحان کنید!

 

نحوه ی ست کردن با کفش خاکستری,طرز ست کردن با کفش خاکستری

برای شلوارهای قرمز از کفش های بوم خاکستری سبک استفاده کنید

 

قهوه ای مایل به زرد :

از نظر رنگی این یک ترکیب دوست داشتنی است. ما آن را "قابل قبول" می دانیم زیرا در لباس های راحت تر بهترین عملکرد را دارد.

 

 

خاکستری روشن :

این موردی است که باید در انتخاب سایه های خاکستری دقت کنید و مراقب باشید. اگر شلوار خاکستری روشن می پوشید، از کفش های رنگ خاکستری تیره استفاده کنید.

 

مناسب شلوار با کفش خاکستری, بهترین رنگ شلوار با کفش خاکستری

ست کردن کفشش خاکستری با شلوار خاکستری

 

زیتونی :

ترکیب کفش های خاکستری با شلوارهای زیتونی از منظر رنگ عالی است. نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که این یک جفت شدن گاه به گاه است و نباید همیشه آن را با هم بپوشید. این شلوار سبز روشن با جنس جیر یک ترکیب عالی برای مناطقی با آب و هوای گرم است.

 

پیشنهاداتی برای ست کردن با کفش خاکستری,ست های مناسب با کفش طوسی

ست کفش خاکستری با شلوار سبز روشن و یا زیتونی

 

رنگ بژ :

ست کفش خاکستری با شلوار به رنگ بژ را در بعضی مواقع بپوشید. این ست مناسب برنامه های آخر هفته و لباس های بعد کار است.

 

رنگ قهوه ای :

این یک مورد سخت است. قهوه ای شکلاتی به عنوان جایگزینی برای خاکستری ذغالی در دنیای کت و شلوار دیده می شود و بدون شک کفش های خاکستری جایگزینی برای کفش های قهوه ای در دنیای کفش هستند. شما فکر می کنید این ترکیب می تواند یک موفقیت باشد، درست است؟

 

ما ست کفش خاکستری با شلوار قهوه ای رنگ را قابل قبول می دانیم، اما هنگام استفاده از آن ها احتیاط کنید و هرگز آن ها را در یک جلسه ی کاری نپوشید.

 

کفش اسپرت خاکستری :

کفش های اسپرت خاکستری را با هر رنگ لباس اسپرت می توانید بپوشید.

 

ست های مناسب با کفش طوسی,نحوه ی ست کردن با کفش خاکستری

ست کردن با کفش اسپرت خاکستری

 منبع: بیتوته




تاریخ: یک شنبه 12 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اگرچه بسیاری از مردم بر این باورند که باید عینکی متناسب با صورت‌شان داشته باشد، اما بسیاری نیز معتقدند که باید مطابق ترند روز پیش بروند و عینک‌های ترند هر فصل را خریداری نمایند. با عینک‌های ترند بهار 1400 آشنا هستید؟ در ادامه این مطلب با چی بپوشم همراه باشید تا عینک آفتابی های ترند بهار 1400 را به شما معرفی کنیم.

عینک‌هایی که شیشه زرد دارند

عینک آفتابی ترند بهار

یکی از مهم‌ترین عینک آفتابی های ترند بهار 1400، عینک‌هایی هستند که شیشه زرد دارند. فرقی ندارد که فریم عینکتان استیل باشد یا پلاستیکی، شیشه زرد رنگ جلوه منحصر به فردی به صورت شما خواهند بخشید. این عینک‌ها برای افرادی که استایل کژوال دارند، مناسبند.

عینک‌های هشت ضلعی

عینک آفتابی ترند بهار

عینک‌های هشت ضلعی ابنتدا در مدل‌های محدودی ساخته می‌شدند، اما با افزایش محبوبت آن‌ها فریم‌های مختلفی به شکل هشت ضلعی ساخته شدند. فریمهای مختلف با ضخامت‌های متفاوت هر یک دارای زیبایی‌های خاصی هستند و از همین رو در این لیست قرار گرفته‌اند.

عینک‌هایی که فریم طلایی دارند

عینک آفتابی ترند بهار

این مدل از عینک‌های منحصر به فردی که در تصویر می‌بینید و در فریم آن رنگ طلایی به کار رفته است، یکی از ترندهای جذاب بهار و تابستان امسال خواهند بود. این مدل عینک‌ها معمولا برای صورت‌های کوچک انتخاب مناسبی نیستند.

عینک‌های گربه‌ای باریک

عینک آفتابی ترند بهار

عینک‌های گربه‌ای در چند سال اخیر به محبوبیت بسیار زیادی در میان مردم رسیده‌اند. اگرچه این عینک‌های باریک گربه‌ای برای استایل‌های خاصی مناسبند، اما توسط متخصصان مد و فشن به عنوان یکی از ترندهای عینک در سال جدید شناخته شده‌اند.

عینک‌های گرد کوچک

عینک آفتابی ترند بهار

عینک‌های گرد کوچک در 2 سال گذشته نیز یکی از مهم‌ترین ترندهای بهار و تابستان به حساب می‌آمدند. این عینک‌ها در سال جدید نیز به ترند بودن خود ادامه می‌دهند. اگر به عینک‌های خاص علاقه‌مندید، این عینک‌ها مناسب شما خواهند بود.

عینک‌های پلنگی

عینک آفتابی ترند بهار

عینک‌هایی که فریمی با طرح پلنگی دارند نیز از دیگر عینک‌هایی هستند که ترند بهار و تابستان امسال می‌باشند. این مدل از عینک‌ها نیز معمولا برای تمام افراد با تمام استایل‌ها انتخاب مناسبی هستند و به همین خاطر نیز مدل‌های مختلفی از آن توسط برندهای مختلف ساخته شده‌اند.

عینک‌هایی که فریم دو رنگ دارند

عینک آفتابی ترند بهار

اگر حس می‌کنید عینک‌های تک‌رنگ برایتان خسته کننده هستند، این مدل از عینک‌های دو رنگ را امتحان کنید. این عینک‌ها یکی از ترندهای عینک آفتابی امسال هستند که انتظار میرود مورد استقبال بسیاری نیز قرار گیرند.

 

منبع: چی بپوشیم




تاریخ: یک شنبه 12 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در حالیکه ترندهای رنگارنگ هر فصل آدم را وسوسه می‌کند، جیبش را برای خرید آیتمی که حداکثر یک سال مُد است خالی کند، افرادی هستند که لباس‌ و اکسسوری‌های بیسیک و ساده را ترجیح می‌دهند. اگر می‌خواهید با هزینه کم خوش‌استایل و شیک باشید، کافی‌ست به سراغ اکسسوری‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، بروید. در این مطلب با ما همراه شوید تا یکی از راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای خوش‌استایل بودن را به شما معرفی کنیم. اگر دنبال کردن ترندها را مسبب مصرف‌گرایی می‌دانید یا به هر دلیل دیگری می‌خواهید شیک باشید، اما پیرو ترندها نباشید، این مطلب برای شماست!

اکسسوری چیست؟

اکسسوری به هر آیتمی گفته می‌شود، که خودش به تنهایی یا با اضافه شدن به آیتم دیگری برای ایجاد زیبایی، بیان مفهوم خاص و یا کارایی موردنظر استفاده شود.
هر سال با تغییر فصل اکسسوری‌های زیادی در صنعت مُد ترند می‌شوند. اکسسوری‌ها زمانی ‌که ترند هستند قیمتشان بالاتر از زمان معمول آن‌ها می‌شود و چند ماه بعد هم جایشان را به ترند دیگری می‌دهند. در نهایت به گوشه‌ی کمد شما می‌روند تا سال‌ها خاک بخورند. البته ممکن است این ترندها برای چند سال ماندگار باشند یا یکی دو سال بعد دوباره ترند شوند. اما اغلب ترندهای فصلی هستند که تحت تاثیر اتفاقات دنیای مُد تغییر می‌کنند.

 

انواع اکسسوری کاربردی برای تکمیل استایل ماانواع اکسسوری کاربردی برای تکمیل استایل ما

 

ضرورت استفاده از اکسسوری در استایل

حتی اگر شیک‌ترین و مُد روزترین لباس‌های دنیا را بپوشید استایل شما بدون اکسسوری ناقص است. آن‌ها برای کامل کردن یک استایل لازم هستند، از طرفی  استفاده از آن‌ها می‌تواند استایل معمولی شما را شیک و خاص جلوه دهد. کوکو شنل Coco Chanel طراح محبوب و مشهور مُد درباره اکسسوری گفته‌است: “قبل از خروج از خانه خودت را در آینه ببین و یک اکسسوری به استایلت اضافه کن.” Oscar de la Renta (اسکار د لا رنتا) طراح مُد نیز در این ‌باره می‌گوید: “یک زن استایلش را با اکسسوری می‌سازد.”

یک زن استایلش را با اکسسوری می‌سازد.

مواد لازم برای شیک بودن

شاید بیشتر آیتم‌هایی که در ادامه گفته می‌شود در کمد شما باشد، اما اگر فقط یکی از آن‌ها را داشتید هم نگران نباشید همان یکی کافی‌ست، ما به شما می‌گوییم چطوری به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

۱٫ روسری ابریشمی

از روسری شروع می‌کنیم که در کمد هر زن ایرانی به وفور پیدا می‌شود. داشتن یک روسری ابریشمی با رنگ‎‌های شاد برای متفاوت شدن شما کافی است. این روسری می‌تواند به استایل شما رنگ بدهد یا موهای شما رو بپوشاند. فرقی نمی‌کند در هر صورت شیک‌ترین اکسسوری برای یک زن ایرانی‌ست. اگر می‌خواهید به مهمانی بروید و نمی‌دانید چه بپوشید به سراغ یک شومیز ساده سفید بروید، و بعد یک روسری رنگی دور یقه شومیز یا دور گردنتان گره بزنید. می‌توانید از هر مدل گره‌ای استفاده کنید.

چند ساعت مانده به یک قرار عاشقانه سردرگم هستید که چطور عالی به نظر بیاید، یک روسری هماهنگ با رنگ لباس‌هایتان بردارید و آن‌را به دسته کیف‌تان آویزان کنید. همچنین از روسری می‌توانید به عنوان هدبند، دست‌بند، اکسسوری مو، پابند و یا حتی کمربند استفاده کنید. روسری از ترندهای امسال نیز هست پس می‌توانید خیلی بی‌دردسر مُد روز هم باشید.

 

روسری به عنوان دستمال گردن / روسری به عنوان اکسسوری کیف

 

۲٫ کمربند

داشتن یک کمربند با رنگ‌های خنثی یا نود می‌تواند، در مواقعی که لباس‌هایتان تکراری شده و نمی‌دانید چه بپوشید به دادتان برسد! یک پیراهن بلند بپوشید و یک کمربند باریک روی آن ببندید و بعد کمی پیراهن را از قسمتی که کمربند قرار دارد به سمت بالا بکشید طوری که روی کمربند قرار گیرد. حالا یک پیراهن کوتاه جذاب و جدید دارید. یک شلوار فاق بلند با یک کمربند با رنگ متضاد شلوار هم می‌تواند ترکیب خوبی باشد.

۳٫ جوراب شلواری

به غیر از کاربرد اصلی جوراب شلواری برای زیر پیراهن، می‌توانید آن‌را زیر شلوارک‌های خیلی کوتاه بپوشید و یا حتی آن‌را زیر شلوار جین زاپ‌دارتان استفاده کنید.

 

کمربند روی پیراهن / جوراب شلواری با شلوارک

 

۴٫ کیف دستی

کیف دستی یا کلاچ از اکسسوری‎‌های واجب برای هر خانمی‌ است. یک کیف دستی ساده با رنگ خنثی برای مهمانی‌ و قرار به کارتان می‌آید. اگر از آن خسته شدید می‌توانید با  روسری یا باندانا آن‌ را تزیین کنید.

۵٫ گوشواره مروارید

موهایتان ساده بالای سرتان جمع کنید یا موهایتان را باز بگذارید. در هر صورت یک جفت گوشواره مروارید توجه‌ها را به شما جلب خواهد کرد.

 

گوشواره مروارید / کیف دستی

 

۶٫ هدبند

البته اگر هدبند ندارید مشکلی نیست روسری کار هدبند را نیز انجام می‌دهد. از هدبند برای آرایش موهایتان برای یک مهمانی یا حتی برای یک استایل خیابانی در زیر شال یا روسری  استفاده کنید.

۷٫ عینک

یکی از بهترین اکسسوری‌ها برای یک استایل بهاری یا تابستانی عینک است. داشتن یک عینک آفتابی متناسب با فرم صورتتان علاوه بر اینکه از چشم‌هایتان حفاظت می‌کند به استایلتان نیز جلا می‌دهد.

۸٫ کیف دوشی

یک کیف دوشی ساده برای هر استایلی مناسب و راحت است. مهمانی، خرید و یا حتی یک قرار کاری کیف دوشی عصای دستتان خواهد شد.

بلوز و شومیز، متناسب با استایل شخصی شما

 

عینک / کیف دوشی

 

۹٫ کلاه

یک مدل کلاه مطابق با سلیقه‌تان در کمدتان داشته باشید بد نیست. این کلاه می‌تواند یک کلاه بیسبال باشد و برای استایل‌های کژوال و تام بوی از آن استفاده کنید و یا یک کلاه فلاپی برای یک روز گرم تابستانی در ساحل.

۱۰٫ ماسک

در این روزها که تمام دنیا با ویروس کرونا درگیر است داشتن یک ماسک طرح‌دار می‌تواند استایل شما را خاص جلوه دهد.

 

استایل با کلاه بیسبال / استایل با ماسک

 

حالا می‌خواهیم به شما بگوییم چطوری اکسسوری همیشگی‌تان را انتخاب کنید. افراد زیادی در میان سلبریتی‌ها هستند که استایلشان با یک مدل مو یا اکسسوری خاص شناخته می‌شود. به عنوان مثال بدون شک با شنیدن اسم آنا وینتور Anna Wintour تصویر او با عینک گردش برای ما تداعی می‌شود.
خلاصه بگویم که؛ اکسسوری همیشگی شما همان اکسسوری‌ست که هم به کارتان می‌آید و هم دوستش دارید. مثلا اگر عینکی هستید، با انتخاب یک فریم عینک شیک متناسب با فرم صورتتان می‌توانید همه جا عینکتان را همراه خود داشته باشید و از آن برای کامل کردن استایلتان استفاده کنید.

کافی‌ست با توجه به سبک استایل و فرم صورتتان عینک متناسب را انتخاب کنید. قدرت اکسسوری‌ها در شیک به نظر رسیدن استایلتان را دست کم نگیرید. اکسسوری مناسب و موردعلاقه‌تان را پیدا کنید و استایل شیک‌تری داشته باشید. در این مطلب ما لیستی از اکسسوری‌های موردنیاز شما برای خوش استایلی ارائه کردیم و به شما گفتیم چطور اکسسوری همیشگی‌تان را پیدا کنید.
حالا کافی‌ست سری به کمد لباستان بزنید و اکسسوری کامل کننده استایل بهار و تابستان امسالتان را پیدا کنید.




تاریخ: یک شنبه 12 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اگر این سه نکته را در نظر بگیرید، شلواری که به تن می‌کنید، ظاهرتان را بدون تردید شیک و عالی نشان می‌دهد. در ادامه، ۱۸ مدل شلوار معرفی شده است که می‌توانید آنها را بررسی کنید و مدل مدنظر خود را انتخاب کنید:

۱. شلوار راسته (Dress pants)

انواع شلوار، راسته

شلوار راسته (یا شلوار مخصوص کت) رایج‌ترین نوع شلواری است که احتمالا یکی از آنها را دارید و هر روز برای رفتن به محل کارتان آن را می‌پوشید. منظور از شلوار راسته، شلوارهایی است که در موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی پوشیده می‌شود. آنها معمولا از پارچه بافته‌شده و گران‌قیمت آماده می‌شوند.

این نوع شلوار را می‌توان با کت یا بدون کت پوشید. قسمت جلوی آنها زیپ‌ یا دکمه‌‌دار است. شلوار گشاد هم نوعی شلوار راسته است که بدون کت پوشیده می‌شود.

شلوار راسته همان‌طور که از نامش پیداست، از بالا تا پایین، به یک اندازه گشاد است.

۲. شلوار جین (Jeans)

انواع شلوار، جین

پارچه‌ شلوار جین از مواد ضخیم و محکمی به نام دنیم (denim) تولید می‌شود. تمام درزهای این مدل شلوار با نخ ضخیم در دو ردیف کنار هم دوخته می‌شود. شلوار جین ابتدا مخصوص زمانی بود که فرد قصد انجام کارهای سخت و سنگین داشت؛ البته بعدها به نماد جوانی تبدیل شد.

۳. سرهمی یا لباس یک‌تکه (Jumpsuit)

انواع شلوار، سرهمی

این مدل شلوار بالاتنه‌ای دارد که به خط کمر متصل است. خط دوخت آن از گردن شروع می‌شود تا در قسمت جلو و عقب، به شلوار می‌رسد. جیب‌های این مدل شلوار هم بیشتر مواقع، روی شلوار و نزدیک درز کمر دوخته می‌شوند.

کارگران معمولا لباس‌های سرهمی می‌پوشند. بااین‌حال، این مدل یکی از مدل ‌های محبوب کودکان هم هست.

۴. شلوار کوتاه و گشاد (Culottes)

انواع شلوار، کوتاه و گشاد

این نوع شلوار که شلوارک هم نامیده می‌شود، تا روی زانو یا کمی بلندتر است. شلوار کشی زنانه هم که قد آن به‌اندازه سه‌چهارم یک شلوار معمولی است، نوعی شلوار کوتاه محسوب می‌شود.

۵. شلوار حرم یا هندی (Harem)

۱۷مدل شلوار، هندی

 

این مدل شلوار در دو قسمت کمر و مچ پا جمع می‌شود. برای جمع‌کردن پارچه در قسمت کمر یا مچ پا، می‌توان از بندهای کشی یا کمربند با نخ کشی استفاده کرد.

۶. شلوار بگی (Baggy)

انواع شلوار، بگی

این شلوار در قسمت کمر، کاملا اندازه است و در قسمت پاها گشاد می‌شود.

۷. شلوار دم‌پا گشاد (Bell Bottom)

انواع شلوار، دمپا گشاد

این نوع شلوار در قسمت باسن و ران کاملا اندازه است، اما از زانو به پایین گشاد می‌شود.

۸. شلوار چسبان (Leggings)

انواع شلوار، چسبان

این مدل های شلوار کاملا به بدن می‌چسبند و معمولا از پارچه‌های کشی یا کش بافتنی تهیه می‌شوند. این نوع شلوار در دو مدل ترگینگ و جگینگ هم تولید می‌شود. ترگینگ شلوار چسبانی است که شبیه شلوارهای معمولی است. جگینگ شلوار چسبانی است که شبیه شلوارهای جین با جیب‌های کوچک و همان دوخت‌های خاص مربوط به شلوارهای جین ‌است.

۹. جوراب شلواری (Tight)

انواع شلوار، جوراب‌شلواری

بیشتر مردم جوراب شلواری را با شلوار چسبان اشتباه می‌گیرند؛ اما یک تفاوت ظریف بین این دو وجود دارد. اگرچه جوراب شلواری مانند شلوار چسبان از پارچه کشی تولید می‌شود، این نوع جوراب برخلاف شلوار چسبان، جوراب دارد و کف پا را هم می‌پوشاند.

۱۰. شلوار پانکی (Punk)

انواع شلوار، پانکی

این مدل شلوار دوخت و جیب‌های زیادی دارد. این جیب‌ها بیشتر از اینکه کاربردی باشند، تزیینی هستند. این مدل شلوار بین نسل جوان بسیار محبوب است و سبک آن طی سال‌ها تغییر کرده‌ است.

۱۱. شلوار رکابی (Stirrup)

انواع شلوار، رکابی

این نوع شلوار بسیار شبیه شلوار چسبان است؛ تنها تفاوت‌شان این است که بندی زیر پا قرار می‌گیرد و شلوار را مانند کمربند در جای خود نگه می‌دارد.

۱۲. شلوار ارتشی (فتیگ/ Fatigue)

انواع شلوار، فتیگ

این نوع شلوار که الهام‌گرفته از شلوار ارتشی است، زیپ، دکمه، بند داخلی و جیب‌های دکمه‌دار دارد.

۱۳. شلوار لوله‌تفنگی (ناودانی) (Stovepipe-drainpipe)

انواع شلوار، تفنگی

منظور از لوله‌تفنگی، شلوارهای تنگ و چسبان است. درواقع لوله‌تفنگی اصطلاحی است که تقریبا برای هر نوع شلوار جین تنگ استفاده می‌شود. ما با شنیدن این نام، متوجه می‌شویم که شلوار چه شکلی است.

شلوار لوله‌تفنگی به‌شکل مخروطی، از بالا به پایین، تنگ می‌شود؛ یعنی اینکه در قسمت پاها، بسیار تنگ‌تر است. درواقع این شلوار بسیار شبیه شلوار چسبان است.

قد بیشتر مدل های شلوار لوله‌تفنگی، تا قوزک پاست. به این شلوار، شلوار سیگاری یا مدادی هم گفته می‌شود.

۱۴. شلوار دم‌پا تنگ (Peg leg)

شلوار دم‌پا تنگ از انواع مدل های شلوار

این مدل شلوار در قسمت بالا، گشاد و آزاد است و در قسمت ساق پا، به‌شکل مخروط برش می‌خورد و به قوزک پا که می‌رسد، تنگ می‌شود. قد این شلوار هم مانند شلوار لوله‌تفنگی معمولا تا قوزک پاست.

برای دوخت این شلوار، گاهی‌اوقات در قسمت پا، ساسون گرفته می‌شود تا در مچ پا کاملا باریک و تنگ شود.

۱۵. شلوار شرقی (Eastern)

انواع شلوار، شرقی

هنگام دوخت این شلوار، کمر آن با کش یا کمربند جمع شده و دم‌پا به‌صورت کلوش بزرگ برش داده می‌شود. این شلوار تقریبا شبیه شلوار دامنی است.

۱۶. شلوار سوارکاری (Jodhpur)

انواع شلوار، سوارکاری

این شلوار نوعی شلوار سوارکاری است که تا زانو گشاد است و در قسمت ساق و قوزک پا جمع می‌شود. نوع دیگر این شلوار که سوارکارهای مدرن آن را به تن می‌کنند، در قسمت ران، تنگ است و در قسمت مچ پا، کمی آزاد می‌شود.

۱۷. شلوار پیش‌بندی (Dungarees‌)

انواع شلوار، پیش‌بندی

این نوع شلوار پیش‌بندی دارد که با دو بندِ قابل‌تنظیم به پشت شلوار متصل می‌شود. جنس پارچه این شلوار معمولا از نوع بسیار ضخیم است. روی پیش‌بند هم معمولا یک جیب یا تکه‌ای پارچه به‌صورت وصله دوخته می‌شود.

تاریخچه‌ای کوتاه درباره مدل های شلوار زنانه

کوکو شانل، معروف به افسانه مد، یک طراح مد پیشتاز فرانسوی بود. او در سفری به ونیز، شلواری تنگ پوشید. بعد از این بود که مد لباس زنانه وارد عصر جدیدی شد. تا آن زمان، فقط زن‌های کارگر برای راحتی هنگام کار شلوار می‌پوشیدند. با حمایت کوکو شانل، شلوارهای گشاد تبدیل به مد روز آن دوران شدند.

در دهه ۱۹۵۰، شلوارهای لوله‌تفنگی جزء شلوارهای پرطرف‌دار بودند. کمربندهای پهن، قسمت صاف جلوی شلوار و زیپ‌های کناری، همگی از سبک‌های رایج آن دوره بودند.

دهه ۱۹۷۰ به‌دنبال جنبش هیپی‌ها، شلوارهای دم‌پا گشاد توجه‌ها را به خود جلب کرد. در دهه ۱۹۸۰، شلوارهای مردانه با کت‌های سایز بزرگ، طرف‌داران بسیاری پیدا کرد.

در دهه ۱۹۹۰ هم شلوارهای بگی و جین‌های پاره (زاب‌دار) مد روز بودند. سال ۲۰۰۰ شاهد مدشدن شلوارهای جین تنگ و فاق کوتاه بودیم. شلوارهای شیک اسپرت هم مسیر خود را به دنیای مد باز کردند و با کت‌های مد روز محبوب شدند.

با بررسی مدل های شلوار در این مقاله، می‌توانید شلوار دلخواه خودتان را انتخاب کرده و با لباس موردنظرتان هماهنگ کنید. اگر در این زمینه تجربه یا تخصصی دارید، خوش‌حال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید. اگر مدلی هست که ما از ان نام نبرده‌ایم، شما از طریق بخش دیدگاه‌ها آن را به ما و دیگر مخاطبان چطور معرفی کنید.
 
 
 
منبع: چطور



تاریخ: شنبه 11 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مانتو رنگ روشن

مانتو رنگ روشن تابستانی

برای مانتو مجلسی چه رنگ هایی مناسب است؟

  • سفید
  • کرمی
  • صورتی کمرنگ
  • آبی کمرنگ
  • لیمویی

مانتوهای رنگ روشن برای مجلس بسیار مناسب هستند مخصوصا اگر بلند و کار شده باشند، مانتوهای آستین کلوش و بلند وقتی با کفش پاشنه بلند ست شوند استایل فوق العاده ای به شما میدهند.

مانتو مجلسی بلند

مانتو مجلسی بلند با کفش پاشنه بلند

این مانتوهای رنگ روشن برای عقد محضری نیز مناسب هستند و میتوانید برای نامزدی تان از این مدل مانتوها ایده بگیرید زیرا رنگ های جذاب و مدل های شیکی دارند.

مانتو سفید نامزدی

مدل مانتو عقد محضری

مانتو سال 98

مانتو دخترانه بدون دکمه

مدل مانتو چهارخونه

مانتو مجلسی رنگ روشن

مانتو کار شده با تور

مدل مانتو سفید بلند ساده و شیک

مدل مانتو 2019

مدل مانتو 2019 مجلسی

مانتو خوشگل

شیکترین مدل مانتوهای زنانه

مانتو سفید

مانتو سفید برای عروس

 

منبع: نمناک




تاریخ: شنبه 11 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

نمونه هایی از تیشرت لانگ مردانه

 

تیشرت لانگ, لباس لانگ مردانه
تیشرت لانگ مردانه, مدل تیشرت لانگ مردانه

تیشرت لانگ جدید

 

مدل تیشرت لانگ آستین بلند, لباس آستین بلند لانگ
مدل لباس مردانه, لباس مردانه و پسرانه

لباس لانگ مردانه

 

لباس لانگ مردانه, مدل لباس لانگ مردانه
مدل تیشرت لانگ مردانه, تیشرت لانگ

مدل لباس مردانه

 

تیشرت لانگ جدید, مدل تیشرت لانگ آستین بلند
لباس آستین بلند لانگ, مدل لباس مردانه

تیشرت لانگ پسرانه

 

 
مدل لباس مردانه,مدل تیشرت لانگ مردانه
لباس مردانه و پسرانه,تیشرت لانگ مردانه

لباس لانگ مردانه

 

 

منبع: بیتوته




تاریخ: شنبه 11 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری