استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

امروزه خانوم ها شلوار کتان را به علت راحتی و زیبایی آن می پوشند. شلوار کتان زنانه با رنگ های مختلفی حالت کش آمدگی و راحتی در پا دارد و علاوه بر آن به علت  جذابیت و تن خور زیبا مورد پسند زنان و دختران در هر سنی است انواع شلوار کتان :

  • شلوار کتان قد 90
  • شلوار کتان زنانه راسته
  • شلوار زمتان دخترانه دمپا
  • شلوار کتان دخترانه گت دار ( کش دار)
  • شلوار کتان دخترانه اسپرت
  • شلوار کتان جیب دار
  • شلوار اسلش کتان

کاربرد زیاد شلوار کتان در تیپ های اسپرت و مجلسی شیک باعث خرید شلوار کتان زنانه و دخترانه و وجود طرفداران همیشگی آن شده است.
شلوار های کتان با رنگ های پر طرفدار کرم، طوسی، استخونی، سرمه ای ونخودی، خاکی و سفید با مانتو شومیز وبلوز زنانه و دخترانه عالی است.

شلوار کتان زنانه

شلوار کتان دخترانه جدید

شلوار کتان دخترانه کرم
مدل شلوار کتان

همه‌ی شما حتماً با پارچه‌های کتان آشنا هستید و در طول زندگی خود بارها و بارها لباس‌هایی از این جنس را خریداری کرده‌اید. برای مثال شلوارهای کتان به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین شلوارها در بین افراد شناخته می‌شوند و همواره طرفداران بسیاری داشته‌اند. پارچه‌ی کتان یکی از قدیمی‌ترین پارچه‌ها برای تولید لباس است و استفاده از آن در کل دنیا، تاریخچه‌ای دیرینه دارد. حتی برخی تحقیقات نشان می‌دهند که قدیمی‌ترین لباس تولیدشده در جهان، از نوعی پارچه‌ی کتانی تهیه‌شده است و همین مسئله نشان از قدمت این نوع پارچه دارد. در این مطلب به معرفی کامل پارچه‌ی کتان خواهیم پرداخت و شمارا با هر آنچه لازم است در مورد این پارچه بدانید، آشنا خواهیم نمود.

شلوار کتان مردانه

پارچه‌ی کتان از چه چیزی تهیه می‌شود؟


پارچه‌ی کتان از فیبر و الیاف ساقه‌ی گیاه کتان که گیاهی گل‌دار است تهیه می‌شود و به خاطر ویژگی‌هایی که دارد، بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد. این پارچه به خاطر مواد طبیعی تشکیل‌دهنده‌اش بسیار نفوذپذیر، انعطاف‌پذیر و خنک است و به همین دلیل برای استفاده در فصل تابستان،به‌شدت توصیه می‌شود. امروزه انواع پوشاک کتان در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند و تنوع بسیاری دارند و افراد به‌راحتی می‌توانند، قطعات موردنظر خود را باقیمت‌های مناسب خریداری نمایند.

 

یکی از برند های معروف شلوار کتان پارچه ای زنانه و مردانه مارک جین وست است که همیشه قدمت و کیفیت بالای شلوار های کتان را به همرا ه داشته است از برند های معروف در حوزه لباس می باشد. از قصد خرید شلوار کتان دخترانه شیک و شلوار کتان زنانه شیک را دارید پیشنهاد می کنم از فروشگا ه های زنجیره ای این برند در سراسر ایران و تهران خرید کنید چون تجربه خوبی از شلوار کتان را خواهید داشت.
شلوار کتان در تابستان هم به علت خنکی بیشتر از شلوار جین خواهان دارد چون پا در آن نفس می کشد و هوای بیشتری از میان الیاف کتان رد و بدل می شود . علاوه بر شلوار کتان ،دامن شلواری نخی هم می تواند انتخاب خوبی برای تیپ بیرون با مانتو باشد. پس دختران خوش تیپ و جذاب ،شلوار کتان و دامن شلواری و یا مانتو دامن رو برای استایل تابستونتون با مانتو انتخاب کنید و برای خرید اینترنتی هم سایت جین وست و بانی مد رو بهتون پیشنهاد می دم و البته توصیه می کنم تو آف و تخفیف ازشون خرید کنید تا قیمت شلوار کتان زنانه و دخترانه یا مردونه و سایر البسه ای که می خواید بخرید ارزون تر و به صرفه تر براتون در بیاد.

 




ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری