استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

لباس‌های خانگی بیشترین درصد از لباس‌هایمان را تشکیل می‌دهند و از ارزش بسیار زیادی برخوردار هستند پس بهتر است در هنگام خرید لباس خانگی به موارد بسیاری توجه کرد. تاپ و شلوارک از جمله لباس‌هایی از که در خانه به کار برده می‌شود. در ادامه این مطلب مدل تاپ و شلوارک خانگی را مشاهده کرده و نکات ریز خرید لباس خانگی را خواهید خواند. با ما همراه باشید.

در هنگام خرید تاپ و شلوارک خانگی، جنس لباس را مدنظر قرار داده و مناسب‌ترین جنس را انتخاب کتید. لباس‌های نخی می‌توانند بهترین انتخاب برای خانه باشند.


لباس‌هایی که برای پوشیدن در خانه انتخاب می‌کنید باید متناسب با فصل باشند تا بدن را در فصل گرما از گرما حفظ کرده و در فصل سرما نیز از سرما حفظ کند. تاپ و شلوارک نیز از این قانون تبعیت می‌کنند.


از پوشیدن لباس‌های کهنه و رنگ و رو رفته مهمانی بخصوص لباس‌های مجلسی، در خانه خودداری کنید، چون این لباس‌ها جنس زبری داشته و برای پوشیدن در منزل مناسب نیستند. علاوه بر این لباس خانه باید مرتب و‌تر و تمیز باشد تا انرژی بیشتری به شما و زندگی‌تان ببخشد.

تاپ و شلوارک خانگی را می‌توانید در فصل تابستان و بهار استفاده کرده و در فصل زمستان نیز با یک کت خانگی ست کرده و بپوشید.

در انتخاب لباس خانگی سعی کنید نظر افرادی را که در خانه با آن‌ها زندگی می‌کنید جویا شوید، چون آن‌ها بیشتر از هر فرد دیگری لباس شما را مشاهده می‌کنند.

تاپ و شلوارک هزینه خرید بالایی ندارند به همین دلیل هم می‌توانید چند مدل آن را به صورت همزمان خریداری کرده و به صورت روزانه از آن‌ها استفاده کنید.
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی
 
مدل‌های جدید تاپ و شلوارک خانگی

مدل‌های تاپ و شلوارک خانگی را مشاهده کردید امیدواریم این مدل‌های زیبا مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد.
منبع: پارسینه



تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

لباس های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است و نشان دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس برای شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید و به پوشش تان اهمیت بدهید. برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب ، لازم است هنگام خرید و انتخاب لباس نکاتی کوچکی را رعایت کنید. اکنون که در آستانه عید نوروز هستیم نکاتی را برای شما آقایان محترم در این بخش آورده ایم تا خوش تیپ تر به نظر برسید و تاثیر بیشتری روی اطرافیان خود بگذارید.

بهترین پیراهن را انتخاب نمایید
برای اینکه پیراهن شما به خوبی جلوه کند باید اندازه پیراهن مناسب شما باشد و سرآستین ها به میزان کافی کیپ باشد تا از روی مچ پایین نیاید. قد پیراهن نباید از زیپ شلوارتان پایین تر بیاید و باید کمی بالاتر از آن بایستد.پیراهن تان باید از قسمت شانه ها به خوبی اندازه تان باشد و از پوشیدن پیراهن تنگ و کوتاه خودداری کنید. پیراهن یقه دار استاندارد نیز از پیراهن های بسیار پرطرفدار محسوب می شود زیرا دارای کیفیت بالایی است و با پوشیدن آن احساس راحتی خواهید کرد.

لباس هایی را بخرید که اندازه تان باشد
برای داشتن یک انتخاب خوب و هوشمندانه سایز خودتان را بدانید و لباس هایی بخرید که درست سایزو کاملا اندازه تان باشند. لباس هایی که برای شما تنگ و یا گشاد است تاثیر بدی بر روی زیبا به نظر رسیدن استایل شما می گذارد.

کت و شلوار
یکی از خریدهایی که آقایان قبل از نوروز انجام می دهند خرید کت و شلوار است. کت، شلوار و پیراهن شما باید از لحاظ جنس و رنگ و طرح متناسب باشد. مدل کت های دو دکمه ظاهری کلاسیک دارد و برای طیف وسیعی از مردان مناسب است. کت و شلوارهای جنس کتان کاملا غیررسمی است اما بعضی از کت های کتان شانه های بزرگ و پهن دارد و چندان شما را خوش اندام نشان نمی دهد.

هنگام لباس خریدن از کسی تقلید نکنید
باید در نظر داشته باشید که در لباس پوشیدن از کسی تقلید نکنید بلکه خودتان باشید . پس بهتر است برای متفاوت بودن مخودتان را عجیب و غریب نکنید بلکه لباس هایی را انتخاب کنید که زیبا ، متناسب با اندام و عرف باشد تا جذاب به نظر برسید . شما با زیبا به نظر رسیدن می توانید توجه ها را به سمت خود جلب کنید نه اینکه در ظاهرتان اغراق کنید.

شلوار جین انتخاب مناسبی برای مردان شیک پوش
شلوار جین از دیگر انتخاب های مناسب برای آقایان شیک پوش است. با انتخاب و خرید یک شلوار جین تیره می توانید تا چند سال از آن استفاده کنید و همیشه خوش بدرخشید.

تنوع رنگی لباس ها را در نظر بگیرید
برای انتخاب پوشش روزمره خود نیز وقت بگذارید زیرا روزمره بخش خیلی مهم از زندگی می باشد پس اگر نوجوان شما اهل برند و مارک بازی هستید از برندهایی استفاده نمایید که تنوع رنگی در آن ها وجود دارد.

لباس های هماهنگ انتخاب نمایید
هنگام خرید لباس، لباس هایی را خریداری نمایید که با یکدیگر هماهنگ باشند مثلا اگر یک سوئی شرت اسپرت خریده اید برای آن شلوار پارچه ای نخرید بلکه یک شلوار جین خریداری نمایید تا تمام ظاهرتان اسپورت شود. اگر ظاهر رسمی انتخاب شماست ، باید تمام لباس هایتان رسمی باشد.

به کفش ها توجه کنید
کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند پس برای خرید کفش هایتان وقت بگذارید . اگر بهترین لباس ها را نیز انتخاب کنید اما کفش هایتان خوب نباشد ظاهر شما مطلوب به نظر نخواهد رسید پس برای اینکه همه چیز تمام به نظر برسید کفشی مناسب استایلتان انتخاب کنید که جنس و کیفیت خوبی داشته باشد.

شلوار اسلیم فیت یکی از انتخاب های بسیار خوب برای شیک پوشی
یکی از انتخاب های بسیار خوب برای شیک پوشی شلوار اسلیم فیت است. پیشنهاد می شود که رنگ شلوار اسلیم فیت را خاکی انتخاب کنید زیرا از رنگ های بسیار تاثیرگذار و شیک است.

تنها به نظرات فروشنده اکتفا نکنید
هنگام خرید تنها به نظرات فروشنده اکتفا نکنید چرا که فروشنده ها به فکر سود خود هستند ، پس بهتر است همراه خود یکی از دوستان خوش پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید تا از نظرات او بهره مند شوید.

حواستان به موقعیت باشد
همیشه حواستان به موقعیت باشد یعنی اگر قرار است در عید نوروز به مهمانی که قرار است بروید و اینکه میزبان تان چه کسی است ، توجه نمایید تا بتوانید بهترین لباس ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید.

جزئیات را در نظر بگیرید
جزئیات نشان دهنده ویژگی های خاص شخصیتی شما هستند و در ظاهرتان مورد توجه قرار می گیرند پس موارد جزئی مانند یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا ظاهرتان را عوض می کند و خوش سلیقگی شما را به همه نشان می دهد.

در انتخاب تی شرت دقت کنید
اگر اهل پوشیدن تیشرت هستید، تی شرت های کلاسیک با یقه های هفت یا تی شرت هایی با طرح های زیبای هنری را انتخاب نمایید و از انتخاب تی شرت هایی که روی خود یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی دارند، بپرهیزید.

در انتخاب کمربند دقت کنید
کمربند کلاسیک برای کت و شلوار و شلوارهای پارچه ای استفاده می شود. کمربند اسپرت بیشتر برای شلوار جین استفاده می شود. کمربند اسپرت کلاسیک بیشتر برای شلوار کتان استفاده می شود. پس با توجه به استایلتان یک کمربند مناسب انتخاب کنید . رنگ کمربند باید همواره با کفش یکی باشد.اگر شما استخوان بندی کوچکی دارید، از کمربندهایی با سگک های ظریف و کوچک استفاده کنید.

لباس های غیر کاربردی نخرید
اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید تنها از حراج های آخر فصل لباس هایی را بخرید که دوستشان دارید و لباس های غیر کاربردی را به دلیل ارزان بودن نخرید. در انتخاب لباس به سلیقه و شخصیت خود دقت کنید و کمد خود را اجناسی که به کارتان نمی آیند پر نکنید و هوشمندانه خرید کنید.

برند باز نباشید
برخی از آقایان برند باز فقط به خاطر مارک یک لباس سراغش می روند. باید بدانید برخی از برندها فقط اسم و رسم دارند و کیفیت اجناسشان متناسب با قیمت جنس ها نیست . پس به دنبال پارچه های مرغوب و مدل و طراحی خوب آن لباس باشید.

از خود عکس بگیرید
برای انتخاب بهتر لباس های خود می توانید چند دست لباس را پرو کنید و از خود عکس بگیرید سپس با بررسی عکس ها دریابید که کدام یک از لباس ها برازنده شما است . دیدن این عکس ها می تواند کمک بزرگی برای پیدا کردن اشتباهات تان بکند.

شلوارهای مناسب بخرید
شلوارهای پارچه ای گزینه های مناسبی برای تیپ های مردانه هستند اما نکته ای که در انتخاب این نوع شلوارها باید رعایت کنید ، این است که حوا س تان به قد شلوار باشد. قد شلوار شما نباید کوتاه و یا خیلی بلند باشد زیرا ظاهر شما را بسیار زشت نشان خواهد داد.

شال گردن رسمی
شال و دستمال گردن های آراسته گزینه های مناسبی برای موقعیت های رسمی هستند. اگر دارای غبغب هستید و گردنتان کوتاه است نباید از دستمال گردن استفاده نمایید زیرا گردن شما کوتاه تر به نظر خواهد رسید.

برای داشتن ظاهری آراسته به جز انتخاب درست لباس به نکات زیر نیز توجه کنید
برای اصلاح مناسب صورت تان وقت بگذارید. همیشه به ریش تان نظم بدهید و آن را به خوبی مرتب کنید زیرا در صورت رسیدگی نکردن به ظاهرتان لباس های شما به چشم نمی آید.
موها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد دارند پس همیشه موهای تان را کوتاه و مرتب نگه دارید و موهای پشت گردن تان را اصلاح کنید.
اگر می خواهید تیپ مردانه خود را کامل کنید ، با توجه به شخصیت تان به سراغ عطرها برویدو عطر و بوی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. شما باید عطرهای شناخته شده بخرید و به دنبال آن هایی باشید که امتحان شان را پس داده اند.

 

پایگاه تحلیلی خبری نامه

 

 




تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

راهنمای خرید بلوز و دامن خانگی

بلوز و دامن دو لباس محبوب زنانه به‌حساب می‌آیند که ترکیب این دو لباس در استایل خانگی بسیار پرطرفدار است. ترکیب بلوز زنانه و دامن خانگی همیشه و درهمه دهه‌ها خاص بوده و در خانه احساس راحت بودن را به شما هدیه می‌دهد. بنابراین اگر کسی به شما گفت ترکیب بلوز و دامن خانگی از مد افتاده است، به‌هیچ‌عنوان توجه نکنید؛ این لباس‌ها همیشه ترند لباس‌ های راحتی زنانه است و انتخاب همه‌ی خانم‌های شیک‌پوش به‌حساب می‌آید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی درباره‌ی انتخاب بلوز و دامن خانگی ارائه دهیم.

بلوز و دامن خانگی را با رنگ‌های متفاوت انتخاب کنید

ترکیب بلوز و دامن یک رنگ نمی‌تواند جذابیتی برای استایل شما داشته باشد؛ اگر به دنبال این هستید که دو لباس یک رنگ بپوشید، بهتر است از پیراهن‌های بلند زنانه که تنوع زیادی دارند استفاده کنید؛ یادتان باشد همیشه میان بلوز و دامن باید حداقل یک نقطه تمایز باشد؛ این تمایز می‌تواند در رنگ، مدل و تفاوت اندازه آن‌ها باشد.

دامن مشکی یا دامن رنگی؟

بیشتر خانم‌ها دامن‌های خانگی مشکی رنگ را به دامن‌های رنگی ترجیح می‌دهند. برای پوشیدن لباس‌هایی بارنگ شاد خجالت را کنار بگذارید؛ حداقل در استایل خانگی خود از رنگ‌های شاد استفاده کنید تا شور و شوق زندگی در استایل شما موج بزند. دامن‌های مشکی جذاب هستند اما بهتر است در کنار استفاده از این دامن‌ها از دامن‌های رنگ روشن نیز استفاده کنید.

جنس مناسب خرید بلوز و دامن

به جنس پارچه بلوز و دامن توجه کنید

پارچه لباس‌هایی که در استایل راحتی شما استفاده می‌شوند باید از جنس الیاف طبیعی و نرم و همچنین از پارچه‌های خنک باشد تا احساس راحتی با پوشیدن آن‌ها داشته باشید. از پوشیدن بلوز و دامن‌هایی با جنس پارچه الیاف پلاستیکی خودداری کنید؛ الیاف پلاستیکی سبب بروز حساسیت پوستی می‌شود و احساس راحتی را از شما سلب می‌کند.

بلوز را با دامن گل‌دار بپوشیم یا دامن ساده؟

واقعیت این است که هیچ‌وقت نمی‌توان گفت همیشه پوشیدن لباس گل‌دار و طرح دار یا استفاده از لباس‌های ساده و تک رنگ در استایل شما می‌تواند مناسب باشد. با توجه به حال و هوای هر روز خود و مناسبت یا کاربردی که لباس می‌تواند برای شما داشته باشد، باید تصمیم بگیرید که لباس گل‌دار بپوشید یا ساده؛ اما اگر بخواهید بلوز و دامن بپوشید، می‌توانید از هر دو نوع دامن گل‌دار یا ساده در استایل خود استفاده کنید. مثلاً دامن تک رنگ خود را با بلوز یا شومیز گل‌دار بپوشید و حس حال بهاره را در همه فصول سال تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در کمد لباس خود هر دو مدل دامن و بلوز ساده و گل‌دار را داشته باشید و هر بار ترکیب جدیدی از این لباس‌ها امتحان کنید.

دامن تنگ یا بلوز گشاد، کدام‌یک را نپوشیم؟

لباس‌هایی که می‌پوشید همیشه باید اندازه شما باشد. پوشیدن لباس‌های گشاد علاوه بر اینکه زیبایی را از استایل شما می‌گیرد، هنگام راه رفتن تعادل شما را نیز برهم می‌زنند. همچنین پوشیدن لباس تنگ شما را اذیت می‌کند و نمی‌توانید احساس راحتی داشته باشید. بنابراین سعی کنید همیشه لباس‌های سایز خود را بپوشید تا جذابیت و راحتی را برای شما به همراه داشته باشد.

خرید آنلاین بهترین راه برای خرید بلوز و دامن

تنوع بالای دامن و بلوزهای زنانه قدرت انتخاب شما را بیشتر می‌کند؛ اما برای انتخاب بهترین ترکیب پیراهن‌ و دامن، باید بتوانید مدل‌های مختلف را باهم مشاهده کنید؛ یکی از مزیت‌های خرید از سایت آنلاین، امکان مشاهده انواع بلوز و دامن و مقایسه آن‌ها با یکدیگر است. در هنگام خرید اینترنتی از مراکز خرید آنلاین معتبر، شما می‌توانید از نظرات کارشناسان مد و همچنین نظر کاربران سایت خرید آنلاین استفاده کنید تا خرید خود را انجام دهید. ازآنجایی‌که داشتن ترکیب مناسبی از بلوز و دامن نیاز به کمی وقت گذاشتن برای انتخاب این لباس‌های خانگی است، خرید آنلاین این امکان را به شما می‌دهد که با دقت در زمان کافی به بررسی انواع بلوز و دامن بپردازید تا بهترین ترکیب را انتخاب کنید.

خرید آنلاین بلوز و دامن

 

منبع: https://setare.com/

 

 




تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

رپورتاژ تبلیغی / تیشرت یک لباس چهارفصل متنوع و محبوب در استایل خانم‌ها است که ترکیب‌های جذابی را با پیراهن‌های دکمه‌دار، مانتو و حتی سویشرت در استایل بهاره بانوان، می‌سازد.

 

نکاتی برای خرید تیشرت زنانه

تیشرت یک لباس چهارفصل متنوع و محبوب در استایل خانم‌ها است که ترکیب‌های جذابی را با پیراهن‌های دکمه‌دار، مانتو و حتی سویشرت در استایل بهاره بانوان، می‌سازد. با توجه به مدل‌های متنوع تیشرت، هنگام خرید این لباس پرکاربرد، باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی درباره‌ی تیشرت دخترانه و زنانه ارائه دهیم تا هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید.

 

انواع مختلف تیشرت به چه شکل هستند؟

 

طراحان مد، هرساله مدل‌های جدیدتری از تیشرت‌ها را طراحی و روانه بازار می‌کنند؛ این تنوع در مدل تی‌شرت‌ سبب بیشتر شدن قدرت انتخاب شما می‌شود؛ تنوع در تیشرت‌ها را در تفاوت‌ آستین‌ها، یقه، راحتی یا جذب بودن و طرح‌های روی تیشرت می‌توان مشاهده کرد. در ادامه با انواع تیشرت آشنا می‌شوید:

·        تیشرت یقه‌گرد

·        تیشرت یقه‌هفت

·        تیشرت آستین‌بلند

·        پولو شرت

·        تیشرت کلاه‌دار

·        تیشرت ساده

·        تیشرت طرح دار

·        تیشرت جذب

·        تیشرت گشاد

·        تیشرت جیب‌دار

 

نکاتی برای خرید تیشرت زنانه

هنگام خرید تیشرت دخترانه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

برای آنکه هنگام خرید تیشرت انتخاب مناسبی داشته باشید نیاز است که به چند نکته توجه کنید. نکته اول توجه به جنس تی‌شرت است که ضروری است جنس‌های مرغوب و الیاف‌های طبیعی را انتخاب کنید تا از بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری کنید. نکته دیگر اندازه و سایز تی‌شرت است که نباید زیادی تنگ یا بیش‌ازحد گشاد باشد. لباس‌ها باید احساس راحتی به شما بدهند؛ همچنین توجه به مدل‌ها و رنگ‌های مختلف تیشرت‌ها از دیگر نکات مهم در انتخاب تی‌شرت به شمار می‌رود.

·        رنگ‌های روشن اندام شما را درشت‌تر نشان می‌دهد و استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های تیره شما را لاغرتر نشان می‌دهد؛ بنابراین رنگی را انتخاب کنید که مناسب اندامتان باشد.

·        اگر پایین‌تنه درشتی دارید، از تیشرت جذب استفاده نکنید. تیشرت گشاد و آزاد مناسب افرادی است که پایین‌تنه بزرگ‌تری به نسبت به بالاتنه دارند.

·        اگر پاهای لاغری دارید تیشرت‌های بلند را انتخاب کنید.

·        تیشرت‌هایی که یقه‌های بلند دارند برای افرادی که قد کوتاهی دارند، مناسب نیستند.

·        تیشرت یقه قایقی انتخاب مناسبی برای افرادی است که صورت کشیده دارند.

·        برای افرادی که صورت‌های گرد یا مربعی دارند، تیشرت یقه هفت انتخاب مناسبی است.

·        تیشرت‌هایی از جنس الیاف پلاستیک را نپوشید تا از بروز حساسیت پوستی جلوگیری کنید.

·        اگر همیشه فقط از یک مدل تیشرت استفاده کرده‌اید، انتخاب متفاوتی داشته باشید و مدل جدیدی از تیشرتها را انتخاب کنید.

 

تیشرت‌ یقه گرد، محبوب‌ترین تیشرت‌ زنانه

خرید تیشرت زنانه یکی از جذاب‌ترین آیتم‌ها در سبد خرید لباس بانوان است. بیشتر خانم‌ها معمولاً از تیشرت‌های یقه‌گرد و طرح‌دار استفاده می‌کنند. این مدل تیشرت در استایل راحتی بانوان بیشترین استفاده را دارد و با شلوار راحتی و شلوارک‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. طرح‌های جذاب تیشرت‌های دخترانه سبب می‌شود انرژی زیادی در استایل شما به چشم بیاید.

از کاربردهای دیگر این تیشرت در استایل خانم‌ها، پوشیدن آن به همراه پیراهن دکمه‌دار زنانه است که بازگذاشتن دکمه‌های ‌پیراهن جلوه تیشرت در استایل شما را بیشتر می‌کند. در این استایل اگر از پیراهن جین دکمه‌دار استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌دهیم، شلوار مام استایل و کتانی راحتی را به این ترکیب لباس‌ها اضافه کنید.

تیشرت‌ یقه‌هفت، انتخابی خاص برای خانم‌های شیک پوش

تیشرت یقه هفت مردانه یک مدل تی‌شرت پرطرفدار میان آقایان است که در این سال‌های اخیر خانم‌ها نیز از این مدل تیشرت در استایل خود استفاده کرده‌اند. دلیل طراحی تیشرت‌های یقه هفت این بود که اگر زیر این لباس، زیرپوش بپوشید، یقه آن معلوم نشود. گردنبندهای کوچک انتخاب درستی برای هماهنگ کردن با این مدل تیشرت است.

 

نکاتی برای خرید تیشرت زنانه

خرید تیشرت از سایت خرید آنلاین را تجربه کنید

در هنگام خرید اینترنتی لباس شما می‌توانید نکات مهمی که در انتخاب تیشرت ضروری است را کامل بررسی کنید و انواع تی‌شرت را باهم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. استفاده ازنظر کاربران و مشخصات محصول و همچنین استفاده از راهنمای سایز سایت، کمک بزرگی به شما در خرید لباس موردنظرتان می‌کند.

 تنوع بالای تیشرت در کمد لباس شما، انتخاب لباس برای استایل کژوال را راحت‌تر می‌کند. در هنگام خرید تیشرت به تنوع کمد لباس خود فکر کنید و لباس جدید را به گونه‌ای انتخاب کنید که تنوع لباس‌های شما را بالا ببرد. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی را برای انتخاب و خرید تیشرت زنانه.

منبع: ساعت24

 




تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین انواع پوشاک در جهان است. مهم نیست در کدام گوشه از این کرۀ خاکی زندگی می‌کنید، در هر صورت همیشه کسی هست که شلوار جین به پا کند.


 

شلوار جین یکی از محبوب‌ترین انواع پوشاک در جهان است. مهم نیست در کدام گوشه از این کرۀ خاکی زندگی می‌کنید، در هر صورت همیشه کسی هست که شلوار جین به پا کند؛ اما پارچۀ جین چطور به وجود آمد، چند نوع شلوار جین وجود دارد و از کجا این نوع شلوار به وجود آمده است؟

تاریخچۀ شلوار جین آن‌قدرها که فکر می‌کنید، قدیمی نیست. این شلوار محبوب در سال‌های پایانی قرن نوزدهم در سال 1873 ابداع شد. ماجرای تولید این شلوار به ایدۀ مردی برمی‌گردد که تصمیم گرفت تا یک لباس کار جدید تولید کند. او برای تهیه این لباس جدید به پارچه‌ای نیاز داشت که محکم و مقاوم باشد، در مقابل پارگی مقاومت داشته باشد و خراشیده نشود. یکی دیگر از نکات مثبت شلوار جین این بود که رنگ تیره‌ای داشت و به همین دلیل لکه‌ها یا گرد و خاک روی آن به‌راحتی دیده نمی‌شد. تا مدت‌ها این نوع شلوار و لباس‌هایی که با همین ایده تولید می‌شد، جنبۀ لباس کار داشت و توسط مزرعه‌داران و صنعتگران مورد توجه قرار می‌گرفت؛ اما اوضاع به همین منوال پیش نرفت...

با گذر زمان و رسیدن به دهه شصت میلادی، بازیگران معروف و هنرمندان شروع به استفاده از شلوار و لباس‌های جین کردند. شلوارهای بوی فرند که مورد علاقه و توجه مرلین مونرو قرار گرفته بود، با استایل گشاد و کیسه‌مانندش به زودی در جامعه همه‌گیر شد. زنان و مردان جوان، این مدل شلوار جین را به همراه پیراهن‌های رنگی یا شومیزهای طرح‌ دار به تن می‌کردند و زیبایی خاصی به شهرها می‌بخشیدند. حضور پارچه‌های جین در دنیای مد به این موارد ختم نشد... طی سال‌های مختلف، انواع و اقسام مدل‌ها از دهه هشتاد تاکنون میهمان کمدهای لباس ما بوده‌اند. از شلوار جین‌های اسکینی که به بدن می‌چسبند گرفته تا شلوار مام‌استایل که گشاد و راحت است. به طور کلی، نمی‌توان منکر این حقیقت شد که بازیگران هالیوودی در انتشار فرهنگ استفاده از پوشش جین در جهان نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند.

فیلم‌های وسترن، غرب وحشی و شلوار جین

قرن بیستم شاهد اوج‌گیری ژانر وسترن بود. مردانی که سوار بر اسب‌هایشان دشت‌های آمریکا را زیر پا می‌گذاشتند و به هیچ‌چیز جز هفت‌تیرهایشان اعتماد نمی‌کردند. در این میان، دیدن معروف‌ترین بازیگران سبک وسترن از جمله جان وین، کلینت ایستوود، استیو مک‌کویین، چارلز برانسون و بوچ کسیدی در لباس‌ها و شلوارهای جین، نقشی مهم در به وجود آمدن علاقه جهانی به لباس‌های اینچنینی داشت.

پارچۀ جین و خاستگاه آن


 

در تولید شلوارهای جین، آنچه که اهمیت زیادی دارد، پارچۀ آن است. با این وجود، این نوع پارچه، نه آمریکا که شهر معروف جنوا در ایتالیا است. در این شهر، از مدت‌ها قبل افراد سعی می‌کردند تا نوع دیگری از پارچه را تولید کنند اما در ابتدا با شکست مواجه شدند. البته شکست آن‌ها هم یک گام بزرگ در تاریخ بود و به آن چیزی انجامید که امروزه به شلوارها و پارچه‌های کتان می‌شناسیم. با این‌حال، آن‌ها دست از تلاش نکشیدند و با تلاش فراوان پارچه‌ای را تولید کردند که جنس بسیار محکمی داشت. از آن‌جا که این پارچه در ابتدا سفید بود، به آن رنگ آبی تیره می‌زدند که بعدها روی همین نوع پارچه باقی ماند و به رنگ سنتی پارچۀ جین تبدیل شد. گفتنی است که به این رنگ خاص اصطلاحا ایندیگو (indigo) گفته می‌شود.

انواع شلوار جین از نظر شکل و اندازه


 

شلوارهای جین از این نظر که جنس یکسانی دارند با هم وجه مشترک دارند اما از نظر شکل فاق و پاچه‌های شلوار می‌توانند با هم تفاوت داشته باشند. سه نوع فاق در شلوارهای جین دیده می‌شود: شلوارهای فاق‌کوتاه، شلوارهای با فاق متوسط و شلوارهای فاق‌بلند.

از سوی دیگر، پاچه‌های شلوارهای جین نیز می‌توانند گشاد باشند (که به آن‌ها اصطلاحا مام استایل می‌گویند) یا راسته (که آن‌ها را اصطلاحا به لوله‌تفنگی می‌شناسیم). شلوار جین‌های پاچه‌گشاد هم نوع دیگری از شلوار جین است که در دهۀ هفتاد میلادی مد شده بود و تفاوت اندکی با شلوار جین بوت کات دارد. شلوار جین‌های کوتاه یا تنگ هم از دیگر انواع این پوشش محبوب و جهانی هستند.

در این مطلب، شما را با یکی از مهم‌ترین تغییرات دنیای مد و فشن آشنا کردیم. ظهور پارچۀ جین در دنیای مد که به اندازه اختراع چرخ در صنعت اهمیت داشته و دارد. نگاهی هم انواع شلوار جین داشتیم و از همۀ آن‌چیزهایی گفتیم که این لباس را در تمام جهان محبوب ساخت. شما هم حتما چند دست شلوار یا لباس جین در کمد لباس خود دارید؛ اینطور نیست؟

 منبع: https://www.gsm.ir/




تاریخ: چهار شنبه 27 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

601188b71c3ad_2021-01-27_19-07

انتخاب سویشرت شیک در فصل زمستان و حتی بهار جذابیت استایل شما را دوچندان می‌کند. سویشرت‌ها عضو جدانشدنی استایل پاییزی، زمستانی و بهاری آقایان است. سویشرت‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف جذابیت خاصی را به شما می‌دهند.

 

اگر انتخاب درستی را انجام دهید، جذابیت استایل شما چندین برابر می‌شود. در خرید سویشرت جدید به چند نکته باید توجه کنید.

جنس سویشرت
مهم‌ترین نکته توجه به جنس سویشرت است که باید بتواند پس از شستشو بازهم برای شما قابل‌استفاده باشد. البته پیشنهاد ما به شما این است که شستشو لباس‌های خود را به خشکشویی‌های معتبر بسپارید، تا عمر لباس‌های خود را بیمه کنید.

رنگ سویشرت
رنگ سویشرت خود را با شلوار انتخابی خود ست کنید. اگر شلوار جین آبی پوشیده‌اید، سویشرت زرد رنگ انتخاب خاصی برای استایل شما است. رنگ زرد، رنگ ترند امسال است و انتخابی مطابق با مد روز است.

اگر سویشرت طوسی یا سویشرت خاکستری توجه شما را به خود جلب کرده و به این فکر می‌کنید با کدام شلوارتان می‌توانید این سویشرت را بپوشید، توجه کنید که تمام شلوارجین‌هایی که در کمد خود دارید مناسب استایل خاص شما است. توجه کنید برای پوشیدن سویشرت با شلوار ورزشی شما قدرت انتخاب بیشتری دارید و سعی کنید در انتخاب رنگ کمی جسورانه عمل کنید.

طرح سویشرت
طرح سویشرت شما بسته به حال و هوای شما می‌تواند متفاوت باشد. اگر برای شما اهمیت دارد که در نگاه اطرافیان استایلی جذاب داشته باشید، می‌توانید سویشرت‌هایی با طرح ساده و کلاسیک را انتخاب کنید.

انتخاب سویشرت کلاه ‌دار یا سویشرت بدون کلاه و سویشرت زیپ دار در موقعیت‌های مختلف شما را به مرکز توجه تبدیل می‌کند. اگر قرار است بعد از پوشیدن سویشرت زمان خود را در محیط بیرون بگذرانید پیشنهاد ما به شما خرید سویشرت کلاه دار است.

اما اگر قرار است فعالیت ورزشی انجام دهید سویشرت زیپ دار انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. سویشرت را در سبد خرید زمستانی و بهاری خود قراردهید و استایل خاص و جذابی را برای خود انتخاب کنید.

پلیور زمستانی

در یک استایل زمستانی جذاب علاوه‌بر سویشرت به موارد دیگری مانند خرید پلیور، کاپشن، بوت و نیم‌بوت نیز باید توجه کنید.

اگر دنبال استایل خاص و متفاوت هستید بدون شک در سبد خرید لباس خود پلیور را قراردهید. برای خرید پلیور پسرانه جدید، انتخاب‌های زیادی دارید. برای استایل کژوال خود می‌توانید پلیور یقه اسکی را انتخاب کنید. روزها از پلیور یقه اسکی با رنگ‌های روشن استفاده کنید و برای پوشیدن پولیور از عصر به بعد رنگ‌های تیره پلیور، انتخابی خاص برای شما است.

در انتخاب یقه پلیور، شما قدرت انتخاب بیشتری دارید و می‌توانید پلیور یقه گرد یا پلیور یقه هفت را انتخاب نمایید. پلیورهای یقه گرد انتخابی خاص در استایل شما محسوب می‌شود و جذابیت شما را به رخ می‌کشد.

برای خرید پلیور می‌توانید خلاقیت بیشتری داشته باشید. تنوع رنگ در پلیور‌ها خیلی بیشتر از کاپشن‌ها می‌باشد و طیف‌های رنگی پلیور گستردگی زیادی دارد تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

پوشیدن پلیور پسرانه درهوایی بهاری و دلنشین، استایل متفاوت و جذاب شما را تماشایی ‌می‌کند. می‌توانید روی یکی از صندلی‌های کافه‌ای در فضای آزاد بنشینید و از قهوه‌ای که می‌نوشید لذت ببرید و با ژاکتی که پوشیده‌اید در مرکز توجه باشید.

پلیورهای پسرانه انتخابی خاص برای افراد خاص است. اگر در زمستان به دنبال خرید هدیه هستید ما به شما خرید پلیورهای زمستانی را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید تی شرت مردانه

برای کامل کردن سبد خرید زمستانه و بهاره خود تی‌ شرت را فراموش نکنید. تی شرت عضو جدانشدنی استایل کژوال آقایان است. برای خرید تی شرت مردانه باید انتخابی خاص داشته باشید. شما هرروز و در بیشتر موقعیت‌ها و مکان‌ها می‌توانید از تی شرت‌های مختلف استفاده کنید.

این روزها تی شرت‌ عضو جدانشدنی از استایل کژوال آقایان است. وقتی چمدان خود را برای سفرهای تفریحی به شهرهای مختلف کشور می‌بندید، هیچ‌وقت تی شرت را فراموش نکنید. فرقی ندارد که با اتومبیل شخصی مسافرت می‌کنید یا قطار یا هواپیما، مناسب‌ترین انتخاب برای شما پوشیدن تی شرت است تا استایل جذاب و راحتی را داشته باشید. با توجه به موقعیت جغرافیایی که به آن سفر می‌کنید، رنگ تی شرت خود را می‌توانید انتخاب کنید. مثلاً اگر به شهرهای گرم و خشک سفر می‌کنید تی شرت‌هایی با رنگ روشن بپوشید.

در سبد خرید لباس زمستانی خود حتماً تی شرت مردانه جذاب هم قرار دهید. دشواری انتخاب تی شرت جدید خود را با خرید تی شرت مردانه به انتخابی راحت تبدیل کنید. مشاهده تنوع در رنگ‌ها و مدل‌های تی شرت‌ها در خرید اینترنتی لباس کمک بزرگی برای انتخاب استایل ایده‌آل شما است.

برای یک قرار غیررسمی و نیمه‌ رسمی پیشنهاد می‌کنیم با پوشیدن پولوشرت مردانه یا تی شرت آستین بلند مردانه انتخابی درست و جذاب داشته باشید. دقت کنید می‌توانید تی شرت آستین بلند خود را با کتانی خوش‌رنگ خود ست کنید تا استایل شما در مرکز توجه باشد. کفش راحتی و کتانی خود را با پولوشرتی با رنگ جذاب هم می‌توانید ست کنید.

 

خبرفوری

 




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

راهنمای انتخاب کفش ورزشی مناسب روزمره

فعالیت‌های ورزشی و پیاده روی نیازمند داشتن یک کفش ورزشی مناسب و استاندارد است تا فرد در هنگام ورزش و پیاده روی احساس ناراحتی نکند.

داشتن کفش مناسب در هنگام پیاده روی از آسیب رسیدن به پا و ضربه زدن به ساق پا و همچنین خستگی فرد جلوگیری می کند.

انتخاب کفش ورزشی مناسب برای فعالیت‌های ورزشی و به‌خصوص پیاده‌روی مهم است. برای این‌که از پیاده‌روی لذت ببرید، پوشیدن کفش مناسب استایل شما، که حس راحتی را به شما بدهد بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که کفش‌ ورزشی باید در درجه اول راحت باشد، از پاهای شما محافظت کند و استاندارد باشد، تا بتواند وزن بدن شما را تحمل کند.

برای انتخاب کفش ورزشی مناسب خود به نکات زیر توجه کنید:

کفش ورزشی‌ باید اندازه پای شما باشد. هرگز کفش کوچکتر یا بزرگتر از سایز پای خود را انتخاب نکنید. کفش تنگ را به امید اینکه جا باز می‌کند، نخرید.

کفش‌های ورزشی انواع مختلفی دارند که متناسب با ورزش و فعالیت موردنظر شما طراحی شده‌اند. اگر برای پیاده‌روی تصمیم به خرید کفش دارید، برندهای معتبر تولید کفش‌های ورزشی قدرت انتخاب شما را بالابرده‌اند.

اگر کفش را پوشیدید و شصت پای شما به جلوی کفش چسبیده بود و به شصت پا فشار وارد می‌شد، سایز بزرگتری را برای خود انتخاب کنید.

در خرید کفش ورزشی مردانه از فروشگاه آنلاین معتبر حتما راهنمای سایز را مطالعه کنید.

اگر شما یک برند را بیشتر از تمام برندهای جهان دوست دارید، دقت کنید ممکن است آن برند ورزشی، کفش مناسب پا، تناسب‌اندام و یا ورزش شما را اراییه ندهد. چندین مارک متفاوت کفش ورزشی را امتحان کنید. شاید تعجب کنید، در بیشتر مواقع کفشی که بیشتر به استایل شما می‌آید، از همان برندی است که قبلا امتحانش نکرده اید.

فراموش نکنید خرید کفشی که کمی از پای تان بزرگ‌تر است بسیار بهتر از پوشیدن کفشی است که برای پای شما کوچک است.

ویژگی‌های کفش ورزشی

لایه پایین کفش ورزشی،  انعطاف‌پذیر و دارای آج مناسب برای راحتی و محافظت کف پا در برابر ضربه است.  این ویژگی باعث می‌شود که در هنگام پیاده‌روی کمترین فشار به پا وارد شود. آج مناسب این کفش‌ها در شرایط متفاوت آب و هوایی به کمک شما می‌آید.

نکته مشترکی که همه‌ی مربیان دو و میدانی درباره ویژگی‌های کفش خوب بیان می‌کنند، لایه میانی پاشنه‌ی کفش است. شرکت‌های معتبر جهان در تولید کفش‌های ورزشی نوآوری‌های زیادی در تولید این لایه‌های میانی به وجود آوردند.

نکته دیگری که باید توجه کنید قوس کف پا است. دقت کنید کفشی را انتخاب نمایید که متناسب قوس کف پا شما باشد. انتخاب کفش درست باعث می‌شود از خم شدن نامناسب قوس پا جلوگیری شود و هنگام قدم برداشتن از پا محافظت می‌کند.

تولیدکنندگان کفش‌های ورزشی متناسب با فعالیت خاص ورزشی شما، کفش‌هایی را تولید می‌کنند که ورزشکار بتواند عملکرد بهتری داشته باشند. به‌عنوان مثال کفش‌های بسکتبال لایه پایینی صافی دارد که برای حرکات سریع و چابک طراحی شده است. کفش‌های مخصوص پیاده‌روی لایه میانی منعطف دارد تا در هنگام پیاده‌روی راحت باشید و کمترین فشار به عضلات شما وارد شود.

بگذارید کفش ورزشی شما نفس بکشد

یکی از اشتباهات رایج استفاده از کفش‌های ورزشی که باعث آسیب رسیدن به بدن شما می‌شود، پوشیدن کفشی است که خراب شده، فرقی ندارد که بالشتک‌ها، لایه میانی یا لایه پایین خراب شده باشد. نتیجه یکی است، آسیب دیدن بدن شما. آکادمی پزشکی ورزشی طب اطفال آمریکا زمان تعویض کفش‌ها را بین ۴۹۰ تا ۸۰۴ کیلومتر دویدن یا راه رفتن، پیشنهاد می‌کند.

در طول هفته به‌طور مداوم کفش ورزشی خود را نپوشید. کمی استراحت به کفش‌های خود دهید. پیشنهاد می‌کنیم همیشه دو جفت کفش ورزشی را داشته باشید تا کفش‌ها فرصت نفس کشیدن پیدا کنند.

اگر کفش‌های خود را به‌طور مداوم استفاده نکردید، فراموش نکنید آن‌ها تحت تاثیر محیطی که در آن قرار می‌گیرند، به ‌مرور آسیب می‌بینند. کفشی که بیرون از خانه یا در یک مکان آفتابی مدت‌هاست که مانده است سرانجام خراب می‌شود. دقت کنید عمرمفید کفش‌ها حتی اگر مداوم استفاده نشوند یک سال و نیم است.

اگر بسیار فعال هستید و زیاد به پیاده‌روی می‌روید ممکن است مجبور شوید هر دو ماه کفش‌های خود را تعویض کنید. این می‌تواند گران باشد اما در مقابل هزینه‌های مراقبت‌های پزشکی می‌توانید صرفه‌جویی کنید. این کار هم از نظر مالی و هم ازنظر جسمی ارزشش را دارد.

 

کفش ورزشی مناسب استایل شما

برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد در هنگام پیاده‌روی می‌توانید کفش ورزشی خود را با تیشرت ورزشی شیک و جذاب خود ست کنید. همیشه در سبد خرید لباس مردانه، تیشرت‌ها وجود دارند. خرید تیشرت جدید و ست کردن ‌آن با یک شلوار اسلش مردانه در هنگام پیاده‌روی با کفش‌های ورزشی جدید خود، استایل شما را جذاب و خاص می‌کند.

برای خرید تیشرت جدید و کفش‌ ورزشی مناسب استایل و سلامتی شما می‌توانید در بانی‌ مد بهترین انتخاب را داشته باشید و سبد خرید لباس مردانه خود را خاص انتخاب کنید.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

 




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چرا لباس زیر برای آقایان اهمیت دارد؟

 

 اولین لایه لباسی که با بدن شما ارتباط مستقیم دارد و ضروری ترین کالا در سبد خرید شما، لباس زیر است. پس در انتخاب لباس زیر خود باید دقت داشته باشید، که انتخابی درست برای سلامتی و راحتی خود درطول روز داشته باشید.

 

 
اولین لایه لباسی که با بدن شما ارتباط مستقیم دارد و ضروری ترین کالا در سبد خرید شما، لباس زیر است. پس در انتخاب لباس زیر خود باید دقت داشته باشید، که انتخابی درست برای سلامتی و راحتی خود درطول روز داشته باشید.

لباس زیر آقایان متشکل از دو قسمت، شورت و زیرپوش می‌باشد. زیرپوش مردانه بخش زیادی از بالاتنه را می‌پوشاند و در انتخاب زیرپوش مناسب باید دقت کنید. بیشتر وقت‌ها آقایان، با پوشیدن زیرپوش تنگ تلاش می‌کنند چربی‌های اضافه بدن خود را مخفی کنند. پوشیدن زیرپوش تنگ راحتی را از شما سلب می‌کند و در فعالیت‌های روزمره خود به مشکل برمی‌خورید.

در انتخاب خود، جنس زیرپوش را مدنظر قراردهید و فراموش نکنید که زیرپوش از جذب عرق بدن توسط لباس جلوگیری می‌کند. افرادی که زیاد عرق می‌کنند همیشه از مشکل شوره زدن و خیس شدن پیراهن یا تیشرت شکایت دارند.

پوشیدن زیرپوش عرق‌گیر از جذب عرق به لباس‌های شما جلوگیری و طول عمر لباس‌ها را بالامی‌برد.  جنس زیرپوشی که می‌پوشید بسیار مهم است زیرا اولین لایه ای می‌باشد که با پوست بدن در ارتباط است.

اگر نمی‌خواهید که از زیر بالاترین دکمه پیراهن، زیرپوش معلوم نشود، می‌توانید از زیرپوش‌ یقه‌ هفت بجای زیرپوش‌ یقه گرد استفاده کنید. زیرپوش‌ عرق‌گیر را در زیر لباس خود به‌عنوان یک لایه اضافه می‌توانید بپوشید.

شورت مردانه


مهم‌ترین و اولین لباسی  که اول صبح یا زمانی که از حمام بیرون می‌آیید، می‌پوشید و ارتباط با بدن شما دارد، شورت است. در هنگام خرید شورت مردانه، با اطمینان از جنس شورت، خرید خود را انجام دهید. پوشیدن شورت مناسب سلامتی و راحتی شما را تضمین می‌کند.

برای خرید شورت مردانه باید به نکاتی توجه کنید:

• ابتدا باید سایز مناسب خود را بدانید. برندهای مختلف سایزهای متفاوتی را تولید می‌کنند. در خرید اینترنتی، برای اندازه‌گیری سایز خود حتماً به راهنمای سایز مراجعه و با توجه به آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

• برای اندازه‌گیری کمر خود، متر پارچه‌ای را دور کمر خود بپیچید. متر را کمی راحت نگه‌دارید. در حین اندازه‌گیری نفس خود را حبس نکنید. شانه‌ها را بازکنید، صاف بایستید و شکم خود را در حالت طبیعی نگه‌دارید.عضلات خود را منقبض نکنید و طبیعی نفس بکشید.

• بیشتر برندها امروزه برای راحتی بیشتر شما، پارچه جلوی شورت مردانه را آزادتر طراحی می‌کنند. برندهای معتبر جهان برای راحتی هرچه بیشتر پارچه جلوی شورت، نوآوری‌های زیادی دارند. البته هنوز شورت‌های کلاسیک در بازار وجود دارند که فضای جلوی آن‌ها صاف و تخت است که این مدل شورت‌ها هم طرفدارهای خاص خود را دارند.

• به تناسب بالاتنه با پایین‌تنه خود توجه داشته باشید و در هنگام خرید این نکته را مدنظر قراردهید. اگر بالاتنه شما لاغرتر از پایین‌تنه شما است می‌توانید در سبد خرید خود یک تیشرت با سایزی بزرگ‌تر از سایز خود، به اندامتان تناسب دهید.

• بخاطر داشته باشید که حرکت با لباس زیر کمی گشاد راحت‌تر است. اگر لباس زیر تنگ بپوشید، اذیت می‌شوید و احساس خوشایندی نخواهید داشت و می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و باعث تحریک و نفخ شکم شود.


انواع شورت‌های مردانه:

 شورت مردانه اسلیپ، پادار و باکسر
 

1.jpg


مدل پادار

شورت مردانه پادار یا همان شورت مردانه پاچه دار طرفداران زیادی در بین آقایان دارد. این شورت‌ها راحت و جادار هستند و پوشش و تنفس خوبی ایجاد می‌کنند.شورت پادار را زیر شلوارجین یا شلوار گشاد می‌توانید بپوشید و برای استراحت در خانه هم عالی و راحت است. این شورت‌ها برای هر نوع بدنی مناسب هستند؛ بخصوص برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند و ران بزرگی دارند، چون از عرق‌سوز شدن جلوگیری می‌کنند.

تجربه پوشیدن شورت پادار خیلی آزادتر از آن چیزی است که فکرش را می‌توانید بکنید. راه بروید، درازبکشید، خم بشوید و بنشینید و راحتی را تجربه کنید.

مدل اسلیپ

شورت‌ مردانه اسلیپ مناسب آقایانی است که ران‌های بسیار عضلانی دارند و کمر آن‌ها باریک است. اگر در هنگام پیاده‌روی می‌خواهید کمترین اصطکاک بین پاها و پارچه بوجود بیاید تا پوستتان آسیب نبیند این شورت‌ها را انتخاب کنید.

مدل باکسر

لباس زیر کمی بلند اما محکم، که مانند شورت پادار آزاد نیست اما مانند شورت‌ اسلیپ هم نیست و ران شما را پوشش می‌دهد. این شورت‌ ازنظر شکل و اندازه عالی و متناسب، برای افرادی که چربی کمی دور شکم و کمر خود دارند مناسب است.

به‌خاطر داشته باشید که بیشتر از دو روز یک شورت را نپوشید. تمیز بود ن لباس زیر از رشد باکتری‌ها و بیماری‌های پوستی و جنسی جلوگیری می‌کند و باعث راحتی و سلامتی شما می‌شود.

منبع: https://seemorgh.com/




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

با شیوع همه‌گیری کرونا و دوره‌های مختلف قرنطینه، یکی از مواردی که بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت، استفاده از سرویس‌های آنلاین بود. زمانی‌که نمی‌توانستید برای خرید بیرون بروید یا تمام فروشگاه‌ها تعطیل بودند، می‌توانسید پشت لپ‌تاپتان بنشینید و خرید اینترنتی مانتو مورد نظرتان را انجام بدهید.

image-20210120101905-1.jpeg

البته موضوع به اینجا ختم نمی‌شد؛ می‌توانستید این‌کار را برای هر آنچه که نیاز داشتید، در امنیت کامل انجام بدهید. اما نکاتی هم وجود دارد که باید در زمان خرید اینترنتی به آن توجه داشته باشید؛ ما در این مطلب به این موارد می‌پردازیم و از مزایا و معایب خرید اینترنتی می‌گوییم.

خرید اینترنتی مانتو، کالای پر مصرف خانم‌های ایرانی است!

مانتو یکی از پرکاربردترین انواع لباس برای خانم‌ها است و از آن دسته لباس‌هایی است که هر خانمی باید چند دست از آن را در کمدش داشته باشد. بنابراین کاملا طبیعی است، این روزها که خرید کردن به صورت حضوری با مشکلات و نگرانی‌هایی رو به رو است، بانوان ترجیح بدهند تا خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام بدهند. برای مثال، خرید اینترنتی مانتو را نیز در برنامه‌های خود بگنجانند. اما بیایید نگاهی به دلایل این‌کار بیاندازیم:

خرید اینترنتی مانتو وانواع لباس در زمان شما صرفه‌جویی می‎‌کند، اکثر خانم‌های امروزی، پا به پای آقایان و حتی بیشتر از آن‌ها در اجتماع فعالیت دارند. با این اوصاف، کافی است تا انجام کارهای خانه‌ را هم به فهرست‌ وظایف یک خانم اضافه کنید تا او دیگر حتی فرصتی برای خرید هم نداشته باشد. اما چه راه جایگزینی وجود دارد که خانم‌ها هم بتوانند به فعالیت‌های اجتماعی و روزمرۀ خود بپردازند و هم خرید خود را انجام بدهند؟! خرید اینترنتی مانتو، لباس و لوازم آرایشی و بهداشتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن در چنین مواقعی باشد.

با خرید اینترنتی مانتو یا هر وسیله‌ای که نیاز دارید، لازم نیست حتما در زمان خاصی خود را به مغازه‌ها یا پاساژها برسانید. برعکس، می‌توانید در هر ساعتی از روز، سفارش خود را ثبت نمایید. فرقی ندارد که زمان ناهار در محل کار باشد یا نیمه‌های شب در منزل...

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی مانتو و دیگر انواع لباس این است که با چند کلیک ساده با انواع مختلفی از مانتو رو به رو شوید. این یعنی، به جای این که ساعت ها و روزهای را صرف جست و جو در مغازه ها و پاساژها کنید، می‌توانید با چند دقیقه گشت زدن  در فروشگاه‌های آنلاینی مثل بانی‌مد، خرید اینترنتی مانتو جدید را ساده و سریع انجام دهید. از آن‌جا هم که انواع و اقسام مدل‌ها را دیده‌اید، هیچ لباس مد روزی از دید شما پوشیده نمی‌ماند! 

خواندن نظرات چطور به خرید اینترنتی مانتو کمک می‌کند؟

یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی مانتو یا هر نوع لباس و کالایی، این است که شما می‌توانید پیش از خرید، نظرات خریداران قبلی را در مورد آن کالا بررسی نمایید. این راهکار کمک می‌کند تا دید بهتری درمورد تجربۀ دیگر مشتریان از خرید محصولی که قصد دارید تهیه کنید، به دست بیاورید. علا‍وه‌ بر این، گاهی از همین نظرات می‌توانید دریابید که آیا گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب بوده یا رفتار پشتیبانی وب‌سایت محترمانه بوده است یا خیر.

اما همه‌گیری کرونا هم که از بین برود، بعضی از افراد همچنان از شلوغی فروشگاه‌ها و ازدحام جمعیت کلافه می‌شوند. آن‌ها ترجیح می‌دهند تا در خانه بنشینند و همان‌طور که به اینترنت دسترسی دارند، خرید اینترنتی مانتو یا هر وسیلۀ دیگر را نهایی کنند. مضاف بر این که نمی‌توان نادیده گرفت که این روش بسیار سریع‌تر از روش‌های سنتی خرید به شمار می‌رود.

خدمات پس از فروش را به عنوان برگ برنده خرید اینترنتی به خدمت بگیرید!

معمولا زمانی که شما کالایی را به صورت حضوری خریداری می‌کنید، پس از بیرون آمدن از فروشگاه همه‌چیز تمام می‌شود. اگر مشکلی روی لباس یا مانتو پیدا کنید، از رنگ آن خوشتان نیاید یا به هر دلیلی که ممکن است رخ بدهد، نمی‌توانید کالای مورد نظرتان را مرجوع کنید و همان‌طور که همیشه رایج بوده است، در روش سنتی «جنس فروخته شده، پس گرفته نمی‌شود». با این وجود، چنین امکانی مثلا برای خرید اینترنتی مانتو کاملا رایج و پذیرفته شده است. به عبارت دیگر، نه تنها در این روش می‌توانید خرید خود را تعویض کنید، بلکه می‌توانید به سادگی آن را پس بدهید!

این مزیت امروزه آنقدر برای خریداران طبیعی شده است که ممکن است گاهی آن را فراموش کنند اما قطعا این یکی از دلایلی است که مشتریان را به خرید اینترنتی ترغیب می‌نماید؛ چنانکه طی سال گذشته، در جهان فروش آنلاین 4 تریلیون دلار افزایش داشته است!

 




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

البته طرفداران این نوع از لباس آن‌قدر زیاد هستند که ممکن است ببینید کسی در طول فصول سرد هم تیشرت به تن داشته باشد. تیشرت‌ها با تنوع فوق‌العاده‌ای که دارند، انواع سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارند. طرح دار یا ساده، رنگی یا سیاه و سفید؛ در هر صورت تیشرت‌ها برای تمامی موقعیت‌های غیر رسمی یک موهبت به‌حساب می‌آیند. خرید آن‌ها هم ساده و راحت است و با قواره‌های گشاد، لباسی ایده‌آل برای زمانی محسوب می‌شود که افراد می‌خواهند تا از پوشش‌های خشک و رسمی فاصله بگیرند و آزادانه استراحت کنند؛ اما...

داستان تیشرت‌ها (این لباس‌های محبوب) از کجا شروع شد؟

انواع تیشرت نخی دخترانه که شما در خانه با آن‌ها می‌توانید راحت باشید

باور این موضوع کمی دشوار است اما تا دهۀ 50 میلادی، پوشیدن تیشرت در محافل عمومی و خیابان‌ها چندان رایج نبود. به‌عبارت‌دیگر، مردم ترجیح می‌دادند تا در خیابان لباس‌های دیگری بپوشند؛ هرچند که به اندازۀ تیشرت‌ها خنک و راحت نبودند؛ اما اوضاع به همین منوال ادامه پیدا نکرد، بلکه با هنجارشکنی‌هایی که از سوی بازیگران هالیوودی چون مارلون براندو و جیمز دین انجام گرفت، انقلابی پیرامون پوشش و همچنین استفاده از تیشرت در جامعه (به‌ویژه در میان نوجوانان و جوانان) ایجاد شد.

دهۀ 60، آغاز دوران روشن تیشرت در جهان!

با اتمام دهۀ 50 میلادی، برخلاف تصور عمومی، تیشرت به فتح کمدها در سراسر جهان ادامه داد. جالب‌تر اینکه، از آن زمان تاکنون نه‌تنها هنوز از محبوبیت این نوع از پوشش کم نشده است، بلکه بر طبق آمار به دست آمده، 62% مردم جهان در کمد خود بیش از 10 تیشرت دارند!

تیشرت‌ها در میان همه اقشار جامعه از محبوبیت فراوانی برخوردارند اما اجازه بدهید تا نگاهی به نوع خاصی از این پوشش بیاندازیم: تیشرت نخی دخترانه.

پس در ادامه این مطلب، همچنان با ما همراه باشید.

جذاب‌ترین مدل‌های تیشرت نخی دخترانه

کسی در این موضوع که بیشتر دخترها به لباس‌ علاقۀ خاصی دارند، شک ندارد. آن‌ها رنگ‌ها و طرح‌ها را به‌خوبی تشخیص می‌دهند و شاید این یکی از دلایلی باشد که دوست دارند انواع و اقسام طرح‌ها و رنگ‌ها را برای لباس‌های خود داشته باشند؛ اما در هر صورت، تیشرت‌ها از آن دسته پوشاکی هستند که هر تعداد هم که از آن‌‌ها در کمد داشته باشید، باز هم کم است!

یکی برای میهمانی، یکی برای کنار ساحل، یکی برای جمع دوستانه، یکی به خاطر سبکی و خنک بودن و غیره و غیره... بسیاری از تیشرت‌ها از چنان زیبایی و استایلی برخوردارند که حتی می‌توان آن‌ها را در قرارها یا مجالس نیمه‌رسمی نیز به تن کرد. با این حال، گذشته از این‌که در چه مناسبت و محلی قصد دارید از تیشرت‌ استفاده کنید، می‌توانید مطمئن باشید که این نوع از لباس‌ها راحت هستند و شما استایل کژوال جذابی می‌دهند.

تیشرت یقه‌هفت، مخصوص خانم‌های خوش‌اندام!

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی با بدن خوش‌فرم و ترقوه‌های زیبا، پوشیدن تیشرت‌های یقه‌هفت است. یقۀ این نوع تیشرت نخی دخترانه، نه‌تنها زیبایی شما را به خوبی نشان می‌دهد که به علت آزاد بودن در قسمت یقه، از کثیف شدن لباس و همچنین آزار دیدن گردن شما بابت ساییدگی به پارچه نیز جلوگیری می‌کند. مضاف بر این‌که تیشرت یقه‌هفت در میان دیگر تیشرت‌ها هم استایل اسپورت و هم استایل شیک دارد و به‌عبارت‌دیگر، شما می‌توانید بسته به نیاز، آن‌ را در موقعیت‌های مختلف به تن کنید. به‌این‌ترتیب، در یک میهمانی نیمه‌رسمی تیشرت یقه‌هفت شیک شما کاملا به چشم می‌آید، درحالی‌که همان تیشرت می‌تواند بخشی از استایل کژوال یا اسپرت شما باشد.

تیشرت یقه‌گرد، گزینه‌ای مناسب برای استایل اسپرت!

انواع تیشرت نخی دخترانه که شما در خانه با آن‌ها می‌توانید راحت باشید

تیشرت یقه‌گرد یکی دیگر از انواع پرطرفدار تیشرت نخی دخترانه در بازار است که می‌توانید آن را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه نمایید. گفتنی است که این نوع تیشرت، برای استایل‌های کژوال یکی از بهترین گزینه‌های ممکن به‌حساب می‌آید.

برای مثال، می‌توانید این نوع تیشرت را با یک شلوار، شلوارک یا دامن جین ست کنید. همچنین استفاده از کفش‌های اسپرت نیز در این استایل می‌تواند بسیار زیبا و مفید باشد. این نوع پوشش بیشتر توسط نوجوانان و جوانان مورد استفاده قرار می‌گیرد اما واقعیت این است که سن خاصی برای استفاده از این نوع پوشش وجود ندارد و همه می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند و در بین افراد جامعه هم مقبول باشند.

تیشرت تونیک دخترانه، بلند و راحت!

بسیاری از خانم‌های ایرانی به دلیل عوامل مختلف، به‌ویژه عوامل فرهنگی و اجتماعی، تونیک‌ها را به تیشرت‌های کوتاه ترجیح می‌دهند. به همین دلیل است که این نوع تیشرت نخی دخترانه در کشور ما طرفداران زیادی دارد. در مراسم مهم یا یک جشن تولد ساده، همیشه می‌توانید خانمی را پیدا کنید که یک تیشرت تونیک پوشیده است. از آن‌جا که تونیک‌ها معمولا بلند هستند و تا بالای زانو می‌رسند، می‎توان در آن‌ها احساس راحتی کرد.

از طرف دیگر، ست کردن این نوع از تیشرت‌ها هم بسیار ساده است. می‌توانید آن را با یک شلوار جین یا دامن جین بپوشید تا یک استایل کژوال داشته باشید یا اینکه آن را با شلوار یا دامن پارچه‌ای بپوشید تا یک استایل رسمی به خود بگیرید. حتی بعضی خانم‌ها آن را تنها به همراه جوراب‌شلواری به تن می‌کنند.

تیشرت نیم‌تنه دخترانه، بهترین استایل ورزشی!

اگر قصد دارید تا یک استایل ورزشی زیبا داشته باشید و بالاتنۀ باریکی دارید، تیشرت نیم‌تنه دخترانه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. می‌توانید آن‌ را در باشگاه یا در هنگام ورزش به تن کنید، چراکه این نوع از تیشرت‌های نخی دخترانه بسیار آزاد و راحت هستند.

تیشرت نیم‌تنه را می‌توان با شلوار ورزشی یا هر نوع شلوار دیگر ورزشی، لِگ و ساپورت‌ ست کنید.‌

تیشرت یقه‌مردانه، برای خانم‌هایی با استایل متفاوت

کاربرد این نوع از تیشرت‌ها بیشتر در سبک‌های ورزشی و اسپرت است اما این روزها خانم‌ها بیشتر از این نوع تیشرت استفاده می‌کنند. یکی از دلایل اصلی آن هم این است که امروزه در استایل اسپرت، تفاوت چندانی میان لباس‌های خانم‌ها و آقایان وجود ندارد؛ بنابراین، اگر از آن دسته خانم‌هایی هستید که به استایل‌های مردانه علاقه دارید، می‌توانید از تیشرت یقه‌مردانه به همراه شلوارهای کتان یا شلوارک‌ها استفاده کنید.

 

منبع: پارسینه

 

 




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

تاریخچۀ کفش‌ها برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، به چند هزار سال پیش می‌رسد. این وسیلۀ لازم و ضروری، به انسان کمک کرده تا فواصل طولانی را به راحتی بپیماید و فاصله‌ها را زیر پا بگذارد. در این بین، از میان انواع متنوع کفش‌هایی که تا به حال ساخته شده، کفش اسپرت از محبوبیت دیگری برخوردار است.

راهنمای انتخاب کفش اسپرت مردانه

 در این مقاله، شما را با این نوع کفش بیشتر آشنا می‌کنیم و به شما درمورد خرید کفش اسپرت مردانه راهکارهایی ارائه می‌کنیم. در ادامه با بانی‌مگ همراه باشید. 

چطور کفش اسپرت محبوب شد؟

سرآغاز کفش اسپرت، داستان تلخی دارد. همه‌چیز به جنگ جهانی اول باز می‌گردد که مردم بی‌پناه برای فرار از بمباران مجبور بودند به سرعت بدوند؛ اما کفش‌هایی که در آن زمان ساخته می‌شد، امکان فرار از مردم می‌گرفت و نمیشد با آن‎‌ها به راحتی فرار کرد. به همین دلیل به کفش‌‎هایی نیاز بود که نرم و راحت باشد. با پایان جنگ و رواج دوبارۀ تجارت میان کشورها، خرید کفش اسپرت مردانه و زنانه هم آغاز شد تا این پاپوش‌های نرم و راحت، به سرعت در جهان مطرح شوند.

کفش‌های اسپرت، از گذشته تا امروز

کفش اسپرت به دلیل راحت بودنش، به یکی ازمحبوب‌ترین  کفش‌ها میان آقایان تبدیل شده است. نحوۀ ساخت کفش اسپرت مردانه، به گونه ایست که حتی اگر پا مدت زمانی طولانی در کفش باشد هم به آن آسیب نمی رسد. شاید همین ویژگی باعث شده تا خرید کفش مردانه یکی از خریدهای رایج در میان آقایان باشد. از دیگر سو، کفش اسپرت برای تمام رده‌های سنی مناسب بوده و قابلیت ست‌شدن با بسیاری از استایل ها را دارد.

انواع کفش‌های اسپرت که باید بشناسید

کفش اسپرت

کفش‌های اسپرت در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس های متنوع طراحی شده اند؛ درنتیجه، دست آقایان خوش‌پوش برای خرید کفش اسپرت مردانه باز است. این‌ تنوع کمک می‌کند تا شما بتوانید متناسب با استایل خاص خود، به زیبایی ظاهری کفش نیز دقت کرده و ظاهری متفاوت برای خود بسازید.

 یکی از پرطرفدارترین مدل کفش های اسپرت، کفش کتانی است که از آن به عنوان «اسنیکرز» هم یاد می شود. کفش کتانی به شما استایلی کژوال می دهد و شما می‌توانید این کفش را هنگام پیاده‌روی، گردش، محل کار، دانشگاه، سفر و بسیاری از مکان‌های دیگر نیز به پا کنید.

لازم به یادآوری است که کفش کتانی، تنها برای فعالیت‌هایی مثل پیاده‌روی و استفاده روزمره کاربرد دارد و نمی‌توان برای ورزش های تخصصی از این کفش استفاده کرد. 

اگر قصد دارید برای یک رشتۀ تخصصی ورزشی کفش تهیه کنید، ترینرها یا کفش‌های ورزشی برای شما بهترین انتخاب است. این نوع کفش، جزو کفش‌های مدرن اسپرت به حساب می آید که می‌توانید آن‌ها را در لیست خرید کفش اسپرت مردانه خود بگنجانید. 

کفش ترینر، به دلیل داشتن کفی نرم، وزن بسیارسبک‌تری نسبت به سایر کفش‌های اسپرت داشته وهمین ویژگی باعث شده تا ورزشکاران هنگام انجام تمرینات ورزشی بتوانند راحت‌تر عمل کنند. 

کفش اسپرت، تنها محدود به کفش های ورزشی نیست. بسیاری از آقایان ترجیح می دهند که در عین راحت بودن بتوانند ظاهر کلاسیک خود را نیزحفظ کنند. برای چنین موقعیت‌هایی، یکی از بهترین گزینه‌ها می‌تواند‌ کفش‌ نیمه اسپرت باشد. 

یکی از پرطرفدارترین مدل کفش‌های اسپورت که این روزها طرفداران زیادی میان آقایان -به خصوص نسل جوان- پیدا کرده، کفش کالج است. علت این محبوبیت اینست که کفش کالج، قابلیت کاربرد در مکان و موقعیت‌های مختلف را دارد؛ ازاستفاده در مکان های رسمی گرفته تا کاربرد روزمره.

کالج

با پیشرفت تکنولوژی، بازار خرید اینترنتی بیش از پیش داغ شده است. خرید اینترنتی این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در سریعترین و ساده ترین شکل ممکن، بتوانید کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.  حالا که در مقاله بالا با انواع مدل کفش های مردانه به خوبی آشنا شدید لازم است چند نکته دیگر را در ادامه مقاله به شما یاد آوری کنیم.

  •  

    یکی از مهمترین موارد، اندازه  و سایز کفش است. هنگام خرید کفش اسپرت مردانه دقت کافی کنید که کفش راحت بوده و بتواند پای شما را به خوبی پوشش دهد.

  •  

    دومین نکته هنگام خرید کفش اسپرت، جنس کفش است. اگر جنس کفشی که انتخاب می کنید، سفت و سخت باشد در طولانی‌مدت پای شما آسیب می بیند. 

  •  

    همچنین به خاطر داشته باشید که کف کفشتان به اندازۀ کافی لژ داشته باشد. این امر باعث می شود تا هنگام استفاده روزمره و طولانی‌مدت  کمر درد و پا درد نگیرید.

بهترین راه برای اینکه از جنس کفش خود مطمئن باشید، این است که از فروشگاه‌های اینترنتی که قابل اعتماد بوده و در زمینۀ فروش امتحان خود را پس داده اند، خرید کنید. برای مثال، بانی‌مد به عنوان یکی از فروشگاه‎‌های قدیمی و مطرح اینترنتی، یک گزینۀ مناسب برای خرید شماست. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه می‌توانید خرید کفش اسپرت مردانه را به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

 
 



تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مقاله تلاش شده انواع مدل شومیز زنانه به شما معرفی شود تا در خرید لباس زنانه از بابت خرید شومیز زنانه خیالی راحت داشته باشید.

 

شومیز چیست؟

کلمه‌ی شومیز ترجمه (chemise) فرانسوی است و به نوع خاصی از لباس بانوان گفته می‌شود که مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس است.

شومیزها به دلیل پوشیدگی که دارند، با معیارهای فرهنگی جامعه ما مطابقت زیادی دارند. این نوع لباس، هم‌زمان با مانتوهای جلوباز وارد بازار شدند و به‌عنوان تکمیل‌کننده تیپ بانوان در فرهنگ و پوشش ایرانی توانستند جای خودشان را به‌خوبی باز کنند.

در ابتدا، شومیزها تنها به سبکی کلاسیک، طراحی می‌شدند اما در حال حاضر طرح‌ها و متریال بسیار متنوعی در طراحی‌های شومیز به کار می‌روند و ازآنجایی‌که شومیزها قابلیت ترکیب شدن با دامن، شلوار و سرهمی رادارند پس درنتیجه دست طراحان باز است تا شومیزها را به یک آیتم پرکاربرد در استایل‌های متفاوت مهمانی، کژوال و رسمی تبدیل کنند.

انواع شومیز

امروزه بسته به مدل یقه، آستین و حتی جنس به‌کاررفته در شومیز می‌توان انتخاب‌های متعدد و متنوعی از انواع شومیز داشت و هدف ما معرفی طرح‌های متنوع به شما بانوی عزیز است تا با شناخت و آگاهی بیشتری بتوانید شومیز متناسب خود را انتخاب کنید.

یکی از پرکاربردترین مدل‌ شومیز، بلوز شومیز مجلسی است که اغلب از پارچه حریر در طراحی آن استفاده می‌شود. رنگ شومیزهای حریر، غالباً با طیف رنگ‌های پاستلی و کم‌رنگ است که مناسب برای پوشش در مهمانی‌ها است.

یکی از آیتم‌های جذاب دیگری که در طراحی شومیزهای مجلسی به کار می‌رود استفاده از پارچه‌های گلدوزی شده در دم آستین و یا قسمت پایین شومیز مجلسی است، گاه طراحان ازگل‌های برجسته در یقه شومیز نیز استفاده می‌کنند. می‌توانید شومیز خود را با کفش‌هایی که گل برجسته دارند، ست کنید تا بیش‌ازپیش جذاب و خاص به نظر برسید.

همچنین می‌توانید شومیزهای مجلسی خود را با شلوار پارچه‌ای و یا دامن‌ بلند ست کنید و چنانچه کمر دامن و یا شلوارتان دارای طرح خاصی است می‌توانید شومیز را داخل لباستان قرار دهید تا ظاهر آراسته‌تری، پیدا کنید.

یکی از مدل شومیزهایی که این روزها بسیار موردتوجه جوانان است، شومیزهای پشت بازی است که در پایین گره می‌خورند. این مدل شومیزها را می‌توانید با دامن جین کوتاه و یا شلوار خاص، ست کنید.

در مقابل شومیزهای پشت‌باز، شومیزهایی جلوبسته هستند که با بندهای ضربه دری، جلوی شومیز بسته می‌شود واز قسمت میانی به پایین، تنگ و تنگ‌تر می‌شوند. این مدل خاص شومیزها را می‌توان در تمام کالکشن برندهای مطرح دنیا، پیدا کرد.

شومیز

یکی دیگر از مدل‌های شومیزی که این روزها روانه بازار شده و طرفداران بسیاری را به خودش جلب کرده، مدل شومیزی است که قسمتی از دست شما از زیر لباس معلوم می‌شود. در طراحی این مدل شومیز، خیاط حین دوختن، درزهای آستین را باز می‌گذارد و باعث می‌شود آستین کمی گشاد و آزاد روی دست بایستد. پیشنهاد می‌کنیم از شلوارهای چسبان فاق بلند برای ترکیب این مدل شومیز استفاده کنید.

در مقابل شومیزهایی که تا اینجا معرفی کردیم بد نیست به سراغ شومیز اسپرت برویم که طراحی‌های ساده‌تری داشته و قابلیت استفاده در مکان‌های گوناگون رادارند.

شومیزهای اسپرت، آستین‌های بلند و ساده دارند و گاهی در لبه‌ی آستین‌ها دکمه به کار می‌رود. شومیزهای اسپرت عموماً در تونالیته رنگ‌های مشکی، سفید و یا خنثی هستند به همین خاطر به‌راحتی قابلیت ترکیب شدن با لباس‌های مختلف رادارند. می‌توانید شومیزهای اسپرت را با یک شلوار جین ساده ست کرده و زیر مانتو بپوشید. یقه‌ی شومیزهای اسپرت ممکن است به‌صورت ایستاده، برگردان و یا یقه‌هفت باشند و به دلیل کاربردهای متعددی که دارند، بسیار موردتوجه خانم‌هایی است که در عین سادگی به زیبایی ظاهری خود اهمیت می‌دهند.

 

این روزها با توجه به بازار پررونق فروش اینترنتی، این امکان برای شما وجود دارد تا بیش‌ازپیش مطابق بهترین ‌ترند و مد روز دنیا باشید و چنانچه داشتن استایلی ساده و زیبا برای شما مهم است، همین حالا دست‌به‌کار شوید و در کمد خود جایی برای چند مدل شومیز زیبا بازکنید.

برای مشاهده و خرید جدیدترین مدل ‌شومیز زنانه می‌توانید به فروشگاه آنلاین بانی‌مد رفته و با ضمن خرید از تخفیف‌های استثنایی این فروشگاه نیز استفاده کنید.

 




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

زمانی که نوبت به خرید لباس می‌رسد، راحتی آن‌یک اولویت بزرگ است. به‌خصوص زمانی که برای خرید لباس زیر اقدام می‌کنید. لباس‌های زیر مانند هوایی که تنفس می‌کنید جزئی از شما هستند و راحتی روزهای شما را تضمین می‌کنند. در این مقاله تلاش کرده‌ایم که به شما در انتخاب و خرید لباس زیر کمک کنیم.

ابتدا سایز خود را بدانید!

بعد از گذشت چند ماه احتمال تغییر سایز در سینه، باسن و شکم وجود دارد، بنابراین اگر برای خرید لباس زیر زنانه و یا لباس زیر مردانه اقدام می‌کنید، پیش از مشاهده تنوع این لباس‌ها از سایز خود مطمئن باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی انجام دهید. در خرید اینترنتی لباس زیر می‌توانید با توجه به راهنمای سایز موجود در سایت، سایز خود را به دست آورید. دقت کنید که هنگام اندازه‌گیری، بدن باید صاف باشد، بنابراین بهتر است از شخص دیگری کمک بگیرید.

ملاحظات بهداشتی برای انتخاب‌ لباس زیر

الیاف به‌کاررفته، جنس پارچه و ملاحظات بهداشتی، مهم‌ترین فاکتور در انتخاب شما است. اگر جنس پارچه نامناسب باشد، سبب بروز حساسیت، خارش و در مواقعی ابتلا به بیماری‌های پوستی می‌شود. سعی کنید از انتخاب الیاف پلاستیکی برای جنس لباس زیر، خودداری کنید تا سلامتی خود را به خطر نیندازید.

شورت و سوتین ساده زنانه، انتخاب راحت برای بدن

پوشیدن شورت و سوتین ساده زنانه، بدن شما را در راحت‌ترین حالت ممکنی که با لباس زیر تجربه می‌کنید، قرار می‌دهد. شورت نخی زنانه پرفروش‌ترین، لباس‌زیر راحت زنانه است که تنوع در رنگ‌های آن سبب می‌شود در کنار راحتی، زیبایی را هم به همراه داشته باشد. همچنین برای انتخاب لباس‌زیر راحت استایل مجلسی اگر طرفدار لباس بادی زنانه هستید، می‌توانید از مدل‌های ساده آن استفاده کنید؛ اما دقت کنید که بادی ساده زنانه، در درجه دوم راحتی نسبت به سوتین و شورت ساده قرار دارد. بادی همان مایو یک تیکه ولی با پارچه و کاربرد متفاوت است که در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف موجود است.

لباس زیر فانتزی زنانه، انتخاب جذاب و خاص

وقتی صحبت از خرید لباس زیر می‌شود، در ابتدا لباس زیر فانتزی را تصور می‌کنیم. تنوع بالا در شورت و سوتین فانتزی و رنگ‌های بسیار متنوع، قدرت انتخاب شما را برای انتخاب لباس زیر جذاب، بالا می‌برد. تعداد زیادی از سوتین‌ها و شورت‌های فانتزی در رنگ‌های مختلف را در کمد لباس خود داشته باشید تا در روزهای خاص، انتخاب‌های متنوعی داشته باشید.

چه زمانی استایل و جذابیت ظاهری مهم‌تر از راحتی لباس زیر می‌شود؟

در طول سال، چند روز وجود دارد که نیاز است شما برای جذابیت بیشتر استایل خود، توجه به‌راحتی لباس‌زیر را در درجه دوم قرار دهید یا حتی از آن چشم‌پوشی کنید. در این موارد شما مجاز هستید لباس‌زیری را خریداری کنید که صرفاً باعث زیبایی ظاهری شود.

چگونه تنوع لباس زیر خود را افزایش دهیم؟

اگر لباس‌زیر ست، خریداری می‌کنید، سعی کنید در کنار آن شورت و سوتین‌های رنگی یا طراحی‌شده متناسب با ست خود نیز خریداری کنید؛ در این صورت می‌توانید هر از چند گاهی آن‌ها را باهم ترکیب و تنوع لباس‌زیر خود را افزایش دهید.

در کمد لباس خود چه لباس‌های زیری باید داشته باشیم؟

مناسب با هر استایل خود، باید لباس زیر متناسب با آن استایل را پوشید. مثلاً زمانی‌ که قرار است پیراهن دکلته بپوشید، نیاز دارید که در کمد لباس خود سوتین دکلته جک دار داشته باشید. یکی دیگر از اعضای جدانشدنی خانواده لباس‌زیر در کمد لباس، سوتین اسفنجی زنانه است که برای حجیم‌تر و خوش‌فرم‌ نشان دادن سینه از آن استفاده می‌شود.

در استایل مجلسی، معمولاً سوتین‌ گیپور و سوتین توری جزء انتخاب‌های اول بانوان است. در این استایل‌ها، بیشتر مواقع شورت گنی زنانه کاربرد زیادی دارد. بادی نخی زنانه یکی دیگر از لباس‌هایی است که برای فرم دادن به بدن در زیر لباس مجلسی خود بپوشید. توجه داشته باشید که شما همیشه آزاد هستید که با توجه به استایل خود انتخاب‌های جسورانه‌ای داشته باشید.

لباس‌خواب از دیگر اعضای کمد لباس است که انتخابش هم ازنظر راحتی و هم به لحاظ ظاهری مهم است. داشتن لباس‌خواب کوتاه و بلند زنانه و ربدوشامبر، می‌تواند تنوع لباس شما را کامل کند. البته برای مادرانی که تازه فرزندشان متولدشده، سوتین شیردهی هم در کمد لباس آن‌ها وجود دارد.

رنگ لباس زیر زنانه، مناسب رنگ پوست‌های مختلف را چطور انتخاب کنیم؟

جدا از تنوع زیاد مدل‌های لباس زیر و لباس خواب، رنگ‌های متنوع این لباس‌ها باعث جذابیت بیشتر و خیره‌کنندگی آن‌ها در استایل شما می‌شود. برای انتخاب رنگ لباس زیر باید بدانید که رنگ‌ها چگونه روی پوست شما، منعکس می‌شوند.

برای پوست‌های تیره، طیف رنگ‌های روشن، می‌توانند جذابیت جنسی بیشتری داشته باشند. رنگ‌های صورتی، لیمویی و نیلی انتخاب‌های مناسبی برای رنگ پوست تیره هستند. همچنین طیف رنگ‌های گرم و رنگ‌های درخشان، روی پوست‌ روشن، میزان خیره‌کنندگی لباس زیر را بالا می‌برد. استفاده از طیف رنگ‌های قرمز گزینه مناسبی برای رنگ پوست روشن است.

البته پوشیدن مداوم یک طیف رنگی پیشنهاد نمی‌شود. باوجود رنگ‌های بسیار متنوع لباس‌زیر پیشنهاد می‌شود، رنگ‌های مختلف را امتحان کنید و از درخشیدن آن‌ها روی پوست خود لذت ببرید.

شست و شوی لباس زیر را چگونه انجام دهیم؟

لباس‌ زیر خود را حداکثر هر دو روز تعویض کنید و بشویید. شستن لباس زیر بهتر است که با دست صورت بگیرد. برای شستشوی شورت‌های زنانه از صابون استفاده کنید. سعی کنید با آب ولرم لباس‌های زیر را آبکشی کنید. در پایان دقت کنید که خشک‌کردن لباس‌زیر بهتر است، با نور طبیعی خورشید انجام بگیرد.

در این مقاله تلاش شد، نکاتی را به شما در خرید و انتخاب لباس‌زیر ارائه دهیم. برای خرید آنلاین لباس و مشاهده محصولات متنوع می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید.




تاریخ: سه شنبه 26 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

لباس مبتلایان به کرونا را با چه روش‌هایی بشوییم؟ آن‌ها را بدانید.

 اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) روش شستن لباس مبتلایان به کرونا، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
روش‌های شستن لباس مبتلایان به کرونا را بخوانید.

 

روش شستن لباس مبتلایان به کرونا

 

 

به گزارش گروه وب‌گردی خبرگزاری صدا و سیما،

 




تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

لباس های زمستانی معمولا در روزهای گرم سال داخل کاور، ساک، گوشه کمد و ... قرار گرفته و کنار گذاشته می شوند. طی این مدت ممکن است لباس شما در معرض انواع میکروب ها و آلودگی ها بوده و یا بو گرفته باشد. به همین علت توصیه می شود که پیش از استفاده حتما آن ها را به خوبی بشویید. در این مطلب راهکارهایی برای شستن پالتو در خانه ارائه داده ایم.

نحوه شستن پالتو در خانه

افراد بسته به سلیقه و شرایط خود از پالتوهایی با جنس های مختلف استفاده می کنند. پالتو چرم، پالتو پوست، بارانی، پالتو جیر، پالتو پشمی، پالتو خزدار، پالتو فوتر و ... از جمله انواع مختلف لباس های زمستانی هستند که افراد در فصول سرد سال از آن ها استفاده می کنند. هر یک از آن ها، نحوه نگهداری و شست و شوی خاص خود را دارد که رعایت آن به افزایش طول عمر لباس کمک می کند. مهم ترین نکاتی که باید در نگهداری و شست و شوی این البسه رعایت شود، روی کارت آن ها نوشته شده است. با این حال نکاتی نیز وجود دارد که در آن درج نشده است؛ اما با رعایت آن ها می توانید لباس مورد علاقه تان را برای مدت زمان طولانی تری استفاده نمایید.

شستن پالتو پوست طبیعی

این پالتوها اغلب حساس تر از سایر لباس ها هستند و باید با ملایمت بیشتری با آن ها رفتار شود. بنابراین فکر شست و شوی پالتو پوست طبیعی با آب داغ و یا ماشین لباسشویی را از خود دور کنید! بهترین راه برای شستن این پالتوها این است که آن را در یک تشت بزرگ قرار داده و روی آن آب سرد بریزید. سپس کمی از پودر برف به آن اضافه کرده و آن را با دست بشویید. پس از شست و شو، پالتو شما ظاهری چسبناک و به هم ریخته به خود می گیرد که به دلیل خیس بودن آن ایجاد شده است. پس از خشک شدن، پالتو شما همانند روز اول سالم و تمیز خواهد بود.

خشک شدن پالتو پوست

حساسیت بالای شستن پالتو پوست موجب شده است تا محدودیت هایی در روند شست و شو و حتی خشک شدن این دست لباس ها وجود داشته باشد. اصلی ترین نکته برای این کار، دوری کردن از ماشین لباسشویی و خشک کن آن است. برای خشک شدن پالتو پوست طبیعی تنها کافی است که آن را از یک جالباسی آویزان نموده و در هوای آزاد قرار دهید. هر گاه لباس شما کمی از حالت خیسی خارج شده و نمدار بود، می توانید با یک مسواک آن را شانه بزنید تا ظاهر منظم و مرتب خود را باز یابد.

طرز شستن پالتو فوتر و پشمی

همان طور که می دانید، ماشین لباسشویی با چرخش لباس ها، آن ها را شسته و آبکشی می کند. با توجه به حساسیت و لطافت بافت پشم، این فرایند می تواند باعث آسیب دیدن بافت لباس شده و از عمر مفید آن بکاهد. پالتوهای فوتر نیز به همین صورت بوده و توصیه می شود که به هیچ عنوان از ماشین لباسشویی برای شستن این لباس ها استفاده نکنید.

برای شستن پالتوهای فوتر و پشمی، یک ظرف پر شده از آب سرد و در ترکیب با یک قاشق چای خوری شوینده مناسب آماده نموده و پالتو خود را در آن قرار دهید. آن را با دست شسته و چندین بار آبکشی کنید تا تمامی مواد شوینده به طور کامل از بافت آن خارج شود. باز هم تاکید می کنیم که به هیچ عنوان از آب داغ برای این کار استفاده نکنید! آب داغ به راحتی به بافت پشم آسیب رسانده و آن را از بین می برد.

خشک کردن پالتو پشمی

پس از شستن پالتو، نوبت به خشک کردن آن می رسد. برای این کار تنها کافی است که یک حوله خشک و تمیز روی پالتو قرار داده و روی آن فشار دهید. با این کار، رطوبت از بافت پالتو خارج شده و به حوله جذب می شود. در پایان آن را در هوای آزاد قرار دهید تا به طور کامل خشک شود.

نحوه شستن بارانی

شستن بارانی به مراتب ساده تر از شستن پالتو می باشد. انجام این کار به راحتی و با استفاده از ماشین لباسشویی امکان پذیر است. تنها کافی است که بر اساس رنگ بارانی خود، شوینده مناسب آن را انتخاب و استفاده نمایید. همچنین برای خشک کردن بارانی بهتر است آن را در تماس مستقیم با هوای آزاد قرار دهید تا به آرامی و به طور کامل خشک شود. توجه داشته باشید که جنس اغلب بارانی ها به گونه ای است که بر اثر حرارت بالای اتو ممکن است ذوب شده و یا به راحتی بسوزد. بنابراین توصیه می شود به هیچ عنوان از اتو برای خشک کردن بارانی خود استفاده نکنید.

شستن پالتو چرم

در شستن پالتو چرم بر خلاف موارد قبلی بهتر است از ماشین لباسشویی استفاده نمایید؛ چرا که ممکن است تماس مواد شوینده با چرم مصنوعی موجب آسیب دیدن و از بین رفتن لباس شما شود. با این حال توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی شما باید بسیار بزرگ باشد تا فضای نسبتا زیادی در اختیار لباس شما قرار دهد؛ در غیر این صورت، لباس شما آسیب خواهد دید. اگر ماشین لباسشویی شما چنین فضایی در بر ندارد، توصیه می شود پالتو چرم خود را با دست بشویید. پس از شست و شوی پالتو، آن را در هوای آزاد و به دور از نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود. همچنین توجه داشته باشید که خشک کن ماشین لباسشویی یکی از بزرگ ترین مواردی است که به پالتو چرم شما آسیب می زند.

مراقبت از پالتو چرم

برای جلوگیری از خشک شدن چرم به کار رفته در پالتوهایی با این جنس، بهتر است که پس از هر بار شست و شو و خشک شدن لباس، از واکس مخصوص استفاده نمایید. این کار از خشک شدن چرم جلوگیری نموده و مانع از ترک خوردن آن می شود. به این ترتیب پالتو چرم شما برای مدت زمان طولانی تری سالم و جذاب باقی خواهد ماند.

مراقبت از پالتو و لباس های زمستانی

لباس های زمستانی بافت بسیار ظریفی دارند و در صورتی که به درستی از آن ها مراقبت نشود، به راحتی می توانند از بین بروند. بنابراین باید نهایت دقت خود را در استفاده از پالتو و لباس های زمستانی و مراقبت از آن ها به کار گیرید. یکی از مهم ترین نکات در مراقبت از این لباس ها، انتخاب شوینده مناسب می باشد. شوینده شما باید قدرت تمیز کنندگی بسیار بالا و در عین حال کنترل شده ای داشته باشد؛ به این ترتیب در عین شست و شوی اصولی لباس ها، از بافت آن ها نیز محافظت می نماید. استفاده از پودر دستی برای ماشین لباسشویی، یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه شود؛ چرا که باعث آسیب رساندن به لباس های زمستانی و ماشین لباسشویی شما به صورت همزمان می شود.

 




تاریخ: دو شنبه 25 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

وسواس در انتخاب لباس یکی از ویژگی‌های افراد با دقت و ظریف است. کسانی که به تیپ خود و هماهنگی بین اجزای آن اهمیت زیادی می‌دهند، اغلب افراد موفق و با اعتماد به نفسی هستند که پیش از هرکس برای خودشان ارزش قائل می‌شوند.

 اما آیا همه‌کسانی که در انتخاب لباس اصلی خود دقت زیادی به خرج می‌دهند در انتخاب لباس‌های جانبی، مانند زیرپوش هم تا این اندازه دقیق و ظریف هستند؟ یا دم‌دستی‌ترین البسه زیر را می‌خرند؟ البته که لباس‌هایی که در زیر لباس اصلی پوشیده می‌شود به اندازه لباس اصلی مهم هستند و همه چیز، اعم از جنس، رنگ، دوخت و سایر ویژگی آن‌ها نیز باید به‌دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا از میان گزینه‌های موجود، بهترین آن انتخاب شود. به خرج دادن ظرافت در انتخاب پوشینه‌ای مانند زیرپوش، اهمیتی است که افراد پیش از هر چیز برای پوست بدن خود قائل می‌شوند. پس وقتی که برای انتخاب دقیق صرف می‌شود، ارزشمند خواهد بود.

سؤال اینجا است که با چه معیارهایی می‌توان کیفیت لباس زیر را سنجید؟ در خصوص این لباس‌ها چه مواردی را باید در نظر گرفت و چطور باید بهترین را انتخاب کرد؟

جنس لباس زیر، مهم‌ترین ویژگی آن است
اولین شاخص پر از اهمیت لباس‌های زیر، جنس آن‌ها است. پوست اولین لباس انسان است و اولین پارچه‌ای که با پوست در تماس است، پارچه لباس زیر است. بنابراین پارچه لباس‌زیر نمی‌تواند هر جنسی داشته باشد. به‌طور مثال اگر زیرپوش خود را از الیاف نایلونی یا هر جنس دیگری به‌جز پنبه یا نخ‌های طبیعی انتخاب کنیم، بدون شک دیر یا زود پوست بدنمان دچار خارش، سوزش و از همه مهم‌تر تعریق زیاد خواهد شد.

 

 ممکن است برخی فروشندگان در هنگام خرید زیرپوش، عمر طولانی‌تر الیاف غیرطبیعی را دست‌مایه‌ای برای فروش بیشتر این اجناس قرار داده و آن را پیشنهاد کنند. اما واقعیت آن است که لباس زیر، باید جنسی نخی داشته باشد؛ تا علاوه بر مقاومت بیشتر، مانع خوبی برای تعریق زیاد باشد و به پوست بدن اجازه تنفس کردن بدهد. نه این که به واسطه پلاستیکی بودن، راه تردد هوا و ارتباط آن با پوست را سد کرده و باعث بیشتر عرق کردن بدن بشود.

خوش دوخت بودن، ویژگی مهم بعدی لباس زیر
هرگز نباید به این دلیل که لباس زیر، دیده نمی‌شود، موقع خرید دوخت آن نادیده گرفته شود. به طور مثال قرار است زیرپوش زیر پیراهن پوشیده شود. بدون شک دوخت آن، روی ظاهر پیراهن یا لباس رویی تأثیر می‌گذارد. به همین سبب باید زیرپوش را از جعبه بیرون آورد و به تمیزی دوخت همه قسمت‌های آن، به‌ویژه ناحیه یقه، که ممکن است از لباس بیرون بزند، به‌خوبی دقت کرد. همچنین دوخت کج و راست پایین زیرپوش ممکن است باعث شود نتوان آن را درست در شلوار قرار داد و مرتب کرد. به همین دلیل دوخت تمیز این قسمت نیز بسیار مهم است. همچنین ناحیه زیر بغل زیرپوش نباید اضافه پارچه یا دوخت بدی داشته باشد. چون ممکن است موجب ساییدگی پوست این قسمت از بدن شود.

به رنگ لباس زیر باید دقت داشت

بعضی اوقات رنگ زیرپوش به عنوان یک لباس زیر پر مصرف، از زیر پیراهن یا لباس دیده می‌شود. بنابراین باید در انتخاب رنگ آن به‌اندازه کافی دقت داشت. به همین دلیل شاید داشتن تنها یک رنگ زیرپوش کافی نباشد. مثلاً دیده شدن زیرپوش تیره، از پس پارچه یک پیراهن صورتی رنگ، ابداً جلوه خوبی ندارد. همچنین اگر با یک تی شرت مشکی رنگ، زیرپوش سفید پوشیده شود، اگر از قسمت یقه لباس، یقه زیرپوش دیده شود، نمای خوبی نخواهد داشت. بنابراین بهتر است چند رنگ زیرپوش در کشوی خود داشته باشیم تا متناسب با رنگ پیراهنی که به تن می‌کنیم، رنگ زیرپوش خود را نیز انتخاب کنیم.

اگر زیر پیراهن  سفید خود، زیرپوش سفید رنگ می‌پوشید، اما به دلیل انعکاس نور، همچنان زیرپوشتان از زیر پیراهن دیده می‌شود، بهتر است به جای زیرپوش سفید، از رنگ طوسی یا اصطلاحاً ملانژ زیرپوش استفاده کنید. شک نکنید که دیگر زیرپوشتان از زیر پیراهن دیده نخواهد شد.
 

زیرپوش ضد عرق تاپیک، کنار هم قرار دادن تمام ویژگی های مهم لباس زیر

اگر به نظر شما نیز تمام ویژگی‌های فوق برای لباس ‌زیری همچون زیرپوش با اهمیت است، و درست نمی‌دانید چه لباس‌زیری با چه برندی بخرید که همه جزئیات بالا در آن رعایت شده باشد، بد نیست با زیرپوش‌های تاپیک آشنا شوید.

زیرپوش های تاپیک علاوه بر آن که تمام شاخصه‌های مهم زیرپوش با کیفیت را دارند، ضد عرق نیز هستند. یعنی فقط در قسمت زیر بغل سه لایه پارچه دارند. که این سه لایه پارچه با دقت و ظرافت بسیار بالایی به زیرپوش دوخته شده است. لایه اول، که با پوست بدن تماس دارد، از جنس پارچه‌ای آب دوست است. به این معنی که عرق بدن را بلافاصله بعد از جاری شدن روی پوست، به خود جذب می‌کند. لایه میانی که مهم‌ترین نقش را در این زیرپوش ضد عرق ایفا می‌کند، پارچه‌ای است که مانع از نفوذ قطرات عرق به لباس می‌شود. و لایه آخر، از پارچه‌ای انتخاب ‌شده است که امکان گردش هوا و تماس آن با پوست را از پس دو لایه بالاتر، فراهم می‌کند.

خرید زیرپوش ضد عرق تاپیک یعنی داشتن یک لباس زیر باکیفیت، که هم تمام نخ است، هم خوش دوخت و ظریف است، هم امکان داشتن چند رنگ زیرپوش را فراهم می‌کند و هم داشتن زیرپوشی که ما را از مصرف هر نوع محصول ضد عرق بی‌نیاز می‌کند، چون خودش یک زیرپوش ضد عرق است که خیس نشدن لباس در اثر تعریق زیاد را تضمین می‌کند.




تاریخ: یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

رنگ مد سال 1400 و 2021 ترکیب رنگ زرد و خاکستری است. به همین دلیل نمونه هایی از ست های لباس به رنگ زرد و خاکستری را برای شما فراهم کرده ایم.

 
 



تاریخ: یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

4 نکته مهم و کلیدی در خرید تیشرت  تک‌رنگ مردانه

در سال‌های اخیر تیشرت‌های تک‌رنگ راهشان را به کمد لباس‌های مردانه و زنانه باز کرده‌اند، این تیشرت‌ها که در همه گروه‌های سنی طرفدارانی دارند بسیار کاربردی‌اند و تولید‌کنندگان متناسب با نیاز و سلیقه خریداران دست به تولید کالکشن‌های متنوع با رنگ های شاد زده‌اند.

در این مطلب به چند نکته در استفاده و خرید تی‌شرت‌های تک‌رنگ مردانه اشاره خواهیم کرد که با توجه به این موارد می‌توانید خرید رضایت‌بخشی در این زمینه داشته باشید.

رنگ بندی تیشرت مردانه:

تنوع رنگی در تیشرت مردانه گسترده است، از رنگ‌های شاد رنگین کمانی گرفته تا انواع خاکستری‌های رنگی که متناسب با سلیقه و رنگ پوست آقایان انتخاب می‌شوند. در انتخاب تی‌شرت‌های تک رنگ، فصل‌های سال را در نظر بگیرید تی‌شرت‌های صورتی، سبز روشن و کَرم مناسب ماه‌های سرد سال نیستند و درماه‌های گرم لباس‌های تیره حس گرمای بیشتری را منتقل می‌کنند، بنابراین بهتر است در فصل‌های سرد از لباس‌هایی با رنگ‌بندی گرم مانند قهوه‌ای، آجری، اُکر، زرشکی و... استفاده کنید و در فصل‌های گرم سال رنگ سبز، فیروزه‌ای، آبی روشن و... بپوشید.

نکته دیگر در انتخاب رنگ تی‌شرت در نظر گرفتن رنگ پوستتان است. اگر پوست شما روشن است می‌توانید از تی‌شرت‌هایی با رنگ‌های گرم مثل قرمز، نارنجی، زرد و صورتی استفاده کنید و اگر پوست شما تیره و سبزه است در رنگ‌های سرد زیباتر دیده خواهید شد.

1

تیشرت‌هایی با رنگ‌های خنثی مثل سفید، خاکستری و مشکی مناسب هر رنگ پوستی است و بسیار کارایی دارند. تی‌شرت‌هایی در این سه رنگ خنثی را با شلوار جین تیره و کفش کتانی سفید بپوشید و استایلی خاص داشته باشید. تی‌شرت‌هایی با این رنگ‌هابا یک پیراهن مردانه جین آبی روشن و یا پیراهن چهارخانه در حالی که دکمه ها را باز گذاشته اید و آستین‌های پیراهن را تا کرده اید یک استایل اسپرت و جذاب به شما خواهد داد.

ست کردن تیشرت مردانه با طبیعت:

اگر می‌خواهید عکس‌های زیبا و به یادماندنی داشته باشید در سفر و گردش‌های خارج از شهر متناسب با اقلیم و طبیعت لباس بپوشید، برای این نوع ست کردن لازم است،مکمل‌های رنگی را بشناسید. در چرخه رنگ، رنگ‌های سبز با قرمز، رنگ نارنجی با آبی و زرد با بنفش مکمل هستند.

بنابراین اگر به جنگل و طبیعت سرسبز می روید بهتر از برای زیباتر شدن عکس‌هایتان از تی‌شرت‌های قرمز و زرشکی استفاده کنید، اگر به دریا و مناظر برفی می روید رنگ های نارنجی و آجری را انتخاب کنید و در طبیعت پائیز می‌توانید تی‌شرت‌های بنفش یا نیلی بپوشید.

شما می‌توانید با نگاهی به چرخه رنگ با ترکیب رنگ‌ها آشنا شوید و برای زیبا و به یادماندی کردن عکس‌های خانوادگی و دوستانه‌تان رنگ تی‌شرت‌هایتان را در سفر و گشت و گذار های خارج از شهر با یکدیگر ست کنید و یک هارمونی زیبا خلق کنید.

2

جنس تیشرت ها مردانه:

در خرید تیشرت‌ مردانه به نرمی و زبری پارچه و مقاومت آن در برابر شت‌و‌شو دقت کنید، از آنجایی که تی‌شرت‌ها در دسته پر مصرف‌ترین لباس مردانه قرار می‌گیرند، نیازمند شست‌و‌شوی مداومند و اگر کیفیت پارچه پایین باشد در اولین شست‌وشو فرم و زیبایی‌اش را از دست خواهد داد. بهتر است چند تی‌شرت با کیفیت و مرغوب داشته باشید تا یک کمد تی‌شرت‌های بور و با یقه وارفته.

هر چقدر وزن بکار رفته در تی‌شرت بیشتر باشد آن را نرم‌تر و لطیف‌تر می‌کند و حس خوش‌آیندی به تن می‌دهد. تی‌شرت‌هایی با ترکیب پلی استر بیشتر برای لباس ورزشی به کار می‌روند که این تی‌شرت‌ها را پس از شستن نباید اتو کرد زیرا پلی استر موجود در بافت در اثر حرارت آسیب می‌بینند.

تی‌شرت‌هایی از جنس پیما ضد چروک هستند و پرز پرز نمی‌شوند، تی‌شرت‌هایی که از جنس مرینو هستند،ضد عرق بوده و بوی بد عرق را در خود نگه نمی‌دارند. ژرسه پارچه ایی است که خاصیت ضد چروک دارد و رنگ پس نمی‌دهد و جنس خیلی از تی‌شرت ها از این نوع پارچه است که دوام زیادی نیز دارد.

درهنگام خرید تی‌شرت، جنس آن از کلیدی‌ترین نکاتی است که شما را به خرید آن تی‌شرت جذب و یا از خریدش منصرف می‌کند. کافی است لباس را لمس کنید و یا اگر بصورت اینترنتی خرید می‌کنید در قسمت توضیحات تی‌شرت بافت آن را بررسی کنید.

 

یقه تیشرت مردانه:

تی‌شرت‌های مردانه در طراحی و دوخت یقه متنوع اند. تی‌شرت‌های مردانه یقه دار حالت رسمی تری دارند و یقه گردها راحتی تر و برای استایل اسپرت مناسب‌ترند. تی‌شرت‌های مردانه در مجموع لباس‌های اسپرت و راحتی هستند اما انتخاب یقه تی‌شرت در استفاده آن در مناسبت‌های مختلف بسیار مهم اس.  تی‌شرت‌های تک رنگ مردانه با چند مدل یقه بصورت گرد، هفت، سه کلمه‌ و ایستاده در بازار موجود هستند که سلیقه شما را در خرید نشان می‌دهد.

شما می‌توانید، با توجه به فرم بدنتان در انتخاب یقه مناسب دقت کنید. یقه هفت گردن شما را کشیده می‌کند و برای کسانی که بالاتنه بزرگی دارند مناسب نیست. این مدل یقه برای آنهایی که هیکل فربه‌ای دارند پیشنهاد نمی‌شود.

تی‌شرت یقه گرد در آدم‌هایی که بالاتنه ظریفی دارند توصیه می‌شود زیرا که بالاتنه و سرشانه را بزرگتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد. اکثر بدنسازان و ورزشکاران از تی‌شرت‌هایی با این مدل یقه استفاده می کنند.تی‌شرت‌هایی با یقه ایستاده برای کسانی که شانه‌هایی افتاده دارند که فاصله آنها زیاد است پیشنهاد می‌شود.

اگر تی‌شرت های یقه گرد با تنوع رنگی دارید و می خواهید بیرون از منزل، استایل نیم رسمی یا استایل غیر رسمی داشته باشید، تی‌شرت‌های رنگی را با پیراهن‌های چهارخانه ست کنید، زیر پیراهنتان بپوشید و دکمه ها را باز بگذارید.

تی شرت های تک رنگ مردانه با هر رنگی مناسب برای ترکیب با استایل جین هستند شما می‌توانید یک پیراهن مردانه جین را با هر رنگ تی‌شرت ترکیب کنید و با شلوار جین و کفش اسپرت یک استایل جذاب و کژوال داشته باشید.

 

https://www.ilna.news/fa

 




تاریخ: یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه و دانستنی های آنساعت مچی مردانه با مدل اتومبیلرانی (درایور)

دنیای ساعت های مچی مردانه بسیار گسترده و متنوع است و مدل های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام پل کالا، این تنوع می تواند در نهایت طرفداران خرید ساعت مچی مردانه را کمی گیج کند. ما در ادامه این متن قصد داریم پنج مدل بسیار رایج از  ساعت مچی مردانه و کاربرد های آن ها معرفی کنیم.

راهنمای خرید ساعت مچی مردانه و دانستنی های آن!

بر اساس گزارش گروه بین المللی پل کالا؛ ساعت ها به عنوان یکی از مهم ترین اکسسوری های مردانه و زنانه شناخته می شوند و غالبا استفاده از آن ها بر روی مچ، ضمن جلب توجه بسیار زیاد، می تواند استایل یک فرد را به بهترین شکل تکمیل کند.

دنیای ساعت های مچی مردانه بسیار گسترده و متنوع است از ساعت های مچی عقربه ای و دیجیتال و ترکیبی از این دو گرفته تا ساعت های هوشمند، این تنوع می تواند در نهایت طرفداران خرید ساعت مچی مردانه را کمی گیج کند. ما در ادامه این متن قصد داریم پنج مدل بسیار رایج از ساعت مچی مردانه و کاربرد های آن ها معرفی کنیم.

ساعت مچی مردانه با مدل اتومبیلرانی (درایور):

برای پیروزی در یک مسابقه اتومبیل رانی هیچ چیزی مهم تر از یک ساعت دقیق برای اندازه گیری زمان نیست. ساعت های مدل اتومبیلرانی ابتکار برند رولکس هستند که در دهه ۱۹۳۰ سر و صدای زیادی به پا کردند. این دسته از ساعت های مچی به طور کلی ظاهر ظریف تری دارند و معمولا در صفحه اصلی آن ها صفحه های کوچک تری دیده می شود.

این دسته از ساعت های مچی می توانند با قاب های دایره ای و یا زاویه دار و در جنس های چرم و یا استیل به بازار عرضه شوند. طراحی این خانواده از ساعت های مچی معمولا مدرن تر و جسورانه تر است و به همین دلیل استفاده از آن ها در کنار استایل های اسپرت و روزانه بیشتر از استایل های رسمی رواج دارد.

ساعت مچی مردانه با مدل دایور

ساعت مچی مردانه با مدل دایور:

اگر به دنیای ساعت های مچی علاقه مند باشید، بدون شک با خصوصیات ظاهری مدل دایور آشنایی دارید. این دسته از ساعت ها در ابتدا، در دهه ۱۹۳۰ رواج پیدا کردند و یکی از اولین نمونه های ساعت های ضد آب در تاریخ هستند.

این دسته از ساعت ها یکی از رایج ترین انواع ساعت های مچی مردانه هستند و بیشتر مورد توجه ورزشکاران، مهندسانی که در مناطق سخت فعالیت می کنند و جوانان قرار دارند.

برند رولکس یکی از پیشتازان طراحی و تولید ساعت مچی مردانه با مدل دایور است. برای استفاده از ساعت مچی مردانه دایور هیچ محدودیت خاصی وجود ندارد و شما می توانید از آن در استایل های اسپرت و یا رسمی استفاده کنید.

ساعت مچی مردانه با مدل میدانی

ساعت مچی مردانه با مدل میدانی:

برای اولین بار در خلال جنگ جهانی اول، افسران برای تعیین مختصات حمله نیروهای خود از این دسته از ساعت های مچی استفاده می کردند. ساعت های مچی میدانی همه کاره هستند و معمولا در هر مناسبتی و با هر استایلی به خوبی مطابقت پیدا می کنند.

شما می توانید از ساعت مچی میدانی در یک روز کاری شلوغ، برای شرکت در اولین مصاحبه شغلی و یا برای رفتن به دل طبیعت در کنار دوستانتان استفاده کنید و همچنین آنها انتخواب خوبی برای مردان جوان هستند.

 

ساعت مچی مردانه رسمی

ساعت مچی مردانه رسمی:

ساعت های رسمی یکی از رایج ترین مدل ها از ساعت مچی مردانه هستند که استفاده از آن ها از اوایل قرن ۲۰ رواج پیدا کرد. طراحی این دسته از ساعت های مچی ساده و ظریف است و چندان پر زرق و برق نیست. ظرافت طراحی این دسته از ساعت های مچی مردانه در کنار فلز های درخشانی همچون نقره، طلا و استیل تکمیل می شود.

همانطور که از نام این ساعت ها پیداست، از آن ها معمولا در مناسبت های رسمی و در کنار کت و شلوار استفاده می شود. شما می توانید از این دسته از ساعت ها در کنار لباس های معمولی نیز استفاده کنید، اما انتخاب آن ها در کنار تی شرت و شلوار جین توصیه نمی شود.

ساعت مچی مردانه با مدل خلبانی

ساعت مچی مردانه با مدل خلبانی:

اولین ساعت های مچی در جهان برای خلبانان طراحی شده اند تا بتوانند زمان پرواز و فرود هواپیما را به خوبی تعیین کنند. ساعت مچی مردانه با مدل خلبانی، نمونه مدرن و مشابه با ساعت های مچی خلبانی اولیه است که در دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ باب بوده اند.

این دسته از ساعت های مچی مردانه سبک خاصی را در طراحی دنبال نمی کنند و ممکن است در طرح های مختلف و با قاب های دایره ای و زاویه دار به بازار عرضه شوند.

شما می توانید ساعت های خلبانی را در موقعیت های مختلف استفاده کنید و از آن ها برای ساخت استایل های متفاوت بهره ببرید. با این حال، استفاده این مدل از ساعت های مچی را در کنار پوشش های رسمی تر، مانند کت و شلوار و یا کراوات توصیه نمی کنیم.

ساعت های مچی یکی از اکسسوری های جذاب مردانه هستند و می توانند تاثیر بسیار زیادی را بر روی استایل شما داشته باشند. خوشبختانه مدل های معرفی شده در بالا از حیث تنوع بسیار غنی هستند.

برند های مختلفی اقدام به تولید ساعت های مچی مردانه با مدل ها و جزئیات مختلف کرده اند و شما با کمی تحقیق و البته سرمایه گذاری زمانی، می توانید مدل های محبوب خود را با توجه به نیاز و سلیقه خود، انتخاب کنید. ساعت های مچی می توانند به راحتی چشم ها را به خود خیره کنند، پس در انتخاب خود دقت و حوصله به خرج دهید.

 




تاریخ: یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مدت‌ها از زمانی که یک ساعت مچی مردانه فقط زمان را نشان می‌داد، می‌گذرد. از ده‌ها سال قبل، ساعت‌ها به بخش لاینفکی از اکسسوری‌های مردانه و زنانه تبدیل شده‌اند و براساس این که افراد چه استایلی را انتخاب می‌کنند، باید ساعت مچی مناسب را هم به دست کرده باشند.

image-20210307100148-1.jpeg

این دستگاه‌های کوچک و خستگی‌ناپذیر که نماد استمرار زمان هستند، به ما یادآور می‌شوند که در کنار سخت‌کوشی و استمرار باید یک خصوصیت دیگر را هم داشته باشیم: جذابیت و استایل.

 

چطور انواع ساعت را بشناسیم

یک راهنمای ساده برای انتخاب بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌ها بر اساس نوع به سه دسته تقسیم می‌شوند: ساعت‌های مکانیکی، اتوماتیک و کوارتز.

اما این ساعت‌ها چه تفاوتی با هم دارند و چرا بهتر است انواع ساعت مچی مردانه و زنانه را بشناسیم؟

هر ساعتی، شخصیت و استایل خاص خود را دارد؛ برای مثال، اگر قصد خرید ساعت اسپرت مردانه را به عنوان هدیه دارید، حتما فرد موردنظر شخص راحتی است و احتمالا ارتباط خوبی با دنیای دیجیتال دارد، چندان به المان‌های کلاسیک علاقه ندارد و بیشتر از آن که چشم به گذشته داشته باشد، به آینده می‌اندیشد. در مقابل، اگر برای یکی از نزدیکان خود ساعت مچی کلاسیک و گران‌قیمتی خریداری می‌کنید، کاملا مطمئن هستید که او یک فرد جدی، بلندپرواز و مصمم است، به گذشته و آینده نیم‌گاهی دارد اما در حال زندگی می‌کند و علاوه‌برهمۀ این‌ها برای استایل خود اهمیتی ویژه قائل است.

برای اینکه بتوان برای افراد مختلف، ساعتی مناسب شخصیت و علایق آن‌ها تهیه کرد، باید ابتدا انواع ساعت‌ها را به درستی شناخت.

 

ساعت‌های مکانیکی، اتوماتیک و هوشمند

از آن‌جا که در زمان ساخت ساعت‌های مکانیکی باتری هنوز اختراع نشده بود، این نوع ساعت‌ها انرژی مورد نیاز خود را از یک سیم فلزی پیچ خورده به دست می‌آورند. ساعت‌های مکانیکی به روش‌های مختلفی کار می‌کنند و در ابتدا با دست ساخته می‌شدند. اولین ساعت مکانیکی سال 1275 میلادی در انگلستان ساخته شده است و ساخت قدیمی‌ترین ساعتی که هنوز کار می‌کند در سال 1386 میلادی به پایان رسید. این ساعت که در کلیسای سالیسبوری کشف شد، هیچ عقربه‌ای ندارد بلکه با برجسته کردن اعداد زمان را نشان می‌دهد.

از مزایای ساعت‌های مکانیکی می‌توان بد عدم نیاز آن‌ها به باطری و بی‌صدا بودن (یکی از نقاط ضعف ساعت‌های کوارتز) اشاره کرد. گذشته از این‌ها، ساعت‌های مکانیکی همواره شخصیتی خاص خود را داشته‌ و دارند. در مقابل، آنها معمولا نیاز به کوک کردن دارند. هرچند که تکنولوژی روز ایده‌های جدیدی را برای انجام این کار به صورت خودکار (مثلا با تکان دادن دست و غیره...) فراهم کرده است.

یک راهنمای ساده برای انتخاب بهترین ساعت مچی مردانه

ساعت‌های اتوماتیک هم در نهایت حیرت، شباهت زیادی به ساعت‌های مکانیکی دارند و در ساخت آن‌ها نیز از یک سیم فلزی پیچ خورده و چرخ‌دنده‌های پیچیده استفاده شده است. تفاوت اصلی آن‌ها هم در عدم وجود عقربه‌ها است که درحقیقت همان تقابل سنت و مدرنیته را در ساعت‌ها به رخ می‌کشد. چنین ساعت‌هایی بیشتر برای افرادی مناسب هستند که با نرم‌افزار، کامپیوتر و تکنولوژی سر و کار دارند و ترجیح می‌دهند به جای رو به رو شدن با عقربه‌ها، یک عدد دقیق را مشاهده کنند. خرید یک ساعت مچی مردانه اتوماتیک برای یک مهندس کامپیوتر احتمالا بهترین گزینه است. این قبیل ساعت‌ها به تغییرات محیطی حساس هستند و اگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، بهتر است آن‌ها را در جعبه نگهداری کنید چون به انواع ضربه‌ یا فشار حساس هستند. در مقابل اگر به دنبال خرید یک ساعت ارزان مردانه یا زنانه هستید، این نوع ساعت‌ها معمولا بهترین گزینه به حساب می‌آیند. ساعت‌های هوشمند نیز نوع جدیدی از ساعت‌ها هستند که نه‌تنها زمان و تاریخ را نشان می‌دهند، که به نوعی یک تلفن همراه کوچک به شمار می‌آیند.

 

ساعت‌های کوارتز، رایج‌ترین ساعت‌‎های امروزی

به احتمال زیادی ساعتی که همین الان به دست شماست، یک ساعت کوارتز است و این یک دلیل ساده دارد: آن‌ها دقیق و بسیار مقرون به صرفه هستند.

در این نوع ساعت‌ها به جای سیم فلزی، در این نوع ساعت‌ها از یک باتری کوچک برای تامین انرژی ساعت استفاده می‌شود. از آنجا که این نوع ساعت‌ها از پالس‌های الکتریکی استفاده می‌کنند، صدای واضح و نسبتا بلندی دارند و می‌توانید به راحتی در یک اتاق ساکت صدای تیک تیک آن‌ها را بشنوید. بنابراین، اگر صدای ممتد و تکراری شما را کلافه ‌می‌کند، انتخاب این ساعت را به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌کنیم.

منبع: https://www.hamshahrionline.ir/

 



تاریخ: یک شنبه 24 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 پاییز فصل غافلگیر کننده‌ای است از این جهت که یک روز سرد و روز دیگر گرم است و همین موضوع لباس پوشیدن را سخت می‌کند. در اینجا فهرستی از لباس‌هایی را که باید در فصل پاییز از پوشیدن آن‌ها خودداری کنید، برایتان آورده ایم.

 

 

 

 

 

لباس پوشیدن در پاییز با مهارت و نکته‌های خاصی باید باشد اگر به دنبال این هستید که همواره استایل شیک و زیبایی داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که در هر فصلی باید چه لباسی را درست ست کنیم با شروع فصل پاییز که هوا رو به خنکی می‌رود لباس‌هایی را باید انتخاب کنید که علاوه بر اینکه شما را گرم کند استایل زیبایی به شما بدهد در این مطلب ما اصول پوشیدن لباس‌های پاییزه مردانه را به شما خواهم گفت: باید بدانید برخی از مدل‌های لباس و همچنین رنگ‌ها مناسب فصل پاییز نمی‌باشد لباس‌هایی را باید انتخاب کنید که شما را خوش تیپ کند.

پاییز فصل غافلگیر کننده‌ای است از این جهت که یک روز سرد و روز دیگر گرم است و همین موضوع لباس پوشیدن را سخت می‌کند. اما آیا می‌دانید که چه لباس‌هایی را باید در فصل پاییز به تن و از پوشیدن کدامیک اجتناب کرد؟ در اینجا فهرستی از لباس‌هایی را که باید در فصل پاییز از پوشیدن آن‌ها خودداری کنید، برایتان آورده ایم.

اشتباه: جوراب نپوشیدن

اگر می‌خواهید مورد تمسخر دیگران قرار نگیرید، قوزک پایتان را در فصل پاییز بپوشانید.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: جوراب‌های پشمی

شاید پوشیدن جوراب‌های پشمی برای اولایل فصل پاییز چندان مناسب نباشد، اما در اواخر این فصل، از انتخاب آن‌ها احساس رضایت کامل را خواهید کرد.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: لباس‌های گلدار

لباس‌های طرح دار و گلدار برای فصل هایی، چون بهار و تابستان مناسب هستند، اما به محض سرد شدن هوا باید دور آن‌ها را خط بکشید، زیرا هیچ تناسبی با محیط خاکستری اطراف تان در فصل پاییز ندارند.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: لباس شطرنجی

لباس‌های شطرنجی اصلا برای پاییز ساخته شده اند. شما می‌توانید، پیراهن، پالتو و بهتر از همه کت تان را شطرنجی انتخاب کنید.

اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: کتانی سفید

شاید کفش‌های کتاتی سفید از محبوب‌ترین مد‌های بهار و تابستان می‌باشند، اما در فصل‌های سردی که مدام باران و برف می‌بارد، هرگز.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: بوت بوت بهترین انتخاب شما در فصل‌های سرد سال خواهد بود از این جهت که رطوبت را به خود می‌گیرد و پا‌های شما را گرم، خشک و راحت نگه می‌دارد.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: شلوار رنگی پوشیدن شلوار‌های رنگی در بهار و تابستان خیلی هم هیجان انگیز است، اما این موضوع در مورد پاییز و زمستان صدق نمی‌کند.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: رنگ‌های خنثی شلوار‌های رنگی به هیچ وجه در پاییز زیبا و جذاب نیستند. بهتر است که به جای شلوار‌های قرمز و زرد و… شلوار‌هایی به رنگ زیتونی یا آبی به تن کنید تا با تضادی که با محیط اطرافتان ایجاد می‌کند، بیشتر به چشم آیند.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: یک لباس خیلی گرم از آنجا که پاییز تکلیف اش با دمای هوا مشخص نیست، ممکن است یک ساعت سرد و ساعتی بعد گرم باشد، بنابراین پوشیدن یک لباس خیلی گرم مانند کاپشن، اصلا انتخاب عاقلانه‌ای نیست، زیرا اگر ذره‌ای گرم تان شود، هیچ چاره‌ای ندارید. پس این نوع لباس‌ها را برای روز‌های خیلی سرد خود کنار بگذارید.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: چند دست لباس با پوشیدن چندین لایه لباس، با تغییر هوا در فصل پاییز، به راحتی می‌توانید لباس هایتان را کم یا زیاد کنید
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: پارچه‌های کتانی پارچه‌های کتانی بسیار خنک اند، به همین دلیل بهترین انتخاب برای تابستان می‌باشند، اما در روز‌هایی که باد می‌وزد، پوشیدن لباس‌های کتانی بدترین انتخاب است.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: پارچه‌های پشمی
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: راه راه سفید لباس‌های راه راه سفید و مشکی یکی از مدل لباس‌هایی است که در بهار و تابستان طرفداران زیادی دارد، اما این رنگ سرد لباس پوشیدن در پاییز اصلا مناسب نیست.

جایگزین: راه راه رنگی جنس لباس تان هم اگر پشمی باشد، از این جهت که بدن شما را گرم نگه می‌دارد، بهتر است.

اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه



تاریخ: شنبه 23 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 پاییز فصل غافلگیر کننده‌ای است از این جهت که یک روز سرد و روز دیگر گرم است و همین موضوع لباس پوشیدن را سخت می‌کند. در اینجا فهرستی از لباس‌هایی را که باید در فصل پاییز از پوشیدن آن‌ها خودداری کنید، برایتان آورده ایم.

 

 

 

 

 

لباس پوشیدن در پاییز با مهارت و نکته‌های خاصی باید باشد اگر به دنبال این هستید که همواره استایل شیک و زیبایی داشته باشید باید به این نکته توجه کنید که در هر فصلی باید چه لباسی را درست ست کنیم با شروع فصل پاییز که هوا رو به خنکی می‌رود لباس‌هایی را باید انتخاب کنید که علاوه بر اینکه شما را گرم کند استایل زیبایی به شما بدهد در این مطلب ما اصول پوشیدن لباس‌های پاییزه مردانه را به شما خواهم گفت: باید بدانید برخی از مدل‌های لباس و همچنین رنگ‌ها مناسب فصل پاییز نمی‌باشد لباس‌هایی را باید انتخاب کنید که شما را خوش تیپ کند.

پاییز فصل غافلگیر کننده‌ای است از این جهت که یک روز سرد و روز دیگر گرم است و همین موضوع لباس پوشیدن را سخت می‌کند. اما آیا می‌دانید که چه لباس‌هایی را باید در فصل پاییز به تن و از پوشیدن کدامیک اجتناب کرد؟ در اینجا فهرستی از لباس‌هایی را که باید در فصل پاییز از پوشیدن آن‌ها خودداری کنید، برایتان آورده ایم.

اشتباه: جوراب نپوشیدن

اگر می‌خواهید مورد تمسخر دیگران قرار نگیرید، قوزک پایتان را در فصل پاییز بپوشانید.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: جوراب‌های پشمی

شاید پوشیدن جوراب‌های پشمی برای اولایل فصل پاییز چندان مناسب نباشد، اما در اواخر این فصل، از انتخاب آن‌ها احساس رضایت کامل را خواهید کرد.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: لباس‌های گلدار

لباس‌های طرح دار و گلدار برای فصل هایی، چون بهار و تابستان مناسب هستند، اما به محض سرد شدن هوا باید دور آن‌ها را خط بکشید، زیرا هیچ تناسبی با محیط خاکستری اطراف تان در فصل پاییز ندارند.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: لباس شطرنجی

لباس‌های شطرنجی اصلا برای پاییز ساخته شده اند. شما می‌توانید، پیراهن، پالتو و بهتر از همه کت تان را شطرنجی انتخاب کنید.

اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: کتانی سفید

شاید کفش‌های کتاتی سفید از محبوب‌ترین مد‌های بهار و تابستان می‌باشند، اما در فصل‌های سردی که مدام باران و برف می‌بارد، هرگز.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: بوت بوت بهترین انتخاب شما در فصل‌های سرد سال خواهد بود از این جهت که رطوبت را به خود می‌گیرد و پا‌های شما را گرم، خشک و راحت نگه می‌دارد.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: شلوار رنگی پوشیدن شلوار‌های رنگی در بهار و تابستان خیلی هم هیجان انگیز است، اما این موضوع در مورد پاییز و زمستان صدق نمی‌کند.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: رنگ‌های خنثی شلوار‌های رنگی به هیچ وجه در پاییز زیبا و جذاب نیستند. بهتر است که به جای شلوار‌های قرمز و زرد و… شلوار‌هایی به رنگ زیتونی یا آبی به تن کنید تا با تضادی که با محیط اطرافتان ایجاد می‌کند، بیشتر به چشم آیند.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: یک لباس خیلی گرم از آنجا که پاییز تکلیف اش با دمای هوا مشخص نیست، ممکن است یک ساعت سرد و ساعتی بعد گرم باشد، بنابراین پوشیدن یک لباس خیلی گرم مانند کاپشن، اصلا انتخاب عاقلانه‌ای نیست، زیرا اگر ذره‌ای گرم تان شود، هیچ چاره‌ای ندارید. پس این نوع لباس‌ها را برای روز‌های خیلی سرد خود کنار بگذارید.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: چند دست لباس با پوشیدن چندین لایه لباس، با تغییر هوا در فصل پاییز، به راحتی می‌توانید لباس هایتان را کم یا زیاد کنید
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: پارچه‌های کتانی پارچه‌های کتانی بسیار خنک اند، به همین دلیل بهترین انتخاب برای تابستان می‌باشند، اما در روز‌هایی که باد می‌وزد، پوشیدن لباس‌های کتانی بدترین انتخاب است.
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

جایگزین: پارچه‌های پشمی
 
اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه

اشتباه: راه راه سفید لباس‌های راه راه سفید و مشکی یکی از مدل لباس‌هایی است که در بهار و تابستان طرفداران زیادی دارد، اما این رنگ سرد لباس پوشیدن در پاییز اصلا مناسب نیست.

جایگزین: راه راه رنگی جنس لباس تان هم اگر پشمی باشد، از این جهت که بدن شما را گرم نگه می‌دارد، بهتر است.

اصول پوشیدن لباس های پاییزه مردانه



تاریخ: شنبه 23 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مدل لباس سنتی مردانه از انواع لباس‌های شیک با طرح‌های متفاوت است و در برخی از مناطق ایران لباس‌های سنتی دارای طرح‌های خاص و جذابی هستند و علاوه بر این لباس‌های سنتی برگرفته از آداب و رسوم مردم هر منطقه می‌باشند.

لباس‌های سنتی مردانه در انواع طرح و رنگ‌های متنوع موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به شرایط فرهنگی منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید لباس سنتی مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس سنتی از انواع لباس‌های خاص برای آقایان در رده سنی‌های مختلف است و این مدل لباس‌ها با توجه به فرهنگ شهر و منطقه و یا کشور در انواع مدل‌های خاص دوخته می‌شوند. اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت داشته باشی بهتر است لباس‌ها با طرح‌های سنتی را برای پوشیدن انتخاب کنید. در دوخت بسیاری از انواع مدل‌های پیراهن مردانه و کت و شلوار مردانه از طرح‌های سنتی استفاده می‌شود که این مدل لباس‌ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می‌توانید با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و سایر ویژگی‌های ظاهری تان از بین این مدل‌های متنوع لباسی با تن پوش شیک و مناسب را برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای دوختن اغلب طرح‌های مدل لباس سنتی مردانه از پارچه‌های چند رنگ و طرح دار استفاده می‌شود بنابراین بهتر است شما مدل لباس‌های سنتی را برای پوشیدن انتخاب کنید که با رنگ پوست و فرم اندام تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

در ادامه توجه شما را به چند مدل لباس سنتی و شیک مردانه  به نقل از آرگا جلب می‌کنیم که امیدواریم از مشاهده این مدل‌ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن‌ها لباس سنتی زیبا و متفاوتی را برای خود انتخاب کنید.

مدل لباس سنتی مردانه با طرح های شیک
 
مدل لباس سنتی مردانه با طرح های شیک
 
مدل لباس سنتی مردانه با طرح های شیک
 
مدل لباس سنتی مردانه با طرح های شیک
 
مدل لباس سنتی مردانه با طرح های شیک
 
مدل لباس سنتی مردانه با طرح های شیک
 

 




تاریخ: شنبه 23 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
کت تک و اسپرت مردانه کاملا با کت و شلوار‌های مجلسی فرق میکند که طرح و رنگ آن بر اساس استایل شخصی و موقعیت‌های مختلف انتخاب میشود. کت تک یا بلیزر مردانه انواع مختلفی دارند تک دکمه و چند دکمه، کوتاه و بلند در جنس و رنگ‌های مختلف برای آقایان شیکپوش در بازار وجود دارند.
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک
 
کت تک اسپرت بهترین گزینه برای استریت استایل یا همان استایل خیابانی آقایان در فصل‌های مختلف است. از کت تک مردانه میتوان در استایل‌های نیمه رسمی مانند تیپ‌های دانشجویی و اداری استفاده کنید.

کت تکی که انتخاب میکنید باید با رنگ پوست، مدل مو، اکسسوری‌ها و سلیقه شما هماهنگ باشد تا ظاهری بی عیب و نقص به شما ببخشد. بهترین کفشی که میتوانید با کت تک ست کنید کالج‌های مردانه هستند که تیپ اسپرت تان را کامل میکنند.
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک

کت تک باید درست فیت تن تان باشد یعنی نه تنگ باشد و نه گشاد، اگر کت تک حتی یک سایز هم برایتان بزگتر باشد قطعا استایل جالبی نخواهید داشت سعی کنید کتی انتخاب کنید که درست اندازه تان باشد.
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک
 
مدل ست لباس مردانه با کت تک

 

 
 



تاریخ: شنبه 23 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
راهنمای ست کردن جوراب مردانه با لباس
جوراب بخش مهمی از پوشاک هستند، اما باز هم اغلب مردان به آنها توجه زیادی نمی‌کنند.


جوراب‌ها نه تنها یک بخش آشکار از لباسمان هستند، بلکه اهمیتشان هم زیاد است. آنها عرق پای ما را جذب می‌کنند، و از پاهایمان در مقابل ساییدگی و خیلی چیزهای دیگر محافظت می‌کنند. یک جفت جوراب بد می‌تواند به پاهای شما آسیب برساند و شما را بداخلاق کند! در حالیکه یک جفت جوراب خوب می‌تواند بسیار مفید باشد.


ما در این مقاله، از زوایای مختلفی مانند طرح، بلندی، کارایی و عوامل دیگر به جوراب‌ها نگاهی می‌اندازیم، و مطمئنیم که شما هم از خواندنش کلی سود خواهید برد. ادامه این مطلب را به نقل از مجله تناسب اندام بخوانید.

تاریخچه جوراب

برای درک بعضی اطلاعات اساسی، ابتدا تاریخچه‌ی مختصری از جوراب را بیان می‌کنیم و سپس وارد جزئیات می‌شویم. جوراب‌ها، سال‌های زیادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرند.


یونانیان باستان، آن‌ها را می‌پوشیدند و رومی‌ها نیز از آنها استفاده می‌کردند. اما تاریخ دقیق پیدایش جوراب قابل تشخیص نیست، چون احتمالا اولین جفت جوراب تابحال صدها سال است که تجزیه شده!

اما بهرحال می‌دانیم که جوراب‌ها در دوران باستان از پوست و موی حیوانات ساخته می‌شدند تا از بدن محافظت کنند و آن را گرم نگه دارند. تاریخچه‌ی جوراب در سال ۱۵۸۹ دچار تغییر بزرگی شد، یعنی هنگامیکه ماشین بافندگی ساخته شد.


تا آن زمان، جوراب‌ها با دست بافته می‌شدند. بعد از این سال تا سال ۱۸۰۰، دستگاه‌ها و کارگران با هم کار می‌کردند. اختراع نایلون در سال ۱۹۳۸ نیز نگاه افراد به جوراب را تغییر داد، زیرا تا آن زمان، جوراب‌ها فقط از پشم، پنبه و ابریشم ساخته می‌شدند.


جوراب‌ها در داستان‌ها و تعطیلات مختلف نیز حضور داشتند، مانند کریسمس که در کشورهای غربی جشن گرفته می‌شود و بابانوئل هدیه‌ها را در جورابهای مرتب شده‌ی مردم قرار می‌دهد.
 

همچنین جوراب‌ها انواع مختلفی دارند، مانند جوراب‌هایی که با لباس‌های سنتی کره پوشیده می‌شوند. اما جورابها فقط یک قطعه‌ی کاربردی نیستند، بلکه می‌توانند توجهات را نیز به شما جلب کنند.


ما می‌خواهیم که قواعدی در مورد استفاده از جوراب‌ها در اختیار شما قرار دهیم، و همچنین اطلاعاتی که ممکن است به شما کمک کند با جوراب‌ها بیشتر اشنا شوید.


و البته ما از شما می‌خواهیم که سبک خودتان را ایجاد کنید و از این قوانین تنها بعنوان راهنما استفاده کنید. لازم است که چیزهای بیشتری در مورد جوراب‌ها بدانید، زیرا با این کار، نگرش بهتری به دنیای مد، استایل، و لباس پیدا می‌کنید، و ممکن است چیزهایی را کشف کنید که قبلا نمی‌دانستید و چیزهایی که می‌توانید از آنها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید.
 

قواعد کلی

۱. اول از همه، جوراب‌هایی که شما می‌پوشید باید به شلوارتان بیاید. این قاعده به شما ظاهری موجه و مناسب می‌دهد. با اینحال هنگامیکه سبک خود را می‌شناسید و می‌خواهید شخصیت‌تان را از طریق جوراب‌ها و بطور کلی لباس‌ها نشان دهید، می‌توانید این قانون را نقض کنید و شخصی‌تر رفتار کنید. می‌توانید جوراب‌هایی تهیه کنید که رنگی هستند، طرح دار هستند، یا به طرق دیگر متفاوت هستند و حتی آنها را با کراوات یا کفش‌تان ست کنید!


۲. گفته می‌شود که فلسفه‌ی وجود جوراب‌ها برای ادغام کردن کفش و شلوار است (البته اگر شلوارهای بلند می‌پوشید)، و قرار نیست که شما پوست بین آنها را نشان دهید. البته ما به قوانین اعتقادی نداریم و فکر می‌کنیم که اگر می‌توانید از پس این کار بر بیایید، باید آن را انجام دهید.
 

۳. جوراب‌ها مانند سایر تکه‌های لباسی که می‌پوشید، باید با کل پوشش و موقعیت مربوطه مطابقت داشته باشند. جورابهای ورزشی را با کت‌های مردانه‌ی نیمه رسمی نپوشید یا بالعکس.


۴. سعی کنید از جوراب‌هایی که سوراخ دارند استفاده نکنید! مگر اینکه جزء تیپ خاص شما باشند که البته در آن مواقع احتمالا کلا عجیب و غریب بنظر می‌رسید!


۵. سایز جورابتان را بدانید، در غیر اینصورت جریان خون به پاهایتان توسط جوراب مسدود می‌شود و یا پاهایتان در جوراب شناور خواهند بود! اگر مطمئن نیستید، چندین جوراب را امتحان کنید تا زمانیکه دقیقا متوجه شوید که سایزتان کدام است. اما این حقیقت را به یاد داشته باشید که سایزهای جوراب تولید کننده‌های مختلف می‌توانند متفاوت باشند.


حالا اجازه دهید که درباره‌ی انواع جوراب‌هایی که وجود دارند، برحسب سایز و موقعیتی که می‌خواهید جوراب‌ها را بپوشید، صحبت کنیم.
 

جوراب بر حسب طول (بلندی)

از نظر طول، سه نوع جوراب وجود دارد: جورابهای ورزشی کوتاه، جورابهایی که تا مچ پا هستند(ساق کوتاه) و جورابهایی که تا زانو هستند(ساق بلند). البته جورابهای کوتاه برای ورزش، استراحت، لباسهای اسپرت و مواقعی هستند که شما شلوار کوتاه می‌پوشید، درحالیکه انواع دیگر برای مناسبتهای رسمی‌تر هستند. لازم به ذکر است که جورابهای ساق بلند کمیاب تر هستند و از آنجایی که تولید آنها به هزینه بیشتری نیاز دارد، بنابراین پیدا کردن آنها سخت تر خواهد بود و احتمالا گران تر هستند. با اینحال لازم نیست که بترسید، زیرا جورابهایی که تا مچ پا هستند نیز شما را به نتیجه مورد نظرتان خواهند رساند.
 

برحسب کاربرد

وقتی صحبت از کاربرد اصلی می‌شود، انواع بیشتری از جوراب وجود دارد:

جوراب‌های مردانه‌ی معمولی

این نوع جوراب‌ها برای پوشیدن در اکثر موقعیت‌ها که شما باید یک کت و شلوار یا یک لباس غیر رسمی بپوشید ساخته شده‌اند. این جوراب‌ها معمولا در رنگ‌های خنثی و اکثرا تیره تولید می‌شوند و اگر طرح داشته باشند، معمولا طرح آرجیل (لوزی شکل) می‌باشد. اگر شما از جوراب‌های رنگ روشن استفاده می‌کنید، باید آنها را با یک لباس رنگ روشن بپوشید.

جوراب‌های مخصوص ورزش

جوراب‌هایی وجود دارند که شما در باشگاه، هنگام پیاده روی و… می‌پوشید. آنها می‌توانند جوراب‌های کوتاه یا بسیار بلند باشند (بستگی به ورزشی دارد که آن جوراب‌ها را در آن می‌پوشید). بعضی از جوراب‌ها برای بهبود عملکرد ورزشی مردان ساخته می‌شوند و از تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که عرق را جذب، و گرما را حفظ کرده (معمولا برای ورزش‌های زمستانی) و یا باعث افزایش راحتی می‌شود.

جوراب‌های محافظ

این نوع جوراب‌ها زیاد متداول نیستند، زیرا برای استفاده‌ی معمولی تولید نمی‌شوند. جوراب‌های محافظ معمولا برای کمک به فرد در شرایط دشواری مانند کوهنوردی یا شنا (نوعی جوراب وجود دارد که می‌تواند در زمان شنا پوشیده شود و مانع سرد شدن بیش از حد پاها می‌شود، حتی اگر آنها خیس باشند) طراحی می‌شوند.


جوراب و طرح

وقتی صحبت از رنگ می‌شود، معمولا سه نوع جوراب وجود دارد:

جوراب خنثی

جوراب‌های خنثی برای موقعیت‌های رسمی مناسب هستند. اگر می‌خواهید در چنین موقعیت‌هایی، ظاهر خوبی داشته باشید، توصیه می‌کنیم که جوراب‌هایتان را با شلوارتان ست کنید، نه با کراوات، شال گردن و… قانون دیگری که باید به آن توجه کنید، تطبیق دادن بافت‌هاست. شلوارهای براق به جورابهای براق می‌آیند، در حالیکه یک کت و شلوار پشمی به جوراب براق نمی‌آید.


جورابهای خنثی می‌توانند با لباسهای غیر رسمی نیز پوشیده شوند. اما وقتی یک لباس غیر رسمی‌می‌پوشید، می‌توانید جوراب‌هایتان را (مثلا اگر آبی تیره هستند) با ژاکت یا یک تکه دیگر در بالا تنه‌ی لباستان ست کنید. گفته می‌شود که جوراب‌های سفید، باید فقط در زمان انجام فعالیت‌های فیزیکی پوشیده شوند. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که از این قاعده در زندگی‌تان استفاده کنید یا نه.


جوراب تک رنگ

پوشیدن جوراب‌های رنگی توسط مردها یک چیز کاملا جدید است، و ما هم از آن حمایت می‌کنیم، آن را دوست داریم، و فکر می‌کنیم که ضرری ندارد اگر یکبار آنرا متحان کنید. جوراب‌های تک رنگ به معنی رنگ‌های گچی یا غیرگچی است که جزو طیف خنثی (بژ، مشکی، آبی و خاکی و…) طبقه بندی نمی‌شوند.


به نظر ما جوراب نباید قسمت اصلی لباس شما باشد. البته سرگرم کننده است که گاهی اوقات این کار را انجام دهید، اما آنها باید مکمل چیزی باشند که شما می‌پوشید. در بخش‌های زیر، شما می‌توانید راهنمایی‌هایی در مورد انتخاب رنگ لباستان دریافت کنید، بنابراین می‌توانید با توجه به معنی و مفهومی که آن رنگ می‌دهد، ظاهر بهتری پیدا کنید.


معمولا جوراب‌های رنگی باید وقتی پوشیده شوند که شما یک بخش رنگی دیگر در لباستان داشته باشید، در غیر اینصورت اگر یک لباس نسبتا خنثی بپوشید، جوراب‌ها تنها چیزی خواهند بود که مردم درباره‌ی شما به یاد خواهند سپرد!


جوراب طرح دار

این روزها جوراب‌هایی که طرح یا عکس دارند، متداول‌ترند، که چیز بسیار خوبی هم هست. شدیدا توصیه می‌شود که طرح جوراب‌های شما با یک رنگ در قسمت بالاتنه‌ی لباستان هماهنگی داشته باشد. همچنین بهتر است که جوراب‌های طرح دارتان را با طرح دیگری که در حال حاضر می‌پوشید هماهنگ نکنید، یعنی می‌توانید دو طرح داشته باشید، اما نباید آنها را باهم تطبیق دهید.


پوشیدن جوراب‌های بامزه می‌تواند دشوار باشد، زیرا پیامی که توسط جوراب منتقل می‌شود، باید با شرایطی که آن جوراب را می‌پوشید هماهنگی داشته باشد. بعنوان مثال، جوراب‌های سیمپسون در چه زمانی برای یک فرد ۴۰ ساله مناسب هستند؟
 

پارچه جوراب:

جوراب‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که هر کدام، خصوصیات مربوط به خودشان را دارند:

جوراب پشم

پشم، یک ماده‌ی کلاسیک است که مدت زیادی است جوراب‌ها از آن ساخته می‌شوند. جوراب‌های پشمی، قیمت‌های مختلفی دارند و برای همه‌ی افراد مناسبند.

جوراب پنبه

پنبه نیز یک ماده‌ی بسیار محبوب برای جورابهای مردانه است و برای بهبود اندازه و استحکام جوراب، اغلب با الیاف مصنوعی ترکیب می‌شود. بسیار بادوام است و شکل پا را به خود می‌گیرد، در نتیجه کاملا فیت می‌شود. به راحتی شسته می‌شود (می‌توانید تقریبا از هر نوع ماده‌ی شوینده‌ای استفاده کنید) و نگهداری از آن هم آسان است.

جوراب کشمیر (ترمه)

کشمیر، یک پارچه‌ی لوکس است و اگرچه ویژگی‌های آن شبیه پشم است، اما بسیار ظریف‌تر از آن می‌باشد. نکته‌ی مهم در مورد کشمیر این است که نسبت به پارچه‌های دیگر به مراقبت بیشتری نیاز دارد. توصیه می‌شود که در مورد پارچه‌های کشمیر از ماشین لباسشویی یا خشک کن استفاده نکنید. شستن جوراب‌ها با دست هم به مهارت نیاز دارد و هم مستلزم صرف وقت و صبر است.

جوراب ابریشم

ابریشم نیز یک پارچه‌ی ظریف است که می‌توانید جوراب‌هایی از جنس آن تهیه کنید. برای استفاده از ابریشم در جوراب، اغلب آن را با پشم با کیفیت مخلوط می‌کنند تا جوراب‌ها شما را در زمستان گرم، و در تابستان خنک نگه دارند، و چقدر خوب است لباس‌هایی داشته باشید که خاصیت‌شان را با توجه به فصل تغییر می‌دهند؟ ابریشم مانند کشمیر، سبک‌تر از پشم است و باعث می‌شود که جوراب‌ها، جای بسیار کمی بگیرند.
 

اگر نخواهید جوراب بپوشید چطور؟

خیلی از مردها جوراب نمی‌پوشند. جوراب نپوشیدن در زمستان کار سختی است، بنابراین اکثر مردان در زمان محدودی می‌توانند بدون جوراب باشند. نپوشیدن جوراب در موقعیت‌های غیر رسمی ایرادی ندارد، اما نباید در موقعیت‌های رسمی بدون جوراب باشید (یا حداقل، این چیزی است که توصیه می‌شود).


موضوعی که در مورد نپوشیدن جوراب وجود دارد، این است که شما باید کفش‌های واقعا خوبی داشته باشید، در غیر اینصورت عرق می‌کنید، پایتان لیز می‌خورد، و واقعا احساس ناراحتی خواهید کرد. لازم به ذکر نیست که ممکن است با نپوشیدن جوراب، دچار تاول و مشکلات دیگر هم بشوید.


یک نکته: اگر ظاهر بدون جوراب را دوست دارید، اما هنوز هم راحتی جوراب‌ها را می‌خواهید، از جوراب‌های مخصوص کالج (زیر مچ) استفاده کنید. آنها یک گزینه‌ی عالی هستند و احساسی دقیقا شبیه جوراب‌های معمولی به شما می‌دهند.


حالا که این اطلاعات را در اختیار دارید، می‌توانید از آن‌ها برای تهیه جوراب‌هایی که مناسب شما، بودجه و نیازهایتان باشند، استفاده کنید. حتی اگر جوراب‌ها بخش بزرگی از کمد لباستان را اشغال نمی‌کنند، مطمئن شوید که بخوبی از آنها مراقبت می‌کنید. داشتن جوراب‌های مناسب، حال شما را بهتر می‌کند، و به شما کمک می‌کند که همه چیز را بهتر انجام دهید.


دوست دارید چه نوع جورابهایی بپوشید؟ آیا دوست دارید که در مورد جوراب‌ها روشن فکرتر باشید یا محافظه کار؟ نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.



تاریخ: شنبه 23 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس، نه تنها بحث زیبایی بلکه بحث راحتی نیز اهمیت می یابد.

برترین ها: اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس، نه تنها بحث زیبایی بلکه بحث راحتی نیز اهمیت می یابد.

اگر شما هم در ست کردن لباس هایتان مشکل دارید یا به دنبال ایده ای زیبا برای ظاهرتان می گردید، ما در اینجا کلکسیونی از زیباترین و به روزترین ست های بهار و تابستان مخصوص آقایان را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید.

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

 

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

 

 

منبع: https://www.bartarinha.ir/

 

 

 




تاریخ: شنبه 23 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کاربردهای انواع کیف های زنانه

بنا بر گزارش گروه بین المللی پل کالا در دنیای مد امروزی، اکسسوری ها جایگاه بسیار ویژه ای دارند. کیف های دوشی زنانه یکی از کاربردی ترین وسایل جانبی هستند که در عین شیکی و تاثیرگذاری در استایل، می توانند به آسایش و راحتی شما در طول روز نیز بسیار کمک کنند. دنیای کیف های زنانه بسیار متنوع است، از کیف پول گرفته تا کوله پشتی، کیف باشگاه و...... برندهای بزرگ در هر نمایش مد، از مدل های جدید و گاها جنجالی رونمایی می کنند. بدیهی است که در چنین شرایطی انتخاب از میان دریایی از فرصت ها و مدل های مختلف چالش برانگیز و دشواراست! برای خرید کیف زنانه باید در قدم اول به کاربردهای آن توجه کنید. این آگاهی به شما کمک می کند تا انتخابی حرفه ای و متناسب با استایل خود داشته باشید و در عین حال از تمامی امکاناتی که آن نوع به خصوص فراهم می کند، استفاده کنید.

مدل کیف زنانه: کیف های دستی (Tote)

انواع کیف های زنانهکیف های دستی (Tote)

کیف های دستی Tote، کیف های پارچه ای بزرگ و محکمی هستند که دسته های آویز آن ها بلند بوده و به شکل موازی در دو طرف محفظه قرار می گیرند. این دسته از کیف های زنانه می توانند در شکل های بسیار متنوعی به بازار عرضه شوند. به دلیل جادار بودن و بزرگی این کیف ها، شما می توانید از آن ها برای شرکت در کلاس های مختلف، رفتن به محل کار و یا خرید استفاده کنید.

انواع کیف های زنانهکیف های شانه ای

کیف های شانه ای یکی از ملزومات کمد لباس هر خانم شیک پوشی است. این کیف ها مزایای بسیار زیادی دارند و معمولا می توانند تمام انتظارات شما از یک کیف دستی را برآورده کنند. کیف های شانه ای در شکل ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند و معمولا فضای داخلی آن ها به بخش های کوچکتر، محفظه هایی برای نگهداری از کلید ها، عینک و یا گوشی موبایل تقسیم می شود. بند های آویزی این کیف ها معمولا نسب به کیف های Tote باریک  تر و کوتاه تر است. شما می توانید از کیف های شانه ای تقریبا در هر موقعیت و شرایطی استفاده کنید، اما این مدل از کیف ها برای استایل های روزانه مناسب تر هستند.

 کیف های زینی

انواع کیف های زنانهکیف های زینی

نام این دسته از کیف های زنانه با الهام از کیسه های متصل به زین اسب انتخاب شده است. درست مانند نمونه های اولیه خود، کیف های زینی معمولا فضای نگهداری زیادی ندارند و برای حمل چند شی ضروری ساخته شده اند. استفاده از این کیف ها برای شرکت در مهمانی ها و جمع های دوستانه بسیار مناسب است. مدل های بسیار متنوعی از کیف های زینی به بازار عرضه شده است و معمولا نوع چرمی این کیف ها یکی از ضروریات دنیای مد امروزی به شمار می رود. بند این کیف ها معمولا بلند و متقاطع است و شما می توانید آن ها را به شکل ضربدری نیز بر روی شانه خود بیاندازید.

 کیف های Hobo

انواع کیف های زنانهکیف های Hobo

این دسته از کیف های زنانه یکی از مدل های بسیار جنجالی و محبوب در سال 2020 بوده اند. کیف های Hobo معمولا از مواد نرم و الاستیک ساخته می شوند و محفظه اصلی کیف، اسکلت مشخصی ندارد. این کیف ها فضای نگهداری بسیار زیادی دارند و معمولا تنها با یک زیپ منفرد، باز و بسته می شوند. شما می توانید از کیف های Hobo در یک روز کاری، برای شرکت در کلاس زبان و یا در سفر استفاده کنید.

کوله پشتی های ظریف زنانه

انواع کیف های زنانهکوله پشتی زنانه

این نوع از کیف های زنانه، در واقع نوع کوچکتر و شیک تری از کوله پشتی های معمولی هستند و معمولا در طراحی آن ها به جزئیات و تزئینات توجه ویژه ای می شود. این نوع از کوله پشتی ها در شکل ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند و می توان از آنها برای رفتن به دانشگاه، محل کار، کتابخانه و یا سفر با هواپیما استفاده کرد. کوله پشتی های ظریفی که از جنس چرم هستند، جایگاه بسیار ویژه ای در دنیای مد دارند و نسبت به نوع های دیگر این کیف ها، محبوب تر می باشند.

 

انواع کیف های زنانهکیف های کمری

این دسته از کیف های زنانه در سال 2020 بسیار محبوب بوه اند. کیف های کمری در استایل کلی شما بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند به حمل وسایل ضروری، مانند موبایل و سوئیچ ماشین، کمک کنند. این کیف ها معمولا کیسه های کوچک و زیپ داری هستند که با کمربند های سگک دار برای پوشیدن در دور کمر و یا به شکل اریب روی شانه ساخته شده اند. شما می توانید از کیف های کمری در خلال پیاده روی، خرید و یا سفر استفاده کنید.

 کیف های کلاچ

انواع کیف های زنانهکیف های کلاچ

کلاچ یک کیف دستی کوچک و غالبا بدون بند است که معمولا از آن برای شرکت در مهمانی های رسمی استفاده می شود. کلاچ ها در شکل ها و اندازه های بسیار مختلف و متنوعی به بازار عرضه می شوند و تنها فضای کافی برای نگهداری از وسایل ضروری را دارند. شما می توانید با استفاده از یک بند نازک، کیف های کلاچ را بر روی شانه بیاندازید و یا در طول مهمانی آن ها را در دستان خود نگه دارید.

 

منبع: الف

 




تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شومیز زنانه را با چه لباس‌هایی بپوشیم؟

یکی از لباس‌های زنانه‌ای که امروزه میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و یکی از انتخاب‌های همیشگی آن‌ها در مهمانی‌ها است. شومیز است. اما این مدل لباس تنوع رنگ و ست لباس‌های متفاوت و متنوعی دارد که پیش از خرید شومیز باید آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

شومیزها انواع مختلفی دارند که محبوب‌ترین شومیز در میان خانم‌ها شومیز حریر است شومیز حریر نیز مدل‌ها و طرح‌های متنوعی دارد. در این مقاله به معرفی چند استایل با استفاده از شومیز می‌پردازیم.

در مهمانی‌های غیررسمی و دوستانه مثل تولد خانوادگی یا دوره‌همی‌ها شومیز کژوال و شومیز اسپرت انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای است.  در میان شومیزهای کژوال نیز متداول‌ترین طررح  و مدل شومیز گل‌دار، شومیز راه‌راه و شومیز خال‌خالی است.

 در مهمانی‌های نیمه‌رسمی و رسمی هم شما می‌توانید از شومیز استفاده کنید و شومیز مجلسی انتخاب هوشمندانه‌ای است. ویژگی این شومیزها سادگی و وقار آن‌ها است. در برخی مدل‌های خاص مردارید و سنگ‌های ریز قیمتی روی آن‌ها کار می‌شود که جلوه‌ی زیادی دارد. رنگ‌های تیره شومیز برای مهمانی‌های خاص انتخاب بهتری هستند.

دنیای شومیزها مانند بسیاری از لباس‌های زنانه دنیای گسترده‌ای است. اساساً خرید لباس زنانه کار دشواری است. یکی از مشکلات این خرید این است که تنوع زیاد شما را سردرگم می‌کند و برای خرید باید وقت بسیاری صرف کنید و تمرکز زیادی داشته باشید. اما راه‌حلی هم برای خرید بی‌دردسر وجود  دارد که وقت کمتری صرف کنید، با آگاهی لباس بخرید و اگر از جنس خود راضی نبودید آن را برگردانید!

خرید آنلاین راه‌حلی است برای رها شدن از معضلات و مخاطرات خرید حضوری!

برای مثال در بحث خرید شومیز فروشگاه اینترنتی بانی‌مد که یک فروشگاه تخصصی در مد و استایل است، مدل‌های شومیز زنانه جدید را در دل خود جای‌داده است.

پیش از خرید شومیز اما باید استایلی مدنظر داشته باشید طبق آن اقدام به خرید کنید. در اینجا چند استایل رایج و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم که پس از خرید شومیز شیک ترین استایل‌ها را بسازید.

شومیز و شلوار زنانه

 

ترکیب شومیز و شلوار زنانه یکی از خاص‌ترین استایل‌های کژوال است. شومیز و شلوار زنانه را در اکثر مکان‌ها می‌توانید بپوشید. اما این‌که کجا چه شلواری را با شومیز ست کنیم نیز اهمیت دارد.

در استایل رسمی می‌توانید از شلوار پارچه‌ای بلند همراه با کفش پاشنه بلند شیک استفاده کنید و مدل شمیز حریر یا توری همراه مناسبی برای این استایل است. تلاش کنید رنگ شومیز و شلوار متضاد باشند تا شومیز بیشتر جلوه  داشته باشد.

 در این استایل به رنگ کیفتان نیز توجه کنید و تلاش کنید کیف را با کفش ست کنید. کیف و کفش چرم انتخاب‌های خاصی برای این استایل است.

برای شلوار جین یا کتان دست شما بازتر است. در این مدل با توجه به فرم شومیز از شلوارهای جذب استفاده کنید و کفش کالج یا کژوال که کفی تخت دارند نیز می‌توانند ترکیبی استثنایی بسازند. در این استایل دست شما برای انتخاب شومیز باز است و بسته به شلوار می‌توانید از طرح‌های متنوع استفاده کنید.

 شومیز و شلوارک زنانه

این ترکیب مختص مهمانی‌های دوستانه است. در فصل تابستان هم برای مهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شود عالی است. شومیزهایی که در این استایل استفاده می‌شود اغلب شومیزهای اسپرت است.

شومیزهای رنگی بهترین انتخاب است که می‌توانید داشته باشید و طبیعتاً کفش راحتی را نیز باید در این استایل مدنظر قرار دهید.

شومیز و دامن زنانه

 

 

یکی از انتخاب‌های رایج برای خانم‌ها در مهمانی‌ها دامن بوده و هست.  بسته به نوع میهمانی گه می‌خواهید بروید دامن‌ شما نیز تغییر می‌کند مثلاً در مهمانی رسمی دامن شما باید بلندتر از مهمانی دوستانه باشد اما با توجه به تنوع شومیزها و دامن‌ها چه دامنی را با چه شومیزی باید بپوشیم؟

همان‌طور که می‌دانید بلندی دامن‌ها بر اساس زانو سنجیده می‌شود. دامن‌ها ۳ مدل دارند. بالای زانو، روی زانو و زیر زانو. در مهمانی‌های دوستانه که راحتی بیشتری دارید از دامن‌های بالا زانو و شومیزهای  تاپی، بی‌آستین و طرح دار استفاده کنید و در مهمانی رسمی از شومیزهایی که وحدت رنگ دارند و البته آستینشان به نسبت بلندتر است استفاده کنید و سعی کنید دامنتان نیز بلند باشد و رنگی تیره داشته باشد بلند انتخاب مناسبی است.

برای انتخاب دامن کوتاه  می‌توانید دامن کوتاه مخمل با رنگ‌های متنوع بپوشید . تنوع رنگ دامن به شما کمک می‌کند که شومیزهای متنوع و طرح‌داراستفاده کنید. برای مهمانی دوستانه و غیررسمی ترکیب شومیز و دامن جین را فراموش نکنید و از آن غافل نشوید. شما برای شلوار جین قدرت انتخاب زیادی دارید ولی بهترین رنگ شومیز برای شلوار جین رنگ‌های روشن هستند.

 




تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 
مانتو زنانه تنوع بسیاری دارد و هر خانم خوش پوشی می‌تواند مانتوی مورد علاقه‌اش را با توجه به سلیقه خود تهیه نماید. از این رو شما می‌توانید به سادگی مانتو مجلسی یا اسپرت را از فروشگاه آنلاین لباس یا به صورت حضوری تهیه نمایید. در این مقاله 6 مدل مانتو جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا با مد و فشن 2020 بیشتر آشنا شوید و خرید ساده‌تری را تجربه کنید.

1. مانتو گیپور مجلسی

مانتو گیپور مجلسی، استایل‌تان را جذاب و متفاوت می‌کند. در واقع خانم‌هایی که از مدل مانتوهای مجلسی سنگ‌دوزی یا منجوق‌دوزی خسته شده‌اند، مدل مانتو گیپور بهترین انتخاب خواهد بود، چرا که ظاهری متمایز دارد.

 

اگر می‌خواهید در یک مراسم رسمی شرکت کنید یا می‌خواهید شیک و متفاوت باشید، خرید مانتو گیپور مجلسی را از دست ندهید. همچنین این مدل مانتو مناسب عروس‌ خانم‌هایی است که می‌خواهند برای عقد محضری مانتو سفید زیبایی به تن کنند که با کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای راسته زنانه ظاهری جذاب‌تر خواهد داشت.

2. مانتو چهارخانه زنانه

پارچه چهارخانه که در دهه 40 و 50 میلادی طرفداران بسیاری در میان آقایان و خانم‌ها داشت، این روزها دوباره در بازار دیده می‌شود و همچنان محبوب است. از این جهت شما می‌توانید خرید مانتو شیک چهارخانه را در برنامه خود قرار دهید.

از این مدل پارچه چهارخانه برای تولید پالتو و تولید کت و مانتوی زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا طرح زمینه این پارچه کلاسیک، طوسی است و به سادگی با لباس زنانه سبز، قرمز و زرد ست می‌شود.

شلوار جین زنانه زاپ دار یک مدل شلوار جذابی است که استایل تابستانه شما را با مانتو چهارخانه، جذاب و مدرن می‌کند. همچنین کیف چرم زنا

نه و کفش کتانی سفید، از دیگر مواردی است که باعث زیبا و چشمگیرتر شدن استایل شما با مانتو چهارخانه می‌شود.

3. مانتو حریر مجلسی

مدل مانتو حریر بهترین و مناسب‌ترین جنس برای تابستانه است. این مدل مانتو زنانه یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بهار و تابستان است که علاوه بر جنس خنک که مانع گرم شدن‌تان می‌شود، مدل جذاب و مجلسی نیز دارد.

شما می‌توانید این مدل مانتو حریر مجلسی جدید و جذاب را به همراه شلوار پارچه‌ای زنانه یا یک شلوار کتان جذب ست کنید که هر دو انتخاب مناسب و جذابی خواهند بود. با این حال خرید ست کیف و کفش زنانه استایل شما را زیباتر می‌کند.

4. کت زنانه

کت زنانه در این تابستان 2020 نبض خرید لباس زنانه را در دست گرفته است. این مدل مانتو که از لباس مردانه الهام گرفته شده، بسیار پرفروش است، چرا که روز به روز مدل و رنگ‌ مانتو کتی بیشتر می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

شلوار فاق بلند کمر کشی با رنگ‌های روشن، یکی از شلوارهایی که کت زنانه را جذاب‌تر می‌کند و این روزها این مدل شلوار زنانه مورد توجه بسیاری قرار دارد. همچنین شلوار کتان پاکتی زنانه نیز انتخاب مناسب و زیبایی با کت زنانه خواهد بود.

اگر طرفدار استایل مجلسی هستید یا به استایل اسپرت علاقه دارید، کت زنانه تمام نیازهای شما را برآورده می‌سازد. چرا که شما می‌توانید این مدل مانتو را با کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی زنانه یا کوله پشتی و کفش اسپرت زنانه ست کنید و در هر حالت جذاب و شیک باشید.

5. مانتو اسپرت لی

بسیاری تصور می‌کنند که مانتو جین تنها مناسب فصل پاییز و زمستان است. اما یکی از مانتوهای پرفروش و پرطرفدار در فصل تابستان، مانتو اسپرت جین است که به مانتو لی نیز شناخته می‌شود. جنس مانتو لی تابستانه با مانتو پاییزه متفاوت است و بافت نرمی دارد.

معمولا بافت مانتو اسپرت لی نازک‌تر است و در فصل تابستان با این مدل مانتو احساس گرما نخواهید کرد. این مدل مانتو مناسب افرادی است که به استایل اسپرت یا غیررسمی علاقه دارند. خرید کفش اسپرت زنانه انتخاب مناسبی برای مدل مانتو لی خواهد بود و به راحتی با این مدل مانتو خنک و تابستانه ست می‌شود.

6 مدل جدید مانتو زنانه جذاب

6. مانتو جلو بسته

اگر به رنگ‌های روشن و شاد علاقه دارید، ترند این تابستان را از دست ندهید. معمولا بسیاری از طراحان مد و فشن، مدل لباس‌های تابستانه را از گل و میوه‌های فصل تابستان الهام می‌گیرند. همچنین بهتر است بدانید که لباس‌های روشن و رنگی گرمای کمتری را نسبت به لباس مشکی یا تیره جذب می‌کنند.

از مدل مانتو جلو بسته زنانه می‌توان به طرح هندی، بته جقه و مانتو سنتی اشاره کرد. این مانتوها در طرح‌های شرقی تولید می‌شوند و استایل تابستانه شما را شیک و جذاب می‌کنند. اگر می‌خواهید با مانتو رنگی یک شال یا روسری نخی تهیه کنید، توصیه می‌کنیم سراغ رنگ‌های پاستلی بروید تا ترکیب رنگ مانتو و روسری زیباتر شود.

 



تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

مانتو زنانه لباسی متنوع در جنس، رنگ، طرح و مدل است که انتخاب مانتو مناسب، استایل شما را چشمگیر خواهد کرد؛ این نکته را به یاد داشته باشید که چشمگیر بودن مانتو به طراحی عجیب و رنگ‌های چشمگیر ارتباطی ندارد؛ شما با انتخاب یک مانتو تک‌رنگ ساده نیز می‌توانید استایل خود را در مرکز توجه قرار دهید.
 
معرفی ۵ مدل مانتو ترند زنانه

مانتو یک پوشش لباس خانم‌های ایرانی است که مدل‌ها و رنگ‌های متنوعی دارد. خانم‌ها به طرح‌ها و این لباس توجه خاصی دارند. این لباس اصلی در خارج از خانه، اولین و مهم‌ترین لباسی است که توجهات را به خود جلب می‌کند و مهم‌ترین تأثیر را در زیبایی استایل خانم‌ها دارد؛ به همین علت اگر می‌خواهید استایل چشمگیر، متفاوت و جذابی داشته باشید، در سبد خرید لباس خود، ابتدا مانتو را قرار دهید. در این مقاله پنج مدل پرطرفدار مانتو را به شما معرفی می‌کنیم.

مانتو، لباس پرطرفدار و متنوع پوشش بانوان

مانتو زنانه لباسی متنوع در جنس، رنگ، طرح و مدل است که انتخاب مانتو مناسب، استایل شما را چشمگیر خواهد کرد؛ این نکته را به یاد داشته باشید که چشمگیر بودن مانتو به طراحی عجیب و رنگ‌های چشمگیر ارتباطی ندارد؛ شما با انتخاب یک مانتو تک‌رنگ ساده نیز می‌توانید استایل خود را در مرکز توجه قرار دهید.

مانتو گیپور مجلسی، برای حضور در مهمانی‌های رسمی

اگر از مدل مانتوهای مجلسی طرح دار خسته شده‌اید، برای حضور در مهمانی‌ها، بهترین انتخاب برای شما مانتو گیپور مجلسی است. این مدل مانتو برای عروس‌ خانم‌هایی که می‌خواهند برای عقد محضری مانتو رنگ روشن، ساده و جذابی بپوشند، مناسب است که با ترکیب کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای راسته جلوه زیبایی به استایل شما می‌دهد.

مانتو بافت زنانه، مکملی برای استایل زمستانه خاص

این مدل مانتو، از جنس پارچه بافت است که انتخاب هوشمندانه‌ای برای استایل زمستانه به شمار می‌رود. معمولاً از این مدل‌ها در استایل کژوال استفاده می‌کنند؛ مانتو بافت را با یک شلوار جین زنانه و یک پلیور یقه اسکی، در استایل زمستانه خود بپوشید؛ همچنین نیم بوت چرم انتخاب مناسبی برای اضافه شدن به این استایل است. برای کامل شدن این ترکیب جذاب حتماً از کلاه بافتنی زنانه هم‌رنگ با مانتو استفاده کنید.

مانتو مخمل کبریتی، جذابیت استایل پاییزه

جستجو برای انتخاب یک مانتو خاص پاییزه را متوقف کنید؛ شما به یک مانتو مخمل کبریتی پاییزه نیاز دارید؛ این مانتو یک انتخاب خاص برای خانم‌های شیک‌پوش است. برای ست کردن لباس‌های دیگر با این مانتو کار سختی ندارید. برای ست کردن این مانتو، از ترکیب شلوار پارچه‌ای چهارخانه و کفش پاشنه‌بلند در کنار پوشیدن پلیور بافت در زیر مانتو، استفاده کنید تا استایل پاییزه جذابی داشته باشید.

مانتو جین، انتخاب دختران شیک پوش

معرفی ۵ مدل مانتو ترند زنانه

یکی از مانتوهای پرفروش و پرطرفدار که چهارفصل محسوب می‌شود، مانتو جین زنانه است که جنس مانتو جین تابستانه با مانتو جین پاییزه به‌دلیل خنک بودن مانتو در تابستان و گرم نگه داشتن بدن در برابر سرما در زمستان، متفاوت است. این مدل مانتو انتخاب مناسبی برای استایل کژوال است. کفش راحتی زنانه انتخاب مناسبی برای ست کردن با مانتو جین است؛ برای تکمیل استایل کژوال خود با ترکیب مانتو جین و کفش راحتی، می‌توانید از عینک آفتابی و انگشتر استفاده کنید.‌

مانتو کتی، انتخاب بیشتر خانم‌های شاغل

این مدل مانتو که از کت‌های مردانه الهام گرفته شده، تبدیل به مانتو پرطرفداری میان خانم‌های شیک‌پوش شده است. مانتو کتی را می‌توانید در محل کار، مهمانی‌ها و قرارهای رسمی یا دوستانه بپوشید. زمانی که صحبت از مانتو کتی می‌شود، همه افراد ترکیب شلوار فاق بلند با این مانتو را متصور می‌شوند زیرا ترکیب این دو باهم جذابیت استایل خانم‌ها را چند برابر می‌کند.

مانتو جلو بسته، کلاسیک و جذاب

ظاهر ساده این مانتو در ترکیب با کیف، کفش و اکسسوری مناسب، جذاب و چشمگیر می‌شود. این مانتو برای افرادی که اضافه وزن داشته باشند، پیشنهاد نمی‌شود زیرا اندامشان را بزرگتر نشان می‌دهد. مانتو جلوبسته، استفاده از اکسسوری را جلوه می‌بخشد؛ بهترین اکسسوری که می‌توانید به استایل خود در این ترکیب اضافه کنید، گردنبند زنانه بلند و نگین‌دار است. همچنین این مانتو را با کفش‌های پاشنه‌دار و اسپرت می‌توانید بپوشید و برای انتخاب شلوار، بهتر است از شلوار پارچه‌ای استفاده نکنید.

معرفی ۵ مدل مانتو ترند زنانه

خرید اینترنتی مانتو

خرید مانتو زنانه اینترنتی یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های خرید لباس زنانه به‌حساب می‌آید. برای خرید مانتو پیشنهاد می‌کنیم خرید آنلاین مانتو را امتحان کنید. مزیت خرید آنلاین این است که شما پیش از خرید کردن می‌توانید محصول موردنظر خود را بررسی کنید و مدل‌های مختلف آن را باهم مقایسه کنید. برای انتخاب سایز مناسب خود نیز می‌توانید از قسمت راهنمای سایز، اندازه مناسب مانتو موردنظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله تلاش کردیم 5 مدل مانتو ترند زنانه را به شما معرفی کنیم. برای خرید اینترنتی مانتو می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید.

 منبع: تابناک




تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

نکات مهم خرید کفش ورزشی مردانه

پا قلب دوم انسان است و یک کفش ورزشی مناسب، سلامت پا را ضمانت می‌کند.

اگر می‌خواهید برای یک رشته ورزشی همچون بسکتبال، فوتبال و والیبال یا تمرینات ورزشی باشگاه یا پیاده‌روی یک جفت کفش تهیه کنید، بهتر است بدانند که یک کفش ورزشی مردانه استاندارد تاثیر بسزایی در سلامت جسم و بهبود سبک زندگی سالم شما دارد.

یک کفش کتانی استاندارد فعالیت‌های ورزشی را بهبود می‌بخشد و باعث پا درد، کمردرد، اختلالات جسمی و... نمی‌شود. از این جهت توصیه می‌کنیم در خرید کفش ورزشی کتانی مردانه دقت بیشتری داشته باشید که به سلامت جسم‌تان کمک بیشتری کنید.

چه مدل کفش ورزشی مردانه می‌خواهید؟

هر مدل کفش‌ ورزشی مردانه یا زنانه به گونه‌ای طراحی شده که ویژگی‌های خاصی دارد و برای یک رشته یا تمرین ورزشی مناسب است. برای مثال کفش ورزشی یک دونده انعطاف پذیری بالایی دارد تا هنگام دویدن آسیبی به کف و مچ پا وارد نشود. همچنین کفش بسکتبال کفی صافی دارد تا سرعت عمل و فعالیت بیشتری در تمرینات و بازی‌ها انجام گردد.

پیش از خرید کفش ورزشی مردانه به این نکته فکر کنید که کفش ورزشی را برای چه تمرین یا رشته ورزشی می‌خواهید؟ آن را برای تمرینات بسکتبال، فوتبال، تنیس، ایروبیک، تمرینات باشگاه بدنسازی یا یک پیاده‌روی ساده می‌خواهید؟ هر یک از رشته‌های ورزشی، کفش ورزشی به‌خصوصی دارد، از این جهت باید با توجه به نیاز و فعالیت مورد نظر آن را تهیه کنید. در این صورت در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی می‌کنید

عمر کفش ورزشی را بشناسید

عمر مفید یک کفش ورزشی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر پیاده‌روی یا ۴۵ تا ۶۰ ساعت تمرین ورزشی است. کفش کتانی مردانه به گونه‌ای طراحی شده که از قوزک پا و زانوهایتان در انجام تمرینات ورزشی گوناگون محافظت کند، اما در صورتی که کفش کهنه شود، لایه خارجی و داخلی و کفی کفش از بین می‌رود و ممکن است به مروز زمان باعث بروز مشکلاتی همچون آسیب‌هایی در کمر، زانو و پا گردد.

از این رو توصیه می‌کنیم کفش ورزشی قدیمی را کنار بگذارید و به فکر خرید کفش ورزشی مردانه جدید با استانداردهای لازم و به‌روز باشید. کفش ورزشی نو بیشتر ویژگی‌های مهم و استاندارد را دارد و مانع بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جسمی می‌شود.

کفش ورزشی مردانه ارزان بخرید

معمولا قیمت کفش ورزشی مردانه یک برند معروف کم نیست و اگر می‌خواهید یک کفش ورزشی مناسب و استاندارد تهیه کنید، باید هر چند ماه یک بار هزینه بالایی را صرف خرید کفش مردانه کنید. اما به نظر می‌رسد این روش مناسبی نخواهد بود و هزینه خریدتان روز به روز افزایش می‌یاید و شما نمی‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شما می‌توانید پیش از خرید کفش ورزشی مردانه ارزان، قیمت کفش کتانی مردانه را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید تا هزینه مناسبی را صرف خرید کفش کنید. همچنین بهترین زمان خرید کفش مردانه، آخر فصل یا زمان حراج برندها است که قیمت اجناس به صورت قابل توجهی کاهش می‌یابد.

در این میان، خرید اینترنتی کفش ورزشی مردانه ساده و بهینه‌ترین روش است. معمولا بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین لباس، فروش فوق‌العاده به مناسبت‌های گوناگون در طول سال برگزار می‌کنند که شما می‌توانید از این تخفیفات ویژه بهره‌مند شوید و کفش ورزشی مردانه ارزان قیمت و مورد علاقه خود را از طریق خرید اینترنتی تهیه کنید و آن را در مدت زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید.

در صورتی که نگران سایز کفش‌تان هستید، حتما از فروشگاه آنلاین لباس معتبری خرید کنید که امکان تعویض یا مرجوع کالا را در اختیارتان قرار دهد تا با خیال آسوده خرید اینترنتی را در سرعت و کیفیت بالا و کم‌نظیر تجربه کنید.

به سایز کفش ورزشی مردانه اهمیت بدهید

شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما ممکن است در طول زندگی و پس از سن بلوغ، سایز کفش‌تان باز هم تغییر کند. در این صورت، بهترین زمان برای خرید کفش ورزشی مردانه شب است. چرا که در طول روز فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهید که در شب پاها خسته و پهن می‌شوند و بهتر است در آن زمان کفش ورزشی مورد علاقه خود را تهیه کنید.  

در صورتی که می‌خواهید خرید آنلاین کفش ورزشی مردانه را تجربه کنید، از تعویض سایز کفش توسط فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید. البته بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین معتبر به تجربه خرید آسان مشتریان اهمیت می‌دهند و این شرایط را در اختیارشان قرار می‌دهند.

 




تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

یکی از لباس‌های زنانه‌ای که امروزه میان خانم‌ها طرفداران زیادی دارد و یکی از انتخاب‌های همیشگی آن‌ها در مهمانی‌ها است. شومیز است. اما این مدل لباس تنوع رنگ و ست لباس‌های متفاوت و متنوعی دارد که پیش از خرید شومیز باید آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

شومیزها انواع مختلفی دارند که محبوب‌ترین شومیز در میان خانم‌ها شومیز حریر است شومیز حریر نیز مدل‌ها و طرح‌های متنوعی دارد. در این مقاله به معرفی چند استایل با استفاده از شومیز می‌پردازیم.

در مهمانی‌های غیررسمی و دوستانه مثل تولد خانوادگی یا دوره‌همی‌ها شومیز کژوال و شومیز اسپرت انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای است.  در میان شومیزهای کژوال نیز متداول‌ترین طررح  و مدل شومیز گل‌دار، شومیز اه‌راه و شومیز خال‌خالی است.

 در مهمانی‌های نیمه‌رسمی و رسمی هم شما می‌توانید از شومیز استفاده کنید و شومیز مجلسی انتخاب هوشمندانه‌ای است. ویژگی این شومیزها سادگی و وقار آن‌ها است. در برخی مدل‌های خاص مردارید و سنگ‌های ریز قیمتی روی آن‌ها کار می‌شود که جلوه‌ی زیادی دارد. رنگ‌های تیره شومیز برای مهمانی‌های خاص انتخاب بهتری هستند.

دنیای شومیزها مانند بسیاری از لباس‌های زنانه دنیای گسترده‌ای است. اساساً خرید لباس زنانه کار دشواری است. یکی از مشکلات این خرید این است که تنوع زیاد شما را سردرگم می‌کند و برای خرید باید وقت بسیاری صرف کنید و تمرکز زیادی داشته باشید. اما راه‌حلی هم برای خرید بی‌دردسر وجود  دارد که وقت کمتری صرف کنید، با آگاهی لباس بخرید و اگر از جنس خود راضی نبودید آن را برگردانید!

خرید آنلاین راه‌حلی است برای رها شدن از معضلات و مخاطرات خرید حضوری!

برای مثال در بحث خرید شومیز فروشگاه اینترنتی بانی‌مد که یک فروشگاه تخصصی در مد و استایل است، مدل‌های شومیز زنانه جدید را در دل خود جای‌داده است.

پیش از خرید شومیز اما باید استایلی مدنظر داشته باشید طبق آن اقدام به خرید کنید. در اینجا چند استایل رایج و زیبا را به شما معرفی می‌کنیم که پس از خرید شومیز شیک ترین استایل‌ها را بسازید.

شومیز و شلوار زنانه

ترکیب شومیز و شلوار زنانه یکی از خاص‌ترین استایل‌های کژوال است. شومیز و شلوار زنانه را در اکثر مکان‌ها می‌توانید بپوشید. اما این‌که کجا چه شلواری را با شومیز ست کنیم نیز اهمیت دارد.

در استایل رسمی می‌توانید از شلوار پارچه‌ای بلند همراه با کفش پاشنه بلند شیک استفاده کنید و مدل شمیز حریر یا توری همراه مناسبی برای این استایل است. تلاش کنید رنگ شومیز و شلوار متضاد باشند تا شومیز بیشتر جلوه  داشته باشد.

 در این استایل به رنگ کیفتان نیز توجه کنید و تلاش کنید کیف را با کفش ست کنید. کیف و کفش چرم انتخاب‌های خاصی برای این استایل است.

برای شلوار جین یا کتان دست شما بازتر است. در این مدل با توجه به فرم شومیز از شلوارهای جذب استفاده کنید و کفش کالج یا کژوال که کفی تخت دارند نیز می‌توانند ترکیبی استثنایی بسازند. در این استایل دست شما برای انتخاب شومیز باز است و بسته به شلوار می‌توانید از طرح‌های متنوع استفاده کنید.

 شومیز و شلوارک زنانه

این ترکیب مختص مهمانی‌های دوستانه است. در فصل تابستان هم برای مهمانی‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شود عالی است. شومیزهایی که در این استایل استفاده می‌شود اغلب شومیزهای اسپرت است.

شومیزهای رنگی بهترین انتخاب است که می‌توانید داشته باشید و طبیعتاً کفش راحتی را نیز باید در این استایل مدنظر قرار دهید.

. شومیز و دامن زنانه

یکی از انتخاب‌های رایج برای خانم‌ها در مهمانی‌ها دامن بوده و هست.  بسته به نوع میهمانی گه می‌خواهید بروید دامن‌ شما نیز تغییر می‌کند مثلاً در مهمانی رسمی دامن شما باید بلندتر از مهمانی دوستانه باشد اما با توجه به تنوع شومیزها و دامن‌ها چه دامنی را با چه شومیزی باید بپوشیم؟

همان‌طور که می‌دانید بلندی دامن‌ها بر اساس زانو سنجیده می‌شود. دامن‌ها 3 مدل دارند. بالای زانو، روی زانو و زیر زانو. در مهمانی‌های دوستانه که راحتی بیشتری دارید از دامن‌های بالا زانو و شومیزهای  تاپی، بی‌آستین و طرح دار استفاده کنید و در مهمانی رسمی از شومیزهایی که وحدت رنگ دارند و البته آستینشان به نسبت بلندتر است استفاده کنید و سعی کنید دامنتان نیز بلند باشد و رنگی تیره داشته باشد بلند انتخاب مناسبی است.

برای انتخاب دامن کوتاه  می‌توانید دامن کوتاه مخمل با رنگ‌های متنوع بپوشید . تنوع رنگ دامن به شما کمک می‌کند که شومیزهای متنوع و طرح‌داراستفاده کنید. برای مهمانی دوستانه و غیررسمی ترکیب شومیز و دامن جین را فراموش نکنید و از آن غافل نشوید. شما برای شلوار جین قدرت انتخاب زیادی دارید ولی بهترین رنگ شومیز برای شلوار جین رنگ‌های روشن هستند.

 

منبع: الف




تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 تنها تغییرات ظاهری که شلوار جین را دست خوش خود کرده است تغییر در مدل و رنگ آن است. طرفداران شلوار جین در فصل گرم تابستان سراغ رنگ‌های روشن آن می‌روند و در فصول سرد سال سراغ رنگ‌های تیره و گرم آن می‌روند.

تنها تغییرات ظاهری که شلوار جین را دست خوش خود کرده است تغییر در مدل و رنگ آن است. طرفداران شلوار جین در فصل گرم تابستان سراغ رنگ‌های روشن آن می‌روند و در فصول سرد سال سراغ رنگ‌های تیره و گرم آن می‌روند. در ادامه با جدید‌ترین مدل‌های شلوار جین مردانه آشنا می‌شوید.

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

دوخت شلوار جین

شما برای انتخاب شلوار جین مردانه بر اساس دوخت دو انتخاب دارید:

دوخت‌هایی هم رنگ با پارچه شلوار جین
مدل کلاسیک یعنی دوخت‌هایی با رنگ زرد و طلایی

انتخاب نوع اول برای مراسم و تیپ‌های رسمی است؛ و انتخاب نوع دوم یعنی نوع جین کلاسیک برای افراد دارای تیپ‌های اسپرت مناسب است.

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

انواع مدل شلوار جین مردانه

در این بخش به بررسی مدل‌های جدید شلوار جین مردانه می‌پردازیم و توضیحاتی در باب آن ارائه می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

۱. جین خاکستری

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

اگر خیلی وقت است که از رنگ شلوار‌های جین مرسوم آبی رنگ با طیف‌های محتلف خسته شده اید به سراغ این سبک بروید. در سال ۲۰۱۹ این رنگ جایگاه ویژه تری دارد، زیرا این رنگ به نوعی مکمل رنگ صورتی مرجانی خواهد بود. جین خاکستری را به راحتی با انواع پیراهن و تی شرت‌های خود می‌توانید هماهنگ کنید. برای اینکه رنگ شلوار جین شما به چشم بیاید بهتر است رنگ کفش و کمربند خود را تیره در نظر بگیرید. بهترین رنگ برای کفش و کمربند برای این سبک شلوار جین، رنگ مشکی و طوسی تیره است.

۲. جین سفید

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

بیشتر آقایان مخالف سر سخت رنگ سفید برای شلوار به خصوص شلوار جین هستند. اما اگر مایل به متفاوت بودن در سال جدید هستید حتما به این گزینه نیز فکر کنید. شلوار جین سفید مناسب فصل بهار و تابستان است و به راحتی با سایر رنگ‌ها قابل هماهنگی است. این رنگ را می‌توانید در مراسم رسمی تا مهمانی‌ها بر تن داشته باشید.

۳. جین دمپا برگردان

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

چند سال پیش عکس این نوع شلوار مد بود! شلوار‌هایی دمپا با ادامه بر روی زمین! این مدل جدید یکی از مدل‌های شیک و زیبا است که طرفداران زیادی خواهد داشت. معمولا استاندارد شلوار‌های جین بلند‌تر از قد ما خواهد بود پس به راحتی می‌توانید این سبک را اجرا کنید. برای دمپا برگردان این نوع شلوار کافی است که لبه‌های شلوار را تا قوزک پاهایتان برگردانید. این شلوار را می‌توانید زمانی که بوت می‌پوشید نیز استفاده کنید.

۴. جین پاره (زاپ دار)

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

این سبک مدتی است مورد استفاده قرار می‌گیرد، سبکی خاص که مورد پسند تمام افراد جامعه با موقعیت اجتماعی مختلف نیست. اما اگر شما طرفدار این سبک هستید به یاد داشته باشید این شلوار را با تی شرت‌های شلوغ نپوشید.

۵. جین گشاد

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

بهار امسال این سبک را به خوبی در بین هم جنسان خود می‌بینید. این سبک زیبایی شلوار‌های تنگ را ندارد، اما به دلیل راحتی طرفداران خاص خود را دارد. اگر شما هم جزو افراد طرفدار راحتی هستید حتماً سراغ این سبک بروید.

۶. شلوار جین راسته

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

این سبک شلوار را مانند یک خط صاف زمانی که آن را پهن کنید، خواهید دید. این شلوار مناسب آقایان با اندامی لاغر است که باعث ایجاد تناسب اندام آن‌ها شود. این سبک جزو قدیمی‌ترین و پایدار‌ترین سبک شلوار جین است که همواره مورد استفاده است.

ترفندهای خرید شلوار جین مردانه

۱) افراد لاغر اندام

بهترین گزینه برای این افراد استفاده از شلوار‌های جین با سبک‌های جذب است. چون این سبک کار حرکت را سخت می‌کند بهتر است برای مراسم نیمه عمومی آن را بر تن کنید.

۲) افراد با پا‌های پرانتزی

به هیچ عنوان سراغ شلوار‌های جذب نروید. بهترین شلوار برای این افراد شلوار راسته است تا کمتر پا‌های پرانتزی را نمایش بگذارد.

۳) افراد با سایز متوسط

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

برای این افراد شلوار جین راسته مناسب است که در قسمت ران کمی گشاد‌تر از سایر گزینه‌ها است. شلوار جذب به هیچ عنوان برای این افراد توصیه نمی‌شود.

۴) افراد سایز بزرگ

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

این افراد معمولاً یا استخوان بندی درشت دارند یا دارای اضافه وزن هستند. نکته مهم اول این است که بهتر است شلوار جین انتخابی در قسمت پشت جیب‌ها کوچک و به هم نزدیک باشند. نکته دوم این است از جین‌های تیره استفاده کنید مخصوصا از نوع دارای سایه، سایه در قسمت‌های کوچک‌تر بدن باشد بهتر است. با این دو مورد می‌توانید کمی درشت بودن بدن یا اضافه وزن خود را از دید‌ها مخفی کنید. پس حتماً از نوع راسته شلوار جین بهره بگیرید.

در ادامه مطلب عکس دو ست شلوار جین با لباس‌های مختلف را بررسی می‌کنیم تا بتوانید مدل شلوار جین مردانه مناسب خود را انتخاب کنید:

شلوار جین با کت

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

در این عکس متوجه راحتی ست کردن شلوار جین تیره با یک کت تک را می‌بینید. این سبک مناسب مراسم نیمه رسمی تا رسمی خواهد بود.

شلوار جین با کاپشن

جدیدترین مدل‌های شلوار جین مردانه

این ست نیز یکی از راحت‌ترین ست‌هاست. اما نکته مهم در این سبک ست کردن رنگ کاپشن با کفش است تا زیبایی شلوار جین بیشتر شود.

 منبع: پارسینه

 



تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
یک شلوار شیک که متناسب اندام و استایل شما باشد، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و چشمگیر شدن دیگر لباس‌هایتان دارد
 
. 6 مدل شلوار مردانه مناسب چهار فصل سال
 
به این مطلب امتیاز دهید
100%0%
 
 
 
 

 یک شلوار شیک که متناسب اندام و استایل شما باشد، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و چشمگیر شدن دیگر لباس‌هایتان دارد. اما یک شلوار نامتناسب که اندام شما را بد فرم نشان دهد، استایل‌تان را ناموزون می‌کند. از این رو در این مقاله چند مدل شلوار کژوال و رسمی مردانه را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید انتخاب درست و مناسبی داشته باشید و چشمگیرتر در قرار رسمی یا دوستانه ظاهر شوید.

 

1. شلوار جین مردانه:

شلوار جین از گذشته تا به امروز همراه و پا به پای خانم‌ها و آقایان در مراسم‌های رسمی و غیررسمی بوده است. در این صورت مطمئن باشید که این مدل شلوار مردانه هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نمی‌شود.

شلوار جین، جزء معدود شلوارهایی است که در طرح و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. از این رو شما می‌توانید مدل شلوار جین راسته، پاچه گشاد، اسلش، جذب یا کوتاه را تهیه کنید و با لباس‌های مورد علاقه‌تان به تن کنید.

اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید، خرید شلوار جین مردانه به همراه کفش ورزشی مردانه سفید یک انتخاب جذاب است. چرا که ترکیب رنگ آبی و سفید کاملا مکمل و جذاب است، تاثیر بسزایی در استایل کژوال مردانه نیز می‌گذارد.

 

2. شلوار ورزشی مردانه:

هنگامی که شلوار ورزشی مردانه در دومیدانی و المپیک وارد شد، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این شلوار ورزشی راه خود را در خط مد و فشن مردانه و زنانه باز کند. اکنون بسیاری از آقایان نه تنها در زمان ورزش و باشگاه این مدل شلوار را می‌پوشند، بلکه در پیاده‌روی یا استایل روزمره از این شلوار بهره‌مند می‌شود.

خرید شلوار ورزشی مردانه در مدل‌های اسلش، اسلیم یا راسته را می‌توانید در لیست خود قرار دهید با خرید کاپشن مردانه یا سویشرت، استایل جذابی داشته باشید. همچنین در فصل تابستان شلوار ورزشی به همراه یک تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب برای استایل روزمره است.

 

3. شلوار فاق بلند مردانه:

به نظر می‌رسد شلوار فاق بلند مردانه یکی از مدل‌های قدیمی است. اما یکی از لباس‌های جذاب مردانه امسال، شلوار فاق بلند است. این شلوار در زیبایی استایل مردانه تاثیر دارد و بی‌شک به یکی از شلوارهای مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد.

شما می‌توانید با این مدل شلوار، یک استایل متفاوت و به یادماندنی داشته باشید.  به همین جهت از پوشیدن کفش ورزشی با یک شلوار پارچه‌ای یا کتان نترسید و ریسک خوشتیپ شدن را به جان بخرید. همچنین یک کت تک مردانه به همراه این مدل شلوار و یک پلیور یقه اسکی، می‌تواند امضای شما از استایل متفاوت‌تان باشد.

 

4. شلوار اسلیم مردانه:

شلوار اسلیم مردانه یا لوله تفنگی کاملا جذب است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر پاهای لاغری دارید می‌توانند از شلوار اسلیم مردانه بهره‌مند شوید. جنس شلوار اسلیم به فصل بستگی دارند. به همین خاطر شما می‌توانید در فصل زمستان، شلوار جین اسلیم و در فصل تابستان شلوار کتان اسلیم به تن کنید.

شما می‌توانید شلوار اسلیم را به همراه یک کت چرم مردانه اسپرت، تیشرت، بالاپوش یا پیراهن مردانه به تن کنید. همچنین خرید کفش ورزشی مردانه و این مدل شلوار ظاهر شما را چشمگیرتر می‌کند.

 

5. شلوار اسلش مردانه:

 

 

 شلوار ورزشی مردانه به عنوان یک شلوار اسپرت وارد بازار شد، با این حال این روزها بیشتر آقایان جوان در مراسم‌های دوستانه و غیررسمی این مدل شلوار را به تن می‌کنند. پایین شلوار اسلش، کشی و جمع و معمولا از بالا کمی آزاد است. در ایران این مدل شلوار مردانه به عنوان شلوار گِت نیز شناخته شده است.

کفش اسپرت مردانه، پیراهن و تیشرت مردانه یک انتخاب مناسب است که ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند. همچنین در فصل‌های خنک می‌توانید شلوار اسلش را به همراه یک سویشرت یا هودی مردانه به تن کنید.

 

6. شلوار کتان مردانه:

شلوار کتان، یک شلوار مناسب تمام فصول بود که طرح ساده‌ای نیز داشت. اما در این چند سال گذشته طراحان مد و فشن توجه ویژ‌ای به این مدل شلوار داشته‌اند و در نتیجه مدل شلوار کتان مردانه را به شکل امروزی و جذابی تغییر دادند.

البته شما می‌توانید یک شلوار ساده کتان را با پلیور یا پیراهن مردانه جذاب کنید، اما یک شلوار کتان مردانه با پاچه پاکتی یا مدل راسته، تاثیر بسزایی در استایل مردانه دارد. استایل شما بستگی به مدل و جنس این مدل شلوار نیز دارد. چرا که کتان نازک را در فصل گرم تابستان و کتان ضخیم را فصل سرد می‌پوشند.

اگر به شلوار کتان مردانه علاقه دارید، می‌توانید خرید شلوار کتان مردانه را با کفش ورزشی مردانه، صندل، کانورس آل‌استار یا خرید کفش چرم مردانه در لیست خود قرار دهید و جذاب‌تر شوید. همچنین ژیله مردانه و خرید پلیور مردانه با رنگ‌های مکمل استایل شما را متفاوت می‌کنید.

 

 
منبع: جام
 
 



تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 اغلب افراد در انتخاب لباسی که مناسب آنها باشد و چگونگی ست کردن شان دچار سردرگمی می شوند. ست کردن لباس می تواند تبدیل به یک معضل شود از آن جهت که در انتخاب لباس، نه تنها بحث زیبایی بلکه بحث راحتی نیز اهمیت می یابد.

اگر شما هم در ست کردن لباس هایتان مشکل دارید یا به دنبال ایده ای زیبا برای ظاهرتان می گردید، ما در اینجا کلکسیونی از زیباترین و به روزترین ست های بهار و تابستان مخصوص آقایان را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید و زیباتر از همیشه در جمع بدرخشید.

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

ست لباس‌های مردانه، تابستان ۹۷

منبع: برترین ها




تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

برخی از اصول سِت کردن کفش با کت‌وشلوار را برای مردان به‌صورت مختصر و تصویری در ادامه مطلب آورده‌ایم.

 شاید شما هم با افرادی مواجه شده باشید که ترکیب و رنگ لباس‌هایی که به تن دارند، به‌هیچ‌عنوان به هم مربوط نیست و هرکدام از البسه‌شان رنگ و شکل متفاوتی داشته و موجب به‌هم‌ریختگی ظاهری‌شان شده است. این افراد اصول صحیح لباس پوشیدن را نمی‌دانند و بیشتر از اینکه به زیبایی فکر کنند، به‌راحتی خود فکر می‌کنند.

در همین راستا، برخی از اصول سِت کردن کفش با کت‌وشلوار را برای مردان به‌صورت مختصر و تصویری در ادامه مطلب آورده‌ایم که کمک می‌کند تا انتخاب مناسب‌تری برای تیپ ظاهری خود داشته باشند. به‌طور مثال، برای کت‌وشلوار مشکی چندان جالب نخواهد بود که کفش قهوه‌ای یا عسلی انتخاب کنید. اما در عوض برای خانواده‌ی رنگ آبی می‌توانید از هر سه رنگ قهوه‌ای، عسلی و مشکی استفاده کنید.

برای آگاهی از موارد بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1-w9002-w9003-w9004-w9005-w900

منبع: خبرگزاری جوان




تاریخ: سه شنبه 19 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

 همزمان با حضور رهبر کاتولیک‌های جهان در عراق، رسانه‌های عربی چرایی وجود این کیف به همراه پاپ فرانسیس و این پرسش که چرا به طور مثال یکی از دستیارانش آن را با خود حمل نمی کند و اینکه چرا این کیف همواره همراه اوست را مطرح و تلاش کردند تا به آن پاسخ دهند.
راز کیفی که همیشه همراه پاپ فرانسیس است + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین،  پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، هنگام سوار شدن به هواپیمای حاملش به بغداد یک کیف مشکی‌رنگ به همراه خود داشت، امری که باعث شد پرسش‌هایی در رابطه با اهمیت این کیف و محتویات آن مطرح شود.

همزمان با حضور رهبر کاتولیک‌های جهان در عراق، رسانه‌های عربی چرایی وجود این کیف به همراه پاپ و این سوال که چرا به طور مثال یکی از دستیارانش آن را با خود حمل نمی کند و اینکه چرا این کیف همواره همراه اوست را مطرح و تلاش کردند تا به آن پاسخ دهند.

با این حال گفته می‌شود پاپ در اولین سفر خود در سال ۲۰۱۳ که بعد از رسیدن به مقام رهبری کاتولیک‌های جهان به برزیل داشت به خبرنگارانی که او را در هواپیما همراهی می‌کردند در این رابطه توضیح داده و در جمع آنها گفته بود: این یک کیف معمولی است که چند کتاب، برنامه‌های کاری و تیغ ریش‌تراشی‌ام درون آن قرار داده شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم پیش از این در رابطه با این کیف به نقل از پاپ نوشته بود: مطمئن باشید دکمه بمب هسته‌ای در داخل آن نیست.

به نوشته این خبرگزاری، او تنها پاپی است که کیف دستی خود را شخصاً حمل می‌کند. این کیف که به‌رغم تمامی پروتکل‌های موجود و حضور چندین دستیار از پاپ جدا نمی‌شود یک کیف چرمی قدیمی است که حتی می‌توان آنها را کهنه هم توصیف کرد.

 

سفر پاپ به عراق سی و سومین سفر او به خارج از ایتالیا و ششمین سفرش به یک کشور عربی بعد از سفر به کشورهای اردن، فلسطین، مصر، مغرب و امارات متحده عربی محسوب می‌شود.

کیف پاپ فرانسیس (4)

کیف پاپ فرانسیس (3)

کیف پاپ فرانسیس (2)

کیف پاپ فرانسیس (1)

 

منبع: اقتصاد نیوز 




تاریخ: دو شنبه 18 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 در این گالری نمونه های متنوع از لباس های مجلسی بهاری برای میهمانی های زنانه را به نمایش می گذارد.

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

ست های بهاره زنانه , ست های بهاره 2013

ست لباس بهاره زنانه

 

 

منبع: بیتوته




ارسال توسط مدیر وبلاگ

 


ملاک های شیک پوشی آقایان از نظر خانم ها در جزئیاتی خلاصه می شود که یک تیپ مردانه جذاب و همه چیز تمام می سازد. پوشیدن لباس مناسب ، شیک و جذاب در روابط اجتماعی ما تاثیر بسزایی دارد به همین دلیل در خرید لباس باید نکاتی را رعایت کنیم تا از نظر دیگران نیز جذاب و خوش تیپ باشیم . اگر مایلید بدانید کدام تیپ مردانه مورد پسند خانم هاست به نکاتی که در این بخش از دنیای مد  برایتان آورده ایم خوب دقت کنید.

تیپ مردانه

کدام تیپ مردانه مورد پسند خانم هاست؟

کت و شلوار

بسیاری از مردان می پندارند که تنها می توان در مراسمات رسمی مثل میهمانی یا قرارهای کاری کت و شلوار به تن کرد اما باید بدانید که پوشیدن کت شما را مردانه و زیباتر خواهد کرد و آقایان کت پوش مورد پسند خانم ها هستند.

کت نشانه ای از موفقیت و قدرت مردان در جامعه است و برازند تن مردانی است که اندام v شکل دارند. اندام v شکل نشان دهنده سلامت فرد و میزان تستسترون بالا در بدن اوست. در انتخاب کت و شلوار دقت کنید که فیت تنتان باشد تا ظاهری زیبا بیابید.

تیپ مردانه

تیپ مردانه شیک با کت و شلوار 

نکاتی برای جذابیت تیپ مردانه

کفش

همانطور که گفتیم خانم ها آقایانی را دوست دارند که به جزئیات توجه داشته باشند . پوشیدن یک کفش خوب نشان دهنده آن است که جزییات برای شما اهمیت زیادی دارد. کفش های شما شخصیت تان را قبل از این که کلامی صحبت نمایید ، مورد قضاوت قرار می دهد. اگر لباس های خوبی به تن داشته باشید اما کفش های کهنه به پا نمایید ، ظاهر شما نامناسب دیده می شود واین را می رساند که برای خودتان ارزش قائل نیستید.

کفش های شیک و چرم انتخاب کنید زیرا کفش ها، ارزش سرمایه گذاری را دارند. کفش های تمیز و نو نمادی از موقعیت و ثروت هستند و خانم ها نیز مردانی با کفش های زیبا را می پسندند. چرم جیر مناسب رویدادهای اجتماعی و چرم پوست گاو مناسب مراسم رسمی تر است.

عینک

برخی از زنان ، مردان عینکی را مردانی کاریزماتیک، باهوش و متعهد می دانند پس استفاده از عینک سبب می شود نظر او به شما جلب شود.

عینک برای جذابیت

تیپ مردانه با عینک مورد پسند زنان

تیپ مردانه مورد پسند زنان

لباس به رنگ شاد و ملایم

رنگ صورتی احساسات مثبت را انتقال می دهند و مردانی که رنگ صورتی مخصوصا رنگ ها پاستلی به تن می کنند اعتماد به نفس زیادی دارند . افرادی که این رنگ لباس را انتخاب می کنند از دیگران شادترند و در ترکیب با رنگ های دیگر مانند سفید یا سبز شادابی چهره شما را دو برابر می کند.خانم ها نیز مردانی که رنگ صورتی می پوشند را می پسندند زیرا اعتماد به نفس این آقایان را دوست دارند .

ساعت مچی

مردان جذاب از ساعت برای فهمیدن زمان استفاده می کنند و هیچگاه برای چک کردن ساعت، از گوشی همراه شان استفاده نمی کنند بنابراین داشتن ساعت مچی در جذابیت بی تاثیر نیست و برای هر مردی واجب است.

از طرف دیگر خانم ها نیز آقایانی را می پسندند که به جزئیات اهمیت داده و به سمت مردانی که ساعت مچی به دست می کنند ، جذب می شوند. ساعت مچی می تواند دلیل خوبی برای آغاز یک گفتگو بین شما و خانم مورد علاقه تان باشد.

بهترین مدل ساعت ، ساعتی به سبک مینیمالیست یا ساده گرایی است که در عین سادگی، بسیار چشم نوازند که برندهای مختلفی چنین سبکی را تولید می کنند مثلا یکی از برندهای مورد علاقه شیک پوشان ، برند « The Fifth» است که ساده است و رنگ های مختلفی دارد و شما می توانید رنگ این ساعت را با رنگ لباس یا حتی رنگ پوست بدن تان، ست کنید.

ساعت مچی مردانه

تیپ های مردانه جذاب با ساعت مچی

شیک پوشی و جذابیت تیپ مردانه

دهان خوشبو

لبخند در جذب کردن دیگران تاثیرگذار است و زیبایی چهره شما دو چندان می کند . اما هر خنده ای جذابیت ندارد و تنها لبخند و خنده ای جذاب است که فرد دندان های تمیز و دهان خوش بو داشته باشد . پس همیشه دندان هایتان را مسواک بزنید، نخ دندان بکشید، آب زیاد بنوشید و هر 6 ماه یک بار به دندان پزشکی مراجعه کنید و اینگونه خنده را از خودتان و دیگران دریغ نکنید.

عطر

خانم ها مردانی را می پسندند که بوی خوشی بدهند و به خودشان عطر بزنند . طبق تحقیقات خانم ها در انتخاب طرف مقابل شان عطر را موثر می دانندپس قدرت آن را نادیده نگیرید وعطری مناسب انتخاب نمایید. هر فردی شخصیت مربوط به خودش را دارد، پس بهتر است هنگام انتخاب به خصوصیات اندام تان توجه نمایید و اسانس های متفاوتی را امتحان کنید.

عطر زدن مردان

جذابیت تیپ مردانه با انتخاب عطر مناسب

تیپ مردانه برای آقایان خوش تیپ و جذاب

اعتماد به نفس

اگر همه نکات بالا را رعایت نمودید و از لباس های لاکچری و اکسسوری مربوط به آن استفاده نمودید ، اگر اعتماد به نفس پایین باشد ، کارتان پیش نمی رود . با اعتماد به نفس می توانید به خود بقبولانید که جذابید و تمام مسائل را به آسانی حل کنید و دل هر فردی را به دست آورید.

شلوار جین

بسیاری از خانم ها ، به طرف آقایانی که شلوار جین می پوشند ، جذب می شوند . شلوار جین هیچ گاه از مد نمی افتد و هر مردی بدون در نظر گرفتن سن و سال و موقعیت اجتماعی می تواند از آن استفاده نماید .اما توجه کنید هنگام پوشیدن شلوار لی باید این شلوار فیت تن تان باشد.

برای انتخاب و خرید شلوار لی تا زمانی که برند محبوب تان را نیافتید ، شلوار جین برند های مختلف را امتحان کنید تا دریابید کدامیک برای اندام شما مناسب تر است. هیچگاه شلوار جین های سایز بزرگ را نپوشید.

نحوه شیک پوشی آقایان

پوشیدن شلوار جین بهترین تیپ مردانه

بهترین و جذاب ترین تیپ های مردانه

لباس ورزشی

زنان از مردانی که با لباس های ورزشی در خیابان راه می روند و وضعیت جسمانی مناسب و ظاهر ورزشکاری دارند خوششان می آید. پیش از این هم در نمناک اشاره شد که افراد ورزشکار دارای اعتماد به نفس و گشاده رو بوده و اهل معاشرت هستند. لباس ورزشی لازم نیست حتما بخشی زیادی از بدن شما را به صورت عریان به نمایش بگذارد، زیرا این موضوع تاثیر منفی بر روی دیدگاه زنان دارد.

آستین پیراهن را تا آرنج تا کنید

تا زدن آستین پیراهن تا آرنج تاثیر بسزایی در جذابیت شما دارد. اما در پیراهنهای رسمی اینکار را نکنید واین کار را تنها برای پیراهنهایی که تم اسپرت دارند انجام دهید.

منبع: نمناک




تاریخ: 6 اسفند 1399برچسب:,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری