۳ تا از اکسسوری هایی که آقایان باید استفاده کنند.
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

۳ تا از اکسسوری هایی که آقایان باید استفاده کنند.

اکسسوری ها، می توانند هر استایلی را تکمیل کنند. زیباترین و بهترین لباس ها نیز بدون انواع اکسسوری ها ناقص دیده می شوند و این موضوع ربطی به جنسیت ندارد. امروزه، اکسسوری هایی متنوعی برای آقایان ساخته می شود و طرفداران بسیاری دارد. وقت آن رسیده است که کلیشه های قدیمی را کنار بگذارید و با ترندای روز دنیا همراه شوید. اکسسوری ها همیشه پای ثابت انواع فشن شوهای دنیای مردانه و زنانه هستند.

اکسسوری ها می توانند استایل های یکسان را متمایز کنند. برای مثال اگر دو فرد یک لباس یکسان بپوشند، زیورآلات می تواند استایل آن ها را با یکدیگر متفاوت کنند. در استفاده از اکسسوری ها نیز مانند هر وسیله دیگری باید از قواعد و اصول خاصی پیروی کرد. اگر به این اصول توجه نکنید، ممکن است اکسسوری، استایل و جلوه لباس شما را زیبا و جذاب نشان ندهد. اکسسوری ها اولین چیزی هستند که مردم جزئی نگر می بینند. بنابراین باید با دقت انتخاب شوند.

دستبند مردانه، گردنبند مردانه و انگشتری مردانه، سه اکسسوری مهم هستند که آقایان بهتر است از آن ها استفاده کنند. در این مقاله به انواع و نحوه صحیح استفاده از آن ها خواهیم پرداخت. امیدواریم در پایان این مقاله، با نگاه جدیدتر و دقت بیشتری، این اکسسوری ها خریداری کنید.

دستبند مردانه

دستبندها باید متناسب با موقعیت استفاده شوند. حتی اگر از زیباترین دستبند مردانه استفاده کنید ولی موقعیت را نسجیده باشید، ممکن است برای سایرین، یک دستبند زشت تلقی شود. برای مثال، نباید از دستبندی که در یک مهمانی خانوادگی و دوستانه استفاده می کنید، در یک مجلس رسمی یا ترحیم نیز استفاده کنید. همچنین برای محیط های آموزشی و کاری مانند دانشگاه یا محل کار، بهتر است در انتخاب دستبند دقت بیشتری کنید. پس حتما دستبند مردانه خود را با محیط هماهنگ کنید.

خرید دستبندهای متعدد برای انواع محیط ها ممکن است دشوار و زمان بر باشد. بنابراین شما می توانید یک گردنبند همه کاره خریداری کنید تا با همه محیط ها به آسانی هماهنگ شود. دستبند مردانه ساده که جلب توجه نکند می تواند مناسب همه محیط ها باشد. رنگ دستبند مردانه نیز باید با لباس شما تناسب داشته باشد. دستبندی با رنگ مشکی می تواند با هر پوششی و در هر محیطی زیبا به نظر برسد.

اگر می خواهید یک دستبند مردانه برای محل کار خود خریداری کنید، حتما به محدودیت های محل کار خود توجه کنید. در ادارات دولتی محدودیت های بسیاری اعمال می شود. ولی یک شرکت خصوصی ممکن است هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نکند و استفاده از دستبندهای متنوع بسیار راحت و آسان باشد. پس محدودیت های محیط کار را تشخیص دهید و سپس یک تصمیم مناسب برای خرید دستبند مردانه بگیرید. استفاده از دستبند مردانه در محل کارهایی که میانگین سنی پایینی تری دارد، ممکن است راحت تر از محیط های سنتی تر باشد.

دستبند برای لباس های آستین بلند نیز مناسب است. حتی اگه آستین روی دستبند را بگیرد، دستبند مردانه مانند ساعت به زیبایی لباس شما خواهد افزود. البته منظور ما، به زور نشان دادن دستبند نیست.

 

گردنبند مردانه

یکی دیگر از اکسسوری های محبوب، گردنبند مردانه است. گردنبندها در جنس های متعددی مانند نقره، طلا و چرم در بازار در دسترس است. همچنین بدلیجات یا گردنبندهای مهره ای و سنگی نیز مشتری های ثابتی دارد.

بیشتر آقایان ترجیح می دهند از گردنبندی استفاده کنند که یک طرح مدرن و خاص داشته باشد. افراد خلاق ممکن است یک گردنبند مردانه با طراحی خود سفارش دهند تا منحصر به فرد تر دیده شوند. همچنین گاهی نام دوست یا همسر خود را روی گردنبند حکاکی می کنند یا با نام عزیزان خود یک نماد زیبا طراحی می کنند. هر روز مدل ها و طرح های گوناگونی از انواع گردنبندها به بازار اضافه می شود. همچنین استقبال آقایان نیز از انواع مختلف گردنبند مردانه روز به روز افزایش می یابد. گردنبند مردانه می تواند یک هدیه خاص و شیک باشد و گیرنده را شگفت زده کند.

امروزه تولید اکسسوری مردانه به یک صنعت کاملا حرفه ای تبدیل شده است. هر سلیقه ای داشته باشید می توانید یک گردنبند مردانه طبق علایق میان هزاران گردنبند بازار پیدا کنید. گردنبند سنگ قیمتی، گردنبند ماه تولد، گردنبندهای مهره ای، نقره و چوب های حکاکی شده از پرطرفدارترین گردنبندها محسوب می شوند و تنوع قابل توجهی دارند.

البته ممکن است گردنبند مردانه برای مشاغل رسمی مناسب نباشد. اما شاغلین آزاد به گردنبندهای ماه تولد یا اسپرت علاقه نشان می دهند. اگر روز تولد یکی از دوستان یا آشنایان شما نزدیک است و می خواهید به او یک گردنبند مردانه زیبا هدیه دهید، ابتدا به سلایق و شخصیت او فکر کنید.

بازار گردنبندهای مردانه از نوع سنگ های قیمتی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. خواص درمانی و عنصر شناسی سنگ های قیمتی، آقایان را به سوی خرید این نوع گردنبند مردانه سوق می دهد. آویزان کردن این سنگ ها ممکن است یک انرژی مثبت و حس آرامش برای فرد ایجاد کند.

86

انگشتر مردانه

انواع انگشترهای مردانه با جنس های مختلفی از جمله نقره، استیل، طلا در بازار وجود دارند و به یکی از پرطرفداراترین اکسسوری های مردانه تبدیل شده اند. همچنین انگشترهایی با نگین های رنگی و یا رنگ مشکی نیز مورد توجه قشر جوان قرار گرفته است. یک انگشتر مردانه می تواند لباس اسپرت یا رسمی آقایان را کامل کند.

پسرها معمولا از انگشتر مردانه اسپرت یا انگشترهایی که نماد با مفهوم خاصی دارند، استفاده می کنند. آقایان ترجیح می دهند از انگشترهای نگین دار مشکی یا برجسته استفاده کنند تا ابهت و غرور آن ها را افزایش دهد.

برای این که بتوانید یک انگشتر مردانه مناسب خریداری کنید، ابتدا باید سلایق و روحیات خود را در نظر بگیرید و سپس به هماهنگی انگشتر مردانه با انواع لباس ها فکر کنید. برای مثال، انگشترهای اسپرت برای لباس های اسپرت مناسب هستند.

اگر دست های شما کشیده و ظریف است، انگشترهای کوچک می تواند یک انتخاب مناسب محسوب شود. ولی اگر دست ها و انگشتان بزرگی دارند، انگشتر مردانه با نگین بزرگ می تواند یک اکسسوری عالی برای شما باشد. حتما به هماهنگی لباس و انواع اکسسوری ها دقت کنید. بعضی وقت ها سنت کشی می تواند زیبا باشد ولی بیش از اندازه این کار را نکنید.

انگشتر مردانه خود را با دستبند و گرنبند مردانه هماهنگ کنید تا جذابیت خود را دوچندان کنید. صنعت اکسسوری همیشه در حال پیشرفت است و تولیدکنندگان موفق بسیاری در این صنعت وجود دارد. شما می توانید هر طرحی را که دوست دارید سفارش دهید و صاحب یک انگشتر مردانه زیبا شوید.

انگشتر مردانه ماه و سال تولد، انگشترهای سنگ های قیمتی و انگشتر با نام همسر بین آقایان محبوب شده است. سنگ های قیمتی، انرژی و خواص ماورایی دارند که می تواند آرامش شما را افزایش دهد و انرژی های منفی را دور کند.

 

87

سخن آخر

لباس و اکسسوری در جذابیت شما نقشی مهم ایفا می کنند. اکسسوری های یاد شده می تواند استایل و تیپ شما را دگرگون کند و ظاهر شما را جذاب تر کند. لباس آقایان تنوع کمتری در مقایسه با خانم ها دارند. بنابراین خرید اکسسوری مناسب می تواند یکی انتخاب مناسب برای زیباسازی استایل باشد. در خرید اکسسوری، لازم نیست فقط به چیزهایی فکر کنید که هرگز دمده نمی شوند. اکسسورهای مردانه زیبا برای گردهمایی های آخر هفته و جلسات مهم کاری لازم است. البته هدیه دادن اکسسوری به آقایان را فراموش نکنید. زیرا اکسسوری ها می توانند باارزش و کاربردی باشند.

 

منبع: ایلنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 21 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری