۲۱ طرح جدید، شیک و جذاب مدل مانتو کژوال
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

کژوال، مدل مانتو و استایل کژوال چیست؟ What is kjewal, mantle model and kjewal style به طور معمول در دنیای مد و چهار پایتخت مد جهان به ساده و راحت ترین پوشش زنانه کژوال گفته می شود.

 

در این مطلب انواع مدل مانتو کژوال با طرح های کوتاه و بلند مخصوص خانم ها و دختران جوان را گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی کژوال از انواع طرح های راحت و آزاد است از این رو در بین دانشجویان و شاغلان طرفداران زیادی دارد و این مدل مانتو در انواع طرح های متنوع نظیر جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و … موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، مانتو با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو کژوال زنانه و دخترانه

مانتوی کژوال از انواع مدل مانتوهای گشاد است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتویی با تن پوش راحت را برای پوشیدن انتخاب نمایید این طرح ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مانتو کژوال بلند

طرح مانتوی کژوال بلند و کوتاه

مانتوی کژوال در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شود که شما می توانید این طرح ها را به همراه شلوار ، دامن یا ساپورت بپوشید.

اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز کژوال استفاده نمایید بهتر است این مدل مانتوی زیبا را به همراه زیرسارافونی یا شومیزی مناسب بپوشید تا ظاهر و تیپ شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد همچنین می توانید این طرح مانتوها را به همراه دامن های بلند طرح دار یا ساده بپوشید.

مانتوهای کژوال جلوبسته و دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بهتر است شما در هنگام استفاده از این طرح مانتوها در انتخاب طرح و رنگ شلوار و ساپورت و سایر اکسسوری هایتان دقت لازم را داشته باشید.

مانتوی جلوباز کژوال

مانتوی بلند دخترانه

مانتو بلند کژوال

مدل مانتوی اسپرت

مانتوی کوتاه کژوال

مانتوی کژوال کوتاه

مانتوی شیک و کوتاه کژوال

مانتوی زنانه راحت

مدل مانتوی رنگ روشن کژوال

طرح مانتوی رنگ روشن

مانتوی نارنجی کژوال

مانتوی نارنجی دخترانه

مانتوی کوتاه کژوال

مانتوی کوتاه و شیک کژوال

مانتوی اسپرت کژوال

مدل مانتو اسپرت کوتاه

مانتوی کوتاه و اسپرت کژوال

مانتوی دخترانه شیک

مانتوی کژوال انتخابی مناسب و راحت برای خانم ها در فصل های مختلف سال است و اگر شما تمایل دارید این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است طرح کفش هایتان را از بین مدل های کالج و اسپرت انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی کژوال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این طرح مانتو در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما رنگ مانتوی خود را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید تا استایل و تیپی متفاوت تر در مکان ها و مهمانی های مختلف داشته باشید.

 

نصرینو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری