بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه که باید بشناسید
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

پارچه نخی، مناسب برای کت و شلوار زنانه

پارچه کت شلواری زنانه

پارچه‌های نخی سبک و خنک بدون شک یکی از گزینه‌های حتمی برای استایل مهمانی تابستانه به شمار می‌آیند. برای کت و شلوار زنانه، پارچه‌های نخی گل‌دار یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها هستند که نه‌تنها ظاهر دخترانه و شاداب دارند، بلکه با حس و حال تابستانی‌شان به شما احساس خنکی را منتقل می‌کنند. شست و شوی این نوع پارچه راحت است اما در مقابل زود چروک می‌شود؛ با این حال، سبکی و راحتی آن قطعا ارزش استفاده در فصل تابستان را دارد.

 

پارچه کتان، مناسب برای کت و شلوار زنانه

پارچه کتان برای کت شلوار زنانه

کتان نوعی پارچه مناسب برای کت و شلوار زنانه است که در سه گروه اصلی دسته‌بندی می‌شود. انواع نازک، متوسط و ضخیم آن می‌تواند برای کت و شلوارهای بهاره، پاییزه و حتی زمستانه هم مورد استفاده قرار بگیرد. نکته این‌جاست که هر چقدر پارچه کتان ضخیم‌تر باشد، کمتر چروک می‌شود و آب هم کمتر از آن عبور می‌کند. به همین دلیل است که پارچه‌های ضخیم‌تر نه‌تنها شما را در برابر سرما حفاظت می‌کنند، بلکه احتمال خیس شدن شما زیر باران و برف را هم کاهش می‌دهند.

 

فاستونی، بهترین پارچه‌ کت و شلوار زنانه

 

پارچه فاستونی کت و شلوار

این نوع معروف پارچه که از الیاف نخی تولید می‌شود، یکی از بهترین انواع مناسب پارچه برای کت و شلوار زنانه به‌حساب می‌آید. در تولید این نوع پارچه، انواع الیاف طبیعی و مصنوعی در تلفیق با هم به کار می‌روند تا علاوه بر زیبایی و خنکی، استحکام و مقاومت پارچه را در برابر چروک شدن افزایش دهند. فاستونی که ظاهری شیک و فرمال دارد، به کت و شلوار شما استایل خاصی می‌دهد؛ به همین دلیل اگر قصد دارید تا در یک مراسم رسمی بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه را انتخاب کنید، پارچه فاستونی را حتما در برنامه داشته باشید.

 

پارچه کرپ، مناسب کت و شلوارهای زنانه اداری

پارچه کرپ کت شلواری

این نوع پارچه‌ها کمی سنگین و ضخیم هستند اما به‌راحتی چروک نمی‌شوند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را برای مانتوهای اداری و رسمی به کار برد. بسته به این‌که در چه فصلی قصد دارید تا از این نوع پارچه استفاده کنید، می‌توانید جنس کرپ پشمی، ابریشمی یا پلی‌استری را تهیه نمایید.

 

پارچه لینن، از قدیمی‌ترین پارچه‌های جهان

پارچه برای کت و شلوار زنانه

این نوع پارچه از الیاف کتانی به دست می‌آید و گفته شده که از نظر قدمت با مومیایی‌ها در مصر باستان برابری می‌کند. پارچه لینن (Linen) را به کتان کاغذی نیز می‌شناسند که با وزن اندک و بافت لطیف برای فصول گرم سال استفاده می‌شود و از پارچه‌های مناسب برای کت و شلوار زنانه در این فصل‌ها به شمار می‌آید.

 

پارچه گاباردین، ساخته شده از الیاف مصنوعی اما شیک

پارچه گاباردین کت شلواری

پارچه گاباردین از این نظر که جنس محکمی دارد، برای دوخت انواع کت و شلوار گزینه مناسبی است و در نتیجه، می‌تواند پارچه مناسب برای کت و شلوار زنانه هم باشد. مبدع پارچه گاباردین یا گاواردین که با الیاف مصنوعی تهیه می‌شوند را توماس بربری (thomas burberry) می‌دانند. گفتنی است که بربری، خود یکی از طراحان معروف مد به شمار می‌آمد.

 خرید لباس

فروشگاه آنلاین لباس

 

فلامنت، بهترین پارچه برای انواع کت و شلوار زنانه

پارچه فلامنت کت شلوار زنانه

پارچه فلامنت باعث زیبایی انواع مدل کت و شلوار زنانه می‌شود و با جنس ویسکوزی که دارند برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. پارچه‌های فاستونی شبه فلامنت کاربردهای بیشتری نسبت به پارچه‌های فلامنت ساده دارند و به جرات می‌توان گفت که امروزه یکی از پرمصرف‌ترین پارچه‌ها در کشور همین پارچه‌های فاستونی شبه فلامنت هستند.

بسته به این‌که در چه زمان از سال و چه مناسبتی قصد دارید کت و شلوار مورد نظرتان را بپوشید، باید جنس متفاوتی را انتخاب کنید. ما در این مطلب، شما را با انواع پارچه‌های مناسب برای کت و شلوار زنانه آشنا کردیم. آیا کت و شلوارها از پوشاک محبوب شما هم هستند یا اینکه استایلی زنانه‌تر را ترجیح می‌دهید؟ برایمان بنویسید.
 

منبع: بانی مگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری