استایل مونوکروم را بشناسید!
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

استایل مونوکروم را بشناسید!

استایل مونوکروم

سبک و استایل مونوکروم (Monochrome) همان‌طور که از ترجمۀ آن پیدا است به استایلی گفته می‌شود که از یک رنگ و یا یک رنگ به همراه دو سایۀ تیره و روشن آن تشکیل شود. البته مونوکروم را به رنگ یکنواخت نیز ترجمه می‌کنند که کلمۀ یکنواخت احساس کسالت را به همراه دارد؛ به همین جهت ترجیح داده‌ایم تا مونوکروم را یک رنگ ترجمه نماییم؛ زیرا سبک مونوکروم جذابیت بسیار بالایی به استایل شما خواهد داد.

سبک مونوکروم به استفاده از یک رنگ یا استفاده از یک رنگ پایه و دو رنگ سایۀ تیره یا روشن‌تر از آن دلالت می‌کند. مهم نیست که چه رنگی را انتخاب می‌کنید، اگر سایه‌ها و رنگ‌های همان طیف را در کنار هم قرار دهید، ترکیب چشم‌نوازی به دست می‌آید که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهد داد.

 خرید لباس 

استایل مونوکروم توجه به بافت پارچۀ لباس را افزایش می‌دهد!

استایل مونوکروم چیست

 

امتحان و ترکیب پارچه‌ها و بافت‌های متنوع در سبک مونوکروم به شکل شگفت‌انگیزی جذابیت استایل شما را بالا می‌برد. به‌عنوان مثال تأثیر این ویژگیِ خاص سبک مونوکروم را در بعضی از لباس‌های عروس می‌توانید مشاهده نمایید؛ این لباس‌های یک رنگ به دلیل داشتن بافت‌های متفاوت بسیار خیره‌کننده می‌شوند و این مسئله تأثیر شگفت‌آور استایل مونوکروم را به‌وضوح نمایان می‌سازد.

 

استایل مونوکروم شما را لاغرتر نشان می‌دهد!

 

استایل مونو کروم چیست

انتخاب لباس‌های یک رنگ سبب می‌شود تا قدبلند و لاغرتر به نظر برسید؛ زیرا لباس‌های یک رنگ در استایل مونوکروم برخلاف لباس‌هایی با رنگ‌های متضاد، خط‌های جداکننده‌ای در اندام شما به وجود نمی‌آورند؛ این خط‌های جداکننده سبب می‌شوند تا دقت به قسمت‌های چاق‌تر بدن بیشتر شود و در نتیجه شما چاق‌تر به نظر می‌رسید.

 فروشگاه آنلاین لباس

۴ نکته برای لباس پوشیدن به سبک مونوکروم

استایل مونوکروم رنگی

اگر می‌خواهید که استایل خاص خود را با سبک مونوکروم هماهنگ نمایید، برای انتخاب رنگ و ترکیب لباس‌ها می‌توانید ۴ تکنیک مهم را به کار بگیرید تا به استایل مونوکروم ایده آل خود برسید. در ادامه چهار روش کاربردی برای شروع کار به شما معرفی نموده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 

  • رنگ مناسب خود را انتخاب کنید:
    برای آیتم‌های مختلف لباس از رنگ‌های سایه یا همان طیف رنگ‌های هم‌خانواده می‌توانید استفاده کنید. مثلاً زمانی که رنگ صورتی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از دو رنگ سایۀ آن‌که یکی رنگ روشن‌تر و دیگری رنگ تیره‌تر از صورتی است استفاده نمایید.
    توجه داشته باشید که بهتر است رنگ‌ موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با آن رنگ بازی کنید تا ترکیب‌های هنرمندانه‌ای خلق نمایید.
  • مشتاقانه دست به انتخاب بزنید:
    پوشیدن لباس‌های یک رنگ بدون هیچ تفاوتی در بافت لباس‌ها یا داشتن ویژگی منحصربه‌فرد، جذابیتی نخواهد داشت. در انتخاب‌های خود علاقه به خرج دهید و با انتخاب‌ بافت‌های متنوع و یا اضافه کردن اکسسوری‌های مناسب، انرژی بالای استایل خود را نمایان کنید.
  • برای بهتر نشان دادن اندام خود لباس بپوشید:
    استایل مونوکروم اندام شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد. برای پنهان کردن قسمت‌هایی از بدنتان‌که شما را چاق‌تر نشان می‌دهد (به‌عنوان مثال اگر چربی دور شکم دارید) بهتر است از طیف رنگ‌های تیره‌تر و قسمت‌هایی که می‌خواهید برجسته‌تر باشد از رنگ‌های روشن استفاده نمایید.
  • از لباس‌های طرح دار استفاده کنید:
    در قسمت‌هایی که از ترکیب دو رنگ سایه استفاده می‌کنید و یا قسمت‌هایی از لباس مانند سر‌آستین‌ها می‌توانید از پارچه‌های طرح دار استفاده نمایید. این طرح‌ها می‌توانند به شکل چاپی یا به شکل بافتی هنرمندانه باشند. البته باید دقت نمایید که اگر از طرح‌های چاپی استفاده می‌کنید لازم است که رنگ پایۀ آن در طیف رنگ انتخابی شما باشد.

 

رنگ‌هایی را انتخاب کنید که زیبایی پوست شما را چند برابر کنند!

استایل مونوکروم زنانه

خانم‌ها در انتخاب رنگ تبحر خاصی دارند؛ خصوصاً زمانی که صحبت از رنگ لباس باشد. انتخاب طیف رنگ‌های مناسب پوست شما کمک بسیاری به درخشش استایل مونوکروم شما خواهد کرد؛ بنابراین رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تحسین نمایند.

 

رنگ‌های سایه را هوشمندانه انتخاب کنید!

استایل مونوکروم چیست

زمانی که به سبک مونوکروم لباس می‌پوشید، بیشتر از هر چیزی باید در انتخاب سایه‌هایِ رنگی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید دقت نمایید. یک رنگ، سایه‌ها و طیف‌های رنگی مختلفی دارد و انتخاب هوشمندانۀ آن سبب می‌شود بدرخشید و رنگ خاص خود را ترند کنید تا دیگران از شما الگو بگیرند.

 

منبع: بانی مگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری