کاربردهای انواع کیف های زنانه

بنا بر گزارش گروه بین المللی پل کالا در دنیای مد امروزی، اکسسوری ها جایگاه بسیار ویژه ای دارند. کیف های دوشی زنانه یکی از کاربردی ترین وسایل جانبی هستند که در عین شیکی و تاثیرگذاری در استایل، می توانند به آسایش و راحتی شما در طول روز نیز بسیار کمک کنند. دنیای کیف های زنانه بسیار متنوع است، از کیف پول گرفته تا کوله پشتی، کیف باشگاه و...... برندهای بزرگ در هر نمایش مد، از مدل های جدید و گاها جنجالی رونمایی می کنند. بدیهی است که در چنین شرایطی انتخاب از میان دریایی از فرصت ها و مدل های مختلف چالش برانگیز و دشواراست! برای خرید کیف زنانه باید در قدم اول به کاربردهای آن توجه کنید. این آگاهی به شما کمک می کند تا انتخابی حرفه ای و متناسب با استایل خود داشته باشید و در عین حال از تمامی امکاناتی که آن نوع به خصوص فراهم می کند، استفاده کنید.

مدل کیف زنانه: کیف های دستی (Tote)

انواع کیف های زنانهکیف های دستی (Tote)

کیف های دستی Tote، کیف های پارچه ای بزرگ و محکمی هستند که دسته های آویز آن ها بلند بوده و به شکل موازی در دو طرف محفظه قرار می گیرند. این دسته از کیف های زنانه می توانند در شکل های بسیار متنوعی به بازار عرضه شوند. به دلیل جادار بودن و بزرگی این کیف ها، شما می توانید از آن ها برای شرکت در کلاس های مختلف، رفتن به محل کار و یا خرید استفاده کنید.

انواع کیف های زنانهکیف های شانه ای

کیف های شانه ای یکی از ملزومات کمد لباس هر خانم شیک پوشی است. این کیف ها مزایای بسیار زیادی دارند و معمولا می توانند تمام انتظارات شما از یک کیف دستی را برآورده کنند. کیف های شانه ای در شکل ها و جنس های مختلفی به بازار عرضه می شوند و معمولا فضای داخلی آن ها به بخش های کوچکتر، محفظه هایی برای نگهداری از کلید ها، عینک و یا گوشی موبایل تقسیم می شود. بند های آویزی این کیف ها معمولا نسب به کیف های Tote باریک  تر و کوتاه تر است. شما می توانید از کیف های شانه ای تقریبا در هر موقعیت و شرایطی استفاده کنید، اما این مدل از کیف ها برای استایل های روزانه مناسب تر هستند.

 کیف های زینی

انواع کیف های زنانهکیف های زینی

نام این دسته از کیف های زنانه با الهام از کیسه های متصل به زین اسب انتخاب شده است. درست مانند نمونه های اولیه خود، کیف های زینی معمولا فضای نگهداری زیادی ندارند و برای حمل چند شی ضروری ساخته شده اند. استفاده از این کیف ها برای شرکت در مهمانی ها و جمع های دوستانه بسیار مناسب است. مدل های بسیار متنوعی از کیف های زینی به بازار عرضه شده است و معمولا نوع چرمی این کیف ها یکی از ضروریات دنیای مد امروزی به شمار می رود. بند این کیف ها معمولا بلند و متقاطع است و شما می توانید آن ها را به شکل ضربدری نیز بر روی شانه خود بیاندازید.

 کیف های Hobo

انواع کیف های زنانهکیف های Hobo

این دسته از کیف های زنانه یکی از مدل های بسیار جنجالی و محبوب در سال 2020 بوده اند. کیف های Hobo معمولا از مواد نرم و الاستیک ساخته می شوند و محفظه اصلی کیف، اسکلت مشخصی ندارد. این کیف ها فضای نگهداری بسیار زیادی دارند و معمولا تنها با یک زیپ منفرد، باز و بسته می شوند. شما می توانید از کیف های Hobo در یک روز کاری، برای شرکت در کلاس زبان و یا در سفر استفاده کنید.

کوله پشتی های ظریف زنانه

انواع کیف های زنانهکوله پشتی زنانه

این نوع از کیف های زنانه، در واقع نوع کوچکتر و شیک تری از کوله پشتی های معمولی هستند و معمولا در طراحی آن ها به جزئیات و تزئینات توجه ویژه ای می شود. این نوع از کوله پشتی ها در شکل ها و ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند و می توان از آنها برای رفتن به دانشگاه، محل کار، کتابخانه و یا سفر با هواپیما استفاده کرد. کوله پشتی های ظریفی که از جنس چرم هستند، جایگاه بسیار ویژه ای در دنیای مد دارند و نسبت به نوع های دیگر این کیف ها، محبوب تر می باشند.

 

انواع کیف های زنانهکیف های کمری

این دسته از کیف های زنانه در سال 2020 بسیار محبوب بوه اند. کیف های کمری در استایل کلی شما بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند به حمل وسایل ضروری، مانند موبایل و سوئیچ ماشین، کمک کنند. این کیف ها معمولا کیسه های کوچک و زیپ داری هستند که با کمربند های سگک دار برای پوشیدن در دور کمر و یا به شکل اریب روی شانه ساخته شده اند. شما می توانید از کیف های کمری در خلال پیاده روی، خرید و یا سفر استفاده کنید.

 کیف های کلاچ

انواع کیف های زنانهکیف های کلاچ

کلاچ یک کیف دستی کوچک و غالبا بدون بند است که معمولا از آن برای شرکت در مهمانی های رسمی استفاده می شود. کلاچ ها در شکل ها و اندازه های بسیار مختلف و متنوعی به بازار عرضه می شوند و تنها فضای کافی برای نگهداری از وسایل ضروری را دارند. شما می توانید با استفاده از یک بند نازک، کیف های کلاچ را بر روی شانه بیاندازید و یا در طول مهمانی آن ها را در دستان خود نگه دارید.

 

منبع: الف