ترند ستِ لباس مردانه اسپرت ۲۰۲۱
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

ست لباس اسپرت مردانه

شاید محدود افرادی باشند که به لباس‌های ترند سال علاقه‌ای نشان ندهند. واقعیت این است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های خود را بر اساس ترند سال انتخاب کنند. ترکیب پیراهن ساده با شلوار جین، ترند لباس اسپرت مردانه امسال است که می‌توانید با استفاده از کتانی و یا نیم‌بوت‌های جیر استایل اسپرت خود را بسازید. در این ترکیب استفاده از ساعت‌های بلند فلزی و عینک آفتابی، می‌تواند جذابیت استایل شما را دو چندان نماید. توجه نمایید اگر برای ست لباس مردانه اسپرت از پیراهن استفاده می‌کنید، بهتر است آستین‌های پیراهن را تا بزنید تا استایل شما زیباتر از قبل شود.

 

از ترکیب تیشرت و پولوشرت غافل نشوید!

استایل اسپرت مردانه

زمانی که از ست لباس مردانۀ اسپرت صحبت می‌شود، تیشرت‌ها و پولوشرت‌ها را نمی‌توان از یاد برد. ست تیشرت با شلوار لی یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. ترکیب پولوشرت با شلوار کتان و یا جین نیز از ست‌های پرطرفدار لباس مردانه است که به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در مرکز توجهات قرار بگیرید.

 

ست لباس مردانه اسپرت با درخشش پیراهن راه‌راه!

پیراهن راه راه مردانه

پارچه‌های راه‌راه، همیشه یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی بوده که زیبایی لباس‌ها را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ست جذاب لباس اسپرت شما را درخشان جلوه می‌دهد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب کنید.

ست پیراهن طرح دار و شلوار ساده!

پیراهن طرح دار مردانه

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانۀ اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح دار یا گل‌دار با شلوار کتان یا شلوار لی ساده است. استفاده از کفشِ کتانی در این ترکیب، می‌تواند این ست لباس را چشمگیر نماید.

 

جذابیت پلیور نازک در ست لباس مردانه اسپرت!

استایل مردانه با پلیور نازک

اگر از حالا به فکر لباس‌های پاییزۀ خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر استفاده کنید تا مثل همیشه بدرخشید و جذاب بمانید. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست نمایید.

پیراهن جین؛ جذاب، اسپرت و محبوب!

پیراهن جین مردانه

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی به شما هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را می‌سازند و شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

 

 

منبع: بانیمگ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 12 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری